Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 88 viesi un 45 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
kvatra
13. Dec 2017, 07:36 #2581

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 826

Braucu ar: Audi Quattro

Subaru Forester 50tk bez problēmām, lielu daļu sanāk bez jūtām pa zeminiekiem
Offline
shmurger
13. Dec 2017, 08:37 #2582

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 11966

Braucu ar: frv


12 Dec 2017, 23:48:37 @Locis rakstīja:

12 Dec 2017, 21:37:18 @jaks rakstīja:

12 Dec 2017, 17:42:11 @shmurger
testēšana ir viens, bet nevar salīdzināt kā hadene nolietojas tur vai šeit, it sevišķi pa rīgu ikdienā. Tak jau pēc 30 tk sāk visas stabilizatora bukses grabēt.

mlja, labs joks
pabraukā pa lauku ceļiem......ar laukiem nedomāju ulbroku vai valdlaučus

+1 jaks. Rīdzenieki ārpus Rīgas nav bijuši,toties laucinieki visu RĪgu krustu šķērsu izbraukājuši,bet laucinieki laukos dzivojot,jau neko nav redzējuši. Dažreiz liekas,ka man vieglāk aizbraukt no Dobeles uz Juglu,nekā Rīdzeniekam no viena Rīgas gala uz otru aizbraukt.
Citi vēl sūdzās ,ka pa Jūrmaleni nevar pa vidējo joslu braukt,jo tur slikts ceļš. Ironiski,ka cp nonema malā soferi ar Landcruiseru un šis ,nebrauc pa labo joslu,tur bedres esot. Ar landcruiseru! Nopietni!
nē, ja ir landkruīzers, tad mauks sakostiem zobiem pa bedraino joslu, nevis pa gludo blakus! Jo ir taču landkruīzers. Par tiem lauku ceļiem..tad ir vispār fail, tādi vēl tikai krievijā un āfrikā skaitās ok.
Offline
Locis
13. Dec 2017, 09:39 #2583

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7213

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti

Nu ir tie lauku ceļi fail. Pa labo joslu braucot,jāskatās uz ceļu,jātur stūre,nevar tik mierīgi runāt pa telefonu,kreisajā jau var atslābis braukt.
Tu pirms esi asprātīgs,padomā,vai kādreiz esi braucis pa Jūrmalas šoseju? Landcruiseru parasti pērk,lai komfortabli brauktu pa izsistām grantenēm. Kur tur bedres uz Jūrmalenes? Ar pacietu Bembi un ;''lieliem'' diskiem tur neko nejūt.
Leišiem nav daudz mazākas rises un šie mauc 130-150 pa labo joslu,bet te uz 90 nevar.
Vienkārši Latvija ir čīkstētāju valsts,viss cits vainīgs,tikai ne paši. Čīkst par lieliem nodokļiem,octa dārga,riepām nauda nepaliekot pēc nodokļu maksas,bet dzeršanai visiem pietiek nauda. Nemaz nerunājot,ka mēnesī nopīpē tuvu jaunam riepu komplektam. Kāds ir čīkstējis,ka cigaretes dārgas? Bedres lielas ,baigi dārgi jāremontē auto,bet tas,ka 3. daļu no algas nopīpē ,tas jau nekas.

[ Šo ziņu laboja Locis, 13 Dec 2017, 09:41:37 ]

Offline
karlsonss
13. Dec 2017, 09:59 #2584

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar: volgo ar motorzāģi aizmugurē


12 Dec 2017, 23:46:06 @shibernieks rakstīja:
2017 golp 1,6tdi degvielas padeves sistēma cūkām. Dīleris nevis vainu atzīst, bet sāk muldēt par kreiso DD. Abi nosprāga krietni zem 10k. Salaboja pa garantiju, bet gļuki turpinās.



interesanti kaa izpaudaas defekti, vai pabraukt vareej?
Offline
968-jk
20. Dec 2017, 21:14 #2585

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 6340

Braucu ar: 30niekiem

Vai kādam ir lietošanā Fiat 500 ar "automātisko" kārbu?
Online
miki
20. Dec 2017, 21:49 #2586

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 305

Braucu ar: e70 40d, e92 320d, Trafic


12 Dec 2017, 23:30:05 @Locis rakstīja:
Neatceros,vai stāstīju,bet saimniecībā ir Tuaregs 3,0 TDI 2012. gada beigas. Nopirkām pāris gadi atpakaļ ar 108k. Tecēja aizmugurējais ķēžu vāks,ja pareizi atceros. Mehs, ar ko konsultējos par auto iegādi,teica,ka ,ja ir 100k,tad 100000000%,ka tecēs tur visiem eļļa.


Varu piebalsot. Ģimenē bija 2011. gada Touareg. no 0-105k tika braukts un pārdodot jau sākās minētie defekti. Uz 90k gan tika samainīta liela daļa ritošās, kas man ar nelikās pieņemami. Tas bija 3,0d. Māsas vīrs pus gadu nobrauca ar tā paša kuzava 4,2 dīzeli, kuram bija ap 130k, tam gan nebija nekādu problēmu...f10 535d lietotāji bija diezgan pārsteigti kā var brīvi neizpogāt Touareg, kam eksterjers arī bija nekāds, jo bija spaiņa krāsā.
P.s iet runa par reāliem nobraukumiem

[ Šo ziņu laboja miki, 20 Dec 2017, 21:50:49 ]

Offline
miki
20. Dec 2017, 21:59 #2587

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 305

Braucu ar: e70 40d, e92 320d, Trafic

Trafic 2016 gada. Nobraucu pa gadu 12k km, izmeta kļūdu, ka problēmas atgāžu sistēmā...jau 1,5 nedēļu stāv Mūsa motors un nevar īsti saprast vainu...it kā vadības blokā kkas..sazinoties ar ražotāju utt...
Auto patīkami braucas ar 1,6d un 125hp...pērkot, salīdzinot ar citu ražotāju mazajiem busiem, Renis likās kkas nereāli pārāks...biju šokā kā vienas klases un līdzīgas cenas auto var tik kardināli atšķirties. Visnesalīdzināmākais bija Ford Transit Custom, kurš vizuāli simpatizēja, bet nu braucās nesalīdzināmi (negatīvā nozīmē).
Offline
Mizx
21. Dec 2017, 00:58 #2588

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2440

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


04 Dec 2017, 08:53:00 @Damn rakstīja:

04 Dec 2017, 00:56:48 @Mizx rakstīja:
Piemērs no dzīves — 3-ais BMW ar divlitru hibrīda benzīna motoru no Vācijas līdz Rīgai patērējot 90 litrus benzīna un tas ir nesēņojot. Bet gan jau būs tādu vairāk ielās, būs attiecīgi vairāk praktiskās pieredzes un salīdzinājumu.

Vācijas robeža - Rīga ~1120km, tātad 8 l /100km - nekas pārdabisks
Tpfu, skatos, ka 1/2 uzrakstītā kļūdas pēc nodzēsusies. Rēķins bija tāds, ka nesēņojot tika patērēti 2l / 100 km, kas, cik atceros, ir tikai mazliet vairāk par ražotāja solīto. Tiem jau motors faktiski vairāk baterijas lādē kā riteņus griež, brauc no baterijām, ne benzīna. Nākamais solis jau ir tie ar "ģeneratoru bagāžniekā", bet ar tādu risinājumu laikam tomēr pagrūti pa bāņiem Eiropu ātri šķērsot.
Offline
Damn
21. Dec 2017, 08:39 #2589

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10281

Braucu ar:


20 Dec 2017, 21:49:40 @miki rakstīja:

12 Dec 2017, 23:30:05 @Locis rakstīja:
Neatceros,vai stāstīju,bet saimniecībā ir Tuaregs 3,0 TDI 2012. gada beigas. Nopirkām pāris gadi atpakaļ ar 108k. Tecēja aizmugurējais ķēžu vāks,ja pareizi atceros. Mehs, ar ko konsultējos par auto iegādi,teica,ka ,ja ir 100k,tad 100000000%,ka tecēs tur visiem eļļa.


Varu piebalsot. Ģimenē bija 2011. gada Touareg. no 0-105k tika braukts un pārdodot jau sākās minētie defekti. Uz 90k gan tika samainīta liela daļa ritošās, kas man ar nelikās pieņemami. Tas bija 3,0d. Māsas vīrs pus gadu nobrauca ar tā paša kuzava 4,2 dīzeli, kuram bija ap 130k, tam gan nebija nekādu problēmu...f10 535d lietotāji bija diezgan pārsteigti kā var brīvi neizpogāt Touareg, kam eksterjers arī bija nekāds, jo bija spaiņa krāsā.
P.s iet runa par reāliem nobraukumiem


Eļļas tecēšanu var pamanīt neesot servisā? Pirms mēneša, pie apkopes, Moller neko sliktu neteica. :109k km:

Ritošā joprojām OK - nekas nav jāmaina.
Offline
daticho
21. Dec 2017, 11:09 #2590

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9384

Braucu ar: 15

Tā ir izteikta šo V6 dīzeļu problēma, aizm vāks ir uz hermētiķa. Ja a/m ir bijusi dažādos klimatiskos un slodzes apstākļos tad ir lielāka varbūtība ka tecēs. Man A6 ar 230k visa dzinēja apaksā ir sausa utt
bet ir tādi kuriem jau pie 80-90k sāk sulot.

[ Šo ziņu laboja daticho, 21 Dec 2017, 11:09:48 ]

Offline
alnisg
21. Dec 2017, 14:09 #2591

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 491

Braucu ar:


20 Dec 2017, 21:14:56 @968-jk rakstīja:
Vai kādam ir lietošanā Fiat 500 ar "automātisko" kārbu?


A', ko vaig'?
Offline
Black
21. Dec 2017, 17:29 #2592

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1755

Braucu ar: 1

sievai ir, tas robots ik pa brīdim pārsteidz.


21 Dec 2017, 14:09:54 @alnisg rakstīja:

20 Dec 2017, 21:14:56 @968-jk rakstīja:
Vai kādam ir lietošanā Fiat 500 ar "automātisko" kārbu?


A', ko vaig'?
Offline
968-jk
21. Dec 2017, 17:35 #2593

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 6340

Braucu ar: 30niekiem


21 Dec 2017, 17:29:53 @Black rakstīja:
sievai ir, tas robots ik pa brīdim pārsteidz.


21 Dec 2017, 14:09:54 @alnisg rakstīja:

20 Dec 2017, 21:14:56 @968-jk rakstīja:
Vai kādam ir lietošanā Fiat 500 ar "automātisko" kārbu?


A', ko vaig'?


Interesē kāda braukšana ar to robotu. Domāju, par 1.2 bemzīnu ar robotu. Braukšana 99% pilsēta un gadā max.8k km. Interesē robotu lietotāju, ne viena tante teica, atsauksmes par pašu robotu.
Online
Locis
21. Dec 2017, 18:52 #2594

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7213

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti


21 Dec 2017, 08:39:21 @Damn rakstīja:

20 Dec 2017, 21:49:40 @miki rakstīja:

12 Dec 2017, 23:30:05 @Locis rakstīja:
Neatceros,vai stāstīju,bet saimniecībā ir Tuaregs 3,0 TDI 2012. gada beigas. Nopirkām pāris gadi atpakaļ ar 108k. Tecēja aizmugurējais ķēžu vāks,ja pareizi atceros. Mehs, ar ko konsultējos par auto iegādi,teica,ka ,ja ir 100k,tad 100000000%,ka tecēs tur visiem eļļa.


Varu piebalsot. Ģimenē bija 2011. gada Touareg. no 0-105k tika braukts un pārdodot jau sākās minētie defekti. Uz 90k gan tika samainīta liela daļa ritošās, kas man ar nelikās pieņemami. Tas bija 3,0d. Māsas vīrs pus gadu nobrauca ar tā paša kuzava 4,2 dīzeli, kuram bija ap 130k, tam gan nebija nekādu problēmu...f10 535d lietotāji bija diezgan pārsteigti kā var brīvi neizpogāt Touareg, kam eksterjers arī bija nekāds, jo bija spaiņa krāsā.
P.s iet runa par reāliem nobraukumiem


Eļļas tecēšanu var pamanīt neesot servisā? Pirms mēneša, pie apkopes, Moller neko sliktu neteica. :109k km:

Ritošā joprojām OK - nekas nav jāmaina.

Atkarībā,cik stipra tecēšana. Uz zemes jau nepilēs,ja ir panna. Toties,var nākties kādu pus litru uz 10k uzliet-citādāk nepamanīsi.
Offline
alnisg
22. Dec 2017, 11:37 #2595

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 491

Braucu ar:


21 Dec 2017, 17:35:53 @968-jk rakstīja:
==========
Interesē kāda braukšana ar to robotu. Domāju, par 1.2 bemzīnu ar robotu. Braukšana 99% pilsēta un gadā max.8k km. Interesē robotu lietotāju, ne viena tante teica, atsauksmes par pašu robotu.

Zini, par to mugursomu uz riteņiem ir visai labs iespaids. Tajā robota režīmā var paskriet krietni dinamiskāk, kā automātiskajā. Bet ... labāk nevajag. Tā tiek pastiprināti raustīta hadene. Tā mašīnīte ir domāta braukšanai pa ceļu, nevis pa pilsētas bezceļu, kā pie mums. Rīgā labāk izvēlējos, tomēr, braukt automāta režīmā, mierīgi un nemocīt to blusiņu.... tā noteikti kalpos ilgāk. Tā tomēr ir sieviešu mašīna, labāk, kā otrā ģimenē. Pirmā stūres šarnīru maiņa bij' pie kādiem 20K. Jā, un jāievēro, ka nedrīkst sakabē to mašīnu ar automāta kārbu vilkt. Nerūcošu ļauts pārvietot tikai uz platformas.
Offline
968-jk
22. Dec 2017, 11:58 #2596

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 6340

Braucu ar: 30niekiem

Uz to kasti skatos kā sievas auto, ar ko sasniegt gala mērķi. Meklēju lētu, ekonomisku mazauto ar automātu.
Online
muldis
22. Dec 2017, 12:11 #2597

Kopš: 26. Nov 2002

Ziņojumi: 99

Braucu ar: x

ne kadu EV, ja tikai pilseta un tik mazs nobraukums (lidz ar to pietiks pat kkads e-up)
nav nodoklu, P pa brivu, sab joslas

par to robotu viedokla nav, bet kolegim bija 500 abarth vai ka tur rakstas - pilniga miskaste par to $
Offline
968-jk
22. Dec 2017, 12:31 #2598

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 6340

Braucu ar: 30niekiem


22 Dec 2017, 12:11:16 @muldis rakstīja:
ne kadu EV, ja tikai pilseta un tik mazs nobraukums (lidz ar to pietiks pat kkads e-up)
nav nodoklu, P pa brivu, sab joslas

par to robotu viedokla nav, bet kolegim bija 500 abarth vai ka tur rakstas - pilniga miskaste par to $


Kas ar uzlādēm? To var veikt tikai pie pāris lielveikaliem? Vai tas iespējams arī mājas apstākļos?
Online
Bimmer
22. Dec 2017, 12:32 #2599

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23245

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA


21 Dec 2017, 17:35:53 @968-jk rakstīja:
Interesē kāda braukšana ar to robotu. Domāju, par 1.2 bemzīnu ar robotu. Braukšana 99% pilsēta un gadā max.8k km. Interesē robotu lietotāju, ne viena tante teica, atsauksmes par pašu robotu.

Mums uz Gada auto tieši aizpērn bija feislifta FIAT 500 ar robotu. Kad pirmo reizi iekāp un iedod mizā, tad pie pirmās pārslēgšanās gandrīz ar pieri pa stūri. Negaidīta 'atspole' bremzīgumā tai transmisijai. Ja piešaujās un netur pedāli grīdā, tad var pierast. Es uzveru - "pierast". Tas 'automāts' der tikai tad, ja principiāli negrib / nevar ar manuālo pabraukt. Šajā gadījumā tā tiešām ir sieviešu kārba, ar ko dudināt pa pilsētu Tobiš tas 'automāts' tur nav nekāda ērtuma / komforta ekstra.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 22 Dec 2017, 12:33:40 ]



-----------------
"Vai zināt kaut vienu gadījumu, kad esmu mainījis viedokli?" © Valdis Zatlers (29.10.2011., "Diena")
Offline
Pufaix
22. Dec 2017, 12:43 #2600

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 846

Braucu ar: Street triple, VW Touran


22 Dec 2017, 12:31:15 @968-jk rakstīja:

22 Dec 2017, 12:11:16 @muldis rakstīja:
ne kadu EV, ja tikai pilseta un tik mazs nobraukums (lidz ar to pietiks pat kkads e-up)
nav nodoklu, P pa brivu, sab joslas

par to robotu viedokla nav, bet kolegim bija 500 abarth vai ka tur rakstas - pilniga miskaste par to $


Kas ar uzlādēm? To var veikt tikai pie pāris lielveikaliem? Vai tas iespējams arī mājas apstākļos?


Ja atmiņa neviļ šajā raidījumā labs ieskats par publiski pieejamajām uzlādes stacijām...

EV var lādēt mājās, pirmais nosacījums - māja
Var piepirkt dažādus lādētājus, kas uzlādē auto dažādos laikos...
Online

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips