Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: 730d E38 iegāde

AutorsZiņojums
mazzais5
01. Aug 2012, 22:40 #1

Kopš: 01. Aug 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 25

Braucu ar: BMW X5 e70

Sveiki veletos iegadaties e38 730d kadi plusi minusi kura gada labaki un ka ar paterinu citi jau saka ka itkaloti liels..?
Paldies jau iepriekš
Offline
crime
01. Aug 2012, 22:45 #2

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


01 Aug 2012, 22:40:39 mazzais5 rakstīja:
Sveiki veletos iegadaties e38 730d kadi plusi minusi kura gada labaki un ka ar paterinu citi jau saka ka itkaloti liels..?
Paldies jau iepriekš


cik liels budzhets pirkumam?
Offline
Luciferz
01. Aug 2012, 23:32 #3

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2332

Braucu ar: G63 | S63 | 8er | Vespa


01 Aug 2012, 22:40:39 mazzais5 rakstīja:
Sveiki veletos iegadaties e38 730d kadi plusi minusi kura gada labaki un ka ar paterinu citi jau saka ka itkaloti liels..?
Paldies jau iepriekš

Precizee, kas Tavupraat ir liels pateerinsh?

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
edzulis
01. Aug 2012, 23:38 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

V8 ar gāzi būs labāks risinājums.
Offline
Asch
02. Aug 2012, 13:56 #5

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:

+1
Offline
radiaators
02. Aug 2012, 14:06 #6

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Aug 2012, 23:38:00 edzulis rakstīja:
V8 ar gāzi būs labāks risinājums.

Piekrītu !
Bet no sākuma vajag vēl atrast sakarīgu V8 - iekš LV man liekas nereāli...
Offline
Asch
02. Aug 2012, 15:49 #7

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:

ko nozime sakarigs? vienam tas ir nomainta ella un filtrs, citams spidosh motors
Offline
ALLWILL
02. Aug 2012, 16:19 #8

Kopš: 21. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1862

Braucu ar:

Nepērc!
Lai arī uzturu labā stāvoklī, pie pirmās nepieciešamības remontēju, ķīniešu rezerves daļām metu līkumu un braucu jau 5 gadus ar konkrēto eksemplāru, visu laiku lien ārā visādi kasjaki. It īpaši pēdējā laikā.
Pagājušajā nedēļā ceļā nobira "pompa" un izdzina visu antifrīzu, nometa siksnu = evakuators.
Šorīt nobira ABS bloks (pēc pēdējām ziņām no servisa)= evakuators.
Ziemā atteica visas kvēlsveces = evakuators.
atsperes lūzt ne reti, viena no tādām reizēm salūza tā, ka pat uz servisu aizbraukt nevarēja = evakuators.
tas viss un vēl visādi plaukti, pirksti, stūres stienis utt. pēdējā 1,5 gada laikā.
Principā, pa to ieguldīto naudu varētu vēl vienu tādu pašu e38 nopirkt
bet tā auto nav ne vainas
Offline
radiaators
02. Aug 2012, 16:27 #9

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


02 Aug 2012, 15:49:43 Asch rakstīja:
ko nozime sakarigs? vienam tas ir nomainta ella un filtrs, citams spidosh motors

Manā izpratnē "sakarīgs" nozīmē - gandrīz perfekts tehniskais stāvoklis,ņemot vērā neizbēgamo ekplutācijas nolietojumu un savlaicīgu auto kopšanu, dzinējam no eļļas maiņas līdz eļļas maiņai nav jāpielej eļļa vispār - kā tas ir manam auto (nedaudz izbira zīmuļi)
Elektronika tip top un vizuālais bez rūsas - maksimums ar kādu nelielu ne īpaši redzamā vietā buktīti.
Riepām jābūt top zustand un auto remontētam tikai ar oriģinālām vai maksimāli tām kvalitātes ziņā pietuvinātām detaļām.
Bez tizliem lauku tjūningiem - ar smukiem oriģināliem koptiem lietajiem diskiem ...
Īsumā tā ...
Offline
radiaators
02. Aug 2012, 16:31 #10

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


02 Aug 2012, 16:19:40 ALLWILL rakstīja:
Nepērc!
Lai arī uzturu labā stāvoklī, pie pirmās nepieciešamības remontēju, ķīniešu rezerves daļām metu līkumu un braucu jau 5 gadus ar konkrēto eksemplāru, visu laiku lien ārā visādi kasjaki. It īpaši pēdējā laikā.
Pagājušajā nedēļā ceļā nobira "pompa" un izdzina visu antifrīzu, nometa siksnu = evakuators.
Šorīt nobira ABS bloks (pēc pēdējām ziņām no servisa)= evakuators.
Ziemā atteica visas kvēlsveces = evakuators.
atsperes lūzt ne reti, viena no tādām reizēm salūza tā, ka pat uz servisu aizbraukt nevarēja = evakuators.
tas viss un vēl visādi plaukti, pirksti, stūres stienis utt. pēdējā 1,5 gada laikā.
Principā, pa to ieguldīto naudu varētu vēl vienu tādu pašu e38 nopirkt
bet tā auto nav ne vainas

Es arī līdzīgai situācijai izgāju cauri pirms aptuveni 1,5 gada, kad likās nu kad vienreiz tie remonti beigsies ...
Bet ar vienu atšķirību - par cik man manuālis - pajāt uz evakuātoru
Ar tomātu šis ir klupšanas akmens...
Offline
Dzvile
02. Aug 2012, 16:32 #11

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Tavs teksts var attiekties uz jeb kuru no e38iem,ar dīzeli un sprauslu maiņām tam maz sakara.
Lai gan manam 4.4 vienīgais ko mainu regulāri tas ir ritošā,to "māku" nojāt pa 8-10 mēneši mierīgi.
No elektrības-TV monis pats citreiz izslēdzas+cruise 'peldēja'-bet tas bija vienkārši un lēti novēršams.
Problēmu nulle.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
titus
02. Aug 2012, 17:31 #12

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:


01 Aug 2012, 22:40:39 mazzais5 rakstīja:
Sveiki veletos iegadaties e38 730d kadi plusi minusi kura gada labaki un ka ar paterinu citi jau saka ka itkaloti liels..?
Paldies jau iepriekš

patēriņs 6,2..11l/100,ja sajēgas no remontiem nav ņem e36,
ja nopirksi ar 500k km varēsi kāpt vantīs
Offline
titus
02. Aug 2012, 17:38 #13

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:


01 Aug 2012, 23:38:00 edzulis rakstīja:
V8 ar gāzi būs labāks risinājums.

katram savs,,,
man patīk m57,tas ir vidus ceļš starp 750i un 728lpg
Offline
DrumB
02. Aug 2012, 17:49 #14

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


02 Aug 2012, 16:19:40 ALLWILL rakstīja:
Nepērc!

Principā, pa to ieguldīto naudu varētu vēl vienu tādu pašu e38 nopirkt
bet tā auto nav ne vainas

Bet cilvēks skatās uz tavu auto un redz " 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī " Nevar sūdzēties
Offline
Asch
02. Aug 2012, 18:35 #15

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:


02 Aug 2012, 16:27:11 radiaators rakstīja:

02 Aug 2012, 15:49:43 Asch rakstīja:
ko nozime sakarigs? vienam tas ir nomainta ella un filtrs, citams spidosh motors

Manā izpratnē "sakarīgs" nozīmē - gandrīz perfekts tehniskais stāvoklis,ņemot vērā neizbēgamo ekplutācijas nolietojumu un savlaicīgu auto kopšanu, dzinējam no eļļas maiņas līdz eļļas maiņai nav jāpielej eļļa vispār - kā tas ir manam auto (nedaudz izbira zīmuļi)
Elektronika tip top un vizuālais bez rūsas - maksimums ar kādu nelielu ne īpaši redzamā vietā buktīti.
Riepām jābūt top zustand un auto remontētam tikai ar oriģinālām vai maksimāli tām kvalitātes ziņā pietuvinātām detaļām.
Bez tizliem lauku tjūningiem - ar smukiem oriģināliem koptiem lietajiem diskiem ...
Īsumā tā ...

tad tu saproti, ka tad e38 nemaksa 2kLs vai ne?
esi gatavs kompromisam un nopirkt nedaudz letak piekilejot pats vai tomer gribi gatavu gazhamo pa +/ 4kLs?
Offline
Driver
02. Aug 2012, 22:32 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

parasti nopirkt nedaudz letak un piekljilet pusauto pasham nesanak beigas izdevigak/letak, kaa nopirkt labako tirgu piejamo un mosh samainit vienu detalju un ljitakus uz tadiem, kas pasham vairak patik

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Luciferz
02. Aug 2012, 22:40 #17

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2332

Braucu ar: G63 | S63 | 8er | Vespa

tak sen jau izrunaats, ka vislabaakais uz sho ir 4,4
ALwill, es izsaku liidzuutiibu, ja ir taa, kaa saki. No aarpuses sakariigs autinsh izskataas

Starp citu, shodien kak raz pirmo reizi peec paardoshanas (gadi atpakalj) redzeeju savu ex E38 FH-949 ripojam pa Teerbatas. Joprojaam zeel ka paardevu...

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Driver
02. Aug 2012, 22:43 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Aug 2012, 16:31:49 radiaators rakstīja:

02 Aug 2012, 16:19:40 ALLWILL rakstīja:
Nepērc!
Lai arī uzturu labā stāvoklī, pie pirmās nepieciešamības remontēju, ķīniešu rezerves daļām metu līkumu un braucu jau 5 gadus ar konkrēto eksemplāru, visu laiku lien ārā visādi kasjaki. It īpaši pēdējā laikā.
Pagājušajā nedēļā ceļā nobira "pompa" un izdzina visu antifrīzu, nometa siksnu = evakuators.
Šorīt nobira ABS bloks (pēc pēdējām ziņām no servisa)= evakuators.
Ziemā atteica visas kvēlsveces = evakuators.
atsperes lūzt ne reti, viena no tādām reizēm salūza tā, ka pat uz servisu aizbraukt nevarēja = evakuators.
tas viss un vēl visādi plaukti, pirksti, stūres stienis utt. pēdējā 1,5 gada laikā.
Principā, pa to ieguldīto naudu varētu vēl vienu tādu pašu e38 nopirkt
bet tā auto nav ne vainas

Es arī līdzīgai situācijai izgāju cauri pirms aptuveni 1,5 gada, kad likās nu kad vienreiz tie remonti beigsies ...
Bet ar vienu atšķirību - par cik man manuālis - pajāt uz evakuātoru
Ar tomātu šis ir klupšanas akmens...

ja ar auto brauc un katru dienu un ne pa 5km uz vienu pusi un vakara atpakal, tad tas ir pilnigi normali, ka tas ir ari jaremontee

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
radiaators
02. Aug 2012, 22:51 #19

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


02 Aug 2012, 22:43:01 Driver rakstīja:

02 Aug 2012, 16:31:49 radiaators rakstīja:

02 Aug 2012, 16:19:40 ALLWILL rakstīja:
Nepērc!
Lai arī uzturu labā stāvoklī, pie pirmās nepieciešamības remontēju, ķīniešu rezerves daļām metu līkumu un braucu jau 5 gadus ar konkrēto eksemplāru, visu laiku lien ārā visādi kasjaki. It īpaši pēdējā laikā.
Pagājušajā nedēļā ceļā nobira "pompa" un izdzina visu antifrīzu, nometa siksnu = evakuators.
Šorīt nobira ABS bloks (pēc pēdējām ziņām no servisa)= evakuators.
Ziemā atteica visas kvēlsveces = evakuators.
atsperes lūzt ne reti, viena no tādām reizēm salūza tā, ka pat uz servisu aizbraukt nevarēja = evakuators.
tas viss un vēl visādi plaukti, pirksti, stūres stienis utt. pēdējā 1,5 gada laikā.
Principā, pa to ieguldīto naudu varētu vēl vienu tādu pašu e38 nopirkt
bet tā auto nav ne vainas

Es arī līdzīgai situācijai izgāju cauri pirms aptuveni 1,5 gada, kad likās nu kad vienreiz tie remonti beigsies ...
Bet ar vienu atšķirību - par cik man manuālis - pajāt uz evakuātoru
Ar tomātu šis ir klupšanas akmens...

ja ar auto brauc un katru dienu un ne pa 5km uz vienu pusi un vakara atpakal, tad tas ir pilnigi normali, ka tas ir ari jaremontee

Pilnīgi piekrītu - tā arī ir ...
Offline
crime
02. Aug 2012, 22:51 #20

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

Kaapeec nobirstot abs blokam, ir jasauc evakuators?
Uudenssuuknis var nobirt jebkurai mashiinai, jo ir pakljauts nodilshanai. Atsperes nemaz tik biezhi neluuzt, pasham pa shiem gadiem tik divas ir saluuzushas, abas prieksheejaas, vietaa uzliku no 735i, vairs nekas nav luuzis. Ritoshaa gan nav tik izturiiga, cik gribeetos, tur taisniiba. Ar elektroniku nekaadu gljuku praktiski nav bijis.

P.s. Atvilknee meetaajas viens abs bloks, varu notirgot

[ Šo ziņu laboja crime, 02 Aug 2012, 22:54:56 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo