Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Karstums pie dažādiem apgriezieniem

AutorsZiņojums
eriusss
02. Feb 2012, 01:05 #1

Kopš: 16. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: 535 E34 , 735 e-38

problema tada ka tukshgaita pechka push remdenu gaisu bet uzgazejot un paturot vismaz 1000 apgriezienus saak pust varetu teikt loti siltu , un vakar vel norava radiatoram apakejo trubu kreisaja puse , tas vareja but gaisa burbulis vai nu kas cits ?

bmw 735 98g
Offline
Tune-L
02. Feb 2012, 14:52 #2

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


02 Feb 2012, 01:05:39 eriusss rakstīja:
problema tada ka tukshgaita pechka push remdenu gaisu bet uzgazejot un paturot vismaz 1000 apgriezienus saak pust varetu teikt loti siltu , un vakar vel norava radiatoram apakejo trubu kreisaja puse , tas vareja but gaisa burbulis vai nu kas cits ?

bmw 735 98g


Nu, tachu paskaties tosola liimeni un izklausaas arii peec taa, ka papildus cirkulaacijas suuknis nospraadzis
Tas arii nodroshina siltu gaisu, kad dzineejam mazi apriezieni


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
KristsK
02. Feb 2012, 14:58 #3

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


02 Feb 2012, 07:22:04 sn rakstīja:
kuram auto tukšgaitā pūš karstu gaisu? visiem viņu tukšgaitā pūš tādu remdenu, bet uzgāzējot/braucot nāk ārā cepiens, ja esi uzgriezis klimu uz +32 grādiem.


Galīgas aplamības runā!

Vienīgi eko dīzeļiem tā mēdz būt!



-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
KristsK
02. Feb 2012, 15:00 #4

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


02 Feb 2012, 14:52:06 Tune-L rakstīja:

Nu, tachu paskaties tosola liimeni un izklausaas arii peec taa, ka papildus cirkulaacijas suuknis nospraadzis
Tas arii nodroshina siltu gaisu, kad dzineejam mazi apriezieni



Tieši tā!

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
australia
02. Feb 2012, 15:08 #5

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

Tune-L taisnību saka
Offline
eriusss
02. Feb 2012, 16:27 #6

Kopš: 16. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: 535 E34 , 735 e-38


02 Feb 2012, 14:52:06 Tune-L rakstīja:

02 Feb 2012, 01:05:39 eriusss rakstīja:
problema tada ka tukshgaita pechka push remdenu gaisu bet uzgazejot un paturot vismaz 1000 apgriezienus saak pust varetu teikt loti siltu , un vakar vel norava radiatoram apakejo trubu kreisaja puse , tas vareja but gaisa burbulis vai nu kas cits ?

bmw 735 98g


Nu, tachu paskaties tosola liimeni un izklausaas arii peec taa, ka papildus cirkulaacijas suuknis nospraadzis
Tas arii nodroshina siltu gaisu, kad dzineejam mazi apriezieni




tosols ok un atgaisoju ar itkaa ! a kur tads cirkulacijas suknis atrodas ?


vel bishku paeksperimenteju tukshgaita pus siltu tikai pa priekshas atveri blakussedetaja pusee , bet iesledzot to cirkulaciju pa salonu bez A burta puss pa visam atverem karstu. tagad vispar neko nesaprotu
Offline
Tune-L
02. Feb 2012, 16:31 #7

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


02 Feb 2012, 16:27:45 eriusss rakstīja:

02 Feb 2012, 14:52:06 Tune-L rakstīja:

02 Feb 2012, 01:05:39 eriusss rakstīja:
problema tada ka tukshgaita pechka push remdenu gaisu bet uzgazejot un paturot vismaz 1000 apgriezienus saak pust varetu teikt loti siltu , un vakar vel norava radiatoram apakejo trubu kreisaja puse , tas vareja but gaisa burbulis vai nu kas cits ?

bmw 735 98g


Nu, tachu paskaties tosola liimeni un izklausaas arii peec taa, ka papildus cirkulaacijas suuknis nospraadzis
Tas arii nodroshina siltu gaisu, kad dzineejam mazi apriezieni




tosols ok un atgaisoju ar itkaa ! a kur tads cirkulacijas suknis atrodas ?


vel bishku paeksperimenteju tukshgaita pus siltu tikai pa priekshas atveri blakussedetaja pusee , bet iesledzot to cirkulaciju pa salonu bez A burta puss pa visam atverem karstu. tagad vispar neko nesaprotu


Vaarsts atrodas motortelpaa pie stikla visdriizaak
Tas, ka katraa pusee puush savaadaaku gaisu ir atkariigs no elekromagneetiskaa varsta, kursh ar laiku aizaug un saak kjerties !
Tas jaamaina !

Suuknis maksaa apmeeram 100-150 Ls un vaarsts arii ap 80 Ls !
Lietotus nav jeega likt




-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
JZ
02. Feb 2012, 16:42 #8

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja patiešām nav būrbuļu, izpūstu galvas blīvju, tad lasam tālāk:

kā Tunel jau teica, tur ir 2 prasti elektromageti (kurus "rausta" vadības bloks), tādējādi pieļaujot karstā tosola nokļūšanu pečkas radiātoros, un zem tiem atrodas parasts elektromotoriņš, kas caur magnetu sajūgu griež mazu cirkulācijas sūkni, kas palīdz dzīt tosolu cauri pečkai

manām e38 viens no tiem elektromagnetiem nestrādāja, elektriskais motors strādāja, bet ķērās pats sūknis

korpuss ir plastmasas, un ar laiku izlocās, pārstāj blīvēties, un tosols sāk tecēt uz magnetu spolēm, kuru tinuma vadi elektrolīzes dēļ nopūst vietā kur tie ir pielodēti pie štekeru kontaktiem, savējo es izjaucu, bija iespēja tikt klāt pie tiem tinuma vadiem, un salāpīt (ķēpa liela, jo tur kaut kāds silikons/akrils ir saliets virsū), noizolēt. Sūkni var iztīrīt, pārbaudīt, salikt apakaļ. Strādā bez problēmām...

ar lietotu ir laimes spēle, var ar testeri pārbaudīt spoles, pagriezt elektromotoru, bet nedēļu pēc uzlikšanas var tāpat izbeigties kāds no tiem elektromagnetiem nāksies remontēt vai pirkt jaunu
Offline
eriusss
02. Feb 2012, 16:47 #9

Kopš: 16. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: 535 E34 , 735 e-38


02 Feb 2012, 16:42:59 JZ rakstīja:
ja patiešām nav būrbuļu, izpūstu galvas blīvju, tad lasam tālāk:

kā Tunel jau teica, tur ir 2 prasti elektromageti (kurus "rausta" vadības bloks), tādējādi pieļaujot karstā tosola nokļūšanu pečkas radiātoros, un zem tiem atrodas parasts elektromotoriņš, kas caur magnetu sajūgu griež mazu cirkulācijas sūkni, kas palīdz dzīt tosolu cauri pečkai

manām e38 viens no tiem elektromagnetiem nestrādāja, elektriskais motors strādāja, bet ķērās pats sūknis

korpuss ir plastmasas, un ar laiku izlocās, pārstāj blīvēties, un tosols sāk tecēt uz magnetu spolēm, kuru tinuma vadi elektrolīzes dēļ nopūst vietā kur tie ir pielodēti pie štekeru kontaktiem, savējo es izjaucu, bija iespēja tikt klāt pie tiem tinuma vadiem, un salāpīt (ķēpa liela, jo tur kaut kāds silikons/akrils ir saliets virsū), noizolēt. Sūkni var iztīrīt, pārbaudīt, salikt apakaļ. Strādā bez problēmām...

ar lietotu ir laimes spēle, var ar testeri pārbaudīt spoles, pagriezt elektromotoru, bet nedēļu pēc uzlikšanas var tāpat izbeigties kāds no tiem elektromagnetiem nāksies remontēt vai pirkt jaunu


diezgan smalki paldies par info , bet tad nesaprotu kapeec kad iesleedz cirkulaciju pa salonu uz klimas viss ir OK
Offline
JZ
02. Feb 2012, 16:58 #10

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

cirkulācija cauri pečkai ir iespējama tikai pateicoties paša motora cirkulācijas sūknim, bet pie lieliem mīnusiem tā tomēr ir nepietiekama brīžos kad motors strādā tukšgaitā, tādēļ, kad uzgāzē, sāk sildīt ok

un kad ieslēdz salona cirkulāciju, tad gaiss vars nav jāsilda no -15 līdz +30, bet tikai no +10 līdz +30, tādēļ pietiek arī ar to nelielo cirkulāciju, ko iepriekš aprakstiju

tādēļ arī uzsvēru, ka tas, ko es rakstiju par tiem vārstiem un sūkni ir spēkā tikai pie nosacījuma ka viss cits ir ok

vēl jau ir citas iespējas, bet, pēc sniegtā apraksta, man ticamākā versija likās ka kaut kas nav kārtībā ar tiem vārstiem/sūkni, un tos pārbaudīt ir vienkārši bez speciāliem instrumentiem un padziļinātām zināšanām, tādēļ būtu ieteicams sākt rakt tieši tur
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo