Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Dodiet padomu par auto iegādes iespējām

AutorsZiņojums
ixers
16. Feb 2012, 15:46 #21

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto


16 Feb 2012, 15:38:30 markelis rakstīja:
Pavaicaashu seit, lai netaisiitu jaunu topiku. ja es njemu jaunu auto pie diilera - pastaav iespeeja, kas es vinjam kaa daleeju samaksu atstaaju savu pasreizeejo tarataiku? jeb diileri sito nepraktizee?


praktizē,
Offline
jurxx
16. Feb 2012, 15:49 #22

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 Feb 2012, 15:42:51 Walbro rakstīja:
Kā jau teicu.... nēesmu ieciklējies uz to e39.
Pieminēju viņu tikai tapēc, ka šeit bmw forums...
Tikpat labi, varētu paņemt kādu golfu mk4 1.9tdi.
Tas arī būtu nosacīti par latiem 500 lētāk. Bet naudu tāpat vajag.

Nu neko nevaru padarīt... iet man pie sirds tie bmw.. un salīdzināt e39 ar pliku kā pakaļu mk4 golfu.. Laigan saprotu, ka izmaksas bmw būs stipri stipri lielākas

ja gribi pirkt un netaisit tad tikai un vienigi jauns auto

Es paķēru eko auto - kamer dabuju līdz TA iegrudis biju vairāk kā izmaksāja viņu iegādāties (tas ir normāli) bet za to tag braucu ar patēriņu principā max 5.5l/100..

Līdz ar to rēķinies, kad taja e39 - kas pa lv braukts un bankas atņemts būs labi jasaliek nauda - hadene toč nav lēta - līdz ar to rēķini kādus latus 600 pēc iegādes iemest vēl remontā..

Offline
Walbro
16. Feb 2012, 15:51 #23

Kopš: 20. May 2010

Ziņojumi: 35

Braucu ar: E34


16 Feb 2012, 15:46:10 riddler rakstīja:

16 Feb 2012, 15:42:51 Walbro rakstīja:
Kā jau teicu.... nēesmu ieciklējies uz to e39.
Pieminēju viņu tikai tapēc, ka šeit bmw forums...
Tikpat labi, varētu paņemt kādu golfu mk4 1.9tdi.
Tas arī būtu nosacīti par latiem 500 lētāk. Bet naudu tāpat vajag.

Nu neko nevaru padarīt... iet man pie sirds tie bmw.. un salīdzināt e39 ar pliku kā pakaļu mk4 golfu.. Laigan saprotu, ka izmaksas bmw būs stipri stipri lielākas


vnk vecs diizelis jebkursh var radiit lielus negaidiitus izdevumus, varbuut nobrauksi gadu, a varbuut nedeelju

apsver benziinu ar gaazi, naudiskaa izteiksmee nostaasies tas pats, gan pateerinjaa gan starta cenaa (iereekjinot gaazes uzstaadiishanu) diesels buus startaa daargaaks.

diizelis ir labs tikai jauns, vai nu ljoti mazlietots

10+ gadi diizelim var paarveersties par iistaam shausmaam


Benzīns/gāze no tā man laikam jau alerģija piemetusies. Šī brīža tarataika ir benzīns/gāze, un pateicoties pāris "bums" uz gāzi, auto palicis nelietojams ne uz gāzi, ne benzīna. Ja liktu tagad gāzi jaunam auto, tad noteikti tikai pēdējo paaudzi, kas maksā tomēr pieklājīgi.
Offline
Czars
16. Feb 2012, 15:52 #24

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

kādas paaudzes gāze stāv tagad ? 1mā?
Offline
Walbro
16. Feb 2012, 15:55 #25

Kopš: 20. May 2010

Ziņojumi: 35

Braucu ar: E34

Pirmā gan...
Servisā man uzdeva jautājumu "Bil HLAPOK na gaze?"
Pēc tā vārda "hlapok" man smiekli sanāca, jo atvainojos par izteicienu, jobnula tā, ka sētā visām mašīnām sāka siņķenes gaudot, kaimiņi saskrēja pie logiem un dažas detaļas aizlidoja ~15m rādiusā no mašīnas
Offline
Arviss
16. Feb 2012, 15:58 #26

Kopš: 11. Oct 2006

Ziņojumi: 324

Braucu ar: e90

Laabs
Offline
jurxx
16. Feb 2012, 16:00 #27

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 Feb 2012, 15:55:32 Walbro rakstīja:
Pirmā gan...
Servisā man uzdeva jautājumu "Bil HLAPOK na gaze?"
Pēc tā vārda "hlapok" man smiekli sanāca, jo atvainojos par izteicienu, jobnula tā, ka sētā visām mašīnām sāka siņķenes gaudot, kaimiņi saskrēja pie logiem un dažas detaļas aizlidoja ~15m rādiusā no mašīnas

a nehuj darbin';at uz gāzi un pist santīmus
Offline
divkosigais
16. Feb 2012, 16:02 #28

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6467

Braucu ar:

Neesmu gaazes specs - bet vai tad to ssaussano nevareeja noveerst ar konisko "sporta" filtru?
Tjipa turpina ssaut pa retam..bet nu nekas nespraagst un nost neluuzt
Offline
jurxx
16. Feb 2012, 16:04 #29

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 Feb 2012, 16:02:11 divkosigais rakstīja:
Neesmu gaazes specs - bet vai tad to ssaussano nevareeja noveerst ar konisko "sporta" filtru?
Tjipa turpina ssaut pa retam..bet nu nekas nespraagst un nost neluuzt

tapat mēdz atšaut trubas arī ar konisko - bija voyagers, kuram filtra kaste jau vairs nebija "Hlapok" un uzmests koniskais, tapat mēdza trubas atšaut, bet nu jaa šauj jau galvenokārt,kad neuzsilda un pa taisno uz gāzi laiž...
Offline
zhuupa
16. Feb 2012, 16:15 #30

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Vajadzētu tomēr braukt ar to, ko vari atļauties. Pēc citādāka scenārija vnk pagalmā stāvēs vecs trīslitrīgs dīzelis, kurš tāpat nebūs braucams bez kredīta, kura apjoms būs vēl puse no auto cenas.
Offline
audi_a4
16. Feb 2012, 16:43 #31

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

uuaaaa...

es tikko nopirku auto no vacijas. tiesam laba stavoklii. varu pateikt, ka pirmreizejais ieguldijums bus paaris simti. un nejau nez kadi remonti. zobsiksna, eljas, filtri, paris puteklu gumijas, sveces. vienvardskot, parastaa apkope.
piekam es sakuma apsveru iegadaties mazlietotu auto cena 10tk eiro, bet beigas sasumejot visus plusus un minusu, tomer nolemu izdot zem 3000 eiro par budzhetklases "tautas auto" no vacijas + savest auto teicama kartiba. domaju, rezultata varesu 2 gadus vaaleet bezs problemam.

domaju ka autor tev ari vajadzetu apdomat savu izveli karties lizingos

katra zinja pirkt par pedejo naudu lizinga to konkreto auto par to summu ir nepraats.
Offline
Walbro
16. Feb 2012, 17:00 #32

Kopš: 20. May 2010

Ziņojumi: 35

Braucu ar: E34

Ir grūti paskaidrot to situāciju kurā esmu. Vienā vārdā sakot, paņemt auto uz līzingu, man būtu reizes 5 izdevīgāk nekā situācijā kurā esmu tagad.
Kā jau minēju, alga man ir pietiekama, nav arī tā, ka no algas līdz algai santīmus jāskaita. Iegādājoties sakarīgu auto. Es šobrīd īrēju dzīvokli 10min gājienā no darba, tieši tapēc, ka man nav reālas iespējas kā uz viņu tikt. Nopērkot jaunu auto, mērojot katru dienu 60km uz vienu galu, atliekot kaut ko apkopēm. Rezultātā tāpat sanāktu izdevīgāk nekā īrēt šeit dzīvokli.
Offline
VMR
16. Feb 2012, 17:20 #33

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10287

Braucu ar: sporta variantu

Autoram - pārdod pašreizējo e34 un par to naudu 2 mēnešus brauc uz darbu ar taxi, ja vajag ar garantiju. Pēc tam paņem līzē e39.

Pārējiem - kāds ir izmantojis šī kantora pakalpojumus - e-mobile.lv? Ir vērt pirkt caur viņiem un pārbaudīt auto Vācijā?
Offline
radiaators
16. Feb 2012, 17:45 #34

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Autoram varu piedāvāt savu 99. E39 3.0d auto ir perfektā stāvoklī - gan vizuāli gan tehniski, droši varēs braukt uz darbu un maksāt tik kredītu - auto ir ļoti kopts - tehniski nebūs nekas jāiegulda, ja vien pats nenojās... Cēna 3600Ls !
Offline
Walbro
16. Feb 2012, 19:58 #35

Kopš: 20. May 2010

Ziņojumi: 35

Braucu ar: E34

Varbūt kādam ir info kā ir ar auto finanšu līzingiem?
Vai tāpat kā ar patēriņa kredītiem, nepieciešami 4 nostrādāti mēneši?
Offline
Skill
16. Feb 2012, 21:28 #36

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

pārdod savu lamatu, noperc citu lamatu labā stāvoklī, brauc bēdu nezinot, iedzīvojies jaunajā darbā un noperc pēc pāris menešiem to ko vēlies.
Offline
LOLVO
17. Feb 2012, 21:12 #37

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1243

Braucu ar:

varu tev ietirgot savējo
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cgllj.html
cena nav akmenī kalta, varam visādi izštukot + pateikšu godīgi, kas darīts un kas vēl jādara, kopā varam arī iziet skati. Jaunais salons ar jauno stūri un citiem pribambasiem.
Offline
gapp
17. Feb 2012, 22:56 #38

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD


16 Feb 2012, 15:24:10 Walbro rakstīja:

16 Feb 2012, 15:20:49 Czar rakstīja:
vēl pārbaudes laiks nav nostrādāts? Tu gribi uzreiz paņemt kredītā auto? vai tu netiec uz darbu citādāk?


Oficiāli pārbaudes laiks jau ir beidzies, bet banka tāpat prasa 4 mēnešus... šodien biju uz filiāli parunāt... Nu sanāk, ka ar to veco miskasti, kas man ir uz doto brīdi katru rītu ir apm 20% iespēja, ka tikšu līdz darbam un 80%, ka nemaz nepielaidīšu vai palikšu pa ceļam.

Darbs man tāds, ka sabiedriskais transports atkrīt, un mašīna ir nepieciešama. Savādāk iegāžu ne tikai sevi, bet arī kolēģus...

Ieguldīt tagad latus 200-300, lai sataisīto patreizējo grabažu, un pēc mēnešiem diviem pārdot. Diezgan neloģiski


Bišk neiebraucu, ieguldīt 200-300 liekas neloģiski, bet augļotājam tajos 4 gados samaksāt 4-5x vairāk liekas loģiski?

Man bija līdzīga dilemma, izlēmu, ka vēl kādu laiku braukšu ar "puvekli", nevis nopirkšu auto, kuru nespēju uzturēt. Līzingu gan jau ka iedotu.

EDIT: Un izvēlēties 530D līdz 3000 Ls, heh, ko darīsi pie pirmā remonta?

[ Šo ziņu laboja gapp, 17 Feb 2012, 22:59:37 ]

Offline
wxy
17. Feb 2012, 23:47 #39

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: savu auto


16 Feb 2012, 19:58:07 Walbro rakstīja:
Varbūt kādam ir info kā ir ar auto finanšu līzingiem?
Vai tāpat kā ar patēriņa kredītiem, nepieciešami 4 nostrādāti mēneši?


Iečeko unicreditleasing, neprasa 4 nostrādātus mēnešus, bet prasa konta izdruku par pēdejiem 6 mēnešiem, ka visus šos mēnešus ir bijuši ienākumi.
Kā arī procentu likmes ir ļooti draudzīgas.
Offline
krabiss_k
17. Feb 2012, 23:57 #40

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

ss.lv ir kkādi tirgoņi, kuri piedāvā tur bez bankām un pofig kādu kredītvēsturi paņemt kādu auto.
kas tie ir, neesi izskatījis tādu pied.?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4