Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: EGR atvienošana

AutorsZiņojums
8008
04. Nov 2011, 11:38 #1

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: f31

Auto e46 320d 2000g.
Krievu forumā atradu diezgan vētrainu un pretrunīgu apspriedi par EGR atvienošanu.Vai ir vērts atvienot šo sistēmu,lai motors vieglāk grieztos,un vai motors uzsils tikpat ātri kā ar EGR?
Atvieno lai nebūtu šādi:
http://i469.photobucket.com/albums/rr51/staddly_bear/DSCF1884.jpg
Un pats process:
http://e46club.ru/forumvb/viewtopic.php?f=47&t=22697
vai
http://dieselboost.ru/egr.php
Offline
Instigater
04. Nov 2011, 12:22 #2

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ja sistēma strādā korekti, tad atšķirības darbībā nejutīsi, toties pie mazām slodzēm būs palielināts NOx izmešu daudzums, nedaudz palielināta temperatūra degkamerā, samazināts kvēpu daudzums, samazināta katalizatora temperatūra un samazināts risks piedzīt to pilnu ar kvēpiem.

Sistēmas vienīgā nozīme ir samazināt NOx, kuri veidojas augstā temperatūrā, bet šīs sistēmas darbības rezultātā palielinās arī kvēpu daudzums ar kuriem parasti tiek galā katalizators.

EGR sistēma aukstam motoram netiek aktivizēta.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 04 Nov 2011, 12:22:48 ]

Offline
8008
04. Nov 2011, 12:52 #3

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: f31


04 Nov 2011, 12:22:15 Instigater rakstīja:
Ja sistēma strādā korekti, tad atšķirības darbībā nejutīsi, toties pie mazām slodzēm būs palielināts NOx izmešu daudzums, nedaudz palielināta temperatūra degkamerā, samazināts kvēpu daudzums, samazināta katalizatora temperatūra un samazināts risks piedzīt to pilnu ar kvēpiem.

Sistēmas vienīgā nozīme ir samazināt NOx, kuri veidojas augstā temperatūrā, bet šīs sistēmas darbības rezultātā palielinās arī kvēpu daudzums ar kuriem parasti tiek galā katalizators.

EGR sistēma aukstam motoram netiek aktivizēta.

Cik saprotu caur EGR nāk izplūdes kolektora sadegušo gāzu daļa,kura atkārtoti tiek izmantota sadegšanas procesā.Atvienojot šo plūsmu,ieplūdes kolektorā būs bagātāks ar O2 maisījums,kā rezultātā pilnīgāk sadegs un paaugstināsies dzinēja jauda.
Vai es ko jaucu?
EGR sistēma aukstam motoram netiek aktivizēta - nepiekrītu.Vai tad vakuuma vārsts strādā atkarībā no temperatūras?

[ Šo ziņu laboja 8008, 04 Nov 2011, 12:56:50 ]

Offline
uldens1
04. Nov 2011, 12:58 #4

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


04 Nov 2011, 12:52:42 8008 rakstīja:

04 Nov 2011, 12:22:15 Instigater rakstīja:
Ja sistēma strādā korekti, tad atšķirības darbībā nejutīsi, toties pie mazām slodzēm būs palielināts NOx izmešu daudzums, nedaudz palielināta temperatūra degkamerā, samazināts kvēpu daudzums, samazināta katalizatora temperatūra un samazināts risks piedzīt to pilnu ar kvēpiem.

Sistēmas vienīgā nozīme ir samazināt NOx, kuri veidojas augstā temperatūrā, bet šīs sistēmas darbības rezultātā palielinās arī kvēpu daudzums ar kuriem parasti tiek galā katalizators.

EGR sistēma aukstam motoram netiek aktivizēta.

Cik saprotu caur EGR nāk izplūdes kolektora sadegušo gāzu daļa,kura atkārtoti tiek izmantota sadegšanas procesā.Atvienojot šo plūsmu,ieplūdes kolektorā būs bagātāks ar O2 maisījums,kā rezultātā pilnīgāk sadegs un paaugstināsies dzinēja jauda.
Vai es ko jaucu?
EGR sistēma aukstam motoram netiek aktivizēta - nepiekrītu.Vai tad vakuuma vārsts strādā atkarībā no temperatūras?
vakumu vada elekrovarsts

[ Šo ziņu laboja uldens1, 04 Nov 2011, 12:58:32 ]

Offline
8008
04. Nov 2011, 13:11 #5

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: f31


04 Nov 2011, 12:58:10 uldens1 rakstīja:

04 Nov 2011, 12:52:42 8008 rakstīja:

04 Nov 2011, 12:22:15 Instigater rakstīja:
Ja sistēma strādā korekti, tad atšķirības darbībā nejutīsi, toties pie mazām slodzēm būs palielināts NOx izmešu daudzums, nedaudz palielināta temperatūra degkamerā, samazināts kvēpu daudzums, samazināta katalizatora temperatūra un samazināts risks piedzīt to pilnu ar kvēpiem.

Sistēmas vienīgā nozīme ir samazināt NOx, kuri veidojas augstā temperatūrā, bet šīs sistēmas darbības rezultātā palielinās arī kvēpu daudzums ar kuriem parasti tiek galā katalizators.

EGR sistēma aukstam motoram netiek aktivizēta.

Cik saprotu caur EGR nāk izplūdes kolektora sadegušo gāzu daļa,kura atkārtoti tiek izmantota sadegšanas procesā.Atvienojot šo plūsmu,ieplūdes kolektorā būs bagātāks ar O2 maisījums,kā rezultātā pilnīgāk sadegs un paaugstināsies dzinēja jauda.
Vai es ko jaucu?
EGR sistēma aukstam motoram netiek aktivizēta - nepiekrītu.Vai tad vakuuma vārsts strādā atkarībā no temperatūras?
vakumu vada elekrovarsts

Ok,un ja nebūs gāzu caurplūde,EGR termostatam arī nebūs nozīmes.Autiņš lēnāk sils?
Offline
JZ
04. Nov 2011, 13:16 #6

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nez kā ar dīzeļiem, bet benzīnniekiem, gadus 5 atpakaļ, kad lasiju par šo tēmu, bija info ka EGR vērās vaļā tikai pie zemiem/vidējiem apgriezieniem un mazas slodzes, pie max slodzes (WOT) recirkulācija notikt nedrīkst

un pie mazas slodzes (ripinoties 60-100km/h) tev galīgi neinteresē cik daudz degmaisījuma tiek iekšā un kādu jaudu attīsta dzinējs (ātruma uzturēšanai vai tik nebija kaut kādi 6-10zs vajadzīgi tikai), tev interesē sadedzināt mazāk degvielas un samazināt kaitīgo izmešu daudzumu, tieši to arī dara EGR, inertā gāze aizņem daļu no degkameras, attiecīgi mazāk ieplūst degmaisījums, mazāk jaudas, mazākas temperatūras, mazāki patēriņi utt

nekas nav ideāls, un kopējā dzinēja efektivitāte ir nedaudz zemāka, bet mums stāsta ka pozitīvie efekti atsver negatīvos, kā ir patiesībā domāju ka ja tā sistēma strādā normāli, tad aiztikt to nav vērts
Offline
Driver
04. Nov 2011, 13:30 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Neko tur aiztikt nevajag un nedrikst! Musdienigs dzinejs spes saprast, ka vinju megina appist un rezultata no darbibam nebus...
Taa vel var darit uz galigi vecas astras, kur dzineja vadiba ir tupaka par siemens a35 telefonu.
Tiem, kuriem liekas, ka taa vajag, tad atlauju pieviena izgriezt kvepu filtru, pardot gaisa meritaju un varbut pat var demontet turbinu - jo vienkarshak, jo labak :lauki:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
8008
04. Nov 2011, 13:33 #8

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: f31


04 Nov 2011, 13:30:43 Driver rakstīja:
Neko tur aiztikt nevajag un nedrikst! Musdienigs dzinejs spes saprast, ka vinju megina appist un rezultata no darbibam nebus...
Taa vel var darit uz galigi vecas astras, kur dzineja vadiba ir tupaka par siemens a35 telefonu.
Tiem, kuriem liekas, ka taa vajag, tad atlauju pieviena izgriezt kvepu filtru, pardot gaisa meritaju un varbut pat var demontet turbinu - jo vienkarshak, jo labak :lauki:

Diezgan skarbi
Vienkārši šitais labi neizskatās,tas gan nav man.
http://i469.photobucket.com/albums/rr51/staddly_bear/DSCF1884.jpg

[ Šo ziņu laboja 8008, 04 Nov 2011, 13:34:54 ]

Offline
JZ
04. Nov 2011, 13:37 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nav nozīmes cik netīrs tas ir, ja veras vaļā kad vajag un stāv ciet, noblīvējas kad vajag, tad viss ok

bet ja galīgi nav miera, tad noņem nost, iemet maisā ar šķidinātāju, iemērc ultraskaņas vannā, un pēc dažām minūtēm izskatīsies kā jauns
Offline
Rifo
04. Nov 2011, 14:10 #10

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3825

Braucu ar:

2000g diizelim vnk norauj vakuuma trubi kas ver valjaa un egr vairs neveersies valjaa, norautajaa vakuuma trubinjaa iebaaz skruuvi, ja ir aizdomas ka vakuuma sisteem avar tikt trauceeta. Kluudu met aaraa tikai jaunaa tipa mototiem. un ja tev ir manuaalis nevis automaats, tad visdriizaak ka nav arii tie vaarstinji (swirl flaps)
Offline
uldens1
04. Nov 2011, 14:32 #11

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


04 Nov 2011, 13:33:20 8008 rakstīja:

04 Nov 2011, 13:30:43 Driver rakstīja:
Neko tur aiztikt nevajag un nedrikst! Musdienigs dzinejs spes saprast, ka vinju megina appist un rezultata no darbibam nebus...
Taa vel var darit uz galigi vecas astras, kur dzineja vadiba ir tupaka par siemens a35 telefonu.
Tiem, kuriem liekas, ka taa vajag, tad atlauju pieviena izgriezt kvepu filtru, pardot gaisa meritaju un varbut pat var demontet turbinu - jo vienkarshak, jo labak :lauki:

Diezgan skarbi
Vienkārši šitais labi neizskatās,tas gan nav man.
http://i469.photobucket.com/albums/rr51/staddly_bear/DSCF1884.jpg
tur vienmer nav jaizskatas ka jaunam,normals skats vecam auto
Offline
mocha
12. Dec 2011, 15:11 #12

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


04 Nov 2011, 14:32:49 uldens1 rakstīja:

04 Nov 2011, 13:33:20 8008 rakstīja:

04 Nov 2011, 13:30:43 Driver rakstīja:
Neko tur aiztikt nevajag un nedrikst! Musdienigs dzinejs spes saprast, ka vinju megina appist un rezultata no darbibam nebus...
Taa vel var darit uz galigi vecas astras, kur dzineja vadiba ir tupaka par siemens a35 telefonu.
Tiem, kuriem liekas, ka taa vajag, tad atlauju pieviena izgriezt kvepu filtru, pardot gaisa meritaju un varbut pat var demontet turbinu - jo vienkarshak, jo labak :lauki:

Diezgan skarbi
Vienkārši šitais labi neizskatās,tas gan nav man.
http://i469.photobucket.com/albums/rr51/staddly_bear/DSCF1884.jpg
tur vienmer nav jaizskatas ka jaunam,normals skats vecam auto


Mainot kvēlsveces uzdūros, ka man tas EGR izskatās ļoti līdzīgi. Ar ko pareizāk šo iztīrīt? Un vai ir jēgas mazgāt arī pašu kolektoru?
Nost slēgt viņu negribu, ja reiz ražotājs ir tādu izdomājis.
Offline
uldens1
12. Dec 2011, 15:16 #13

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:

skrapē vien ara
Offline
mocha
12. Dec 2011, 15:22 #14

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


12 Dec 2011, 15:16:24 uldens1 rakstīja:
skrapē vien ara


Ok, skaidrs.

Tālāk rodas jautājums par pašu kolektoru. Vai to arī pucēt? Ja jā, tad kas tur iekšā ir pie kā tiek pievienots vads un šļauciņa (skat bildē)? iespējams tur tā fiziski čakarēt nemaz nedrīgst.


Offline
subaru
12. Dec 2011, 15:22 #15

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres

IV golfam (TDI) gan elementāri - norauj nost vakuumu no elektrovārsta un miers ... galis pakaļ nedzied tam EGRam

fuck greenpeace !

e39niekam 530d tas EGR bij atliecies .. vislaik stāvēja vaļā laikam nedaudz .. vai kā tur ... pofik - norāvu vakuumu un maucu tik ...
jauda nezuda, skatē nevij problēmu ar gāzēm, viss ok ... karoč e39 dīzelim ar stīvu seju imho vinju var nahrenizēt ...
Offline
uldens1
12. Dec 2011, 15:34 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


12 Dec 2011, 15:22:51 subaru rakstīja:
IV golfam (TDI) gan elementāri - norauj nost vakuumu no elektrovārsta un miers ... galis pakaļ nedzied tam EGRam

fuck greenpeace !

e39niekam 530d tas EGR bij atliecies .. vislaik stāvēja vaļā laikam nedaudz .. vai kā tur ... pofik - norāvu vakuumu un maucu tik ...
jauda nezuda, skatē nevij problēmu ar gāzēm, viss ok ... karoč e39 dīzelim ar stīvu seju imho vinju var nahrenizēt ...
pirmkart fuck greenpeace fraze irpats tomer to gaisu elpo.
jaunakiem auto nedrikst EGR nahrenizet, gaisa masas bus par daudz,tur viss ir pakartots un parbuvet neko nevajag
Offline
mocha
12. Dec 2011, 15:49 #17

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Tas viss ir saprotams, katram savi uzskati. Es pagaidaam pie "vajag kaa razhotaajs domājis".

Jautājums vēljoprojām - kas ir tie divi kolektora apakšpusē? (gumijas šļauciņa un vadu štekerītis)

Pats es viņus pie nost ņemšanas atslēdzu, gribētu zināt ar ko rēķināties, ja sākšu iekšu tīrīt, nesalauzīšu es kko dārgu?!
Offline
uldens1
12. Dec 2011, 16:00 #18

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:

izskruve ara ja bail sačakaret
Offline
subaru
12. Dec 2011, 16:12 #19

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


12 Dec 2011, 15:34:25 uldens1 rakstīja:

12 Dec 2011, 15:22:51 subaru rakstīja:
IV golfam (TDI) gan elementāri - norauj nost vakuumu no elektrovārsta un miers ... galis pakaļ nedzied tam EGRam

fuck greenpeace !

e39niekam 530d tas EGR bij atliecies .. vislaik stāvēja vaļā laikam nedaudz .. vai kā tur ... pofik - norāvu vakuumu un maucu tik ...
jauda nezuda, skatē nevij problēmu ar gāzēm, viss ok ... karoč e39 dīzelim ar stīvu seju imho vinju var nahrenizēt ...
pirmkart fuck greenpeace fraze irpats tomer to gaisu elpo.
jaunakiem auto nedrikst EGR nahrenizet, gaisa masas bus par daudz,tur viss ir pakartots un parbuvet neko nevajag

nez .. vācijā, kur tas EGR arī ir uzprojektēts, tomēr nediršas ciet kolektori ...
mūsu degviela pie vainas ... maksājam par degvielu, maksājam nodokļus + vēl degvielas dēļ maksāsim par auto remontu, kur bez tā varētu iztikt ... kaut kas tomēr ir jāupurē .. šķietami lētākā veselība, kura nesalūzt tik pēkšņi kā auto .. bet bojājas ilgu gadu laikā
Offline
7788
12. Dec 2011, 16:12 #20

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

tas ir temperatūras sensors un tā sļauciņa spiediena mērīšanai!
EGR nevajag amputēt, m57 motoram pat ļoti neieteicami, slikti paātrinās pie maziem apgriezieniem, jo jāgaida kamēr turba ieskriesies, turot daļēji vaļā egr vadība nodrošina tādu kā mazo loku gāzu cirkulācijai!
Esmu pat citiem tds licis recirkulācijas vērtības lielākas ar GT1, rezultātā mazāka dūmainība un subjektīvi liekas ka skrien labāk!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo