Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 89 viesi un 47 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
13lucky
16. Jul 2018, 09:47 #3241

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 556

Braucu ar:


13 Jul 2018, 23:33:05 @Bubi rakstīja:
Kas ar šiem?


pa 9000 ar 113 nobraukumu

parasti i30/i40 ir firmu auto ar 100k gadā un eļļas maiņām pa 30-35k

jāmeklē uzmanīgi un jāved uz diagnostiku
Offline
bertons
16. Jul 2018, 10:16 #3242

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22183

Braucu ar: RS5

100k gadaa
Offline
Vantage
16. Jul 2018, 10:26 #3243

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4920

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā

tādam (visticamāk) salesrepam +-5k mēnesī ir darāms, kas ir tālus gabalus maukt Latvijas nostūru robežās. 50-60k gadā easy. 100k jau ir taksists, kāds tur vairs darbinieks.
Offline
smudo
16. Jul 2018, 11:11 #3244

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1067

Braucu ar:

Man viens taksists stāstīja, ka viņa ar pārinieku rekords gada laikā (pa Rīgu) bija 210k, bet vienam citam kolēģu pārim, kas dzīvoja pa maiņām mašīnā, 230k. Daudz km savākušies pa naktīm, braukājot pa klubiem un meklējot klientus uz vietas. Tas boja kādu laiku atpakaļ. Neatceros uzņēmuma nosaukumu, bet viņi ņēma jaunus auto un brauca gadu vai pusotru un tad tirgoja prom.

Pa tēmu - A6 C7 190kW D dzinējs 7 ātrumu S-TRONIC - nepilnos 14 mēnešos, nepilni 18k km. Borta kompis kopš iegādes rāda 5,9 l/100 km (rāda samērā precīzi) un 80% ir pa šoseju, braucot nedaudz ātrāk pa plūsmu. Lieta tikai Neste ProDiesel degviela. Tikko tika otru reizi nomainīta eļļa savā servisā (standartā paredzēti 30k km mainīgais intervāls, kas tiek dinamiski pārrēķināts, ņemot vērā konkrētos braukšanas apstākļus un pēc ziemas pilsētas sastrēgumiem bija nokrities līdz 24k un tagad vasarā braucot garos gabalus, atpakaļ pie 27k). Auto ir S-Line piekare (-30mm pret standarta + stingrākas atsaites), kas ir samērā stingra, bet ar 18 collu ratiem nekaitina par uz bēdīgiem 1. šķiras ceļiem - grantenei ar trepi gan neder Auto līdz kādi 190 paātrinās samērā ātri (viss ir relatīvi, pret ko salīdzina), pēc tam jau paliek gauss, tomēr ražotāja norādīto max ātrumu sasniedz samērā viegli. Braucot pa LV šosejām un nemaz nerunājot pa pilsētu, ir pilnīgi pietiekami, nemaz neprasās čipot. AdBlue jāuzpilda reizi 10k km. S-Tronic strādā ļoti nemanāmi - vienīgā lieta kas nepatīk, ir brīdis, kad lēni tiek ripināts bez slodzes un tajā brīdī uzsākot paātrināties, ir ļoti jūtams, kā tiek saslēgts sajūgs (šim auto ir opcija, ka atsevišķos brīžos, kad nav S kārbas režīms, ripinot tiek atvienots sajūgs). Kad būs pirmā apkope, palūgšu, lai apskatās. Citādi nekādu sūdzību nav.

Pabraucot ar 2018. gada VW ar 7. ātrumu DSG (ar slapjo sajūgu, ko liek jaudīgākajos modeļos), secināju, ka S-Tronic strādā plūdenāk un šķiet, ka slēdzas ātrāk - senāk domāju, ka tās ir tās pašas kārbas, ar dažādiem nosaukumiem, bet izrādās, ka tās ir dažādas kārbas, lai arī darbības princips tas pats.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jul 2018, 23:43:46 ]

Offline
Vantage
16. Jul 2018, 11:27 #3245

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4920

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā


16 Jul 2018, 11:11:58 @smudo rakstīja:
Man viens taksists stāstīja, ka viņa ar pārinieku rekords gada laikā (pa Rīgu) bija 210k, bet vienam citam kolēģu pārim, kas dzīvoja pa maiņām mašīnā, 230k. Daudz km savākušies pa naktīm, braukājot pa klubiem un meklējot klientus uz vietas. Tas boja kādu laiku atpakaļ. Neatceros uzņēmuma nosaukumu, bet viņi ņēma jaunus auto un brauca gadu vai pusotru un tad tirgoja prom.

Pa tēmu - A6 C7 190kW D dzinējs 7 ātrumu DSG - nepilnos 14 mēnešos, nepilni 18k km. Borta kompis kopš iegādes rāda 5,9 l/100 km (rāda samērā precīzi) un 80% ir pa šoseju, braucot nedaudz ātrāk pa plūsmu. Lieta tikai Neste ProDiesel degviela. Tikko tika otru reizi nomainīta eļļa savā servisā (standartā paredzēti 30k km mainīgais intervāls, kas tiek dinamiski pārrēķināts, ņemot vērā konkrētos braukšanas apstākļus un pēc ziemas pilsētas sastrēgumiem bija nokrities līdz 24k un tagad vasarā braucot garos gabalus, atpakaļ pie 27k). Auto ir S-Line piekare (-30mm pret standarta + stingrākas atsaites), kas ir samērā stingra, bet ar 18 collu ratiem nekaitina par uz bēdīgiem 1. šķiras ceļiem - grantenei ar trepi gan neder Auto līdz kādi 190 paātrinās samērā ātri (viss ir relatīvi, pret ko salīdzina), pēc tam jau paliek gauss, tomēr ražotāja norādīto max ātrumu sasniedz samērā viegli. Braucot pa LV šosejām un nemaz nerunājot pa pilsētu, ir pilnīgi pietiekami, nemaz neprasās čipot. AdBlue jāuzpilda reizi 10k km. DSG strādā ļoti nemanāmi - vienīgā lieta kas nepatīk, ir brīdis, kad lēni tiek ripināts bez slodzes un tajā brīdī uzsākot paātrināties, ir ļoti jūtams, kā tiek saslēgts sajūgs (šim auto ir opcija, ka atsevišķos brīžos, kad nav S kārbas režīms, ripinot tiek atvienots sajūgs). Kad būs pirmā apkope, palūgšu, lai apskatās. Citādi nekādu sūdzību nav.




s troniks ir laba, bet dīvaina lieta. kas vēl raksturīgs, kad apstājas, nospiež bremžu pedālu un ieslēdz "Parkingā", atlaižot bremzi auto paripo nedaudz (pāris cm) uz priekšu. uz slīpuma var just.
Offline
jancuksz
16. Jul 2018, 12:14 #3246

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1475

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

Varbūt smagi kļūdos, bet slīpumā tajā brīdī tev būtu vispirms jāaktivizè stāvbremze, un tikai tad jāatlaiž bremžu pedāli. Citādi tiek čakarēta kārba un vienā sliktā reizē paripojot vairs nespēs nofoksēt.
Offline
smudo
16. Jul 2018, 18:24 #3247

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1067

Braucu ar:

Jā, tā ir ar to kārbu. Lasīju, ka tas nav labi kārbai un būtu jāpietura bremze, kamēr novec rokas bremzi, bet tā kā lietoju auto hold funkciju, tad ieliekot P, praktiski uzreiz tiek iedarbināta rokas bremze un neērtības tas nerada. Sanāca pabraukt ar Arteon ar 2.0 tsi dzinēju (FWD, arī 140 kW)un S režīmā, kad to auto lieto tā maksimālo spēju robežās, tā kārba šķiet mazāk plūdena, veicot pārslēgšanos uz leju. Toties nenācās novērot iepriekš minēto "problēmu" 2. ātrumu.

Atcerējos vēl pāris lietas kas nepatīk A6 C7: 1) radio antena ir samērā vāja, salīdzinājumā ar visiem citiem auto, ko esmu lietojis un 2) lai arī tas ir gadu vecs auto, "infotainment" tam ir no 2011. gada un to nevar nepamanīt.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jul 2018, 23:46:21 ]

Offline
shibernieks
16. Jul 2018, 18:53 #3248

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5717

Braucu ar:

Priekš kam ar tādu nobraukumu dīzeli ņemt? 3.0tfsi

Jaunās 8 pakāpju tiptronic kārbas slēdzas ne par kapeiku lēnāk kā dsg. Darbībā man tiptronic viennozīmīgi patīk labāk.
Offline
ixers
16. Jul 2018, 19:04 #3249

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2727

Braucu ar:

Traktoru degvielas lietotāji. Neste parastais un Neste pro dizelis ir to 5 cenut uzl litru starpības vērts?
Offline
smudo
16. Jul 2018, 19:06 #3250

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1067

Braucu ar:


16 Jul 2018, 18:53:50 @shibernieks rakstīja:
Priekš kam ar tādu nobraukumu dīzeli ņemt? 3.0tfsi

Jaunās 8 pakāpju tiptronic kārbas slēdzas ne par kapeiku lēnāk kā dsg. Darbībā man tiptronic viennozīmīgi patīk labāk.


3tfsi jau sen neražo - 2017. gadā sedana virsbūvē no benzīna dzinējiem bija pieejams 1.8tfi un 2.0 tsi un 4.0 V8 S6 versijā. Benzīna dzinējus nevarēja notestēt, jo demo auto bija tikai dīzeļi un papildus vēl nedaudz biedēja bēdu stāsti pat 2.0tsi eļļas ēšanas problēmām, bet nekādi nevarēju saprast, vai tas vēl ir aktuāli arī 2017. gadā.
Offline
Vantage
16. Jul 2018, 19:16 #3251

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4920

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā


16 Jul 2018, 18:24:45 @smudo rakstīja:

Atcerējos vēl pāris lietas kas nepatīk A6 C7: 1) radio antena ir samērā vāja, salīdzinājumā ar visiem citiem auto, ko esmu lietojis un 2) lai arī tas ir gadu vecs auto, "infotainment" tam ir no 2011. gada un to nevar nepamanīt.


1) nav kautkā traucējis
2) pārsēžoties no japonomaķ arhaisma man šķiet KOCMOC, bet ja atnāk no kāda BMW ar CIC, jā - kultūršoks varētu būt

tiesa, tas viss ir labots ar jauno sēriju. izmēģināju jauno A7, kas būtībā ir tas pats vien A6 C8 - kas man daudz labak patīk par šo jauno A7. 50TDI (286zs) iet jau viņš labi, bet nav monstroza atsķirība no 180/190kw 3.0tdi vecajā bundžā. pēc pases ieskrējiens arī būs tikai 3-4sek (5.7sec vs 6.1) ātrāks, sākotnēji šķita, ka 286zs jau būs kārtīgs spridzeklis.



cita lieta - tehnoloģijas. pilnīgi viss strādā ātri, dzidri, skaisti un salons kopā ar virtual cockpit ir ērts un modīgs visā izpratnē. melnais salons ar tiem uzkrītošajiem ekrāniem gan nedaudz šķiet "auksts" - na ļubiķeļa, kā saka. pats auto iet mīkstāk un precīzāk par veco, plus vel tas, ka opcijā bij pakaļējo riteņu griešanās - interesanta fīča, bet diemžēl, būs vēl viens mezgls kuru remontēt.



cena, protams, arī kosmoss - 90+k šādiem pirmajiem auto, bet ar saviem 60k var iegūt kautko gana OK aprīkotu.


16 Jul 2018, 18:53:50 @shibernieks rakstīja:
Priekš kam ar tādu nobraukumu dīzeli ņemt? 3.0tfsi

Jaunās 8 pakāpju tiptronic kārbas slēdzas ne par kapeiku lēnāk kā dsg. Darbībā man tiptronic viennozīmīgi patīk labāk.


par 3.0TFSI - ražo šos gan - tie vnk saucas 55TFSI un ir trīs litrīgs benzīnnieks ar 340zs. par četrcilindru dzinējiem nekāda info nav, bet kautkur konfiguratoros uzpeld, ka bāzes 3.0 dieselis būs ar ~230zs (45TDI) , t.i. 2 litrīgais vajadzētu pārkāpt 200zs robežu, domājams.

par 8gang automātu kas montējas uz 3.0TDI (50TDI) - patīk tikai tas, ka ierastais automāts šķiet uzticamāks, bet NAV viņš tik ātrs kā S-Tronic nu 100% saku un pilsētā ir diezgan jocīga, raustīga uzvedība - man nepatika. Lielākais mīnuss ir tieši šīs kārbas tūļība.

3.0TFSI (55TFSI) turklāt nāk ar jau zināmo 7gang s-troniku nevis 8gangu automātu kā dieselī, FYI. vēl viens joks, kuru gan dīvaini ka saklausījos no pašmāju avotiņa review - šī versija nāk ar quattro ultra sistēmu, kas nav pilnvērtīgs quattro, t.i. analogs Audi Q5 meistarojums. neesmu izpētijis kas un kā tas izpaužas

karoče - gaidu pēc pāris gadiem A6 C8 gebrauchtwagenu, jo atklāti sakot man nav naudas kādu prasa par šādu jaunu auto.
Offline
bertons
16. Jul 2018, 19:22 #3252

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22183

Braucu ar: RS5

Powerista razklads par raudi

http://audi-style.lv/forum/topic/81907-audi-q7/page-3
Offline
Vantage
16. Jul 2018, 19:28 #3253

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4920

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā


16 Jul 2018, 19:22:26 @bertons rakstīja:
Powerista razklads par raudi

http://audi-style.lv/forum/topic/81907-audi-q7/page-3


vnk ļoti liela neveiksme, piektdiena 13, voodoo, illuminati, taro kārtis neuzgriezās.. nu skaisti tas nav.

nevajadzēja šito postēt, tūlīt salašņas saskries ar saviem lozungiem "E34/W124/ceška tdeška uber alles"
Offline
smudo
16. Jul 2018, 19:31 #3254

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1067

Braucu ar:


16 Jul 2018, 19:22:26 @bertons rakstīja:
Powerista razklads par raudi

http://audi-style.lv/forum/topic/81907-audi-q7/page-3


Šis stāsts jau pirms kāda laika te uzpeldēja, kopā ar autora komentāriem - cilvēkam ļoti nepaveicās ar to ķēdes spriegotāja defektu Man kolēģim ir 2016. gada Q7 ar to pašu 3.0tdi ar 272 zs. Nobraucis laikam kādi 60-70k km un pagaidām bez problēmām.
Offline
shibernieks
16. Jul 2018, 22:12 #3255

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5717

Braucu ar:

Esmu vienu dsg nobraucis un virkni dsg vw vai audi braucis. Tagad pašam 8 pakāpju tiptronic. Nu nav viņš lēnāks. Ja ir pa lēnu ieliec dynamic un voala. Es personīgi starpību nejūtu.

Njā un 2tfsi man nepatika ar visiem tiem 250zs. Lai tas auto kustētos dikti apgriezieni jāgriež un tad jau elegance nekāda. Par ekonomiskumu pat nerunājot.
Offline
smudo
18. Jul 2018, 23:50 #3256

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1067

Braucu ar:

Palaboju savus iepriekšējos postus par DSG vs S-Tronic, - tās tomēr esot dažādas kārbas, kas arī izskaidro novērotās atšķirības lietojot.
Offline
R_S
30. Jul 2018, 14:09 #3257

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 516

Braucu ar: nākotnes klasiku

Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Offline
ezis_
30. Jul 2018, 16:12 #3258

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 470

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


30 Jul 2018, 14:09:09 @raimisE30 rakstīja:
Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Kuraa vietaa tu tur kautkadu uber atlaidi redzi Tas nav jauns auto, tas ir lietots auto ar 15K noskrejienu registrets gandriz gadu atpakal pa lielam vins tik ari maksa cik par vinu tur prasa.
Offline
Nixx
30. Jul 2018, 16:16 #3259

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 581

Braucu ar:


30 Jul 2018, 16:12:19 @ezis_ rakstīja:

30 Jul 2018, 14:09:09 @raimisE30 rakstīja:
Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Kuraa vietaa tu tur kautkadu uber atlaidi redzi Tas nav jauns auto, tas ir lietots auto ar 15K noskrejienu registrets gandriz gadu atpakal pa lielam vins tik ari maksa cik par vinu tur prasa.


Par atlaidi +1

Cik tāds pasāts maksā bez elektriskās daļas ?

Pasātam nav ātrās lādēšanas. 3.6 kW pieslēgums ļaus aķi piedzīt 3 stundās. Nu un tad varēs nobraukt 80 km max
Man ar egolfu max minimālais patēriņš ir 10 kw/100 km
Šosejā principā ir 12 - 14 kW/100 km
Vasarā.
Offline
R_S
30. Jul 2018, 17:58 #3260

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 516

Braucu ar: nākotnes klasiku


30 Jul 2018, 16:16:33 @Nixx rakstīja:

30 Jul 2018, 16:12:19 @ezis_ rakstīja:

30 Jul 2018, 14:09:09 @raimisE30 rakstīja:
Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Kuraa vietaa tu tur kautkadu uber atlaidi redzi Tas nav jauns auto, tas ir lietots auto ar 15K noskrejienu registrets gandriz gadu atpakal pa lielam vins tik ari maksa cik par vinu tur prasa.


Par atlaidi +1

Cik tāds pasāts maksā bez elektriskās daļas ?

Pasātam nav ātrās lādēšanas. 3.6 kW pieslēgums ļaus aķi piedzīt 3 stundās. Nu un tad varēs nobraukt 80 km max
Man ar egolfu max minimālais patēriņš ir 10 kw/100 km
Šosejā principā ir 12 - 14 kW/100 km
Vasarā.

Domāju, ka atbilstošs b8 pasāts bez hibrīda maksā ļoti tuvu šajai summai. Ja pilnas komplektācijas cena ir tāda kā norādīts sludinājumā, tad 12k atlaide par pus gadu lietotu demo auto liekas labs dīls.
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips