Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: e34 iegāde

AutorsZiņojums
Kirurgs
01. Mar 2004, 10:36 #1

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 525

Sveiki!

Eh, jau gads kaa pagajis, kops mana ipashuma nav BMW Bija e28 525E...
Pec kada menesha ie doma iepirkt e34 525 24V mobili, lidz ar to ir daudz jautajumu, ceru ka jus viesisiet man skaidribu par so aparatu.

Tatad, veletos aparatu sakot no 90 gada, el. logi, el. spog. un luku vai kondisku, kruizkontrole var but un var ari nebut.
Cik naudinjas (aptuveni) ir jaizvelk no maka, lai iegutu sava ipashuma normalu/labu e34?
Vai e34 razoja ari ar 12V motoru? Ja jaa, kurs uzticamaks 24 vai 12? Kam butu japievers ipasha uzmaniba perkot?
Patiesiba 2.5 izvelejos tadelj, ka benzas paterinjs ir pat mazaks kaa 2.0 (auto.ru informācija). Kaa ir dziivee? Tikai nevaiga te dzit sviestu par to, ka ja perk BMW tad benz. pat. ir pie kajas
Uispar jau katru dienu naksies braukt ap 150km...
Un vispar kadas atsauksmes / parastas probzas ar so auto? Ir kaut kas, kas birst regulari atnjirdzas? Cik atceros, e28 probza bija dzesesana, tb termomufta, kas parasti beidzas nost...
Paldies jau ieprieks...

P.S. Ceru, ka si topika atbildes nebus iAuto stila, ciest nevaru...
P.P.S. Teicienu BMW rullz Audi sux piekritejus, pls pakluset...
Offline
Andris
01. Mar 2004, 11:17 #2

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Es varu teikt vienu, lai arī kāds motors nebūs (izņemot dīzeli), ap 150km dienā braucot, lēti tas nebūs!
Par problēmām - kādu npirksi, tāds būs, aizved uz Latbemu vai Mikas, tur visu apstāstīs!
Offline
Blackadder
01. Mar 2004, 11:25 #3

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Manuprāt, par normālu E34 ar 24V motoru ir jāatskaita vismaz 3000EUR, savukārt par E34 ar 12V motoru - vismaz 2000 EUR. Neapšaubāmi, var laimēties un izdoties atrast arī lētākus bet normālus eksemplārus, tomēr šajā gadījumā ļoti pieaug loterijas koeficients.

Par to vai E34-tajam ir 12V motori - ir, piedevām lielākā daļa - 2,0 un 2,5 litru motori no 1987.gada līdz 1990.gadam, 3.0 motors no 1987.gada līdz 1991.gadam (laikam), kā arī 3,5 motors. Bez tam arī visi dīzeļmotori ir 12V.
Ja runā par 2,5 12V un 24V motoriem, tad domāju, ka pēc uzticamības tie savā starpā īpaši neatšķiras, tikai 24V motors, protams, būs dārgāks remontā.


Vājās vietas un raksturīgie defekti... nu, no termomuftas nekur neizdosies aizmukt, uz visiem E34 šamējā ir Nu, bet manā skatījumā, diez vai termomufta ir uzskatāma par nopietnu problēmu... nepažēlo vienreiz naudu jaunai un būs miers, nav jau viņa diži dārga - no 45 līdz 60 latiem, kas uz pārējo E34 izmaksu fona ir gluži mērens cipars.

Nu un, protams, piekarei, kaut arī tā ir ļoti izturīga, pērkot auto, būtu vēlams pievērst uzmanību, tādējādi aiztaupot sev palielus izdevumus nākotnē.

Jārēķinās ar to, ka uz pirmo acu uzmetienu E34 detaļas var šķist dārgas (salīdzinot ar citu marku automašīnām, piemēram, Audi 80), toties pēc tam kad kādu laiku būsi ekspluatējis, tad sapratīsi, ka patiesībā īstenībā E34 nav dārgs auto - nevajag p&st santīmus to remontējot, un tad tie remonti būs nepieciešami ļoti reti

Atliek tikai novēlēt veiksmīgu un rūpīgi izsvērtu pirkumu
Offline
Blackadder
01. Mar 2004, 11:35 #4

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

p.s. Dzīvē 2,0 un 2,5 motoru patēriņš ir praktiski vienāds.

Piemēram, no 520-tā ekspluatācijas vēstures - maršruts Rīga-Viļņa-Rīga tika veikts ar patēriņu 9,3 litri uz 100 km/h, kas ir ļoti pieklājīgs rādītājs, ja ņem vērā to, ka savi 300 kilometri no šī maršruta tika uzveikti ar aptuveni 130-145 km/h. Jāmin arī fakts, ka auto aizdedzes sveces, kā vēlāk izrādījās, bija miskastē metamā stāvoklī. Var tikai minēt, kāds būtu patēriņš ar normālām svecēm.

Mana subjektīvā pieredze liecina, ka nenojāts 2,0 motors ir vieglāk atrodams nekā nenojāts 2,5 motors, tas arī ir iemesls, kāpēc pats pirku 520-to.

Offline
Kirurgs
01. Mar 2004, 11:51 #5

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 525

Paldies par saturigu atbildi.
Jaatzist ka pec neesmu nekads spicais auto specs, tapec motora stavokli noteikt normali nevareshu
Ok, protams ka pirms pirkuma vedishu auto uz diagnostiku...
Hmm, godigi sakot bija interese ar par Eclipsi (91-94) un Calibra, bet sanaca taa, ka laikam sliecos uz BMW, kaa neka komforts, klase uc. lietas + veel siicis kaut kaa jadabu masina bez jumta nocelsanas
2.5 vairak velos jo auto dinamiskaks, paterinjs tads pac ka 2.0, vienigais 150km diena )))))
Tjipa funnymobiljus ar negribas aka golf, A80 (neuztvert personigi)...
Offline
ultraman
01. Mar 2004, 12:06 #6

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 716

Braucu ar: 545_SMG_M

par izmaksām: ar e36 pa pusotru gadu nobraukts 55k km - sanāk 0.04/0.05 Ls/km bez benžas. tā kā tā...
Offline
Blackadder
01. Mar 2004, 12:31 #7

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Ja tev ir sīcis, tad droši vari aizmirst par A80 un Golfu. Ja, piemēram, Audi 80 es uzskatu par samērā normālu pārvietošanās līdzekli, tad nu sīča esamības gadījumā var aizmirst uzreiz - smieklīgi mazs un lietošanā neērts bagāžnieks. Nu a Golfs... nu bez komentāriem.
E34 ir ļoti piemērots auto famīlijai ar kinderu
Offline
Kirurgs
01. Mar 2004, 12:55 #8

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 525

Black man, klau vai tu nevaretu tiri subjektivi izteikties par salonu, tb vai kluss, erts utt.
Ka jau mineju ieprieksh, man bija e28, kamer nebija sacakarets izputejs bija ciesami, bet tomer skalji un kad abaroti uzkapa virs 3000 tad komforts pakalja noslika
Panelis gan man patik, kaut kad braucu ar A80, sim tahs un spids apmainits vietam, a es nekadi nevareju iebraukt sakuma kapec kustos ar 30 km/h )))))))) Un tad naca apgaismiba Ilgi reecu
Offline
GA3
01. Mar 2004, 12:59 #9

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Njemot veeraa "150km/dienaa" apstaakli, kaapeec gan nepadomaat par 525tds vai 524td??? Dinamika tiiri ok, ekstru netrukst, vieniigi pie iegaades ar lielaaku naudas summu jaareekjinaas.
Offline
Bron
01. Mar 2004, 13:01 #10

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Ja njem ar jauno dzineeju (M50) tad manupraat no remonta viedoklja labaak 2,5L - shtatos detaljas dabonamas, pa draudziigaam naudinjaam. Salons kluss un patiikams. Man arii buus E34...kaut kad!
Offline
GA3
01. Mar 2004, 13:02 #11

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

PAr eertumu un klusumu salonaa: reiz gadiijaas man blakus seedeet e34 BMW 520 24v, kad shis pa Tallinas shosi ap 200km/h gaaja... Apgriezieni maksimumaa, trokshnji nekaadi, resp. taadi pashi kaa braucot uz 70, 100 vai 120... Taa ka spriediet pashi par BMW kvalitaati un sniegtajaam iespeejaam
Offline
Kirurgs
01. Mar 2004, 13:05 #12

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 525

Ok, tas labi...
Biju braucis ar 2.0, klusi, erti visuma baigi labi, ja jau 2.5 ari taaa, tad ok...
Par diizeli nu ir ta ka ir, pienjemsim ziema var rasties probzas ar pielaishanu, remonts kudish dargaks, nenojatu vai vismaz nepajatu ir gruti dabut, ja ir tads, tad summa par tadu rulzu iespaidiga, jo diesel power jau perk gargabalnieki
Offline
GA3
01. Mar 2004, 13:10 #13

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Njaaa, par normaaliem diizeljiem vienmeer normaalu summinju noslauks, lai kura gada/markas auto tas arii nebuutu. Bet par pielaishanu ziemaas es nesatrauktos, jo tas tachu BMW !!! Ja jau maneejais e28 lec, tad kur nu veel naakamaas paaudzes!!! Un ar remontie ir taa: nopeerkot auto ar labu motoru, tas nav jaaremontee, liidz ar to "lielaakaas" izmaksas atkriit. Tas gan attiecas uz jebkuru dzineeju.
Offline
Marco
01. Mar 2004, 13:13 #14

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 2029

Braucu ar:

Nu es jau laicinu braucu ar E-34 un esmu bezgala apmierinaats! Pirms iegaades likaas vecss nekur nederiigs kuzovs (moraali) Bet tagat kad esmu pabraucis sapratu ka tas ir reaals auto! Nu ir mazliet daargaaks par 3-ku bet tas ir to veerts! Loti eerts un stabils uz cela pie liela aatruma visu pogu un kloku izvietojums loti parociigs paaatrinaajums pie jebkura aatruma ir iespaidiigs (tas laikam gan tikai manam, bet taapat). Takaa veci nem ciet 525 in nekluudiisies!


P.S. Aizmirsu pateikt man ir M5
Offline
Blackadder
01. Mar 2004, 13:20 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Salons E34-tajam ir kluss, komfortabls un samērā liels, īstenībā, tas arī bija viens no apsvērumiem, kāpēc savulaik pieņēmu lēmumu par labu šamējam.

Lai uzskatāmāk būtu - es ar saviem 186 cm un 85 kg dzīvsvara, varu apsēsties aizmugurē aiz šofera sēdekļa (kurš ir pieregulēts atbilstoši manām vajadzībām) un sēdēšana aizmugurē ir ērta.
Offline
GA3
01. Mar 2004, 13:21 #16

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Starp citu, daudzi daino, ka e34 520 24v neiet. Nu jaa, taads kuutraaks vish i’ it iipashi pie maziem aatrumiem un RPM, bet pie 120km/h un virs vinam it kaa paveras otraa elpa, cits ceeliens utt.!!! Taa jau ir, BMW vairaak ir shosejas auto, ne pilseetas
Offline
Blackadder
01. Mar 2004, 13:23 #17

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Marco: Ja jau E34 kuzovs ir morāli novecojis, tad ko lai vispār saka par troiku???
Offline
GA3
01. Mar 2004, 13:24 #18

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Manupraat e34 virsbuuve ir ljoti izdevusies un joprojaam aktuaala!!!
Offline
Blackadder
01. Mar 2004, 13:36 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Nu, par to, ka E34 virsbūve ir izdevusies to es piekrītu... ja ņem vērā, ka tā ir uzkonstruēta 1987.gadā, tad ir o.k. Par aktuālu es gan to negribētu saukt - drīzāk jāsaka tā, ka auto dizainiski ir pietiekami veiksmīgs, lai vismaz nekristu acīs kā morāli novecojis ... arī tas ir daudz
Offline
Marco
01. Mar 2004, 13:39 #20

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 2029

Braucu ar:

Es rakstiiju ka pirms tam es taa domaaju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo