Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
AV
05. Mar 2018, 13:19 #2481

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500


05 Mar 2018, 12:17:09 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2018, 09:59:23 @AV rakstīja:

05 Mar 2018, 01:02:14 @bertons rakstīja:
Zbis ljerkata ja pie 150k jau ruusee

Vispaar jau kraasojumam/izruuseeshanai atkariibaa no razhotaaja dod dafiga garaakus garantijas terminjus bet to makulatuuru ko dod liidz peerkot auto protams neviens nelasa

Prakse taa garaa pretkorozijas garantijas izpauzas taa, ka dileris norada uz sikiem mehaniskiem krasas bojajumiem (piemeram pie arkam tadi bus visiem auto ar 10k+ noskrejienu) un saka, ka tas ir iemesls korozijai, attiecigi garantija to nesedz.
Bet par yetijiem - chomam ari ir pieredze ar vairakiem uznemuma auto, kur jau pec 1-2 gadiem (ne tuvu nebija 150k) sakas pamatigas korozijas problemas un skaidrosanas ar dileri, kas negāja gludi.
Nepiekritīšu. Domeniksā uz standarta garantijas beigām paši neprasot novērtēja W204 krāsojumu kā pārāk sliktu un veica 100% pārkrāsošanu kā rūpnīcas garantiju. Līdzīgi rūpīgi dīleris ir pieskatījis vienu VW Caddy. Nevajag pirkt tālu austrumu auto, tiem visbiežāk garantija tikai uz papīra.

Kaa jau rakstiju, man teksts bija par vairakiem Skoda Yeti exemplariem, nevis 'talu austrumu auto'. Betnu man stress/cepiens nav, tie nav mani auto, tik atstastu choma pieredzi
Offline
jurrus
13. Mar 2018, 21:09 #2482

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+

Vēl viena nagla dīzeļdzinēja zārkā.

https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/201..._impression=true
Offline
depo
13. Mar 2018, 21:14 #2483

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


13 Mar 2018, 21:09:14 @jurrus rakstīja:
Vēl viena nagla dīzeļdzinēja zārkā.

https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/201..._impression=true


Šeit gan viņi dzied citu dziesmu.
Offline
jurrus
13. Mar 2018, 21:22 #2484

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


13 Mar 2018, 21:14:17 @depo rakstīja:

13 Mar 2018, 21:09:14 @jurrus rakstīja:
Vēl viena nagla dīzeļdzinēja zārkā.

https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/201..._impression=true


Šeit gan viņi dzied citu dziesmu.

IMO tas ir bullshit. Nav nekādas jēgas investēt iekšdedzes dzinējā, vēl jo vairāk saprotot, ka naftas produkti ir ierobežotā daudzumā un ntās pasaules pilsētas ir paziņojušas par iekšdedzes dzinēju banu. Bet nu vells zin, kas šiem galvā un kā viņi redz autoindustrijas attīstību.
Offline
depo
13. Mar 2018, 21:24 #2485

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Dīzeli nevajag obligāti ražot no naftas, ir vēl citi veidi kā to iegūt. Neste jau šobrīd tirgo dīzeļdegvielu, kura nav ražota no naftas. Attiecīgi izmeši degvielai ražotai ne no naftas varētu būt ļoti minimāli/nekaitīgi un iekšdedzes dzinējs turpina dzīvot. Vai arī kāds izgudros mega super duper filtru, kas visu kaitīgo izfiltrē un netiek indēti cilvēki vairs.

[ Šo ziņu laboja depo, 13 Mar 2018, 21:25:21 ]

Offline
jurrus
13. Mar 2018, 21:27 #2486

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


13 Mar 2018, 21:24:13 @depo rakstīja:
Dīzeli nevajag obligāti ražot no naftas, ir vēl citi veidi kā to iegūt. Neste jau šobrīd tirgo dīzeļdegvielu, kura nav ražota no naftas. Attiecīgi izmeši degvielai ražotai ne no naftas varētu būt ļoti minimāli/nekaitīgi un iekšdedzes dzinējs turpina dzīvot. Vai arī kāds izgudros mega super duper filtru, kas visu kaitīgo izfiltrē un netiek indēti cilvēki vairs.

Jautājums priekš kam to darīt, ja ražot elektroenerģiju ir daudz vienkāršāk un visiem pieejamāk!?
Offline
Krabiz
13. Mar 2018, 22:04 #2487

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Līdz laikam, kad būs pieejami un ikdienā(arī ziemā) ērti lietojami elektroauto, paies vēl ilgs laiks.
Offline
funkyasshit
13. Mar 2018, 22:16 #2488

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kurā brīdī ražot baterijas ir vieglāk? Viņas ir arī jāapkopj un jāutilizē vēlāk. Kāds ir domājis par to, kādu slodzi uz valsts, pasaules elektrotīkliem uzliktu strauja elektro auto palielināšanās?

Elektrība jau arī kaut kur jāražo, kā tas tiks risināts?
Offline
artis83
13. Mar 2018, 22:59 #2489

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

benzja stabili pietiks 60 gadiem. visa taa elektro, eko fiska ir tikai ekologjiskais populisms, par cik ja visi auto paaries uz elektro, tad pasaule vnk saies zjopaa, jo nepietiks elektroenergjijas resursi (jeb arii paarkurinas atmosveeru), kurus taapat razzjo kurinaamais. iespeejams megaatiistiitaas valstiis elektro utml auto varees aizstaat pilsetas transportu, bet visa paareejaa pasaule taapat brauks ar diizeljiem, benzjaam. neviena bacjene nevarees paarvareet attalumu maskava cjelabinska ziemaa utml.

[ Šo ziņu laboja artis83, 13 Mar 2018, 23:00:16 ]

Offline
smudo
13. Mar 2018, 23:25 #2490

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Mar 2018, 21:09:14 @jurrus rakstīja:
Vēl viena nagla dīzeļdzinēja zārkā.

https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/201..._impression=true


Tevis citētajā rakstā gan ir teikts pavisam pretējais, ka tieši dīzeļa tehnoloģija būs tā, kas VW koncernam kopā ar elektro auto ļaus sasniegt plānoto CO2 izmešu samazinājumu un ka VW pretēji Toyota neplāno atteikties no šis tehnoloģijas.

Diesel is key to efforts to meet tighter environmental targets because of its fuel efficiency, even though it emits smog-causing nitrogen oxides.

The German automaker reaffirmed its backing for the technology, with Mueller calling it “part of the solution,” even as Toyota Motor Corp. pulls diesel cars from its lineup in Europe, the main market for the vehicles.null
Offline
smudo
13. Mar 2018, 23:30 #2491

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Mar 2018, 21:27:02 @jurrus rakstīja:

13 Mar 2018, 21:24:13 @depo rakstīja:
Dīzeli nevajag obligāti ražot no naftas, ir vēl citi veidi kā to iegūt. Neste jau šobrīd tirgo dīzeļdegvielu, kura nav ražota no naftas. Attiecīgi izmeši degvielai ražotai ne no naftas varētu būt ļoti minimāli/nekaitīgi un iekšdedzes dzinējs turpina dzīvot. Vai arī kāds izgudros mega super duper filtru, kas visu kaitīgo izfiltrē un netiek indēti cilvēki vairs.

Jautājums priekš kam to darīt, ja ražot elektroenerģiju ir daudz vienkāršāk un visiem pieejamāk!?


Piedod, ka tev piesējos, bet tevis citētajā rakstā ir pateikts, ka bateriju ražotāji cīnās par kobaltu, kas vajadzīgs litija-jonu bateriju ražošanai un ka visiem nepietiek un ka risinājuma nav. VW plāno pētīt, ka uzražot beterijas, kurām būtu nepieciešams mazāks minētas vietas patēriņš. Youtube ir clip, kur viens no japāņu koncerniem (Sony?) stāsta, ka attīsta alternatīvu bateriju tehnoloģiju, kur tās tiek sintezētas no oglekļa, bet līdz tam vēl kādu laiku jāpagaida.
Offline
baisulis123
13. Mar 2018, 23:38 #2492

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Nezinu kā jums bet man pēc 4.5tk nobraukums ar seksīgo 240zs jaudīgo Biķernieku mežā nāves mašīnu nav nekādu problēmu. Vienīgā problēma ir zvērīgais 11 litru benzīna patēriņš. Kurš īsti nesagādā problēmas. Jo diemžēl pie klientiem ir jābrauc ātri pēc avansa
Offline
toolis
13. Mar 2018, 23:58 #2493

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1716

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


13 Mar 2018, 22:59:19 @artis83 rakstīja:


benzja stabili pietiks 60 gadiem- pietiks droši vien, bet vai viņu vajag izmantot vēl nākamos 60 gadus? kā redzi tas nepiekā laba nenoved, latvijā ziema nav bijusi jau cik gadus?

eko fiska ir tikai ekologjiskais populisms- protams, globālā sasilšana ir tikai tas ko mums baro repteloīdi un zeme patiesībā ir plakana. kamēr no rīta sildu savu dīzeli blakus aizdedzinu riepu un iesperu kucēnam protestējot pret visu to populismu.

ja visi auto paaries uz elektro, tad pasaule vnk saies zjopaa, jo nepietiks elektroenergjijas resursi (jeb arii paarkurinas atmosveeru), kurus taapat razzjo kurinaamais- ja dzīvo mucā, tad palasi cik attīstītas valstis pēdējos gados ir ieinstalēšus zaļās enerģijas ražotnes un cik akmeņogļu kurtuves. pāreja nenotiks 1 dienā un pat ne tuvākajos 10 gados, bet viss jau notiek pilnā sparā. ir arī visādi gudrāki risinājumi kā power wall un lādēšana, kad tīkls nav noslogots pa lēto naktīs. power wall pat tā spēj nopelnīt, pa dienu, kad tīkls ir pārslogots pārdodot atpakaļ enerģiju tīklam dārgāk. iedomājies ja visi autiņi tā strādās nākotnē, tīkls būs atslogotāks kā pirms 10 gadiem.

iespeejams megaatiistiitaas valstiis elektro utml auto varees aizstaat pilsetas transportu, bet visa paareejaa pasaule taapat brauks ar diizeljiem - tāds arī ir mērķis, aizstāt vairumu, teiksim 90%+, kur tas ir loģiski un vajadzīgs, ne visu.

neviena bacjene nevarees paarvareet attalumu maskava cjelabinska ziemaa utml. - tā burtiski ir 0.00000000001% cilvēku problēma, un viņi varēs mierīgi turpināt kurināt dīzeli vēl nākamos 300 gadus. kaut gan neesmu dzirdējis, ka norvēģiem ar saviem elektro auto būtu kādas problēmas ziemā.
Offline
funkyasshit
14. Mar 2018, 02:29 #2494

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Litijs tak ir pagātne. Samsung jau cepj augšā bačas no grafēna. Lādējas 50% ātrāk, jāgaida, kad parādīsies tirgū. Auto industrijā 50% uzlabojums ir bitīt matos kāds ieguvums, ņemot vērā bateriju ietilpību. Ja telefons uzlādējas 1h vai 30min, tas tā. Taču autoss, kas pa 30min var norukāt 100km+, tas ir kaut kas.
Offline
Sandis_UR
14. Mar 2018, 07:43 #2495

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO


13 Mar 2018, 21:27:02 @jurrus rakstīja:

13 Mar 2018, 21:24:13 @depo rakstīja:
Dīzeli nevajag obligāti ražot no naftas, ir vēl citi veidi kā to iegūt. Neste jau šobrīd tirgo dīzeļdegvielu, kura nav ražota no naftas. Attiecīgi izmeši degvielai ražotai ne no naftas varētu būt ļoti minimāli/nekaitīgi un iekšdedzes dzinējs turpina dzīvot. Vai arī kāds izgudros mega super duper filtru, kas visu kaitīgo izfiltrē un netiek indēti cilvēki vairs.

Jautājums priekš kam to darīt, ja ražot elektroenerģiju ir daudz vienkāršāk un visiem pieejamāk!?


Ar oglēm vienkāršāk un veselīgāk?
Offline
qa
14. Mar 2018, 07:49 #2496

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1364

Braucu ar:


13 Mar 2018, 23:58:53 @toolis rakstīja:

neviena bacjene nevarees paarvareet attalumu maskava cjelabinska ziemaa utml. - tā burtiski ir 0.00000000001% cilvēku problēma, un viņi varēs mierīgi turpināt kurināt dīzeli vēl nākamos 300 gadus. kaut gan neesmu dzirdējis, ka norvēģiem ar saviem elektro auto būtu kādas problēmas ziemā.

Norvēģiem elektro auto pārsvarā ir pilsētas (kur ir plašs uzlades tikls)darbadienas un nedēļas nogalei otrs auto. Norvēģiem izteikta divkosiba,parādīt citiem cik mēs 'zaļi' dzīvojam un tajā pat laikā 5x gādā lidot uz dienvidiem atpūsties.
P.s. elektro auto pirmsākumos ļoti daudz Teslas uz treileri esmu redzējis.
Secinajums-kamēr tev ir otrs 'normāls' auto,ikdienai uz darbu braukāt noder,Bet nejau vienīgais ģimenes auto.
Offline
toolis
14. Mar 2018, 10:02 #2497

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1716

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


14 Mar 2018, 07:49:31 @qa rakstīja:

13 Mar 2018, 23:58:53 @toolis rakstīja:

neviena bacjene nevarees paarvareet attalumu maskava cjelabinska ziemaa utml. - tā burtiski ir 0.00000000001% cilvēku problēma, un viņi varēs mierīgi turpināt kurināt dīzeli vēl nākamos 300 gadus. kaut gan neesmu dzirdējis, ka norvēģiem ar saviem elektro auto būtu kādas problēmas ziemā.

Norvēģiem elektro auto pārsvarā ir pilsētas (kur ir plašs uzlades tikls)darbadienas un nedēļas nogalei otrs auto. Norvēģiem izteikta divkosiba,parādīt citiem cik mēs 'zaļi' dzīvojam un tajā pat laikā 5x gādā lidot uz dienvidiem atpūsties.
P.s. elektro auto pirmsākumos ļoti daudz Teslas uz treileri esmu redzējis.
Secinajums-kamēr tev ir otrs 'normāls' auto,ikdienai uz darbu braukāt noder,Bet nejau vienīgais ģimenes auto.


ir taču pieejams plašs spektrs ar elektromobīļiem sākot no e-UP ar kuru tiešām neaizbrauksi nekur tālāk kā no ķekavas uz rīgu un atpakaļ, beidzot ar chevy bolt un teslām, kas var nobraukt 500km ar vienu uzlādi. un galu galā ir ir arī hibrīdi, piemēram passat gte, ikdienā braukā zaļi ar viņa 100km bateriju, brīvdienās sip kaut vai uz zilupi un atpakaļ 3x ar baudāmo 1.4 turbo dedzinot dinozauru atliekas.

norvēģu zaļums gan vairāk no tā, ka viņiem ir gandrīz 100% enerģija saražota ar atjaunojamajiem resursiem, latvijā ar tas skaitlis ir diez gan augsts dēļ hesiem
Offline
jurrus
14. Mar 2018, 10:03 #2498

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


14 Mar 2018, 07:43:18 @Sandis_UR rakstīja:

13 Mar 2018, 21:27:02 @jurrus rakstīja:

13 Mar 2018, 21:24:13 @depo rakstīja:
Dīzeli nevajag obligāti ražot no naftas, ir vēl citi veidi kā to iegūt. Neste jau šobrīd tirgo dīzeļdegvielu, kura nav ražota no naftas. Attiecīgi izmeši degvielai ražotai ne no naftas varētu būt ļoti minimāli/nekaitīgi un iekšdedzes dzinējs turpina dzīvot. Vai arī kāds izgudros mega super duper filtru, kas visu kaitīgo izfiltrē un netiek indēti cilvēki vairs.

Jautājums priekš kam to darīt, ja ražot elektroenerģiju ir daudz vienkāršāk un visiem pieejamāk!?


Ar oglēm vienkāršāk un veselīgāk?

Ekoloģijas jautājumi ir apspriesti tepat jau pāris desmitu lapu atpakaļ- negribu atkārtoties un likt statistiku, bet fakts tāds, ka ogles nav tas par ko satraukties Un pat ja būtu, ekoloģiskais piesārņojums no iekšdedzes dzinēja ir 100000000x lielāks nekā no skursteņa elektrības ražošanai.
Offline
daticho
14. Mar 2018, 10:38 #2499

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15

2015.g Golfs 7, 75000km 1.4dsg, kārba gļuko jau no 20k, dīleris rausta plecus.
2016.g PassatsB8, 1.8 tsi, DSG, 22k, kārbu mainīs, gaudo gultņi. (RU liekot kopā šīs kārbas, tad nav brīnums)
Offline
karlsonss
14. Mar 2018, 11:31 #2500

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


14 Mar 2018, 11:23:29 @Vantage rakstīja:

14 Mar 2018, 11:18:21 @bertons rakstīja:
audi vairs nerulle?


šobrīd rullē. pēc pāris gadiem, droši vien būs jāmeklē kas cits

tas saucaas - nesteidzīgi meklēju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo