Online

Pašreiz BMWPower skatas 49 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: E28 ar M50 iekšā

AutorsZiņojums
Ricardo
14. Dec 2011, 20:40 #1

Kopš: 01. Oct 2011

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

sveiks visiem, moš kads var kko pateikt par šo temu?
var but kam ir bilds ar dzineju iekša, interese dzineja stiprinajumi, it ka var ielikt ar m20 stiprinajumiem, bet nekur ne varu dabut bildes. irterese lai varetu iziet tehnisko.
vai ir iespējams iziet tehnisko ar modificetiem dzineja stiprinajumiem?
Offline
rihs
14. Dec 2011, 20:50 #2

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f

Nu no m20 kronsteine nederes Un ar Orginaliem kronsteiniem ne no e36 ne e34 nederees metini pats uzraseee un uztaisi otras pakapes parbuuvi
Offline
Ricardo
14. Dec 2011, 23:16 #3

Kopš: 01. Oct 2011

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

cik darga šita procedura CSDD?
Offline
martinsz
14. Dec 2011, 23:18 #4

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5715

Braucu ar: kartingu

Ar nelielu modifikāciju der no E34

-----------------
Grāmatvedības pakalpojumi maziem un vidējiem uzņēmumiem
Offline
Ricardo
14. Dec 2011, 23:50 #5

Kopš: 01. Oct 2011

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

kas par modifikacijas?
Offline
zogs
28. Jan 2014, 21:40 #6

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 217

Braucu ar:

interesē šī tēma, kā tur ir ar to m50, kronsteiniem, un kardānu,
kas tieši tiem e34 kronsteiniem jāpārtaisa?
Offline
riddler
28. Jan 2014, 21:45 #7

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53237

Braucu ar: German Ferrari

neder nekas tur no e34, tikai savi kronšteini, spilvenu plakņu leņķi atšķiras.

izmēģinātas visas iespējamās bmw Opcijas

no e30ix labaa puse + e38 728i kreisā puse. bija labākais ko varēja uzveidot no stock, bet spilvenus ļoti stiepa un Rīgas csdd nepatika tas, attieciigi tagad formējas pārbūves projekts, kad buus kārtībā interesentiem vareeshu iedot savus rasējumus

[ Šo ziņu laboja riddler, 28 Jan 2014, 21:46:18 ]



-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
Ricardo
28. Jan 2014, 22:13 #8

Kopš: 01. Oct 2011

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

kkur e28club.ru bija paliels temāts par šo parbuvi. bet gan nekas tolkovo bez reģestrētas pārbuves nevar uztaisit.
Offline
8203
28. Jan 2014, 23:04 #9

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 945

Braucu ar: BMW

tie laiki ir garām, kad TA pirmās pakāpes pārbūvi daudzreiz neredzēja. tagad bebri piefiksējuši nedaudz kas un kā. Ja e28 virsbūvē parādīsies m50 viņi uzreiz to pateiks.
Offline
riddler
28. Jan 2014, 23:57 #10

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53237

Braucu ar: German Ferrari

jep, un e28 subframe ir diezgan pretiigs saliidzinaajumaa ar e30, kuram tikai uzmet pareizās ķepas un aidaa, 32Ls (hvz cik oiro) pirmaas pakaapes paarbuuve un visi briivi.

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
zogs
29. Jan 2014, 14:46 #11

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 217

Braucu ar:


28 Jan 2014, 23:57:54 riddler rakstīja:
jep, un e28 subframe ir diezgan pretiigs saliidzinaajumaa ar e30, kuram tikai uzmet pareizās ķepas un aidaa, 32Ls (hvz cik oiro) pirmaas pakaapes paarbuuve un visi briivi.


cik saprotu biji ielicis m50 un bez pārbūves mēgināji TA iziet, ja?
ko tu pārtaisi tām ķepām, vai spilveniem?
cik skatos tad kārba arī atdurās pret kuzavu, tad ar metāliem arī jāpadarbojas.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips