Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Augstspiediena sūkņa maiņa 525tds

AutorsZiņojums
LostTouch
02. Feb 2013, 23:14 #1

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


31 Jan 2013, 19:53:30 dzuris rakstīja:
tatad jamaina manam drapakam suknis, bet man stastija ka varot zobratu iegazt karteri, ir ta vai nav? ja nav tad vnk noskruve sukni un uzliec citu virsu un gaze?


Pirmkārt, kas tev suknim par vainu? Plunzeri izdilusi vai kas cits?

Ja plunžeri, tad manuprat izdevigāk sanak nomainīt tos nevis visu sūkni, jo nepirksi jau jaunu sukni, a pirkt lietotu ir kaķis maisā!
Offline
LostTouch
02. Feb 2013, 23:15 #2

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


31 Jan 2013, 19:53:30 dzuris rakstīja:
tatad jamaina manam drapakam suknis, bet man stastija ka varot zobratu iegazt karteri, ir ta vai nav? ja nav tad vnk noskruve sukni un uzliec citu virsu un gaze?


+ Tas nav tik vienkārsi, uzliekot jauno vēl būs viņs arī jānoregulē pareizi!
Offline
SILVERGREEN
03. Feb 2013, 00:13 #3

Kopš: 21. Oct 2004

No: Bauska

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: ’94 E36 325tds

Nekas nekur neiekritīs, uzgriez, lai pirmajam cilindram sadalītājvārpsta ir uz trijiem, nobloķē spararatu un rauj nost!
Daudz maz tā pat uzliec, lai var piedarbināt un pabraukt un aizbrauc noregule!
Offline
Digital
04. Feb 2013, 18:30 #4

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Likt mehanisko ir gateris, tai elektroniskajaa nav nekads NASA lai nesataisitu, es visiem saviem traktoriem vinjus dajaucis lidz kaklam, tagadejam ar uztaisiju kapitalku, taka nebija novilceja, tad uz mashinas, tas aiznjema 4h vakaraa, un stresa nav, galvenais salikt kvalitativas detalas, un visam pieiet pedantiski!
Offline
LostTouch
13. Feb 2013, 10:50 #5

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


04 Feb 2013, 18:26:15 dzuris rakstīja:

02 Feb 2013, 23:14:30 LostTouch rakstīja:

31 Jan 2013, 19:53:30 dzuris rakstīja:
tatad jamaina manam drapakam suknis, bet man stastija ka varot zobratu iegazt karteri, ir ta vai nav? ja nav tad vnk noskruve sukni un uzliec citu virsu un gaze?


Pirmkārt, kas tev suknim par vainu? Plunzeri izdilusi vai kas cits?

Ja plunžeri, tad manuprat izdevigāk sanak nomainīt tos nevis visu sūkni, jo nepirksi jau jaunu sukni, a pirkt lietotu ir kaķis maisā!


manam elektroniska dala vai centralais varsts ir lupatas, bet suknis tiesam ir ideals par ko brinijos kad iegadajos..

pamatideja ir likt mehanisko sukni lai nav jebatorijas.. jo manejam vnk nepadod degvielu uz sprauslam..


Neesmu gan lietpratējs, bet man skiet, ja uzliktu mehanisko sukni, jauda arī varētu samazināties!
Offline
Jonix
13. Feb 2013, 11:57 #6

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Jauda samazināsies pamatīgi + pazūd normālas diagnostikas un regulēšanas iespējas.
Mehāniskais sūknis tāds lauku tunings sanāk, pēc kura nākamais automašīnas īpašnieks parasti ir šrots.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
initial
17. Feb 2013, 10:59 #7

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Es šovasar savam '93 gada tds'am nomainīju pie kaut kādā mistiskā lauku kantorī sūkni, kur man it kā, salika jaunus plunžerus ( ar to problēmu nekādu nebija ) Uzlika viss bija "čotka". Bet kaut kādā mistiskā veidā man tas sūknis atregulējās. AIzbraucu - čalis atkal uz aci noregulēja. Un tagad atkal tas pats... Tad nu es jau kādu pats viņu uz aci regulēju, un man liekas, ka patēriņš ir drausmīgāks krietni palicis. Es esmu izmēģinājis dažādas diagnostikas ierīces u.t.t. Jautājums slēpjas tajā, vai šo mašīnas sūkni ir iespējams pieregulēt kaut kā elektroniski arī? Lai tiešām ir precīzi? Vai viss tikai uz aci? P.S. viens no afektiem, kas man šķiet ir no sliktas regulācijas tas, ka, piemēram, stāvot tukšgaitā mašīna reizēm nokratās (apgriezini nelēkā). P.S.S. kvēlsveces, sprauslas un viss pārējais - pārbaudīts un ir ļoti labs.
Offline
LostTouch
17. Feb 2013, 21:48 #8

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


17 Feb 2013, 21:48:02 LostTouch rakstīja:

17 Feb 2013, 10:59:07 initial rakstīja:
Es šovasar savam '93 gada tds'am nomainīju pie kaut kādā mistiskā lauku kantorī sūkni, kur man it kā, salika jaunus plunžerus ( ar to problēmu nekādu nebija ) Uzlika viss bija "čotka". Bet kaut kādā mistiskā veidā man tas sūknis atregulējās. AIzbraucu - čalis atkal uz aci noregulēja. Un tagad atkal tas pats... Tad nu es jau kādu pats viņu uz aci regulēju, un man liekas, ka patēriņš ir drausmīgāks krietni palicis. Es esmu izmēģinājis dažādas diagnostikas ierīces u.t.t. Jautājums slēpjas tajā, vai šo mašīnas sūkni ir iespējams pieregulēt kaut kā elektroniski arī? Lai tiešām ir precīzi? Vai viss tikai uz aci? P.S. viens no afektiem, kas man šķiet ir no sliktas regulācijas tas, ka, piemēram, stāvot tukšgaitā mašīna reizēm nokratās (apgriezini nelēkā). P.S.S. kvēlsveces, sprauslas un viss pārējais - pārbaudīts un ir ļoti labs.

Neesmu dzirdejis ka kāds uz aci regulē un masina ietu! Tad jau butu fantastiski!

Cik esmu redzejis ka to dara viss ir tikai uz datora visas dozas un vel tur visadas huinas!

Manam 4 menesus atpakal mainija plunzerus un saregulēja ! Tagad iet kā zvērs videjais paterins cikla 7 l to kompis rada un ta ari ir! Un silts gandriz vai pats pielec, nav pat atslega jagriez!
Offline
Driver
17. Feb 2013, 21:52 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

laikam mans topiks!?
kadi vel mehaniskie suknji tas tapat kaa sprices vieta likt karburatoru

un ja suknim sakuma momentu teoretiski pec izjutam var meginat uzlikt, tad degvielas porciju diezvai bedz diagnostikas aprikojuma var korekti pieregulet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
17. Feb 2013, 22:04 #10

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


17 Feb 2013, 21:52:16 Driver rakstīja:
laikam mans topiks!?
kadi vel mehaniskie suknji tas tapat kaa sprices vieta likt karburatoru

un ja suknim sakuma momentu teoretiski pec izjutam var meginat uzlikt, tad degvielas porciju diezvai bedz diagnostikas aprikojuma var korekti pieregulet
porciju var pieregulet bez kompja,bet vieglak bus trapit ciparos vikunglotto
Offline
LostTouch
17. Feb 2013, 22:08 #11

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


17 Feb 2013, 22:04:46 uldens1 rakstīja:

17 Feb 2013, 21:52:16 Driver rakstīja:
laikam mans topiks!?
kadi vel mehaniskie suknji tas tapat kaa sprices vieta likt karburatoru

un ja suknim sakuma momentu teoretiski pec izjutam var meginat uzlikt, tad degvielas porciju diezvai bedz diagnostikas aprikojuma var korekti pieregulet
porciju var pieregulet bez kompja,bet vieglak bus trapit ciparos vikunglotto


Offline
initial
17. Feb 2013, 22:34 #12

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Skan smieklīgi, bet, kur es tikai negriezos, man teica, ka ar kompi var regulēt tikai E39 TDS'us, a ka manu '93 gada tikai ar sišanu var pieregulēt. Labi, piedodiet, ka es tāds nezinātājs, nejau visi ir automehāniķi.
Balstoties uz šo es vēlējos uzzināt, kur un kādā cenā, piemēram, Rīgā var noregulēt šo brīnumu.



17 Feb 2013, 22:08:28 LostTouch rakstīja:

17 Feb 2013, 22:04:46 uldens1 rakstīja:

17 Feb 2013, 21:52:16 Driver rakstīja:
laikam mans topiks!?
kadi vel mehaniskie suknji tas tapat kaa sprices vieta likt karburatoru

un ja suknim sakuma momentu teoretiski pec izjutam var meginat uzlikt, tad degvielas porciju diezvai bedz diagnostikas aprikojuma var korekti pieregulet
porciju var pieregulet bez kompja,bet vieglak bus trapit ciparos vikunglotto



Offline
Driver
17. Feb 2013, 22:37 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu tapec, ka es ar kompi to varu, bet patiesiba laikam isti negribu darit...
bet tie, kas var, var tikai ar kuvaldu un uz ausi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KEL_2
17. Feb 2013, 23:08 #14

Kopš: 18. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: X5


04 Feb 2013, 19:04:55 dzuris rakstīja:

04 Feb 2013, 18:30:56 Digital rakstīja:
Likt mehanisko ir gateris, tai elektroniskajaa nav nekads NASA lai nesataisitu, es visiem saviem traktoriem vinjus dajaucis lidz kaklam, tagadejam ar uztaisiju kapitalku, taka nebija novilceja, tad uz mashinas, tas aiznjema 4h vakaraa, un stresa nav, galvenais salikt kvalitativas detalas, un visam pieiet pedantiski!

vari ludzu pstastit sikak kapec vjadzigs bija novilcejs un kas tiesi jaatjauc lai nonemtu?

p.s.
neesmu kapeikpisejs, bet kka neuzticu citiem savus auto, labak pats meginu ievakt info par vel nezinamajam lietam..


Es protams atvainojos, bet zobus tu ari pats sev remonte, pec tam kad ievac informaciju ka to dariit?
Offline
dzuris
19. Feb 2013, 22:33 #15

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

ja jau visi te tik gudri, sataisat pa labu konjaku..

jo es savu dzelzi nevienam neuzticu..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 19 Feb 2013, 22:34:18 ]

Offline
Driver
19. Feb 2013, 22:37 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

...par labu konjaku

tieshi tapec es ari nevelos tiem auto iet klat

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ryder_e28
19. Feb 2013, 22:43 #17

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6


19 Feb 2013, 22:33:31 dzuris rakstīja:
ja jau visi te tik gudri, sataisat pa labu konjaku. .

jo es savu dzelzi nevienam neuzticu..

Ļoti sakarīgs posts
Offline
ryder_e28
19. Feb 2013, 22:46 #18

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

Un vispār šitie te "Neuzticu nevienam" manuprāt pārsvarā tulkojās kā - nav naudas remontam.
Offline
uldens1
19. Feb 2013, 22:56 #19

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


19 Feb 2013, 22:33:31 dzuris rakstīja:
ja jau visi te tik gudri, sataisat pa labu konjaku..

jo es savu dzelzi nevienam neuzticu..
vecit,turpini neuzticeties un staiga kajam
Offline
Nello
19. Feb 2013, 23:13 #20

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


19 Feb 2013, 22:32:32 dzuris rakstīja:

17 Feb 2013, 10:59:07 initial rakstīja:
Es šovasar savam '93 gada tds'am nomainīju pie kaut kādā mistiskā lauku kantorī sūkni, kur man it kā, salika jaunus plunžerus ( ar to problēmu nekādu nebija ) Uzlika viss bija "čotka". Bet kaut kādā mistiskā veidā man tas sūknis atregulējās. AIzbraucu - čalis atkal uz aci noregulēja. Un tagad atkal tas pats... Tad nu es jau kādu pats viņu uz aci regulēju, un man liekas, ka patēriņš ir drausmīgāks krietni palicis. Es esmu izmēģinājis dažādas diagnostikas ierīces u.t.t. Jautājums slēpjas tajā, vai šo mašīnas sūkni ir iespējams pieregulēt kaut kā elektroniski arī? Lai tiešām ir precīzi? Vai viss tikai uz aci? P.S. viens no afektiem, kas man šķiet ir no sliktas regulācijas tas, ka, piemēram, stāvot tukšgaitā mašīna reizēm nokratās (apgriezini nelēkā). P.S.S. kvēlsveces, sprauslas un viss pārējais - pārbaudīts un ir ļoti labs.


p.s pazimes manam bija pirms nobirsanas, kd vnk 3x nogiba, bet ar mokam palaidu, un sis viena jauka bridi vnk atnirdzas, un degviela vairs augsa nenak..

Vaita augstspiediena suuknis vainiigs,ja degviela nepienaak?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo