Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi S4 B5 vs E46 Touring 330i

AutorsZiņojums
Laoshi
18. Aug 2012, 00:23 #21

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Aug 2012, 00:06:07 shibernieks rakstīja:
ļurbu remonts pavelkas uz 2k + Ls


Dafuq? K03 ļurbas remonts ir 250Ls max, pie Vaņas uz kājminamā balansēšanas stenda vēl lētāk, to sareizina ar 2 + uzlikšana. Lai uzliktu, laikam bija motors jāpaceļ, hvz. Bet nu var blatot, pirkt divas jaunas K04, tad būs 2k ls kopā ar zobeni, čips un tuvu pie 400Hp. Tad kapots ciet un brauc tālāk 150k
Offline
shibernieks
18. Aug 2012, 00:24 #22

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

es runāju par OEM mantu nevis loteriju superbingo
Offline
karlsonss
18. Aug 2012, 00:25 #23

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


18 Aug 2012, 00:03:31 S_2 rakstīja:
kā S4 B5 Biturbo avanta braucējs varu teikt, ka viss ir ļoti labi. Ziemā ir ļoti ļoti ļoti labi



ziemaa arii 3L lupita ir loti labi labi labi
Offline
by_magnus
18. Aug 2012, 00:25 #24

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


18 Aug 2012, 00:06:07 shibernieks rakstīja:
ļurbu remonts pavelkas uz 2k + Ls


Aha, "porsche" centā
Offline
Laoshi
18. Aug 2012, 00:28 #25

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Aug 2012, 00:24:41 shibernieks rakstīja:
es runāju par OEM mantu nevis loteriju superbingo


OEM turbo uz 10-14 gadus veca auto? Tu laikam joko loterija ir garāžās pie Vasilija, vai ja pats mēģina turbīnu jaukt un tur gultņus mainīt utt
Offline
shibernieks
18. Aug 2012, 00:31 #26

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

nu piezīmēsim, ka es uz tik vecām lamatām skatos tikai tad ja kautkas grab

šāda veida detaļas pērku OEM un ir tāds tēls, kas savā laikā no audicentra ar lielām skidkām ja nekļūdos pa ~1,6k ls tos ventilatorus dabūja
Offline
karlsonss
18. Aug 2012, 00:35 #27

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

10 gadus atpakalj?
Offline
by_magnus
18. Aug 2012, 00:36 #28

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


18 Aug 2012, 00:31:35 shibernieks rakstīja:
nu piezīmēsim, ka es uz tik vecām lamatām skatos tikai tad ja kautkas grab

šāda veida detaļas pērku OEM un ir tāds tēls, kas savā laikā no audicentra ar lielām skidkām ja nekļūdos pa ~1,6k ls tos ventilatorus dabūja


Da lab, nerunājam pa 5-7 gadus vecu pagātni! Pilnīgi mierīgi abas ļurbas 500ls+ mainīšaa, kas arī nemaz nav tik sarežģīta, ja rokas neaug, no vietas, kur ik pa brīdim atgāzes nāk!
Offline
shibernieks
18. Aug 2012, 00:36 #29

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

da hvz 3-4 gadus atpakaļ tas bija
Offline
VMR
18. Aug 2012, 00:36 #30

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Ķengurs? Viņš vēl pats jamās mainīja, savādāk izmaksas būtu bijušas vēl kosmiskākas...
Offline
Laoshi
18. Aug 2012, 00:39 #31

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Aug 2012, 00:31:35 shibernieks rakstīja:
nu piezīmēsim, ka es uz tik vecām lamatām skatos tikai tad ja kautkas grab

šāda veida detaļas pērku OEM un ir tāds tēls, kas savā laikā no audicentra ar lielām skidkām ja nekļūdos pa ~1,6k ls tos ventilatorus dabūja


Vai nu es smagi mudos turbīnās, vai tēls būs Tevi apjājis, k03s turbo svārstās 450-550Ls jauna, viņas tur atšķirās nebūtiski hvz ar ko.

Ieberzties ar restaurāciju var tad, ja klients pats grib likt ķīniešu daļas vai negrib mainīt asīti, ja tā ir sadilusi (viņa maksā ap sotaku).
Offline
shibernieks
18. Aug 2012, 00:39 #32

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


18 Aug 2012, 00:36:05 by_magnus rakstīja:
Da lab, nerunājam pa 5-7 gadus vecu pagātni! Pilnīgi mierīgi abas ļurbas 500ls+ mainīšaa, kas arī nemaz nav tik sarežģīta, ja rokas neaug, no vietas, kur ik pa brīdim atgāzes nāk!


man ir jautājums? tās ļurbas pats esi mainījis?

c5 bundžā lai noņemtu to padarīšanu rokas 3 vietās jāsalauž un tad ar mānīšanu jāmāna ārā... nemaz negribu iedomāties, kas notiek ar b5

pēc normatīvajiem aktiem dzinējs ir jāņem ārā un tad notiek netiklās darbības ar tiem ventilatoriem
Offline
shibernieks
18. Aug 2012, 00:40 #33

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


18 Aug 2012, 00:36:56 VMR rakstīja:
Ķengurs? Viņš vēl pats jamās mainīja, savādāk izmaksas būtu bijušas vēl kosmiskākas...


BINGO!
Offline
by_magnus
18. Aug 2012, 00:44 #34

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


18 Aug 2012, 00:39:57 shibernieks rakstīja:

18 Aug 2012, 00:36:05 by_magnus rakstīja:
Da lab, nerunājam pa 5-7 gadus vecu pagātni! Pilnīgi mierīgi abas ļurbas 500ls+ mainīšaa, kas arī nemaz nav tik sarežģīta, ja rokas neaug, no vietas, kur ik pa brīdim atgāzes nāk!


man ir jautājums? tās ļurbas pats esi mainījis?

c5 bundžā lai noņemtu to padarīšanu rokas 3 vietās jāsalauž un tad ar mānīšanu jāmāna ārā... nemaz negribu iedomāties, kas notiek ar b5

pēc normatīvajiem aktiem dzinējs ir jāņem ārā un tad notiek netiklās darbības ar tiem ventilatoriem


Var, var samainīt, bez dzinēja izravēšanas no motortelpas! Viegli tas gan nebūs, bet nu tās turbīnas nemirst kā somāliešu pirāti, lai par to tik ļoti uztrauktos!
Offline
shibernieks
18. Aug 2012, 00:46 #35

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

jebkurš normāls serviss dzinēju nolaidīs lejā un nomainīs ļurbas. tas ir ātrāk un vienkāršāk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo