Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Burnout ar E30

AutorsZiņojums
PitonZ
25. Feb 2004, 10:54 #1

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Eeeeeee, ratu svilinaataaji ar staazhu, pastaastiet, kaa tas iisti pareizi jaadara Es dibvreiz tikai esmu meeginaajis. Pirmaa robaa ratu svilina bez probleemaam (riepas 195/55/15), bet meeginaaju otraa robaa, biku nospolee un nogiibst(varbuut kautko nepareiz daru, bet otraa robaa spolee kuutri), tas ir normaali vai dvizhoks dohlais Auto tipa E30 320i ’87 ar "zirnekli" un ierobezhotaajs staav uz 5 tk apgriez.
Offline
Marco
25. Feb 2004, 11:01 #2

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 2029

Braucu ar:

Tu kautko nejauc?? Ar 320i otrajaa robaa! Veci nomaini motoru! Un kas tas par rikolu ar ierobezhotaaju parasti viniem ir uz 6200rpm. KAroche nevar ar otro nokuupinaat jaud pa iisu!!
Offline
FlYiNG
25. Feb 2004, 11:02 #3

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Offline
Zajec
25. Feb 2004, 11:06 #4

Kopš: 05. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 680

Braucu ar: JZ

Moska vienkaarshi sajuugs netur! Ar 318 arii var uzkuupinaat tiiri labi ar 2tro robu! Viss arii ir atkariigs no bliives starp stuuri un seedekli

-----------------
Nepird ar pilnu dirsu!
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 11:06 #5

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Jaa , man jau ir taadas aizdomas, ka tam motoram vajadzeeja celt labaal
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 11:08 #6

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Jaa, par to bliivi Tev ar taisniiba
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 11:23 #7

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Un lai paarceltu ierobezhotaaju vajadziihs chips
Offline
GirtzB
25. Feb 2004, 11:31 #8

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

defaultais ierobežotāks 320i ir 6.5k rpm ja nemaldos.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Gislaved
25. Feb 2004, 11:40 #9

Kopš: 18. Jul 2002

Ziņojumi: 941

Braucu ar: 318is E30, 320d Touring E91

Lohs, shitaada debiilisma deelj taisiit topiku
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 11:47 #10

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

PSC un tas ir viss ko Tu geeniij vareji pateikt
Offline
DoubleD
25. Feb 2004, 11:50 #11

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325


2004-02-25 11:40, Gislaved rakstīja:
Lohs, shitaada debiilisma deelj taisiit topiku

pats tu esi LOHS

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 11:58 #12

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

DoubleD respect
Bet man tieshaam ir diezgan reeaala probleema, vai es esmu suudiiga bliive vai tas motors ir nojaats Taapeec ir paardomas vai sho taisiit (jaamaina abi sallniki un veel shis tas) vai shito mest aaraa un mekleet citu
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 12:02 #13

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

P.S. Un taapeec , paliidziet ar padomu, ja kaads kautko zin Vai varbuut kaads E30 320i brauceejs vareetu manu auto motoru ieveerteet vai zin kur to var izdariit
Offline
Zajec
25. Feb 2004, 12:12 #14

Kopš: 05. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 680

Braucu ar: JZ

Labaak jau nomainiit motoru uz 325. Pats arii agraak ieberzos noperkot e30 ar 2L motoru. Dabuuju visu paarkraameet un tad viss bija ok

-----------------
Nepird ar pilnu dirsu!
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 12:15 #15

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Zajec , a cik naudaas izmaksaa paarkraamet 320i un cik maksaa 325??????
Offline
Zajec
25. Feb 2004, 12:22 #16

Kopš: 05. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 680

Braucu ar: JZ

Lasi privaato

-----------------
Nepird ar pilnu dirsu!
Offline
valvoline
25. Feb 2004, 12:26 #17

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: PP-78

+ varbūt vēl kādu kārbu un reduktoru....
Offline
PitonZ
25. Feb 2004, 12:29 #18

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Bet , ka es saku augstaak par 5rpm neiet
Offline
Rozalija
25. Feb 2004, 12:35 #19

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:

Bet varbūt nemaz nav orģinālais 2,0 ? izskatās pēc 2,5 e ... (tas negriež vairāk par 5000)
Un kā tur bija ar tiem motronic un jetronic .. ? Motronicam var izņemt ierobežotāju, un griez kamēr paliek nelabi, bet ja 87.g. , tad jau itkā jetronicam vajadzētu būt ...
Bet vispār jau tas ir normāli, ja 2-ajā nespolē .. es ar tā gribētu
Offline
RM1
25. Feb 2004, 12:35 #20

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ja augstak par 5k neiet tad kaut kas nav, vajag griezties lidz 6250, ka teica MOnks, a tev brivgaita ari augstak negriezas par 5k vai tikai pie slodzes.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo