Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Tukšgaitas apgriezieni E30!

AutorsZiņojums
ARCHIJS
03. May 2005, 13:45 #61

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 328

Braucu ar:

Normas robezzaas tak vinnss ir??
Offline
Permalat
03. May 2005, 13:48 #62

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-03 13:44, ZigS rakstīja:

2005-05-03 13:17, Waldis rakstīja:
coolanta liimenim ir jaabuut uz max un tas nedriix samazinaaties. tas var darba gaitaa izplesties, bet peec tam atkal nostaajas uz MAX. ja liimenis samazinaas -> probleema -> check coolant level pazinjojums!
p.s. cerams, tu nejauc max liimenja iedalju (tas ir 1/2) ar pilnu izpleshanas bachoku?


Lai cik es arii ieleietu tosolu tajaa izpleshanaas traukaa, tas vienmeer tiek izspiests viss aaraa liidz zinaamam liimenim: paaris [cm] no izpleshanaas trauka apakshas!

1. pārbaudi/iztīri pārspiediena vārstu bačoka augšpusē. Tur ir lodīte un atsperīte. Ar saspiestu gaisu izpūt pārpludes kanālu.
2. strādajošam motoram noņem bačoka vāku. Piedod gāzi lidz 4000RPM. Turi kādu minūti. Tosolu ārā spiest nedrīkst. Ja spiež ārā (bez uzvārīšanās), plaisa galvā/blokā, blīves defekts.
Vēl izlasi rakstu www.permalat.lv par dzesēšanas problēmām un termomuftu!
www.permalat.lv ir DAUDZ vērtīgas informācijas! Būs vēl!
P.S. Protams, jāpārbauda sistēmas hermētiskums. Janoskaidro, pa KURIENI tosols pazūd.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.


<font size=1>[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 13:49 ]</font>[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 13:53 ]
Offline
ZigS
03. May 2005, 13:59 #63

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-05-03 13:48, Permalat rakstīja:
1. pārbaudi/iztīri pārspiediena vārstu bačoka augšpusē. Tur ir lodīte un atsperīte. Ar saspiestu gaisu izpūt pārpludes kanālu.
2. strādajošam motoram noņem bačoka vāku. Piedod gāzi lidz 4000RPM. Turi kādu minūti. Tosolu ārā spiest nedrīkst. Ja spiež ārā (bez uzvārīšanās), plaisa galvā/blokā, blīves defekts.
Vēl izlasi rakstu www.permalat.lv par dzesēšanas problēmām un termomuftu!
www.permalat.lv ir DAUDZ vērtīgas informācijas! Būs vēl!
P.S. Protams, jāpārbauda sistēmas hermētiskums. Janoskaidro, pa KURIENI tosols pazūd.


Man gan liekas ka tur nava nekaadas lodiites un atsperiites!
Tur ir tikai taads sniipis tam tosola izpleshanaas traukam pashaa augshaa kuram uzmaukta virsuu gumijas trubinja kua novada "izspiesto" tosolu uz asfalta!
Bet fakts ir taads, ka man nokriitas tas tosola liimenis liidz zinaamai robezhai (paaris [cm] no izpleshanaas trauka apakshas) un zemaak neiet ne pa kam.

Negribas ticeet ka buutu probleemas ar galvu vai taas bliivi, jo nekaadas citas probleemas nava noveerotas!
Offline
ZigS
03. May 2005, 13:59 #64

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-05-03 13:45, ARCHIJS rakstīja:
Normas robezzaas tak vinnss ir??


jep!
Offline
Permalat
03. May 2005, 14:03 #65

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-03 13:59, ZigS rakstīja:

2005-05-03 13:48, Permalat rakstīja:
1. pārbaudi/iztīri pārspiediena vārstu bačoka augšpusē. Tur ir lodīte un atsperīte. Ar saspiestu gaisu izpūt pārpludes kanālu.
2. strādajošam motoram noņem bačoka vāku. Piedod gāzi lidz 4000RPM. Turi kādu minūti. Tosolu ārā spiest nedrīkst. Ja spiež ārā (bez uzvārīšanās), plaisa galvā/blokā, blīves defekts.
Vēl izlasi rakstu www.permalat.lv par dzesēšanas problēmām un termomuftu!
www.permalat.lv ir DAUDZ vērtīgas informācijas! Būs vēl!
P.S. Protams, jāpārbauda sistēmas hermētiskums. Janoskaidro, pa KURIENI tosols pazūd.


Man gan liekas ka tur nava nekaadas lodiites un atsperiites!
Tur ir tikai taads sniipis tam tosola izpleshanaas traukam pashaa augshaa kuram uzmaukta virsuu gumijas trubinja kua novada "izspiesto" tosolu uz asfalta!
Bet fakts ir taads, ka man nokriitas tas tosola liimenis liidz zinaamai robezhai (paaris [cm] no izpleshanaas trauka apakshas) un zemaak neiet ne pa kam.

Negribas ticeet ka buutu probleemas ar galvu vai taas bliivi, jo nekaadas citas probleemas nava noveerotas!

IR gan lodīte, GAN atsperīte!!!
Za bazar otvechaju
Korķitī, no iekšpuses. Nostrādāšanas spiediens 1.2bar.
Vārdu sakot: pārbaudi visu, izlasi rakstu, pārbaudi dzesēšanas režīmu. Ja visu darīsi, kā rakstīts, būs 100% skaidrība, kas pie vainas! Līdz tam sanāk tikai minēšana!!!

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.


<font size=1>[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 14:05 ]</font>[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 14:09 ]
Offline
ZigS
03. May 2005, 14:12 #66

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-05-03 14:03, Permalat rakstīja:
IR gan lodīte, GAN atsperīte!!!
Za bazar otvechaju
Korķitī, no iekšpuses. Nostrādāšanas spiediens 1.2bar.
Vārdu sakot: pārbaudi visu, izlasi rakstu, pārbaudi dzesēšanas režīmu. Ja visu darīsi, kā rakstīts, būs 100% skaidrība, kas pie vainas! Līdz tam sanāk tikai minēšana!!!


Nu, korkjiitii moskha arii ira!
..bet korkjiitis taapat sanaak aukstaak nekaa taa nopluudes trubinja, taapeec liidz korkjiitim diezvai kas aiziet, .. ja vien tosols nava nejeegaa novaariits un sisteemaa radies baigais spiediens, tad varbuut arii pa korkjiiti kaut kas iznaak laukaa!

..labi, labi... eju jau lasiit to rakstu!
Offline
ARCHIJS
03. May 2005, 14:27 #67

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 328

Braucu ar:

Tosplam jau nau jaaiet liidz korkkim,bet spiedienam Gar vaacinnu tocc Tev tur tosolu nelaidiis...
Offline
ZigS
03. May 2005, 14:53 #68

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

Izlasiiju rakstus ieksh http://www.permalat.lv!

Mani nomoka viena probleema kuru nespeeju atrisinaat!

320i, 83.g., L-Jetronic.

No riitiem (kad taads aukstaaks aaraa) piedarbinot auto apgriezieni briivgaitaa uzkaapj uz kaadi 2000[apgr/min], bun tad leenaam kriitas - tas L-Jetronicam taa jaabuut!
BET, kad apgriezieni nokriit aptuveni liidz kaadiem 1500[apgr/min] (meedz buut arii citaa apgriezienu diapozonaa) tad apgriezieni briivgaitaa saak "peldeet"- taa kaa kaads gaazeetu pirms starta dagreisaa! Un tas ir tik ilgi kameer motors uzsilst.
Paarbaudiiju (vaariiju/atdzeseeju vairaakas reizes, saeljoju) termovaarstu, tas straadaaja nevainojami. Trubinjas visas paarbaudiiju itkaa, bija OK. Aukstaas palaishanas sprausla ar shpriceeja uz nebeedu!

Pats domaaju ka pie vainas vareetu buut aukstaas palaishanas sprauslas mehaanisms, ne pati sprausla, jo ir taada sajuuta ka kaads pieshpricee klaat degvielu (nevis kaut kur gaisa suuce).
Kas tur bija ar to termoreleju un kur shis gjeograafiski dziivo?
Offline
Permalat
03. May 2005, 14:57 #69

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-03 14:12, ZigS rakstīja:

2005-05-03 14:03, Permalat rakstīja:
IR gan lodīte, GAN atsperīte!!!
Za bazar otvechaju
Korķitī, no iekšpuses. Nostrādāšanas spiediens 1.2bar.
Vārdu sakot: pārbaudi visu, izlasi rakstu, pārbaudi dzesēšanas režīmu. Ja visu darīsi, kā rakstīts, būs 100% skaidrība, kas pie vainas! Līdz tam sanāk tikai minēšana!!!


Nu, korkjiitii moskha arii ira!
..bet korkjiitis taapat sanaak aukstaak nekaa taa nopluudes trubinja, taapeec liidz korkjiitim diezvai kas aiziet, .. ja vien tosols nava nejeegaa novaariits un sisteemaa radies baigais spiediens, tad varbuut arii pa korkjiiti kaut kas iznaak laukaa!

..labi, labi... eju jau lasiit to rakstu!

Ja tas varsts ir aizsērējis, spiediens sistema nejēga pieaug, un tosolu spiež ārā, kur vien var.
Offline
Permalat
03. May 2005, 15:07 #70

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-03 14:53, ZigS rakstīja:
Izlasiiju rakstus ieksh http://www.permalat.lv!

Mani nomoka viena probleema kuru nespeeju atrisinaat!

320i, 83.g., L-Jetronic.

No riitiem (kad taads aukstaaks aaraa) piedarbinot auto apgriezieni briivgaitaa uzkaapj uz kaadi 2000[apgr/min], bun tad leenaam kriitas - tas L-Jetronicam taa jaabuut!
BET, kad apgriezieni nokriit aptuveni liidz kaadiem 1500[apgr/min] (meedz buut arii citaa apgriezienu diapozonaa) tad apgriezieni briivgaitaa saak "peldeet"- taa kaa kaads gaazeetu pirms starta dagreisaa! Un tas ir tik ilgi kameer motors uzsilst.
Paarbaudiiju (vaariiju/atdzeseeju vairaakas reizes, saeljoju) termovaarstu, tas straadaaja nevainojami. Trubinjas visas paarbaudiiju itkaa, bija OK. Aukstaas palaishanas sprausla ar shpriceeja uz nebeedu!

Pats domaaju ka pie vainas vareetu buut aukstaas palaishanas sprauslas mehaanisms, ne pati sprausla, jo ir taada sajuuta ka kaads pieshpricee klaat degvielu (nevis kaut kur gaisa suuce).
Kas tur bija ar to termoreleju un kur shis gjeograafiski dziivo?

Termorelejs dzīvo uz termostata korpusa.
Bet, diezvai tur ta vaina būs Jetronic šai ziņā (ta peldēšana) bija nestabila sistēma. Drīzāk (pēc paša pieredzes) ieteiktu pārbaudīt sekojošas lietas: aizdedzes apsteidzes leņķi un tās elementus.
1.to svārstību demferi, kas ir starp spiediena regulatoru un ieejas kolektoru (piestiprināts pie gaisa filtra kronšteina, no muftas puses) ravē ārā. Sarūsējis tas rada vairak problēmu kā jēgu. Tas pats attiecas uz svārstību slāpētāju (ja ir) vakuumregulatoram (nejaukt ar mazo vārstiņu);
2.vārstiņu, kas ir tieši pirms vakuumregulatora (pēc ETK paskaties, vai jābūt, atrodas šļaukā, kas iet uz aizdedzes statni) izpūt, pārbaudi. Pūšot, nedaudz gaisam jāiet tam cauri.
3.pārbaudi, vai šļaukas uz vakuumregulatoru pievienotas pareizi (tās, kas pirms/pēc droseļvārsta). Ja nepareizi (bieži vien ’meistari’ sajauc vietām), tad bagātinoties maisījumam, aizdedze kļūst vēlāka, nevis agrāka, kā vajadzētu.
4.pārskati vien gaisa pieplūdi. Ja tā pie vainas, tad nekorekti strādā vakuumregulators aizdedzei u.c. mezgli.
5.jānoregulē CO/jānokalibrē gaisa mērītājs un aizdedzes apsteidzes leņķis.
Tad viss būs kā nākas
P.S. Iesākumam atvieno šļauciņu no aizdedzes vakuumregulatora. Ja tad apgriezieni ’nebraukā’, jāpieņem, ka pamatlietas ir ar aizdedzi: leņķis, vakuumregulators.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 15:19 ]
Offline
ZigS
03. May 2005, 15:18 #71

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-05-03 15:07, Permalat rakstīja:

Termorelejs dzīvo uz termostata korpusa.
Bet, diezvai tur ta vaina būs Jetronic šai ziņā (ta peldēšana) bija nestabila sistēma. Drīzāk (pēc paša pieredzes) ieteiktu pārbaudīt sekojošas lietas: aizdedzes apsteidzes leņķi un tās elementus.
1.to svārstību demferi, kas ir starp spiediena regulatoru un ieejas kolektoru (piestiprināts pie gaisa filtra kronšteina, no muftas puses) ravē ārā. Sarūsējis tas rada vairak problēmu kā jēgu. Tas pats attiecas uz svārstību slāpētāju (ja ir) vakuumregulatoram (nejaukt ar mazo vārstiņu);
2.vārstiņu, kas ir tieši pirms vakuumregulatora (pēc ETK paskaties, vai jābūt, atrodas šļaukā, kas iet uz aizdedzes statni) izpūt, pārbaudi. Pūšot, nedaudz gaisam jāiet tam cauri.
3.pārbaudi, vai šļaukas uz vakuumregulatoru pievienotas pareizi (tās, kas pirms/pēc droseļvārsta). Ja nepareizi (bieži vien ’meistari’ sajauc vietām), tad bagātinoties maisījumam, aizdedze kļūst vēlāka, nevis agrāka, kā vajadzētu.
4.pārskati vien gaisa pieplūdi. Ja tā pie vainas, tad nekorekti strādā vakuumregulators aizdedzei u.c. mezgli.
5.jānoregulē CO/jānokalibrē gaisa mērītājs un aizdedzes apsteidzes leņķis.
Tad viss būs kā nākas


Kas tas par svaarstiibu slaapeetaaju?
Ja ar svaarstiibu demferi Tu domaa to su** kursh naak pie gaisa filtra kastes un kuraa penaak viena vakuumtrubinja un no taa taalaak uz aizdedzi, tad shis posms jau ir likvideets!
Gribeeju viendien nomainiit visas (2-vas laikam tur bija) vakuuma trubinjas kuras pienaak aizdedzei, tipa "smalkaa" aizdedzes vakuuma korekcija, bet savas dzimtaas pilseetas veikalinjos neatradu vajadziigaa izmeera vakuumtrubinjas!
Biju garaazhaa un no galvas neatcereejos kur kurai jaapienaak, uzliku gan taa gan taa, bet raustiijaas tik un taa!
Aizdedzi, degmaiziijumu, CO reguleeju pie zinosha cilveeka, tikai tad man nebija piliktas taas vakuuma trubinjas aizdedzei, .. varbuut buus jaaizbrauc veelreiz ciemos pie vinja, kad taas trubinjas nopirkshu jaunas un uzlikshu!

paldies par info!
Offline
Permalat
03. May 2005, 15:27 #72

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-03 15:18, ZigS rakstīja:

2005-05-03 15:07, Permalat rakstīja:

Termorelejs dzīvo uz termostata korpusa.
Bet, diezvai tur ta vaina būs Jetronic šai ziņā (ta peldēšana) bija nestabila sistēma. Drīzāk (pēc paša pieredzes) ieteiktu pārbaudīt sekojošas lietas: aizdedzes apsteidzes leņķi un tās elementus.
1.to svārstību demferi, kas ir starp spiediena regulatoru un ieejas kolektoru (piestiprināts pie gaisa filtra kronšteina, no muftas puses) ravē ārā. Sarūsējis tas rada vairak problēmu kā jēgu. Tas pats attiecas uz svārstību slāpētāju (ja ir) vakuumregulatoram (nejaukt ar mazo vārstiņu);
2.vārstiņu, kas ir tieši pirms vakuumregulatora (pēc ETK paskaties, vai jābūt, atrodas šļaukā, kas iet uz aizdedzes statni) izpūt, pārbaudi. Pūšot, nedaudz gaisam jāiet tam cauri.
3.pārbaudi, vai šļaukas uz vakuumregulatoru pievienotas pareizi (tās, kas pirms/pēc droseļvārsta). Ja nepareizi (bieži vien ’meistari’ sajauc vietām), tad bagātinoties maisījumam, aizdedze kļūst vēlāka, nevis agrāka, kā vajadzētu.
4.pārskati vien gaisa pieplūdi. Ja tā pie vainas, tad nekorekti strādā vakuumregulators aizdedzei u.c. mezgli.
5.jānoregulē CO/jānokalibrē gaisa mērītājs un aizdedzes apsteidzes leņķis.
Tad viss būs kā nākas


Kas tas par svaarstiibu slaapeetaaju?
Ja ar svaarstiibu demferi Tu domaa to su** kursh naak pie gaisa filtra kastes un kuraa penaak viena vakuumtrubinja un no taa taalaak uz aizdedzi, tad shis posms jau ir likvideets!
Gribeeju viendien nomainiit visas (2-vas laikam tur bija) vakuuma trubinjas kuras pienaak aizdedzei, tipa "smalkaa" aizdedzes vakuuma korekcija, bet savas dzimtaas pilseetas veikalinjos neatradu vajadziigaa izmeera vakuumtrubinjas!
Biju garaazhaa un no galvas neatcereejos kur kurai jaapienaak, uzliku gan taa gan taa, bet raustiijaas tik un taa!
Aizdedzi, degmaiziijumu, CO reguleeju pie zinosha cilveeka, tikai tad man nebija piliktas taas vakuuma trubinjas aizdedzei, .. varbuut buus jaaizbrauc veelreiz ciemos pie vinja, kad taas trubinjas nopirkshu jaunas un uzlikshu!

paldies par info!

Regulējot aizdedzi, tām vakuumtrubiņām jābūt atvienotām, bet arī ciet aizspiestām. Tad, ja
1.uz spararata zobrata 1 metka testa sensoram, pec stroba jaregulē, lai būtu 8deg pirms
2.ja ir 2 caurumi, jāregulē pēc 1.mā (otrais ir 1.cilindra augšējais nāves punkts)
gaisa mērītājs jākalibrē 2 punktos (tukšgaita un 4000RPM) pie vidēja CO skrūves stāvokļa.
3.jāpārbauda ieejas kolektora hermetiskums ar atsūcējsūkni.
Pārbaudi arī vienvirziena vārstu, kas ir (Tavam modelim) starp droseļvārstu un vakuumregulatoru (mazā vārstiņa vietā). Skaties ETK, būtiski ir, kuram izvadam kurai šļaukai jābūt.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 15:30 ]
Offline
ZigS
03. May 2005, 15:40 #73

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-05-03 15:27, Permalat rakstīja:
Regulējot aizdedzi, tām vakuumtrubiņām jābūt atvienotām, bet arī ciet aizspiestām. Tad, ja
1.uz spararata zobrata 1 metka testa sensoram, pec stroba jaregulē, lai būtu 8deg pirms
2.ja ir 2 caurumi, jāregulē pēc 1.mā (otrais ir 1.cilindra augšējais nāves punkts)
gaisa mērītājs jākalibrē 2 punktos (tukšgaita un 4000RPM) pie vidēja CO skrūves stāvokļa.
3.jāpārbauda ieejas kolektora hermetiskums ar atsūcējsūkni.
Pārbaudi arī vienvirziena vārstu, kas ir (Tavam modelim) starp droseļvārstu un vakuumregulatoru (mazā vārstiņa vietā). Skaties ETK, būtiski ir, kuram izvadam kurai šļaukai jābūt.


PALDIES par info!

Pie shitaa droshvien piekjershos kad ar 327i buushu ticis daudzmaz uz priekshu!
Bet tagad zinu vismaz veel variantus ko un kaa!
Offline
Modrs
23. Nov 2005, 20:55 #74

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

INSPECTION ir saistiits ar elljas mainju un deg taadelj, ka no peedeejaas mainjas ir pagaajis vairaak nekaa gads.

JA NAV TAS, tad ir vainiigi divi mazi akumulatori ( 2x 1.2v 600mAh), kas par 23 gadiem ir atstraadaajushi savu. nopeerc jebkuraaa radiodetalju veikalaa tos, maxaa neko!!!! ielodee un aidaa.

manam E30 bija taapat, tagad viss ir chikeniekaa


undefined
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo