Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
jurci-s
04. Apr 2012, 21:50 #61

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

TDs rullē, vecs klucis kurš neēd dīzēli
Offline
Nello
08. Apr 2012, 20:53 #62

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?
Offline
Peecis
08. Apr 2012, 21:11 #63

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?

Tāds TDS, kas silts šķiļas uzreiz, ir jāieraksta sarkanajā grāmatā.
Offline
sergis15
08. Apr 2012, 21:18 #64

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu


08 Apr 2012, 21:11:20 Peecis rakstīja:

08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?

Tāds TDS, kas silts šķiļas uzreiz, ir jāieraksta sarkanajā grāmatā.

un jānoparko rezervātā

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Bubi
08. Apr 2012, 21:39 #65

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 926

Braucu ar: Volvo


08 Apr 2012, 21:18:52 sergis15 rakstīja:

08 Apr 2012, 21:11:20 Peecis rakstīja:

08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?

Tāds TDS, kas silts šķiļas uzreiz, ir jāieraksta sarkanajā grāmatā.

un jānoparko rezervātā


Man tāds bija pirms 2-iem gadiem, gāja labi, un leca ideāli silts, tikai bija šausmīgi nopuvis.
Offline
sergis15
08. Apr 2012, 21:41 #66

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu


08 Apr 2012, 21:39:15 Bubi rakstīja:

08 Apr 2012, 21:18:52 sergis15 rakstīja:

08 Apr 2012, 21:11:20 Peecis rakstīja:

08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?

Tāds TDS, kas silts šķiļas uzreiz, ir jāieraksta sarkanajā grāmatā.

un jānoparko rezervātā


Man tāds bija pirms 2-iem gadiem, gāja labi, un leca ideāli silts, tikai bija šausmīgi nopuvis.

tas tapēc ka bija jau turēts rezervātā, zem sūnām ātri rūsē


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Nello
08. Apr 2012, 21:45 #67

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?


Siltam tak sveces nesilda
Offline
berny757
08. Apr 2012, 22:50 #68

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


08 Apr 2012, 21:45:33 Nello rakstīja:

08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?


Siltam tak sveces nesilda

hi, hi
ir divi tdsi. viens svaigs, otrs ar 470000km tāfelē un pilnībā pārlasītu motoru.
dzinējā visu ielika jaunu. no vecā palika tikai ģenerators, sūknis, turbīna un starteris...
pēc motora restaurācijas nezināmu iemeslu dēļ silts sāka nelekt un auksts drebēja kā kaimiņu vaņa uz pohām. tika uzlikts JAUNS sūknis, bet vienīgais kas mainijās, pazuda drebēšana. silts tāpat nelec vel šodien.
pēc diagnostikām nekas netika atrasts. vienīgais ko atklāju, kad siltam motoram novienojot temp dačika kontaktu viņš pielec pēc kādu trīs sek. griešanas. aizdzinu pie holandes dīzeļu spečukiem un šie ieteica releju kas arī siltam dzinējam atslēd temp dačiku un silda sveces.

[ Šo ziņu laboja berny757, 08 Apr 2012, 22:52:06 ]

Offline
Instigater
09. Apr 2012, 00:28 #69

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A es te uztraucos, ka pie -20 ilgāk jāpagriež, nevis no pusabarota lec! Sūknis sadilis, rudenī būs jāliek jauns plunžeris vai kā to figņu sauc, kas izdilst.
Offline
berny757
10. Apr 2012, 20:32 #70

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


04 Apr 2012, 18:13:23 berny757 rakstīja:

02 Mar 2012, 16:54:03 berny757 rakstīja:
Tātad velviens TDS (e39) sauc pēc palīdzības.
Salasijos briesmu lietas par to dzinēja joņošanu un sabijos.
Pirms vairākiem mēnešim parādijās biezi, melni dūmi kārtīgi ieminot, skaidrs ka turbo. pēc kāda laika dūmi pazude, bet tai pat laikā arī jauda sāka samazināties. Tagat sajūta tāda kā ar vecu bezturbo golfu brauktu.
Diagnostika neparāda neko.
Vai 100% pie vainas ir turbīna?

Tātad, atkārtoti veicu diagnostiku, tik šoreiz uz citas diagnostikas iekārtas.
Kompis uzrāda ka nedarbojas EGR sistēma.
Nezinu kas tur kaiš, bet visa tā truba kas iet no egr uz intercooleri ir ar eļļaina.
Tad nu rodas jautājums, ko īsti tas EGR dara un kāda viņam saistība ar turbo?
Varbūt ir kkas kam īpaši vajadzētu pievērst uzmanību, ko vajadzētu labot vai mainīt?
Pēc dzinēja kapitālā remonta pamaniju ka veči ir nahrenizējuši trubiņu(nr14) un egr vārstam to pipsi vnk aizspieduši.

Problēma atrisināta
Offline
Zaale
10. Apr 2012, 21:17 #71

Kopš: 19. Dec 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 82

Braucu ar: 528I

Sūc par eļļu trubā uz interkūleri, labāk paskaties kāds piķis ir pašā ieplūdes kolektorā, nebrīnītos ja tur gaisa sprauga palikusi kā vectēva pīpes kātā. Es ar to vakumtrubu aizskrūveju, lai dūmi neiet ieplūde. Pēc kāda laika, parādījās interesanta fīča, braucot vienmērīgi konstantā ātruma, teiksim 80km/h ,un tad spiežot gāzi, sajūta, ka turbīna nepieslēdzas un motors aizmidzis.. nometot motora apgriezienus un dodot virsū no sākuma, motors aiziet bez problēmām. Tagad pazuda tā problēma, bet kas par vainu ta arī neesmu sapratis, vai tā ir tā aizskrūvēta truba, vai ziemas iestāšanās vai arī sūknis. P.S. Arī es ar zāģējošu silto sūkni braucu jau 2 gadus, kaitinoši reizēm ir, bet var pieciest.
Offline
ausux
10. Apr 2012, 21:47 #72

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 849

Braucu ar: četrriteni.

Nezinu kā BMW, bet Opeļiem viena no pazīmēm ka ir beigts/aizgājis ciet EGR, ir jaudas zudums.

[ Šo ziņu laboja ausux, 10 Apr 2012, 21:47:55 ]

Offline
The_Fireman
10. Apr 2012, 22:28 #73

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


08 Apr 2012, 21:41:10 sergis15 rakstīja:

08 Apr 2012, 21:39:15 Bubi rakstīja:

08 Apr 2012, 21:18:52 sergis15 rakstīja:

08 Apr 2012, 21:11:20 Peecis rakstīja:

08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?

Tāds TDS, kas silts šķiļas uzreiz, ir jāieraksta sarkanajā grāmatā.

un jānoparko rezervātā


Man tāds bija pirms 2-iem gadiem, gāja labi, un leca ideāli silts, tikai bija šausmīgi nopuvis.

tas tapēc ka bija jau turēts rezervātā, zem sūnām ātri rūsē

Eu kur ta sarkana gramata ir!

Offline
Nello
10. Apr 2012, 23:28 #74

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


10 Apr 2012, 22:28:00 The_Fireman rakstīja:

08 Apr 2012, 21:41:10 sergis15 rakstīja:

08 Apr 2012, 21:39:15 Bubi rakstīja:

08 Apr 2012, 21:18:52 sergis15 rakstīja:

08 Apr 2012, 21:11:20 Peecis rakstīja:

08 Apr 2012, 20:53:13 Nello rakstīja:
E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee... Kas pa vainu vareetu buut?

Tāds TDS, kas silts šķiļas uzreiz, ir jāieraksta sarkanajā grāmatā.

un jānoparko rezervātā


Man tāds bija pirms 2-iem gadiem, gāja labi, un leca ideāli silts, tikai bija šausmīgi nopuvis.

tas tapēc ka bija jau turēts rezervātā, zem sūnām ātri rūsē

Eu kur ta sarkana gramata ir!




Par zaaggeessanu runaajot...nossk aiizdedzi un suukni vajag paarreguleet,ja labu laicinnu tur nekas nav dariits...
Offline
Instigater
10. Apr 2012, 23:32 #75

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tas ir kā mirējam iedot morfiju, sāp mazāk, bet tik un tā nomirst. Tur fiziski izdilst un tāpēc tjipa izregulējas.
Offline
djenkurs
10. Apr 2012, 23:47 #76

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

Kāds ir saskāries ar klikšķi motorā... nezinu ar ko sākt. ļoti līdzīgs kā veciem meršiem. Domāju ka sprausla kāda, jo kompensatorus nomainīju un teorijai par ieplīsušu virzuli neticu, jo ja kkas būtu ieplīsis, ar tādu braukšanas stilu kāds ir tam, kas ar viņu brauc sen būtu ievērpies!

Kas vēl varētu būt?
Offline
Nello
24. Apr 2012, 21:58 #77

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


24 Apr 2012, 21:48:18 laklein rakstīja:
tātad lieta sekojoša e39 tds uzvārijās motors,bet tajā brīdī temperaturas datčiks bija (normas robežās)un atvērās radiātors,tika nomainīts bet radiātors neuzsilst ,uzsilst tikai radiātora tuvākā vieta bačokam.Aizdomas krīt uz termostatu ,bet arī kādēļ uzvarīšanas brīdi temp. bija normāla?

paldies jau iepriekš.


Varbuut ne gluzzi atbilde,bet man ieteica uzstaadiit papildus temp.pulksteni,jo parastais meedzot samuuldeet! Pats liidz tam vel neesu ticis
Offline
Nello
18. Jun 2012, 22:41 #78

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

E34 TDS normaali piesskkillaas tikai 2x pasildot sveces,arii siltaa laikaa... ja 1x tad ilgaak jaapazaaggee,piesskkillaas kaa opis 3jos naktii Kas pa vainu vareetu buut?


Joprojaam nezinnaa Degvielaas trubaa apakallgaitas vaarsts staav....baakas suuknis peec restauraacijas..
Offline
Nello
24. Jun 2012, 11:37 #79

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


24 Mar 2012, 21:47:44 Nello rakstīja:

15 Mar 2012, 20:44:55 Nello rakstīja:
Izdomaaju,ka gribeetos noraveet peedeejo izpuuteeja gala bunduli,un uztaisiit visu pa taisno.... katalizaatora izskataas ka sen kaa nav... Sanaak taa,ka aiz turbiinas buus taisna truba... Ja taa izdariissu,kas motoram vareetu pamainiities? Jauda pazudiis?


Vaita neviens nav meegginaajis kko taadu dariit,ka taads klusums?


Aizvakar sanneemos noraveet izpuuteeju,nonneeemu galu nost...nu mļa troksnis labs par jaudu taa iisti nesapratu,bet likaas ka iet sliktaak... Peedeejais bundulis kameer karaajaas zem massiinas izskatiijaas labs,bet reaali ir sapuvis...atgriezu vallaa,izraveeju visu vati laukaa,bet laikam ieksseejo trubu arii vajadzeeja griest laukaa,jo gribeeju lai tonis ir patiikamaaks,skallaaks,bet rezultaataa nekas nav pamainiijies.... Issaak sakot padirsts laiks,elektriiba,draats izteereeta,prieks tik no taa,cik pabraukaats bez izpuuteeja!
Offline
Nello
03. May 2013, 08:39 #80

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

A juus sakat,ka TDS nejiet http://www.youtube.com/watch?v=A9-JgwoFdd8

[ Šo ziņu laboja Nello, 03 May 2013, 08:41:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo