Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
Oke
30. Sep 2020, 20:36 #23041

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

Pāris simti eiro pa virsu smirdīgam dīzelim pie ievešanas nekad nenāk par skādi
Tiem, kas pērk emkas, jdmus, muskuļus utt, šis viss vispār ir sīcene.
Offline
gustavsM
30. Sep 2020, 21:20 #23042

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 169

Braucu ar:


30 Sep 2020, 17:50:55 @JDS rakstīja:

30 Sep 2020, 17:33:33 @uldens1 rakstīja:

30 Sep 2020, 17:23:44 @lk130 rakstīja:
Pec tam pashi raudasiet, ka kaut kada kreisaja servisa viss tiks "sarunats" jn braukas tikai lielakaa miskastes rinki
labi ka tagad nevar sarunāt

Var, var. Tik kad taadam kursh staasta, ka var, joka peec pasaki ok reku konkreetsbauto, izej, cik maksaas? Nuu tur jaaprasa tas nav man pasham. Ok prasi. Nuu es tur sen neesmu runaajis, tas bij sen utt
A taa ik pa briidim kaads staasta ka var nopirkt ta uzliimi, tiesiibas utt

Sarunāt var, bet neviens mūsdienās ar to neplātās... Visam ko fiksē kameras jābūt tip top(t.i. Lai virsbūve un apgaismojums strādā, bremzes utt) apakšu pašlaik nefilmē. Dažādus drift auto startā pasūtīs, jo lielāka iespēja ka būtu otra pārbaude
Offline
Staris
30. Sep 2020, 21:52 #23043

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


30 Sep 2020, 20:36:44 @Oke rakstīja:
Pāris simti eiro pa virsu smirdīgam dīzelim pie ievešanas nekad nenāk par skādi
Tiem, kas pērk emkas, jdmus, muskuļus utt, šis viss vispār ir sīcene.

par to jau sen powers ir vienojies, ka smirdīgos dīzeļos un benzīnus jāapliek ar milzīgiem nodokļiem, lai varētu attīstīties tikai elektro.
benzīnu var atstāt tikai trimmeriem un zāģiem
Offline
bum_bumz
01. Oct 2020, 00:06 #23044

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


30 Sep 2020, 19:56:56 @Staris rakstīja:

30 Sep 2020, 18:40:58 @tg rakstīja:
https://nra.lv/ekonomika/latvija/325990-latvija...ijas-nodokli.htm

Kāds nav dzirdējis par kādām summām iet runa.
Plāns ir pārvērst Latviju par Kubu vai Ukraini II?

Kurš atceras kādu nodokli atcēla pirms pāris gadiem? Nebija tas pats pirmās reģistrācijas nodoklis?
No 2017. gada 1.janvāra ir atcelts Vieglo auto un moto nodoklis
Tātad tagad to pašu nodokli atjaunos?

Exceļa guru Reirs ir atpakaļ Vēl viens kaujās rūdīts ierēdnis Pūce piedevām pacels mizkastes izvešanas cenu
Ja gribat klausīties kā murrā lielmotora dīzelis, būs Viva Cuba
Offline
karlitto
01. Oct 2020, 08:46 #23045

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 825

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


30 Sep 2020, 20:36:44 @Oke rakstīja:
Pāris simti eiro pa virsu smirdīgam dīzelim pie ievešanas nekad nenāk par skādi
Tiem, kas pērk emkas, jdmus, muskuļus utt, šis viss vispār ir sīcene.


un kāds ir ieguvums?
papildus līdzekļi budzētā?
tas tikai kārtējo reizi pierāda, ka eko - ir aizsegs naudai.
Ja ir vēlme patiesi samazināt kaut kādas sliktās lietas - tad tās jāaizliedz pavisam un visiem - nevis daži var, daži nevar. Ir nauda - brauc - nav nauda min pedāļus.
Offline
Oke
01. Oct 2020, 09:04 #23046

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:


01 Oct 2020, 08:46:41 @karlitto rakstīja:

30 Sep 2020, 20:36:44 @Oke rakstīja:
Pāris simti eiro pa virsu smirdīgam dīzelim pie ievešanas nekad nenāk par skādi
Tiem, kas pērk emkas, jdmus, muskuļus utt, šis viss vispār ir sīcene.


un kāds ir ieguvums?
papildus līdzekļi budzētā?
tas tikai kārtējo reizi pierāda, ka eko - ir aizsegs naudai.
Ja ir vēlme patiesi samazināt kaut kādas sliktās lietas - tad tās jāaizliedz pavisam un visiem - nevis daži var, daži nevar. Ir nauda - brauc - nav nauda min pedāļus.



Ā, tas no sērijas ''es beigšu drazot, kad visi beigs, nah man vienam to darī''?
Gan jau grib samazināt skaitu. Nauda jau toč neaizies eko lietām.
Vispirms gan būtu pielikuši pūles izķert tos pašus filtru griezējus.Tie te pis gaisu kopā 10x vairāk.
Offline
user
01. Oct 2020, 09:57 #23047

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12991

Braucu ar:


01 Oct 2020, 09:04:00 @Oke rakstīja:

01 Oct 2020, 08:46:41 @karlitto rakstīja:

30 Sep 2020, 20:36:44 @Oke rakstīja:
Pāris simti eiro pa virsu smirdīgam dīzelim pie ievešanas nekad nenāk par skādi
Tiem, kas pērk emkas, jdmus, muskuļus utt, šis viss vispār ir sīcene.


un kāds ir ieguvums?
papildus līdzekļi budzētā?
tas tikai kārtējo reizi pierāda, ka eko - ir aizsegs naudai.
Ja ir vēlme patiesi samazināt kaut kādas sliktās lietas - tad tās jāaizliedz pavisam un visiem - nevis daži var, daži nevar. Ir nauda - brauc - nav nauda min pedāļus.



Ā, tas no sērijas ''es beigšu drazot, kad visi beigs, nah man vienam to darī''?
Gan jau grib samazināt skaitu. Nauda jau toč neaizies eko lietām.
Vispirms gan būtu pielikuši pūles izķert tos pašus filtru griezējus.Tie te pis gaisu kopā 10x vairāk.



būsim godīgi - viszaļāk būtu vispār aizliegt ražot junus auto un visiem remontēt/taisīt un maukt ar to kas ir.
Offline
Arsmens
01. Oct 2020, 10:34 #23048

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


01 Oct 2020, 09:57:22 @user rakstīja:

01 Oct 2020, 09:04:00 @Oke rakstīja:

01 Oct 2020, 08:46:41 @karlitto rakstīja:

30 Sep 2020, 20:36:44 @Oke rakstīja:
Pāris simti eiro pa virsu smirdīgam dīzelim pie ievešanas nekad nenāk par skādi
Tiem, kas pērk emkas, jdmus, muskuļus utt, šis viss vispār ir sīcene.


un kāds ir ieguvums?
papildus līdzekļi budzētā?
tas tikai kārtējo reizi pierāda, ka eko - ir aizsegs naudai.
Ja ir vēlme patiesi samazināt kaut kādas sliktās lietas - tad tās jāaizliedz pavisam un visiem - nevis daži var, daži nevar. Ir nauda - brauc - nav nauda min pedāļus.



Ā, tas no sērijas ''es beigšu drazot, kad visi beigs, nah man vienam to darī''?
Gan jau grib samazināt skaitu. Nauda jau toč neaizies eko lietām.
Vispirms gan būtu pielikuši pūles izķert tos pašus filtru griezējus.Tie te pis gaisu kopā 10x vairāk.



būsim godīgi - viszaļāk būtu vispār aizliegt ražot junus auto un visiem remontēt/taisīt un maukt ar to kas ir.
uz šo zaļumu nesilst ekonomika, tā ka neporķī tirgu!
Offline
zfed
01. Oct 2020, 10:39 #23049

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 561

Braucu ar: vw golp

LV pārdod CO2 kvotas pārpalikumus = mēs jau esam zaļi, nesasniedzam max.. kur vēl zaļāk?!
Offline
Arsmens
01. Oct 2020, 10:54 #23050

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


01 Oct 2020, 10:39:23 @zfed rakstīja:
LV pārdod CO2 kvotas pārpalikumus = mēs jau esam zaļi, nesasniedzam max.. kur vēl zaļāk?!
vo tas ir bizness
Offline
user
01. Oct 2020, 11:09 #23051

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12991

Braucu ar:


01 Oct 2020, 10:34:02 @Arsmens rakstīja:

01 Oct 2020, 09:57:22 @user rakstīja:

01 Oct 2020, 09:04:00 @Oke rakstīja:

01 Oct 2020, 08:46:41 @karlitto rakstīja:

30 Sep 2020, 20:36:44 @Oke rakstīja:
Pāris simti eiro pa virsu smirdīgam dīzelim pie ievešanas nekad nenāk par skādi
Tiem, kas pērk emkas, jdmus, muskuļus utt, šis viss vispār ir sīcene.


un kāds ir ieguvums?
papildus līdzekļi budzētā?
tas tikai kārtējo reizi pierāda, ka eko - ir aizsegs naudai.
Ja ir vēlme patiesi samazināt kaut kādas sliktās lietas - tad tās jāaizliedz pavisam un visiem - nevis daži var, daži nevar. Ir nauda - brauc - nav nauda min pedāļus.



Ā, tas no sērijas ''es beigšu drazot, kad visi beigs, nah man vienam to darī''?
Gan jau grib samazināt skaitu. Nauda jau toč neaizies eko lietām.
Vispirms gan būtu pielikuši pūles izķert tos pašus filtru griezējus.Tie te pis gaisu kopā 10x vairāk.



būsim godīgi - viszaļāk būtu vispār aizliegt ražot junus auto un visiem remontēt/taisīt un maukt ar to kas ir.
uz šo zaļumu nesilst ekonomika, tā ka neporķī tirgu!


Maukas, narkotikas un ierochi - sis ir lietas uz, kuram butu jakoncentrejas valstiska limeni
Offline
edzulis
01. Oct 2020, 11:14 #23052

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Gandriz visas jaunas emkas, 911 ir zem 3.0 C63 ar laikam bus 4cyl hibriids
Offline
stanks
01. Oct 2020, 11:32 #23053

Kopš: 11. Mar 2014

Ziņojumi: 117

Braucu ar:


Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.


Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.
Offline
Depijs
01. Oct 2020, 11:49 #23054

Kopš: 17. Sep 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 398

Braucu ar: LC120


01 Oct 2020, 11:32:14 @stanks rakstīja:

Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.


Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.


Īsti normāli tas nav. Kur ir garantija ka tieši tajā brīdi, kad ir jāiet TA, kaut kas nav beidzies bremžu sistēmā? Kaut gan pirms 3 mēneši kad bija servisā viss vel bija normas robežās.
Offline
CP17
01. Oct 2020, 12:01 #23055

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


01 Oct 2020, 11:49:47 @Depijs rakstīja:

01 Oct 2020, 11:32:14 @stanks rakstīja:

Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.


Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.


Īsti normāli tas nav. Kur ir garantija ka tieši tajā brīdi, kad ir jāiet TA, kaut kas nav beidzies bremžu sistēmā? Kaut gan pirms 3 mēneši kad bija servisā viss vel bija normas robežās.

tas ir tas pats kas mums vienas dienas atljauja, atbraukt, nejau TA uz diviem gadiem... posteetaajs uzdrukaaja delfi stilaa, ka tik noshokeetu visus ar virsrakstu
Offline
arba
01. Oct 2020, 12:31 #23056

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 939

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Mēs un mūsu valdība atzīst, ka VIENĪGAIS tirgu (gan cenu, gan kvalitāti) regulējošais faktors ir konkurence
Bet valsts tik negribīgi likvidē savus monopolus, ka riebj !
Arī visi medicīnas s...., pa lielam ir dēļ tā , ka nav konkurences !
Valsts iekasē naudu,valsts organizē, pati izstrādā spēles noteikumus, pati sevi kontrolē u.t.t.
Un man nav nekādu alternatīvu ! Es nevaru pateikt valstij - apdrošināšos pie kāda cita, lūdzu samaziniet manus nodokļus par 100 eu mēnesī.
Offline
user
01. Oct 2020, 12:34 #23057

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12991

Braucu ar:


01 Oct 2020, 11:49:47 @Depijs rakstīja:

01 Oct 2020, 11:32:14 @stanks rakstīja:

Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.


Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.


Īsti normāli tas nav. Kur ir garantija ka tieši tajā brīdi, kad ir jāiet TA, kaut kas nav beidzies bremžu sistēmā? Kaut gan pirms 3 mēneši kad bija servisā viss vel bija normas robežās.


Tak liela dalja neiziet skati ar pirmo, liela dalja brauc uz servi pirms skates.. kas nozime ka auto jau pairs menesus bijis neatbilstosh vajadzetu, lai uz skati savac no ielas
Offline
Staris
01. Oct 2020, 14:28 #23058

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam
Offline
RVR
01. Oct 2020, 15:03 #23059

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21954

Braucu ar: RVR


01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam


Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.

Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km
Offline
CP17
01. Oct 2020, 15:07 #23060

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


01 Oct 2020, 15:03:25 @RVR rakstīja:

01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam


Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.

Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km

nu a ja nobrauc ap 10k gadaa, tad taa arii sanaak, ka PEEC TA 1x gadaa aizdzen salabot 2niekus un pie reizes ellu nomaini (filtrus var 1x 2vos gados)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4