Online

Pašreiz BMWPower skatas 112 viesi un 43 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
DeeCee
14. Jan 2020, 22:08 #25761

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4041

Braucu ar:

10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu

pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem

jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 14 Jan 2020, 22:12:33 ]

Offline
badmoon
14. Jan 2020, 22:15 #25762

Kopš: 27. Jun 2005

No: Viļāni

Ziņojumi: 6429

Braucu ar: auto

Pirktspēja ir tāda, kāda ir
Un latvietis vidējais izvēlēsies labāk 10 gadus vecu 3 litri+ tilpumu, nekā 3 gadīgu mazauto.
Un tam ir gan racionāli, gan nacionāli pamatojumi
Offline
Nixx
15. Jan 2020, 12:16 #25763

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 902

Braucu ar:


14 Jan 2020, 22:08:58 @DeeCee rakstīja:
10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu

pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem

jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm


Nu protams, kā paceļas akcīze, tā visi sāk aizstāvēt nabadziņus



10k € maksā xc 90 vai x5, vismaz 10 - 12 gadus vecs
vai jauna dačija

pēc 5 gadi dačiju saslaucīs spainītī, bet 17 gadus vecs x5 gan joprojām būs prēmijum kondišenā
Visiem ir tās kuplās ģimenes, 3+ bērni, dačijā vnk nevar sakāpt.
Bez 3 L matora jau pabraukt nevar, ja nu jāapdzen ??!!
Un kad kokiem lapas nobirst, tad 4X4 vajag noteikti, jo slīd taču



Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Offline
F50
15. Jan 2020, 12:33 #25764

Kopš: 02. Jul 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 969

Braucu ar: nilu

The European commission will take the first step towards a common framework for setting minimum wages in EU member states on Tuesday as part of a pledge by its new president, Ursula von der Leyen to stem a “brain drain” from east to west.


Nu ko, ir laiks
Gribu redzēt cik vēnas valdība sagriezīs, lai šitam tiktu līdzi
Online
Krishus
15. Jan 2020, 12:34 #25765

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 2850

Braucu ar: 210KW


14 Jan 2020, 13:21:01 @user rakstīja:

14 Jan 2020, 12:52:59 @hronists rakstīja:

14 Jan 2020, 11:50:55 @user rakstīja:

14 Jan 2020, 11:48:52 @hronists rakstīja:

14 Jan 2020, 11:35:01 @user rakstīja:
tā nu tiek uzturētas darba vietas budžeta iestādēs

https://www.apollo.lv/6871854/es-nosedeju-vesel...radatam-zadzibam


tb galvenais ir pavilkt garumā tiesvedību un chill - attaisnot, jo pagājis pārāk ilgs laika posms no nozieguma izdarīšanas brīža?


izlasi, lūdzu, rakstu! padomā! padomā vai šī lieta ir 26 gadus jāizmeklē? jāiztiesā? ko cietušie par to saka? vienkārši padomā pirms raksti huiņu! es kā nodokļu maksātājs nevēlos apmaksāt šo procesu


tu pats maz esi lasījis rakstu un ja esi, vai tu vari uzrakstīt kad notika pirmā tiesas sēde un kādu iemeslu dēļ šis process ir izstiepies uz tik daudz gadiem? tas viss tur ir uzrakstīts.

nemaz nerunājot par to, ka džeks zaga pa normālo nevis bulciņas no letes.



"inkriminēta sadzīves tehnikas, apģērbu un pārtikas produktu, tostarp, saldumu zādzības" to starp Tavas bulciņas

padomā pats.. viņš ir gadu nosēdējis.. viņš bija nepilngadīgs - kāds ir max sods, kas viņam draud? ņemot vērā, ka 1 gadu jau atsēdējis?

pie tam bija pēc tam citas epizodes, kurās nekas netika par šo minēts?

karoč - pilnīgs sūds! pilnīgs!

Tev, protams, ir visas tiesības atbalstīt visu šo.. kur tad viņš vainīgs pie tāda noilguma? pie tam, ja pēc tam vēl saskāries ar citām lietām?

Tu jau arī esi no tiem, kuri atbalsta, ka VIDs senāk sūtīja vēstules par 2 santīmu parādu.. 2 santīmu parāda piedzīšanai iztērēja 5 latus, bet kas jādara, tas jādra par laimi paši saprata, ka tas ir stulbi..


VID pats nesaprata, valuutas fonds tajaa laikaa kad aizdeva $ iestaastiija ka shitaa lietas neies cauri.
Offline
abyss
15. Jan 2020, 12:38 #25766

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 5333

Braucu ar: e39 523


15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:

14 Jan 2020, 22:08:58 @DeeCee rakstīja:
10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu

pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem

jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm


Nu protams, kā paceļas akcīze, tā visi sāk aizstāvēt nabadziņus



10k € maksā xc 90 vai x5, vismaz 10 - 12 gadus vecs
vai jauna dačija

pēc 5 gadi dačiju saslaucīs spainītī, bet 17 gadus vecs x5 gan joprojām būs prēmijum kondišenā
Visiem ir tās kuplās ģimenes, 3+ bērni, dačijā vnk nevar sakāpt.
Bez 3 L matora jau pabraukt nevar, ja nu jāapdzen ??!!
Un kad kokiem lapas nobirst, tad 4X4 vajag noteikti, jo slīd taču



Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis


Tikai vēl stulbāk ir nopirkt jaunu francūzi pa vācieša cenu.

Ja to auto īpaši negrib uzturēt, tad nekāda vaina, pēc 2 gadi nopistu pa 7-8k pārdod tālāk. Galvenais, lai tumšie griesti, mpakete un china diski
Offline
DeeCee
15. Jan 2020, 12:47 #25767

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4041

Braucu ar:


15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:

14 Jan 2020, 22:08:58 @DeeCee rakstīja:
10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu

pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem

jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm


Nu protams, kā paceļas akcīze, tā visi sāk aizstāvēt nabadziņus



10k € maksā xc 90 vai x5, vismaz 10 - 12 gadus vecs
vai jauna dačija

pēc 5 gadi dačiju saslaucīs spainītī, bet 17 gadus vecs x5 gan joprojām būs prēmijum kondišenā
Visiem ir tās kuplās ģimenes, 3+ bērni, dačijā vnk nevar sakāpt.
Bez 3 L matora jau pabraukt nevar, ja nu jāapdzen ??!!
Un kad kokiem lapas nobirst, tad 4X4 vajag noteikti, jo slīd taču


Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis



Kādas kuram vajadzības, ja braucu 5k gadā un vajag paaugstinātu auto un vietu lai mtb iemestu tad kkāds outback/xc70/allroad ir piemērotāks kā jauna, maza miskaste, kas pat ierēķinot remontus būs 3x dārgāka. ja ikdienā uz darbu tad jauna maza miskaste ir ok. bet pretrūsas apstrāde jaunajam budžetam ir dirsā, par tiem ~1l motoriem arī nav nekas baigi glaimojošs dzirdēts, vienam tādam benzīnam redzēju 8.5l vidējo

vai jēga no veca x5/q7/rr utt. kam riepu komplekts maksā kosmosu jau ir cits līmenis

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 15 Jan 2020, 12:50:09 ]

Offline
Mizx
15. Jan 2020, 12:49 #25768

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3016

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:

Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Ekonomistiem ir cits viedoklis nekā ekologiem. Ir ekonomisti, kas premium auto sauc par labāko veidu kā sabiedrībā mazināt ekonomisko noslāņošanos. Jauns premium auto vērtību zaudē daudz straujāk kā kvalitāti (drošibu un blablabla visu citu), attiecīgi pirmajam īpašniekam to pārdodot nākamajam šis nākamais jau saņem labāku produktu par zemāku cenu. Iesmērējot Dacītes full-size car vietā neuzlabojas ne vidusslāņa dzīve, ne kas cits. Un ķēdītei turpinoties ar otro, trešo īpašnieku tas līdzīgi turpinās vērtību pārdalot par labu mazāk nodrošinātiem (ja Dacīte vispār izvelk līdz trešajam īpašniekam...) Tā tāda Grētas stila vienpusēja domāšana, neorientējoties datos. Daži brauks limuzīnos, bet visi pārējie "bomži" Dacītēs — tādu sabiedrību gribas redzēt? Iedzīvotāju atklāta klasificēšana pēc banku datiem? Vai tomēr lai tie, kam ir var padalīties ar tiem, kam tik daudz nav un tie, kam tik daudz nav var atļauties paņemt pretī joprojām labu, bet citam vairs nevajadzīgu mantu?
Offline
koderis
15. Jan 2020, 12:52 #25769

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 2540

Braucu ar: '16 džūku mellā krāsā

t.i. tu tagad netieši uzrakstīji, ka bomži grib justies kā oligarhi un tas ir jāatbalsta? pizģets
Offline
Mizx
15. Jan 2020, 12:54 #25770

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3016

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jan 2020, 12:52:39 @koderis rakstīja:
t.i. tu tagad netieši uzrakstīji, ka bomži grib justies kā oligarhi un tas ir jāatbalsta? pizģets
Nē. Uzlekt augstāk par savu pakaļu kāds vienmēr var gribēt, bet otrreizējā tirgus ierobežošana ir pretēja sabiedfrības interesēm kopumā. Par to ir runa. Ar nodokļiem un ierobežojumiem spiest visus pirkt tikai jaunu atbilstoši ienākumiem ir sviests. Labs lobijs kādam sanācis!
Offline
DeeCee
15. Jan 2020, 12:55 #25771

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4041

Braucu ar:


15 Jan 2020, 12:49:02 @Mizx rakstīja:

15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:

Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Ekonomistiem ir cits viedoklis nekā ekologiem. Ir ekonomisti, kas premium auto sauc par labāko veidu kā sabiedrībā mazināt ekonomisko noslāņošanos. Jauns premium auto vērtību zaudē daudz straujāk kā kvalitāti (drošibu un blablabla visu citu), attiecīgi pirmajam īpašniekam to pārdodot nākamajam šis nākamais jau saņem labāku produktu par zemāku cenu. Iesmērējot Dacītes full-size car vietā neuzlabojas ne vidusslāņa dzīve, ne kas cits. Un ķēdītei turpinoties ar otro, trešo īpašnieku tas līdzīgi turpinās vērtību pārdalot par labu mazāk nodrošinātiem (ja Dacīte vispār izvelk līdz trešajam īpašniekam...) Tā tāda Grētas stila vienpusēja domāšana, neorientējoties datos. Daži brauks limuzīnos, bet visi pārējie "bomži" Dacītēs — tādu sabiedrību gribas redzēt? Iedzīvotāju atklāta klasificēšana pēc banku datiem? Vai tomēr lai tie, kam ir var padalīties ar tiem, kam tik daudz nav un tie, kam tik daudz nav var atļauties paņemt pretī joprojām labu, bet citam vairs nevajadzīgu mantu?

+1

Nav jau problēma tajos auto, problēma ir tajā, ka pērk auto kurus nevar atļauties uzturēt, vai nav piemērots paredzētajam pielietojumam.

vienīgi varētu liegt pirmo reizi LV reģistrēt pēc Euro standartiem
Offline
abyss
15. Jan 2020, 12:56 #25772

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 5333

Braucu ar: e39 523


15 Jan 2020, 12:52:39 @koderis rakstīja:
t.i. tu tagad netieši uzrakstīji, ka bomži grib justies kā oligarhi un tas ir jāatbalsta? pizģets


Nop, bomzis vispār automašīnu atļauties nevar. Ja esi no vidusslāņa, esi gatavs veltīt laiku, lai iedziļinātos dažādos premium modeļos un uzņemties zināmu risku, tad 10+ gadus vecs premium būs viennozīmīgi labāks pirkums par jaunu dacia. Kaut vai no drošības viedokļa
Offline
riddler
15. Jan 2020, 12:58 #25773

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53661

Braucu ar: German Ferrari

ņemiet vērā arī to ka nu jau tajos premium auto lai izietu Tē un Ā var nākties ielikt pusi ja ne visu viņa vērtību - ķēdes, dēpēefi, sprauslas, turbīnas, miljoniem dārgu plastmasas patruboku, elektronikas gļuki un pārējie sūdi. plus pūst mūsdienu mēsli, arī premiums, kudi ātrāk kā agrāk, takā nekāda ūber maļina ar jau vairs nav

ja pats esi spējīgs salabot tad vel tā, bet tādu cilvēku paliek arvien mazāk un kādam par darbu jāmaksā attiecīgi nu

nu ja uztur normāli un pareizi nevis brauc ar izgrabējušu izgàztuvi

[ Šo ziņu laboja riddler, 15 Jan 2020, 13:06:15 ]



-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
Mizx
15. Jan 2020, 13:07 #25774

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3016

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jan 2020, 12:55:47 @DeeCee rakstīja:

15 Jan 2020, 12:49:02 @Mizx rakstīja:

15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:

Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Ekonomistiem ir cits viedoklis nekā ekologiem. Ir ekonomisti, kas premium auto sauc par labāko veidu kā sabiedrībā mazināt ekonomisko noslāņošanos. Jauns premium auto vērtību zaudē daudz straujāk kā kvalitāti (drošibu un blablabla visu citu), attiecīgi pirmajam īpašniekam to pārdodot nākamajam šis nākamais jau saņem labāku produktu par zemāku cenu. Iesmērējot Dacītes full-size car vietā neuzlabojas ne vidusslāņa dzīve, ne kas cits. Un ķēdītei turpinoties ar otro, trešo īpašnieku tas līdzīgi turpinās vērtību pārdalot par labu mazāk nodrošinātiem (ja Dacīte vispār izvelk līdz trešajam īpašniekam...) Tā tāda Grētas stila vienpusēja domāšana, neorientējoties datos. Daži brauks limuzīnos, bet visi pārējie "bomži" Dacītēs — tādu sabiedrību gribas redzēt? Iedzīvotāju atklāta klasificēšana pēc banku datiem? Vai tomēr lai tie, kam ir var padalīties ar tiem, kam tik daudz nav un tie, kam tik daudz nav var atļauties paņemt pretī joprojām labu, bet citam vairs nevajadzīgu mantu?

+1

Nav jau problēma tajos auto, problēma ir tajā, ka pērk auto kurus nevar atļauties uzturēt, vai nav piemērots paredzētajam pielietojumam.

vienīgi varētu liegt pirmo reizi LV reģistrēt pēc Euro standartiem
Tos, kas lec augstāk par savu pakaļu, droši var sijāt laukā ar stingrām TA prasībām, kontrolēm. Vēl jau jāatceras, ka uz 1000 iedzīvotājiem Latvijā ir gandrīz 2x mazāk automašīnu kā Eiropā, tātad, principā mēs vēl te varētu vest un reģistrēt daudz, mēs acīmredzami esam bomži, kas nevar atlauties auto kopumā, ja reiz to ir maz un kopējais autoparks vecs. Tā ka normāli tur augšā lēmējiem būtu nevis jāsatraucas par to, ka ieved un lieto vecas automašīnas, bet par to, ka automašīnu skaita un vecuma ziņā no Eiropas ārkārtīgi atpaliekam, attiecīgi būtu jādomā nevis kā iedzīvotājus ierobežot auto lietošanā, bet kā viņu dzīves līmeni pacelt līdz Eiropas līmenim un atstāt izvēles iespēju darīt tā vai citādi. Latvijas iedzīvotāju pluss butu tāds, ka ja visu šo laiku esam pieraduši bez auto, tad arī ar augstākiem ienākumiem to auto vajadzēs proporcionāli mazāk iedzīvotājiem, kas visi būs gatavi (jo pieraduši) braukt ar sabiedrisko transportu.
Offline
kkas
15. Jan 2020, 13:09 #25775

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5516

Braucu ar: zviedru ledusskapi


15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:

14 Jan 2020, 22:08:58 @DeeCee rakstīja:
10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu

pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem

jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm
[/quote



Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis


Tauta jau izaugusi. Veci premium mazākumā.

Offline
Vantage
15. Jan 2020, 13:16 #25776

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5565

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

Latvijas vidējā pirktspēja ir tāda, kāda tā ir. Tas jau ir ticis apspriests un par to nevajadzētu izvērst diskusijas. 5000-10000 EUR ir tas Latvijas standarts un atvainojiet, nekāds īsti sakarīgs auto tur nesanāk. Nav arī jēgas runāt par ekstrēmiem piemēriem vai kādu tautas šķirošanu.

Noteikti importa un otrreizējā tirgus ierobežošana ir pavisam negatīvs lēmums, par kuru maksās arī tie - kas var atļauties jaunu auto. Tam ir daudz dziļākas sekas, kā jūs spētu iedomāties.

Vienīgais variants, atliekot visādu "gudro" pseidožurnālistu un ekAnomikas speciālistu radikālos lēmumus ir:
valsts līmenī veicināt jaunu un/vai Ekoloģisku, kaut EV, auto iegādi. Sauc to par kkādu Altum programmu vai pietiekamas likumdošanas izmaiņas neierobežojot citu auto veidus un variantus. Tad viss ir pamatoti un tirgus pats atregulēsies.
Offline
Vantage
15. Jan 2020, 13:18 #25777

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5565

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


15 Jan 2020, 13:07:55 @Mizx rakstīja:

15 Jan 2020, 12:55:47 @DeeCee rakstīja:

15 Jan 2020, 12:49:02 @Mizx rakstīja:

15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:

Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Ekonomistiem ir cits viedoklis nekā ekologiem. Ir ekonomisti, kas premium auto sauc par labāko veidu kā sabiedrībā mazināt ekonomisko noslāņošanos. Jauns premium auto vērtību zaudē daudz straujāk kā kvalitāti (drošibu un blablabla visu citu), attiecīgi pirmajam īpašniekam to pārdodot nākamajam šis nākamais jau saņem labāku produktu par zemāku cenu. Iesmērējot Dacītes full-size car vietā neuzlabojas ne vidusslāņa dzīve, ne kas cits. Un ķēdītei turpinoties ar otro, trešo īpašnieku tas līdzīgi turpinās vērtību pārdalot par labu mazāk nodrošinātiem (ja Dacīte vispār izvelk līdz trešajam īpašniekam...) Tā tāda Grētas stila vienpusēja domāšana, neorientējoties datos. Daži brauks limuzīnos, bet visi pārējie "bomži" Dacītēs — tādu sabiedrību gribas redzēt? Iedzīvotāju atklāta klasificēšana pēc banku datiem? Vai tomēr lai tie, kam ir var padalīties ar tiem, kam tik daudz nav un tie, kam tik daudz nav var atļauties paņemt pretī joprojām labu, bet citam vairs nevajadzīgu mantu?

+1

Nav jau problēma tajos auto, problēma ir tajā, ka pērk auto kurus nevar atļauties uzturēt, vai nav piemērots paredzētajam pielietojumam.

vienīgi varētu liegt pirmo reizi LV reģistrēt pēc Euro standartiem
Tos, kas lec augstāk par savu pakaļu, droši var sijāt laukā ar stingrām TA prasībām, kontrolēm. Vēl jau jāatceras, ka uz 1000 iedzīvotājiem Latvijā ir gandrīz 2x mazāk automašīnu kā Eiropā, tātad, principā mēs vēl te varētu vest un reģistrēt daudz, mēs acīmredzami esam bomži, kas nevar atlauties auto kopumā, ja reiz to ir maz un kopējais autoparks vecs. Tā ka normāli tur augšā lēmējiem būtu nevis jāsatraucas par to, ka ieved un lieto vecas automašīnas, bet par to, ka automašīnu skaita un vecuma ziņā no Eiropas ārkārtīgi atpaliekam, attiecīgi būtu jādomā nevis kā iedzīvotājus ierobežot auto lietošanā, bet kā viņu dzīves līmeni pacelt līdz Eiropas līmenim un atstāt izvēles iespēju darīt tā vai citādi. Latvijas iedzīvotāju pluss butu tāds, ka ja visu šo laiku esam pieraduši bez auto, tad arī ar augstākiem ienākumiem to auto vajadzēs proporcionāli mazāk iedzīvotājiem, kas visi būs gatavi (jo pieraduši) braukt ar sabiedrisko transportu.


ekzaktlī. rēali, kā valsts esam bomži. tā arī ir.

kaut situācija ir uzlabojusies un sen jau nebraucam ar 20gadīgām ievestām ford sjerra un arī ģimenē jau pa divi, trīs auto nav retums.

firmas pērk jaunus oktāvus, pats tepat pouwera jaunu auto topiks ir gana aktīvs - tā, kā - nav velns tik melns kā to slavē ja salīdzina ar situāciju gadus atpakaļ. bet vēl mums ir daudz kur tiekties kā valstij.
Offline
artis83
15. Jan 2020, 13:33 #25778

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 5666

Braucu ar: audi

nu no ekoloģiskā tehniskā utml lielākās problēmas tak nesagādā 10-30k vērti lietoti auto, bet 500-6k vērtie.BET tieši tādus auto var atļauties nopirkt liela daļa iedzīvotāju, un daudziem, īpaši laukos, auto nav prestižs, bet nepieciešamība, un šī kategorija neies pirkt auto uz autosalonu, jo nevar atļauties...līdzarto es nesaprotu, kas šī ir par ieceri? sakārtot ekselj tabulu, lai tā smukāka? atkal laizam olas, jo nav citas problēmas?

ps. poh par 7. sēr, x5, vecām s klasēm, iespējam tie nav racionāli pirkumi, bet passarati atstājiet

[ Šo ziņu laboja artis83, 15 Jan 2020, 13:35:23 ]

Offline
Mizx
15. Jan 2020, 13:41 #25779

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3016

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG

No tā paša raksta: "pavisam jaunu auto ikgadējās (arī pērnās) reģistrācijas Latvijā ir tikai ap 10 uz katriem 1000 iedzīvotājiem. Mazāk ir Rumānijai un Bulgārijai." Tas, ka šeit kādi aprunā jaunus auto, ir tikai tāpēc, ka šeit mazākums strādā "pie preses". Lielai daļai tie ir darba auto utt.
Savukārt pēc statistikas 10/1000 sanāk, ka šajā portālā šobrīd būtu jābūt 634 līdz 2 gadus vecu auto lietotājiem. Vai tā jaunu auto diskusija tiešām ir TIK aktīva?... Es teiktu, ka tomēr nav un tie jaunie auto tomēr bieži izrādīsies uzņēmumu autoparkos.
Offline
Vantage
15. Jan 2020, 13:48 #25780

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5565

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

es saku, ka vismaz ir lielāka interese un kautkāda nosacīti aktivitāte un labāka situācija ik ar gadu. protams, ka liela daļa ir darba ļerkatas. kopumā tas viss ir nepietiekami un banānijas līmenī, ko pats arī atzīmē - pilnīgi piekrītu.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips