Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 83 viesi un 54 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
kiddLV
16. Jan 2017, 17:56 #41781

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 6013

Braucu ar: 4.7L tetrapaku + suuuuuubaruuuuu


16 Jan 2017, 17:53:54 @vadjiksBMW rakstīja:

16 Jan 2017, 17:48:45 @kiddLV rakstīja:

16 Jan 2017, 16:02:00 @sakums rakstīja:
Kāds ir skatījies šo konkrēto, vai arī komentārs par modeli kopumā? Vai arī var piedāvāt kaut ko līdzvērtīgu šim - benz/gāz + tomātkārba + 4x4
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/outback/acmnd.html


modelis labs. Iet normāli un praktiski visur. Nelūzt īpaši


Nebija problemas ar karšanu un galvas blīvēm? Kaut kādas vaimanas atceros te redzējis.


bija. un tieši man Bet tur pie vainas bijušais īpašnieks bija
Offline
rihardsv
16. Jan 2017, 18:48 #41782

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1403

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

HVZ kurā topikā var ielikt, bet drīz būš pārdošanā labs BMW....

Youtube

Lietuviškas var...
Offline
Koshais
17. Jan 2017, 04:32 #41783

Kopš: 05. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Slotu

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s80/egxec.html
Varbūt kādam kāds info?
Ir kāda atsauksme par D3 pieccilindru motoriem?

[ Šo ziņu laboja Koshais, 17 Jan 2017, 04:33:49 ]

Offline
equations
17. Jan 2017, 07:51 #41784

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: lohovozu bez biļetes


16 Jan 2017, 18:48:25 @rihardsv rakstīja:
HVZ kurā topikā var ielikt, bet drīz būš pārdošanā labs BMW....

Youtube

Lietuviškas var...
Vinam apdrosinataji pat dodot auto labot + izkatas labak ka no rupnicas - vismaz nav bampers nemts nost
Offline
kkas
17. Jan 2017, 08:57 #41785

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 4436

Braucu ar: zviedru ledusskapi


17 Jan 2017, 07:51:02 @equations rakstīja:

16 Jan 2017, 18:48:25 @rihardsv rakstīja:
HVZ kurā topikā var ielikt, bet drīz būš pārdošanā labs BMW....

Youtube

Lietuviškas var...
Vinam apdrosinataji pat dodot auto labot + izkatas labak ka no rupnicas - vismaz nav bampers nemts nost

kkādus 20 viņa video esmu noskatījies. tikai nevajag, tas viss izskatās labi video. ja uztaisīsi stop kadrus, tad šķirbas viņam mēdz palikt un baigi neiespringst uz piedzīšanu, tāpat arī viņš taupa uz detaļām
Offline
sakums
17. Jan 2017, 10:21 #41786

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 834

Braucu ar: Golf V un DSG kloķi rokās.


16 Jan 2017, 17:56:28 @kiddLV rakstīja:

16 Jan 2017, 17:53:54 @vadjiksBMW rakstīja:

16 Jan 2017, 17:48:45 @kiddLV rakstīja:

16 Jan 2017, 16:02:00 @sakums rakstīja:
Kāds ir skatījies šo konkrēto, vai arī komentārs par modeli kopumā? Vai arī var piedāvāt kaut ko līdzvērtīgu šim - benz/gāz + tomātkārba + 4x4
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/outback/acmnd.html


modelis labs. Iet normāli un praktiski visur. Nelūzt īpaši


Nebija problemas ar karšanu un galvas blīvēm? Kaut kādas vaimanas atceros te redzējis.


bija. un tieši man Bet tur pie vainas bijušais īpašnieks bija

Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.
Offline
kkas
17. Jan 2017, 12:43 #41787

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 4436

Braucu ar: zviedru ledusskapi

xc outback topikā šitiem vecajiem outbackiem kāds liekas bija labi aprkastījis par rūsu aizmugurē, amortiņi, tilts izpūst.
Offline
karro
17. Jan 2017, 12:45 #41788

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: peleku mopedu


17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:

Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.


audi powaa ļaudis runā, ka to 2.6 pirkt esot totāli pointless , no tā pārīša 2.8 esot pareiza izvēle.
Offline
pelu_junkurs
17. Jan 2017, 13:10 #41789

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: 7300

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.

Purns tāds pašķībs izskatās

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 17 Jan 2017, 13:28:33 ]

Offline
rryanz
17. Jan 2017, 13:13 #41790

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

Izskatās gan
Offline
pelu_junkurs
17. Jan 2017, 13:30 #41791

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: 7300


17 Jan 2017, 13:13:31 @rryanz rakstīja:
Izskatās gan


Jebaķ, jebaķ, ne?
Offline
Maa
17. Jan 2017, 13:38 #41792

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2400

Braucu ar: "Sniedziņu"


17 Jan 2017, 13:10:41 @pelu_junkurs rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.

Purns tāds pašķībs izskatās


Nekad nēsmu šadus skatijies bet tam salonam tādām jābūt ķīpa kā bomži viens otru apspermojuši un vilkuši cauri
Offline
GTs-
17. Jan 2017, 14:15 #41793

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 267

Braucu ar:


17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:

Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.
Katrā ziņā skaties, ko pērc. Apakšai būtu jābūt bez rūsas, priekšas spārni ir slimība, bet nu tas tā. Nomainot izvākt švammes, ja vēl tur ir lai nav mitruma+sāls perēklis, smuki un pamatīgi nostrādāt iekšpusi, īpaši pievēršot uzmanību centrālajai skrūves vietai, smuki saliktplastmasas atpakaļ un aidā. Principā ja pārējais kuzovs/krāsa nav bijis traumēts, dižām problēmām ar rūsu nevajadzētu būt.




Jā, manuālis ir labāks, kaut arī q tomāts nav tik slikts, kā multitronics, kas ir fwd.
Gan 2.8 gan 1.8t labi varianti. Viens saka, ka 2.8 suloties ir norma, cits saka, ka pilnīgi sauss un nav problēmu ar eļļu gar blīvēm, respektīvi skaties vai ir mainītas. 1.8t labs dzinējs, vienkāršs, saka ka gāžot pedal to metal patīk paņammāt eļļu, bet vispār, ja ex saimnieks ir rūpējies, būs labs dzinējs, var braukt gan ekonomiski, gan vajadzības gadījumā iegriezt līdz redlainam.
Daudzi ir braukuši ir nopisteņiem, gam turbo nestrādā, bieži n75 pie vainas un stāsta, ka neiet. Iet tīri smuki tas dzinējs, kur nu vēl čipots. Kam pievērst uzmanību - reika, vai ķēde iedarbinot negrab, nedūmo, vai nav pārmērīgi aizdirsts zem eļļas korķa(cik bieži un kāda eļļa mainīta), jo diezgan pašauri eļļas kanāli, ja nerūpējas, var iedzīvoties iekš "sludge problem", bet ja liesi normālu eļļu pa vismaz ik pa 10k, būs ok. Ar gāzi labi draudzējas, pēc pieredzes patēriņš a6q 180zs stock pilsēta + šoseja ap +-11L lpg, kā brauc+ziema/vasara. A4 bik vieglāks, varētu būt mazāk.
- būtu tāds, ka nav 6. roba uz šosejas ekorežīmam. ;D
Rūsai apakšā nevajadzētu būt, vienīgais izteiktais rūsas perēklis būtu priekšas spārni,, ja nu kas, paņem čainas, bet ja pareizi sagatavo utt, tad gadus 5 vajadzētu turēt.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 17 Jan 2017, 14:27:19 ]

Offline
elwys
17. Jan 2017, 15:03 #41794

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Mogo atbalstu

Kādas atsauksmes par 2003-2006 gada Honda Accord ar 2.0 vai 2.4 benzīna dzinējiem? Ir vērts domāt par hondas 2.2 dīzeli?
Offline
RS7
17. Jan 2017, 15:18 #41795

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4415

Braucu ar: dīzeļ Teslu


17 Jan 2017, 12:45:27 @karro rakstīja:

17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:

Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.


audi powaa ļaudis runā, ka to 2.6 pirkt esot totāli pointless , no tā pārīša 2.8 esot pareiza izvēle.
2.8 rij un sprāgonis


1.8 T q čips (+nos) ir way to go.
Offline
RaL
17. Jan 2017, 15:19 #41796

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2452

Braucu ar: kruīzu


17 Jan 2017, 15:03:00 @elwys rakstīja:
Kādas atsauksmes par 2003-2006 gada Honda Accord ar 2.0 vai 2.4 benzīna dzinējiem? Ir vērts domāt par hondas 2.2 dīzeli?


http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=29155&start=40
Offline
sakums
17. Jan 2017, 15:40 #41797

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 834

Braucu ar: Golf V un DSG kloķi rokās.

Paldies par detalizēto atbildi @GTs-
Un tas 1.8 benCīns bez turgo, galīgis sprāgonis priekš 4x4?
Offline
GTs-
17. Jan 2017, 16:05 #41798

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 267

Braucu ar:

Nuu... patēriņa ziņā būs tas pats, ja ne vairāk. Esmu braucis ar a4, 1.8 fwd, braukt jau var, pilsētā nekavēsi satiksmi. Uz šosejas apdzīt, it īpaši ja pilnāks auto būs bīstamāk/ilgāk, bet ja pareizi dara(paātrinoties pirms manevra) var jau braukt praktiski ar jebko.
Atkarīgs no prasībām/vēlmēm. Neiesēdīsies un varēs sniegā paslidināties arī ar 1.8ADR neturbo

Principā es arī laikam esmu par 1.8t,ja jāizvēlas starp šo un 2.8.
2.8 dargāka zobenes maiņa, eļļu praktiski uz pusi vairāk vajag, ēdīs degvielu tomēr arī par kādu litru vairāk.

Aizbrauc apskaties kādu,tad jau sapratīsi pēc sajūtām un ja liekas ka ir ok un eksemplārs visumā labs, tad ņem tik ciet. Par piekari, nav tik traki, galvenais lai pievelk ari noslogotus ratus , nevis gaisā karājoties, tad gan būs ātri kapi. Ir viskas dzirdēts/redzēts. Viens saka ka var ņemt poļus, pāris gadus izvelkot. cits ka lemfi/trw paņem visu komplektu(komplektā pērkot diezgan lētāk) un uzreiz nomaina visu! un miers uz 80k.

Ir kas Iesaka mainīt visas sviras kopā, jo redz mainot pa vienai jaunās stingras- izjāj ātrāk vecās un otrādi. Nu var jau pats paeksperimentēt, jo gan jau atkarīgs arī kā brauc.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 17 Jan 2017, 16:22:17 ]

Offline
sakums
17. Jan 2017, 17:05 #41799

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 834

Braucu ar: Golf V un DSG kloķi rokās.


17 Jan 2017, 16:05:37 @GTs- rakstīja:
Nuu... patēriņa ziņā būs tas pats, ja ne vairāk. Esmu braucis ar a4, 1.8 fwd, braukt jau var, pilsētā nekavēsi satiksmi. Uz šosejas apdzīt, it īpaši ja pilnāks auto būs bīstamāk/ilgāk, bet ja pareizi dara(paātrinoties pirms manevra) var jau braukt praktiski ar jebko.
Atkarīgs no prasībām/vēlmēm. Neiesēdīsies un varēs sniegā paslidināties arī ar 1.8ADR neturbo

Principā es arī laikam esmu par 1.8t,ja jāizvēlas starp šo un 2.8.
2.8 dargāka zobenes maiņa, eļļu praktiski uz pusi vairāk vajag, ēdīs degvielu tomēr arī par kādu litru vairāk.

Aizbrauc apskaties kādu,tad jau sapratīsi pēc sajūtām un ja liekas ka ir ok un eksemplārs visumā labs, tad ņem tik ciet. Par piekari, nav tik traki, galvenais lai pievelk ari noslogotus ratus , nevis gaisā karājoties, tad gan būs ātri kapi. Ir viskas dzirdēts/redzēts. Viens saka ka var ņemt poļus, pāris gadus izvelkot. cits ka lemfi/trw paņem visu komplektu(komplektā pērkot diezgan lētāk) un uzreiz nomaina visu! un miers uz 80k.

Ir kas Iesaka mainīt visas sviras kopā, jo redz mainot pa vienai jaunās stingras- izjāj ātrāk vecās un otrādi. Nu var jau pats paeksperimentēt, jo gan jau atkarīgs arī kā brauc.



Kā tas domāts?
Offline
GTs-
17. Jan 2017, 17:36 #41800

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 267

Braucu ar:

Nu tā arī domāts. Aizvien atrodas, kas pievelk sviras, kamēr rati nokarājas atrodoties uz pacēlāja un nepārvelk noslogotus. Ir piem. tāds brīnums. ko paliek zem rata, uzpumpē, lai noslogojas un tad pievelk lai imitētu to, kā rats stāv uz zemes. Vēl labāk protams būtu pat mini līkumu izbraukt, lai iesēžas vietā un tad pārvilkt, teorētiski. Ja kļūdos, atvainojiet.°

P.s. 1.9 dīzelis nepatīk? Meklė avantu/sedanu? budžets?
Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips