Online

Pašreiz BMWPower skatas 49 viesi un 22 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
karro
17. Jan 2017, 12:45 #41801

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2366

Braucu ar: peleku mopedu


17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:

Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.


audi powaa ļaudis runā, ka to 2.6 pirkt esot totāli pointless , no tā pārīša 2.8 esot pareiza izvēle.
Offline
pelu_junkurs
17. Jan 2017, 13:10 #41802

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1054

Braucu ar: 7300

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.

Purns tāds pašķībs izskatās

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 17 Jan 2017, 13:28:33 ]

Offline
rryanz
17. Jan 2017, 13:13 #41803

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Izskatās gan
Offline
pelu_junkurs
17. Jan 2017, 13:30 #41804

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1054

Braucu ar: 7300


17 Jan 2017, 13:13:31 @rryanz rakstīja:
Izskatās gan


Jebaķ, jebaķ, ne?
Offline
Maa
17. Jan 2017, 13:38 #41805

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2386

Braucu ar: "Sniedziņu"


17 Jan 2017, 13:10:41 @pelu_junkurs rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.

Purns tāds pašķībs izskatās


Nekad nēsmu šadus skatijies bet tam salonam tādām jābūt ķīpa kā bomži viens otru apspermojuši un vilkuši cauri
Offline
GTs-
17. Jan 2017, 14:15 #41806

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:

Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.
Katrā ziņā skaties, ko pērc. Apakšai būtu jābūt bez rūsas, priekšas spārni ir slimība, bet nu tas tā. Nomainot izvākt švammes, ja vēl tur ir lai nav mitruma+sāls perēklis, smuki un pamatīgi nostrādāt iekšpusi, īpaši pievēršot uzmanību centrālajai skrūves vietai, smuki saliktplastmasas atpakaļ un aidā. Principā ja pārējais kuzovs/krāsa nav bijis traumēts, dižām problēmām ar rūsu nevajadzētu būt.




Jā, manuālis ir labāks, kaut arī q tomāts nav tik slikts, kā multitronics, kas ir fwd.
Gan 2.8 gan 1.8t labi varianti. Viens saka, ka 2.8 suloties ir norma, cits saka, ka pilnīgi sauss un nav problēmu ar eļļu gar blīvēm, respektīvi skaties vai ir mainītas. 1.8t labs dzinējs, vienkāršs, saka ka gāžot pedal to metal patīk paņammāt eļļu, bet vispār, ja ex saimnieks ir rūpējies, būs labs dzinējs, var braukt gan ekonomiski, gan vajadzības gadījumā iegriezt līdz redlainam.
Daudzi ir braukuši ir nopisteņiem, gam turbo nestrādā, bieži n75 pie vainas un stāsta, ka neiet. Iet tīri smuki tas dzinējs, kur nu vēl čipots. Kam pievērst uzmanību - reika, vai ķēde iedarbinot negrab, nedūmo, vai nav pārmērīgi aizdirsts zem eļļas korķa(cik bieži un kāda eļļa mainīta), jo diezgan pašauri eļļas kanāli, ja nerūpējas, var iedzīvoties iekš "sludge problem", bet ja liesi normālu eļļu pa vismaz ik pa 10k, būs ok. Ar gāzi labi draudzējas, pēc pieredzes patēriņš a6q 180zs stock pilsēta + šoseja ap +-11L lpg, kā brauc+ziema/vasara. A4 bik vieglāks, varētu būt mazāk.
- būtu tāds, ka nav 6. roba uz šosejas ekorežīmam. ;D
Rūsai apakšā nevajadzētu būt, vienīgais izteiktais rūsas perēklis būtu priekšas spārni,, ja nu kas, paņem čainas, bet ja pareizi sagatavo utt, tad gadus 5 vajadzētu turēt.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 17 Jan 2017, 14:27:19 ]

Offline
elwys
17. Jan 2017, 15:03 #41807

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 416

Braucu ar: e30

Kādas atsauksmes par 2003-2006 gada Honda Accord ar 2.0 vai 2.4 benzīna dzinējiem? Ir vērts domāt par hondas 2.2 dīzeli?
Offline
RS7
17. Jan 2017, 15:18 #41808

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4184

Braucu ar: dīzeļ Teslu


17 Jan 2017, 12:45:27 @karro rakstīja:

17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:

Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.


audi powaa ļaudis runā, ka to 2.6 pirkt esot totāli pointless , no tā pārīša 2.8 esot pareiza izvēle.
2.8 rij un sprāgonis


1.8 T q čips (+nos) ir way to go.
Online
RaL
17. Jan 2017, 15:19 #41809

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2447

Braucu ar: kruīzu


17 Jan 2017, 15:03:00 @elwys rakstīja:
Kādas atsauksmes par 2003-2006 gada Honda Accord ar 2.0 vai 2.4 benzīna dzinējiem? Ir vērts domāt par hondas 2.2 dīzeli?


http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=29155&start=40
Offline
sakums
17. Jan 2017, 15:40 #41810

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 823

Braucu ar: Golf V un DSG kloķi rokās.

Paldies par detalizēto atbildi @GTs-
Un tas 1.8 benCīns bez turgo, galīgis sprāgonis priekš 4x4?
Offline
GTs-
17. Jan 2017, 16:05 #41811

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

Nuu... patēriņa ziņā būs tas pats, ja ne vairāk. Esmu braucis ar a4, 1.8 fwd, braukt jau var, pilsētā nekavēsi satiksmi. Uz šosejas apdzīt, it īpaši ja pilnāks auto būs bīstamāk/ilgāk, bet ja pareizi dara(paātrinoties pirms manevra) var jau braukt praktiski ar jebko.
Atkarīgs no prasībām/vēlmēm. Neiesēdīsies un varēs sniegā paslidināties arī ar 1.8ADR neturbo

Principā es arī laikam esmu par 1.8t,ja jāizvēlas starp šo un 2.8.
2.8 dargāka zobenes maiņa, eļļu praktiski uz pusi vairāk vajag, ēdīs degvielu tomēr arī par kādu litru vairāk.

Aizbrauc apskaties kādu,tad jau sapratīsi pēc sajūtām un ja liekas ka ir ok un eksemplārs visumā labs, tad ņem tik ciet. Par piekari, nav tik traki, galvenais lai pievelk ari noslogotus ratus , nevis gaisā karājoties, tad gan būs ātri kapi. Ir viskas dzirdēts/redzēts. Viens saka ka var ņemt poļus, pāris gadus izvelkot. cits ka lemfi/trw paņem visu komplektu(komplektā pērkot diezgan lētāk) un uzreiz nomaina visu! un miers uz 80k.

Ir kas Iesaka mainīt visas sviras kopā, jo redz mainot pa vienai jaunās stingras- izjāj ātrāk vecās un otrādi. Nu var jau pats paeksperimentēt, jo gan jau atkarīgs arī kā brauc.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 17 Jan 2017, 16:22:17 ]

Offline
sakums
17. Jan 2017, 17:05 #41812

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 823

Braucu ar: Golf V un DSG kloķi rokās.


17 Jan 2017, 16:05:37 @GTs- rakstīja:
Nuu... patēriņa ziņā būs tas pats, ja ne vairāk. Esmu braucis ar a4, 1.8 fwd, braukt jau var, pilsētā nekavēsi satiksmi. Uz šosejas apdzīt, it īpaši ja pilnāks auto būs bīstamāk/ilgāk, bet ja pareizi dara(paātrinoties pirms manevra) var jau braukt praktiski ar jebko.
Atkarīgs no prasībām/vēlmēm. Neiesēdīsies un varēs sniegā paslidināties arī ar 1.8ADR neturbo

Principā es arī laikam esmu par 1.8t,ja jāizvēlas starp šo un 2.8.
2.8 dargāka zobenes maiņa, eļļu praktiski uz pusi vairāk vajag, ēdīs degvielu tomēr arī par kādu litru vairāk.

Aizbrauc apskaties kādu,tad jau sapratīsi pēc sajūtām un ja liekas ka ir ok un eksemplārs visumā labs, tad ņem tik ciet. Par piekari, nav tik traki, galvenais lai pievelk ari noslogotus ratus , nevis gaisā karājoties, tad gan būs ātri kapi. Ir viskas dzirdēts/redzēts. Viens saka ka var ņemt poļus, pāris gadus izvelkot. cits ka lemfi/trw paņem visu komplektu(komplektā pērkot diezgan lētāk) un uzreiz nomaina visu! un miers uz 80k.

Ir kas Iesaka mainīt visas sviras kopā, jo redz mainot pa vienai jaunās stingras- izjāj ātrāk vecās un otrādi. Nu var jau pats paeksperimentēt, jo gan jau atkarīgs arī kā brauc.



Kā tas domāts?
Offline
GTs-
17. Jan 2017, 17:36 #41813

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

Nu tā arī domāts. Aizvien atrodas, kas pievelk sviras, kamēr rati nokarājas atrodoties uz pacēlāja un nepārvelk noslogotus. Ir piem. tāds brīnums. ko paliek zem rata, uzpumpē, lai noslogojas un tad pievelk lai imitētu to, kā rats stāv uz zemes. Vēl labāk protams būtu pat mini līkumu izbraukt, lai iesēžas vietā un tad pārvilkt, teorētiski. Ja kļūdos, atvainojiet.°

P.s. 1.9 dīzelis nepatīk? Meklė avantu/sedanu? budžets?
Offline
iwj
17. Jan 2017, 19:39 #41814

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 843

Braucu ar:

Kā ir ar audi 2.7 biturbo, un ar 2.4, 3.0, 3.2 atmo motoriem? Iekš kaut kāda 03-05 gada autiņiem?
Offline
Blacksaphire
17. Jan 2017, 20:47 #41815

Kopš: 12. Nov 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Bmw e39

ja degvielas patēriņš neuztrauc, tad 2.7 būs gana labs
Offline
AF
17. Jan 2017, 20:59 #41816

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3399

Braucu ar: stūri rokās!


17 Jan 2017, 19:39:42 @iwj rakstīja:
Kā ir ar audi 2.7 biturbo, un ar 2.4, 3.0, 3.2 atmo motoriem? Iekš kaut kāda 03-05 gada autiņiem?
pašam kā motoram nav ne vainas, bet pārsvarā problēma ir lietotiem auto ar tizliem saimniekiem, kartera ventilācijas aizaugušas , kas noved piemturbīnu pāragrās postā ejas, un dēł nekvalitatīvas ellas vai tās savlaicīgas nepieliešanas łoti cieš sadalenes, nereti traki nodeldējas.
Bet loti labi padodas regulēšanai, no stock var dabūt łoti iespaidīgus ciparus.

[ Šo ziņu laboja AF, 17 Jan 2017, 21:00:22 ]

Offline
josi
17. Jan 2017, 20:59 #41817

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1848

Braucu ar: E87 118iA ’07


17 Jan 2017, 13:10:41 @pelu_junkurs rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.

Purns tāds pašķībs izskatās

Un no laba prāta neviens ķīnas lukturus priekšā arī neliktu
Offline
sakums
18. Jan 2017, 00:32 #41818

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 823

Braucu ar: Golf V un DSG kloķi rokās.


17 Jan 2017, 17:36:39 @GTs- rakstīja:
Nu tā arī domāts. Aizvien atrodas, kas pievelk sviras, kamēr rati nokarājas atrodoties uz pacēlāja un nepārvelk noslogotus. Ir piem. tāds brīnums. ko paliek zem rata, uzpumpē, lai noslogojas un tad pievelk lai imitētu to, kā rats stāv uz zemes. Vēl labāk protams būtu pat mini līkumu izbraukt, lai iesēžas vietā un tad pārvilkt, teorētiski. Ja kļūdos, atvainojiet.°

P.s. 1.9 dīzelis nepatīk? Meklė avantu/sedanu? budžets?

Paldies, par atbildi.
Dīzelis ir interesants, bet vecie sūkņa motori ir par vāju, vismaz cik esmu braucis, vienmēr likušies tādi aizmiguši. PD motoru negribu, tagad ir un par laimi labā stāvoklī, jo paklausoties motoru/sprauslu remonta izmaksas, tad jūtu, ka man jau savos 25 gados sirmi mati lien ārā.
Budžets it kā stiepjams :mogo: bet galvenais mērķis ir ieķert max lēti laužamo darba zirgu (ar 4x4), tāpēc arī interesē vairāk gāzētās karietes.
Offline
GTs-
18. Jan 2017, 00:59 #41819

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

Nu kā redzi, ja nopirksi labu pd, problēmu nebūs. Plusi- klusāks, mazāk vibrē, precīzāks, mīnus - teorētiskās izmaksas stipri lielākas kā afn.

Afn, atkal tas pats stāsts, kas neejošam 1.8t un vēl nedaudz klāt: N75, egr aizaudzis, turbīna aizaugusi -jāizjauc, jāiztīra. Principā viss pašizdarāms, n75 40eur, pārējais paša darbs. Tas pilnīgi noteikti atmodinās aizmigušu afn, kā diena pret nakti, jo nu vai nu turbo iet vai ir atmo diesel.. Tai pat a/s.lv ir pamācība kā. Ja vēl čips, tad tiešām vairs nešķiet gauss tas afn turklāt ekonomija, praktiski spied cik gribi 5-6l vidēji.
Tiesa tas fwd, māsas draugam ir. pēc čipa un ja viss pārējais ok, 0-100 ~8 sec, kas ir aptuveni kā stock e39 3.0d

[ Šo ziņu laboja GTs-, 18 Jan 2017, 01:03:25 ]

Offline
sakums
18. Jan 2017, 01:03 #41820

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 823

Braucu ar: Golf V un DSG kloķi rokās.

Bet cik esmu izskrējis caur ss.lv, tad 1.8t ar vai bez gāzes var dabūt par lielāku limonādi kā 1.9 tdi, poh vai PD vai afn..
Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips