Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Augstspiediena sūkņa maiņa 525tds

AutorsZiņojums
LostTouch
15. Jan 2014, 20:56 #61

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


15 Jan 2014, 20:54:40 krivits rakstīja:

15 Jan 2014, 20:37:58 Chapay rakstīja:

15 Jan 2014, 19:25:02 krivits rakstīja:

15 Jan 2014, 15:12:18 Cherbikoff rakstīja:
Kas Tev viņam tur jādara? Nelec silts? Tek?

Nu auksts viņš lec labi, bet kad labi uzsilis tad noslapejot uzreiz pielaist nav tik viegli, jāzāģē kādas 10-12sek.

Man šodien ieteica to joku ar aukstu ūdeni pamēģināt uz sūkņa un tad redzēs kas notiek...
Itkā ja to ūdeni uzlej un pielec tāpat kā auksts motors, tad plunžeris kirdik, ja nē tad kautkas cits.


Visticamak elektriska dala tavam suknim, remonts ap 70ls, vai mekle lietotu.

Man ir vēl viens 525tds kopija 95gada kas jau stāv 5gadus uz bluķiem pilnā komplektā un tam viss ir virsu tapec gribu noskaidrot kas pie vainas ir un ja kas tad uzreiz detaļa vietā...


Nu lietotus plunžerus jau tāpat neliksi no donora, ja tie vainīgi...
Offline
LostTouch
15. Jan 2014, 20:57 #62

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


15 Jan 2014, 20:56:15 MMI rakstīja:
Apē 1408 eiro


Ņem tik ciet!
Offline
Chapay
15. Jan 2014, 20:58 #63

Kopš: 12. Jan 2014

Ziņojumi: 42

Braucu ar: 555


15 Jan 2014, 20:53:54 LostTouch rakstīja:

15 Jan 2014, 20:49:23 MMI rakstīja:
Jauns maksā vairāk par vairums e-34 un e-36

Un neaizmirsti arī par e38 ar tds'u!
Tur jau tā lieta...optimālākais variants - restaurācija! Parasti vai nu elektriskā galva vai plunžeri.


Plunzeri parast, kad neliec vai slikti lec visu laiku.
Offline
Driver
15. Jan 2014, 21:00 #64

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2014, 20:57:14 LostTouch rakstīja:

15 Jan 2014, 20:56:15 MMI rakstīja:
Apē 1408 eiro


Ņem tik ciet!

a cho? slabo?
es saprotu kautkadam e39 tas ir auto cenaa (ja auto iet), bet e34 tadu detalju nopirkt jaunu vispar ir kruta un pacotna!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MMI
15. Jan 2014, 21:00 #65

Kopš: 18. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6850

Braucu ar: RS

Wrong
Ja visulaiku slikti lec,tad moments,doza ,kompresija utt.

Ja silts slikti lec,tad plunžeris,ja tikai auksts slikti lec,tad moments,sveces,sprauslas un kompresija

vpzdu tos dīzeļus
Online
Chapay
15. Jan 2014, 21:01 #66

Kopš: 12. Jan 2014

Ziņojumi: 42

Braucu ar: 555


15 Jan 2014, 21:00:29 Driver rakstīja:

15 Jan 2014, 20:57:14 LostTouch rakstīja:

15 Jan 2014, 20:56:15 MMI rakstīja:
Apē 1408 eiro


Ņem tik ciet!

a cho? slabo?
es saprotu kautkadam e39 tas ir auto cenaa (ja auto iet), bet e34 tadu detalju nopirkt jaunu vispar ir kruta un pacotna!


vel kruta un pacota bazt pirkstus kur nevajag
Offline
krivits
15. Jan 2014, 22:39 #67

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti

Ir iespēja kaut kā pārbaudīt vai tiešām tas plunžeris beigts,pirms sūkņa izjaukšanas?
Offline
Cherbikoff
15. Jan 2014, 22:50 #68

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


15 Jan 2014, 22:39:47 krivits rakstīja:
Ir iespēja kaut kā pārbaudīt vai tiešām tas plunžeris beigts,pirms sūkņa izjaukšanas?


Ja silts jāzāģē, bet auksts lec labi, tad 95% plunžers vainīgs. Var uzgāzt aukstu ūdeni, ja lec labāk, tad vispār visi 100%
Offline
krivits
15. Jan 2014, 22:52 #69

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti


15 Jan 2014, 22:50:49 Cherbikoff rakstīja:

15 Jan 2014, 22:39:47 krivits rakstīja:
Ir iespēja kaut kā pārbaudīt vai tiešām tas plunžeris beigts,pirms sūkņa izjaukšanas?


Ja silts jāzāģē, bet auksts lec labi, tad 95% plunžers vainīgs. Var uzgāzt aukstu ūdeni, ja lec labāk, tad vispār visi 100%


Ar ūdeni jau pamēģināju, nekas nemainijās.
Offline
Nello
16. Jul 2015, 19:17 #70

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Sūkņa galvu,elektrisko daļu kkā bez kkāda specaprīkojuma var pārbaudīt?
Offline
henis
16. Jul 2015, 19:20 #71

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Jā, ar
Offline
Nello
16. Jul 2015, 21:14 #72

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Šādi var pārbaudīt,vai vaina sūknī,bet kur,plunžerī vai galvā,kā zināt?
Offline
bmw_e38
07. Apr 2016, 22:41 #73

Kopš: 25. Mar 2016

No: Aloja

Ziņojumi: 1

Braucu ar: BMW 725 E38

Interesē kur Vidzemē maina plunžeri? Siltu gruti dabūt vaļā un dabūju gāzt virsū ūdeni lai iedarbinātu
Offline
Flap
13. May 2016, 20:59 #74

Kopš: 17. May 2008

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

Kads var pateikt rotora + 12mm plunzera detaljas oem kodu vai kko tml ??
Offline
Krabiz
13. May 2016, 21:44 #75

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

OEM nav nekā lielāka par 10mm...
Offline
Flap
13. May 2016, 23:17 #76

Kopš: 17. May 2008

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

ok parfrazeshu pasakiet rotora + 12 mm plunzera detaljas kodu... 6 cyl 12mm "danojebka"
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo