Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 82 viesi un 54 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
bum_bumz
30. Aug 2019, 11:03 #54761

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3156

Braucu ar: E34


30 Aug 2019, 09:52:10 @saab21 rakstīja:
Bet es nesaprotu, kur tiešām ir tie pircēji kas gatavi 2019. gadā pirkt e39 dīzeli diapazonā no 6 līdz 9 k Eur

Bet varbūt tiešām es neko nesaprotu, un tie kas tādus auto ir nopirkuši, braukā jau pēdējos gadus, atverot tikai bākas un logu šķidrumu vāciņus, un sen jau ir atsituši to dubolto auto vērtību, ko lielākā daļa iztērē remontos, nopērkot auto par standarta cenām un vēlāk to labojot

Tāpēc jau arī brīnos. Cena tur ap 5K tādiem stock eksemplāriem. Pēc pasūtījuma nebūtu izbrīna.

Kvēlsveces, termostats, pr.amji, kurus mainīju. Cenas izteiksmē tas ir mazāk kā led lukturis jaunam mazauto

P.S. Meklēju stock e46 330i ar paku DE tikvien kā rūsas gabali un puišeļu sapistie pa kosmosu LV vispār nav.
Offline
Mikels
30. Aug 2019, 11:11 #54762

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: cieņu


30 Aug 2019, 11:03:03 @kurlis rakstīja:
Es nesaku, ka E39 ir slikts auto. Vienkārši vienmēr sasmīdina tie cilvēki, kas ar putām uz lūpām aizstāv savu veco miskasti, jo saka, ka viņam neko vairāk nevajag, taču tad notiek tas, ko te augstāk minēja un pēkšņi tomēr "domas mainās".

Un teikt, ka Polo ar 3cyl 1.0 motoru ir sūds tikai tāpēc, ka ar tavu E39 uz šosejas ir vieglāk apdzīt, arī ir stulbi

Katram ir savas prioritātes.
Bet polo ar 3cyl 1.0 motoru arī ir sūds
Offline
kurlis
30. Aug 2019, 11:11 #54763

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3399

Braucu ar: ķieģeli

Ja nu izdomā, ka tomēr esi gatavs braukt uz Vāciju, tad varu piedāvāt savu sa*isto kupeju pa kosmosu.
Eibach pederes, 19" CSL diski vasarai un 17" m paket ziemai, E92 m paket spoguļi.



Offline
RR04
30. Aug 2019, 11:18 #54764

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


30 Aug 2019, 11:11:57 @kurlis rakstīja:
Ja nu izdomā, ka tomēr esi gatavs braukt uz Vāciju, tad varu piedāvāt savu sa*isto kupeju pa kosmosu.
Eibach pederes, 19" CSL diski vasarai un 17" m paket ziemai, E92 m paket spoguļi.

[img]UK TO LV[/img]




A tas taku anglis
Offline
abyss
30. Aug 2019, 11:19 #54765

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: e39 523


30 Aug 2019, 11:03:03 @kurlis rakstīja:
Es nesaku, ka E39 ir slikts auto. Vienkārši vienmēr sasmīdina tie cilvēki, kas ar putām uz lūpām aizstāv savu veco miskasti, jo saka, ka viņam neko vairāk nevajag, taču tad notiek tas, ko te augstāk minēja un pēkšņi tomēr "domas mainās".

Un teikt, ka Polo ar 3cyl 1.0 motoru ir sūds tikai tāpēc, ka ar tavu E39 uz šosejas ir vieglāk apdzīt, arī ir stulbi

Katram ir savas prioritātes.


Es vairāk domāju tīri objektīvi. Nekad ne ar vienu tādu mazauto neesmu braucis. Tomēr tie ir bieži 20 gadus jaunāki auto, būtu tur tomēr jābūt kaut kādām tehnoloģijām, kas vismaz atvieglo braukšanu. Adaptīvais kruīzs, lane assist, manis iepriekš nosauktās lietas, kaut kas vēl. Cik daudz no tā ir tiem jaunajiem auto līdz 20k? Kā arī būtu jābūt lielākam komfortam.

Tā uzreiz lielākais pluss ir garantija, bet tīri no tehniskā viedokļa

Protams, visiem tagad ir planšetes ekrāns , ja tas ir loti svarīgi.

Un maksājumu ziņā sanāk, 4k pirmā iemaksa + 200? Eur katru mēnesi. E39 pa 4k sanāk kaut kā līdzīgi. 1k remontos, ja nepaveicas + lielāks patēriņs. Pēc 5 gadiem, pa cik to mazauto varēs pārdot? E39, ja ir ok, gan jau pa kādu 1.5- 2k var mēģināt.

P.S man nekas nav pret jauniem auto, es pilnībā saprotu, ka jauns 5er ar turbo 6 cyl pret E39 būs divas pilnīgi dažādas nesalīdzināmas pasaules.
Offline
RR04
30. Aug 2019, 11:21 #54766

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


30 Aug 2019, 11:19:20 @abyss rakstīja:

30 Aug 2019, 11:03:03 @kurlis rakstīja:
Es nesaku, ka E39 ir slikts auto. Vienkārši vienmēr sasmīdina tie cilvēki, kas ar putām uz lūpām aizstāv savu veco miskasti, jo saka, ka viņam neko vairāk nevajag, taču tad notiek tas, ko te augstāk minēja un pēkšņi tomēr "domas mainās".

Un teikt, ka Polo ar 3cyl 1.0 motoru ir sūds tikai tāpēc, ka ar tavu E39 uz šosejas ir vieglāk apdzīt, arī ir stulbi

Katram ir savas prioritātes.


Es vairāk domāju tīri objektīvi. Nekad ne ar vienu tādu mazauto neesmu braucis. Tomēr tie ir bieži 20 gadus jaunāki auto, būtu tur tomēr jābūt kaut kādām tehnoloģijām, kas vismaz atvieglo braukšanu. Adaptīvais kruīzs, lane assist, manis iepriekš nosauktās lietas, kaut kas vēl. Cik daudz no tā ir tiem jaunajiem auto līdz 20k? Kā arī būtu jābūt lielākam komfortam.

Tā uzreiz lielākais pluss ir garantija, bet tīri no tehniskā viedokļa

Protams, visiem tagad ir planšetes ekrāns , ja tas ir loti svarīgi.

Un maksājumu ziņā sanāk, 4k pirmā iemaksa + 200? Eur katru mēnesi. E39 pa 4k sanāk kaut kā līdzīgi. 1k remontos, ja nepaveicas + lielāks patēriņs. Pēc 5 gadiem, pa cik to mazauto varēs pārdot? E39, ja ir ok, gan jau pa kādu 1.5- 2k var mēģināt.

P.S man nekas nav pret jauniem auto, es pilnībā saprotu, ka jauns 5er ar turbo 6 cyl pret E39 būs divas pilnīgi dažādas nesalīdzināmas pasaules.

Es īsti nesaprotu, ko centies pateikt?
Katrs dara kā grib, bagātais brauc ar ko grib, nabagais ar ko var atļauties, ko tur vēl diskutēt
Offline
kurlis
30. Aug 2019, 11:21 #54767

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3399

Braucu ar: ķieģeli


30 Aug 2019, 11:18:15 @RR04 rakstīja:

30 Aug 2019, 11:11:57 @kurlis rakstīja:
Ja nu izdomā, ka tomēr esi gatavs braukt uz Vāciju, tad varu piedāvāt savu sa*isto kupeju pa kosmosu.
Eibach pederes, 19" CSL diski vasarai un 17" m paket ziemai, E92 m paket spoguļi.

[img]UK TO LV[/img]




A tas taku anglis


Aha
Offline
cmax
30. Aug 2019, 12:27 #54768

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 376

Braucu ar:


30 Aug 2019, 10:08:59 @abyss rakstīja:
Es nopirku pa 2.2k unīti(m54b25), tulīt būs gads. Eļļas maiņa, visi 4 bremžu kluči+ nodiluma devēji, ūdenssūknis. Tagad būs lielāka apkope(eļļa, sveces, kartera blīve vēl kaut kas). Pagaidām izmaksas uz 300 eur. Ā, nu vēl vasaras riepas pa 80 eur.

Bet nu hz, kā jau jebkurai lietotai mašīnai pēkšņi var būt remonts uz 500 eur. Dīzelim ar automātu 1k, arī, ja uz pirkšanas brīdi viss ok. Bet tāpat labāk 15-20 gadus vecu e39, nekā tos jaunos sūda mazauto par ko blakus topikā visi tā priecājas.

Vismaz nav jābaidās kā no 120 tiksi līdz 150 un vai vispār tiksi.



Pieraksti arī cik nobrauc pa gadu!
Ja jau tikai 1x eļļu esi mainījis tad max 10k. Ja vajadzētu nobraukt 30k nu vai vismaz 20k tad tikai pozīcija "degviela" sāk to izmaksu bildi diezgan mainīt.
Offline
Ruudis
30. Aug 2019, 12:53 #54769

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1523

Braucu ar: Pienpak

Ar e39 brauc tikai turīgi cilvēki
Offline
Ruktraktors
30. Aug 2019, 12:58 #54770

Kopš: 04. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar: E91


30 Aug 2019, 11:21:52 @kurlis rakstīja:

30 Aug 2019, 11:18:15 @RR04 rakstīja:

30 Aug 2019, 11:11:57 @kurlis rakstīja:
Ja nu izdomā, ka tomēr esi gatavs braukt uz Vāciju, tad varu piedāvāt savu sa*isto kupeju pa kosmosu.
Eibach pederes, 19" CSL diski vasarai un 17" m paket ziemai, E92 m paket spoguļi.

[img]UK TO LV[/img]




A tas taku anglis


Aha

Kur zaļā kupeja
Offline
juriz
30. Aug 2019, 14:14 #54771

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1038

Braucu ar: reni


30 Aug 2019, 12:27:44 @cmax rakstīja:

30 Aug 2019, 10:08:59 @abyss rakstīja:
Es nopirku pa 2.2k unīti(m54b25), tulīt būs gads. Eļļas maiņa, visi 4 bremžu kluči+ nodiluma devēji, ūdenssūknis. Tagad būs lielāka apkope(eļļa, sveces, kartera blīve vēl kaut kas). Pagaidām izmaksas uz 300 eur. Ā, nu vēl vasaras riepas pa 80 eur.

Bet nu hz, kā jau jebkurai lietotai mašīnai pēkšņi var būt remonts uz 500 eur. Dīzelim ar automātu 1k, arī, ja uz pirkšanas brīdi viss ok. Bet tāpat labāk 15-20 gadus vecu e39, nekā tos jaunos sūda mazauto par ko blakus topikā visi tā priecājas.

Vismaz nav jābaidās kā no 120 tiksi līdz 150 un vai vispār tiksi.



Pieraksti arī cik nobrauc pa gadu!
Ja jau tikai 1x eļļu esi mainījis tad max 10k. Ja vajadzētu nobraukt 30k nu vai vismaz 20k tad tikai pozīcija "degviela" sāk to izmaksu bildi diezgan mainīt.


Esi gan atpalicis, tagad takš apkopju intervāli ir pat 30 000 km.
CIk tas labi, tas cita tēma.
Online
Bender
30. Aug 2019, 14:15 #54772

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 723

Braucu ar: E91


30 Aug 2019, 11:19:20 @abyss rakstīja:

30 Aug 2019, 11:03:03 @kurlis rakstīja:
Es nesaku, ka E39 ir slikts auto. Vienkārši vienmēr sasmīdina tie cilvēki, kas ar putām uz lūpām aizstāv savu veco miskasti, jo saka, ka viņam neko vairāk nevajag, taču tad notiek tas, ko te augstāk minēja un pēkšņi tomēr "domas mainās".

Un teikt, ka Polo ar 3cyl 1.0 motoru ir sūds tikai tāpēc, ka ar tavu E39 uz šosejas ir vieglāk apdzīt, arī ir stulbi

Katram ir savas prioritātes.


Es vairāk domāju tīri objektīvi. Nekad ne ar vienu tādu mazauto neesmu braucis. Tomēr tie ir bieži 20 gadus jaunāki auto, būtu tur tomēr jābūt kaut kādām tehnoloģijām, kas vismaz atvieglo braukšanu. Adaptīvais kruīzs, lane assist, manis iepriekš nosauktās lietas, kaut kas vēl. Cik daudz no tā ir tiem jaunajiem auto līdz 20k? Kā arī būtu jābūt lielākam komfortam.

Tā uzreiz lielākais pluss ir garantija, bet tīri no tehniskā viedokļa

Protams, visiem tagad ir planšetes ekrāns , ja tas ir loti svarīgi.

Un maksājumu ziņā sanāk, 4k pirmā iemaksa + 200? Eur katru mēnesi. E39 pa 4k sanāk kaut kā līdzīgi. 1k remontos, ja nepaveicas + lielāks patēriņs. Pēc 5 gadiem, pa cik to mazauto varēs pārdot? E39, ja ir ok, gan jau pa kādu 1.5- 2k var mēģināt.

P.S man nekas nav pret jauniem auto, es pilnībā saprotu, ka jauns 5er ar turbo 6 cyl pret E39 būs divas pilnīgi dažādas nesalīdzināmas pasaules.

Saki skaļi - ESMU BOMZIS, kuram būtu jābrauc ar e-talonu, nevis auto.
Ar komfortu un bla, bla , bla fīčam tevis teiktajā nav nekāda sakara. Tev vienkārši trūkst naudas auto uzturēšanai.

[ Šo ziņu laboja Bender, 30 Aug 2019, 14:16:52 ]

Online
karro
30. Aug 2019, 14:39 #54773

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2996

Braucu ar: peleku mopedu

nu tur tomēr jāskatās - par 20k var dabūt jaunu mazauto, kas kaut kā ies, bet jauns, vai arī var dabūt kaut ko, kas ir dzīvi maķenīt redzējis, bet dod krietni vairāk braukšanas prieka.

ja vēlme ir pēc jauna, droša, ērta un garlaicīga transportlīdzekļa, tad uz salonu prom, un daudz domāt nevajag, bet kaut kas braukšanā interesants un jauns tomēr sākas no apmēram 30kE, ne visi to var pavilkt, un ne visiem vajag - ne tās izmaksas, ne to interesantumu.

variants, protams, ir 2 braucamie - viens uz darbu un pēc maizes, un otrs - sirdij, tā arī ļaudis dara. katram savs
Offline
Bender
30. Aug 2019, 14:57 #54774

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 723

Braucu ar: E91

Kāds tur nafig braukšanas prieks, ja te 90% gadā nobrauc ap 5-10k km, ieskaitot kapu svētkus saviem un sievas vecvecākiem tālu čangaļijā (te jau Salaspils lielai daļa ir aizrobeža)?
Tak taksis ikdienā un nomāts autiņš 333 trasei divreiz gadā ir X reizes izdevīgāk. Vismaz no apkārtesošajiem par ubagu nav jāizliekas.
Online
karro
30. Aug 2019, 15:39 #54775

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2996

Braucu ar: peleku mopedu

tas, starp citu, iespējams, ir variants
galā nemaz cieši dārgāk nenostātos, jo ļaudis jau reti kad saskaita visas auto izmaksas (kasko, octa, apkopes, sodi, degviela, līze, nodokļi, skate), parasti jau ir "TIKAI 199E mēnesī!!!"
Offline
cmax
30. Aug 2019, 15:56 #54776

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 376

Braucu ar:


30 Aug 2019, 14:14:43 @juriz rakstīja:

30 Aug 2019, 12:27:44 @cmax rakstīja:

30 Aug 2019, 10:08:59 @abyss rakstīja:
Es nopirku pa 2.2k unīti(m54b25), tulīt būs gads. Eļļas maiņa, visi 4 bremžu kluči+ nodiluma devēji, ūdenssūknis. Tagad būs lielāka apkope(eļļa, sveces, kartera blīve vēl kaut kas). Pagaidām izmaksas uz 300 eur. Ā, nu vēl vasaras riepas pa 80 eur.

Bet nu hz, kā jau jebkurai lietotai mašīnai pēkšņi var būt remonts uz 500 eur. Dīzelim ar automātu 1k, arī, ja uz pirkšanas brīdi viss ok. Bet tāpat labāk 15-20 gadus vecu e39, nekā tos jaunos sūda mazauto par ko blakus topikā visi tā priecājas.

Vismaz nav jābaidās kā no 120 tiksi līdz 150 un vai vispār tiksi.



Pieraksti arī cik nobrauc pa gadu!
Ja jau tikai 1x eļļu esi mainījis tad max 10k. Ja vajadzētu nobraukt 30k nu vai vismaz 20k tad tikai pozīcija "degviela" sāk to izmaksu bildi diezgan mainīt.


Esi gan atpalicis, tagad takš apkopju intervāli ir pat 30 000 km.
CIk tas labi, tas cita tēma.

M54b22 eļļas maiņas intervāls ir 7-10k kilometri
Offline
kkas
30. Aug 2019, 15:56 #54777

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5388

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Car sharing nākotne. Brauc ar jaunu lamatu un maksā tik cik lieto. Car guru

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-02...uld-be-terrified

[ Šo ziņu laboja kkas, 30 Aug 2019, 16:03:25 ]

Offline
abyss
30. Aug 2019, 16:17 #54778

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: e39 523


30 Aug 2019, 14:15:24 @Bender rakstīja:

30 Aug 2019, 11:19:20 @abyss rakstīja:

30 Aug 2019, 11:03:03 @kurlis rakstīja:
Es nesaku, ka E39 ir slikts auto. Vienkārši vienmēr sasmīdina tie cilvēki, kas ar putām uz lūpām aizstāv savu veco miskasti, jo saka, ka viņam neko vairāk nevajag, taču tad notiek tas, ko te augstāk minēja un pēkšņi tomēr "domas mainās".

Un teikt, ka Polo ar 3cyl 1.0 motoru ir sūds tikai tāpēc, ka ar tavu E39 uz šosejas ir vieglāk apdzīt, arī ir stulbi

Katram ir savas prioritātes.


Es vairāk domāju tīri objektīvi. Nekad ne ar vienu tādu mazauto neesmu braucis. Tomēr tie ir bieži 20 gadus jaunāki auto, būtu tur tomēr jābūt kaut kādām tehnoloģijām, kas vismaz atvieglo braukšanu. Adaptīvais kruīzs, lane assist, manis iepriekš nosauktās lietas, kaut kas vēl. Cik daudz no tā ir tiem jaunajiem auto līdz 20k? Kā arī būtu jābūt lielākam komfortam.

Tā uzreiz lielākais pluss ir garantija, bet tīri no tehniskā viedokļa

Protams, visiem tagad ir planšetes ekrāns , ja tas ir loti svarīgi.

Un maksājumu ziņā sanāk, 4k pirmā iemaksa + 200? Eur katru mēnesi. E39 pa 4k sanāk kaut kā līdzīgi. 1k remontos, ja nepaveicas + lielāks patēriņs. Pēc 5 gadiem, pa cik to mazauto varēs pārdot? E39, ja ir ok, gan jau pa kādu 1.5- 2k var mēģināt.

P.S man nekas nav pret jauniem auto, es pilnībā saprotu, ka jauns 5er ar turbo 6 cyl pret E39 būs divas pilnīgi dažādas nesalīdzināmas pasaules.

Saki skaļi - ESMU BOMZIS, kuram būtu jābrauc ar e-talonu, nevis auto.
Ar komfortu un bla, bla , bla fīčam tevis teiktajā nav nekāda sakara. Tev vienkārši trūkst naudas auto uzturēšanai.


Izdari pakalpojumu sev um sabiedrībai, pa iekrātajām rimi naudiņām nopērc striķi, tas būs interesantākais, ko savā dzīvē esi darījis .

Un eļļa tāpat ik pa 10k jāmaina arī jaunam mazauto. Cik 1.0l benzīns patērē, ja velkas uz 100?

[ Šo ziņu laboja abyss, 30 Aug 2019, 16:25:46 ]

Offline
Taspac
30. Aug 2019, 16:29 #54779

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3509

Braucu ar:

Neko sliktu pateikt nevaru par e39.

Ja nevar atljauties panjemt uzreiz labu f10 tad labaak braukt ar e39 nekaa arkaadu pirmo gadu e60 kuram uztureeshana buus tik pat daarga kaa f modelim un veel plist vairaak kaa f seerija.



Ja salidzina ar kkaadu skoda octavia vw utt, e39 vel aiz vien ir labaaks.

Tik jameklee. Visi jau izruseejushi


Mans subjektiivs viedoklis.
Offline
Jurchixx
30. Aug 2019, 17:10 #54780

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7079

Braucu ar: F32 M Performance

Kā jau te minēja, pēc gadiem 10 ar putām uz lūpām tiks apgalvots, ka e60 ir ūber alles
tas tikai vēlreiz apliecina sabiedrības vidējo finansiālo stāvokli

Arī subjektīvais viedoklis

[ Šo ziņu laboja Jurchixx, 30 Aug 2019, 17:11:25 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, niknais, noisex, zzips