Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
MPBK
07. Jan 2020, 16:24 #641

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1915

Braucu ar: 500 un 800

es ar gribu zināt kur var redzēt, un kā tas filtrs tīrās.
piem ja brauc katru dienu pa šoseju uz 90 kādus 80-100 km.
Offline
zobenzivs
07. Jan 2020, 16:40 #642

Kopš: 14. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar:


07 Jan 2020, 16:32:03 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 16:08:16 @Regisss rakstīja:
Es nezinu kur var to redzēt... man šķiet ka nekur...


Nu, kapeec. Daljai caur cic/nbt ir redzeeta taa monitoreeshana, ja nee - ista paraadiis.


man pat e90 CCC rāda.
gan jau ka visiem līdzīgi pie service rquirements tas parādās
Offline
Bender
07. Jan 2020, 16:59 #643

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Iemet, lūdzu, kādu bildīti ar CIC/NBT, kurā var nočekot DPF atlikumu. Es Google laikam neprotu, nerāda bildes, kamēr nav izmetis kļūdu, ka jau ir kapi.
Offline
Bender
07. Jan 2020, 17:54 #644

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Tā ir tieši kļūda, kad ir tuvu kapi. 15-100k+ km atlikumu redzēt nevar.
Offline
Bender
07. Jan 2020, 18:05 #645

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Iekš Rheingold un ISTA pats esmu redzējis un savējam monitorēju, bet iekš CIC izlec tikai kopā ar brīdinājumu.
Manā gadījumā dirselis vai nu stāv pagalmā vai dienā norauj 250+ km ārpus pilsētas. Un tie 100-120k km, ko uzrāda Rheingold, īsti nemainās kopš 128k km uz odometra (tagad ap 240k km).
Offline
Bender
07. Jan 2020, 19:24 #646

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Atlikt Salaspils barona diršanu!

CIC/NBT neko nerāda, kamēr kapi nav pavisam tuvu!
Ja var ieslēgts un rāda, tad pastāsti, kā tādu opciju ieslēgt, lai līdz ar eļļas un pārējo rashodņiku ailēm iekš CIC klāt rādās DPF atlikuma rindiņa.

Man ir pohuj, ko dara citi īpašnieki, es ar savu miskasti plānoju braukt ilgāk un ieguldīšu arī jaunu OEM DPF, ja vajag.
Offline
Bender
07. Jan 2020, 19:39 #647

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Atkārtošos vēlreiz, gadījumā, ja vakara alus ir ņēmis virsroku.
Tu iemeti bildi no CCC ar DPF brīdinājumu, ka pēc 4000 km būs pisec.
Un saki, ka tādu/līdzīgu bildi rāda arī CIC un NBT gandrīz jebkād iekš servisa izvēlnes, arī 50000+ km pirms sūdi sākas.
Tāpēc jautāju Jums, kungs, kā to var dabūt gatavu? Kurā blokā tā figņa ir jāieslēdz? Man iekš CIC tādas rindiņas vispār nav!!!
Offline
Bender
07. Jan 2020, 19:49 #648

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

pļec, ja vien es būtu to vāģi pircis LV bez zināmas vēstures...
jopt, viens īpašnieks, vecais kolēģis Beļģijā, nullīti ņēma...
nopirku ar smagi skrāpētu priekšējo labo spārnu, kuru sapucēju, bet nu jau pēc pieciem gadiem ir jāmaina... pucēšana vairs nelīdzēs.
atlikt diršanu, pastāsti, kā CIC to huiņu aktivēt?!
es personīgi izņēmu ārā no komplektācijas BMW online herņas, lai īsāks menu, tāpāt jēgas nekādas.

[ Šo ziņu laboja Bender, 07 Jan 2020, 19:51:10 ]

Offline
Bender
07. Jan 2020, 20:01 #649

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Kā, lai tev, konspiratoram, pastāsta, ka visi apkārt nav metēji?
Saprotu, ka tev nav tas vieglākais mūžs, bet tādi, kā tu, ir mazumā. Cietiem dzīvē veicās.
Aizbrauc kādreiz uz Beļģiju, pagarini savu Polijas atvilkšanas ceļojumu, un nopērc kādu 1k € vērtu pepelacu. Būsi izbrīnīts, ka tur ir CarPass, kurā pat spuldzīšu maiņa benzīntankā ir reģistrēta ...

P.S. Atliekot savstarpējo diršanu, vai esi spējīgs atbildēt kaut uz vienu jautājumu? Mums (man, jo pārējos šeit nepazīstu) nav šaubu, kas esi zinošs ( pat iespējams, ka eksperts) savā šaurā profesionālā zināšanu lokā, bet pārējos 99% esi tukšdirsējs. Lūdzu, parādi (nevis pierādi), ka man nav taisnība.

[ Šo ziņu laboja Bender, 07 Jan 2020, 20:06:37 ]

Offline
Bender
07. Jan 2020, 20:12 #650

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Atbildi sagaidīsim šodien vai nākamgad?

Vai tev vajag bildīti iesūtīt ar 5k € kešā, kas ir paredzēta manām miskastēm ārkārtas gadījumiem?
Offline
Bender
07. Jan 2020, 20:21 #651

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91

Paldies, atmetos.
Savas zināšanas un pieredzi jomā esi pierādījis kārtējo reizi.
Offline
MPBK
07. Jan 2020, 21:28 #652

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1915

Braucu ar: 500 un 800

man arī tajā ekrānā nerāda, vai ari nemāku atrast. rāda servisa apmeklējumus un darbus.
Offline
jancuksz
07. Jan 2020, 21:29 #653

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

nerāda tur nekādu dpf filtra atlikumu. vai arī varbūt mēs visi esam mudaki ar kruķītiem / hakotiem auto (nu, vai nemākam atrast, bet šajā variantā nav bijis neviens hints, kā atrast)
Offline
Tihomir
07. Jan 2020, 21:47 #654

Kopš: 06. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: riteni


07 Jan 2020, 21:41:54 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 21:28:19 @MPBK rakstīja:
man arī tajā ekrānā nerāda, vai ari nemāku atrast. rāda servisa apmeklējumus un darbus.


Bremzhu atlikumu, elljas mainjas atlikumu ar neredzi? Nu, tad nav lemts..


tak raksta ka darbus un servisa apmeklejumu redz.man arii tur neko citu nerāda.
Offline
protams
07. Jan 2020, 21:48 #655

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5391

Braucu ar: null ziiben


07 Jan 2020, 19:24:59 @Bender rakstīja:
Atlikt Salaspils barona diršanu!

CIC/NBT neko nerāda, kamēr kapi nav pavisam tuvu!
Ja var ieslēgts un rāda, tad pastāsti, kā tādu opciju ieslēgt, lai līdz ar eļļas un pārējo rashodņiku ailēm iekš CIC klāt rādās DPF atlikuma rindiņa.

Man ir pohuj, ko dara citi īpašnieki, es ar savu miskasti plānoju braukt ilgāk un ieguldīšu arī jaunu OEM DPF, ja vajag.

+101, veciem bmw tas bija kompī, tagad sen vairs naU

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
MPBK
07. Jan 2020, 21:51 #656

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1915

Braucu ar: 500 un 800


07 Jan 2020, 21:41:54 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 21:28:19 @MPBK rakstīja:
man arī tajā ekrānā nerāda, vai ari nemāku atrast. rāda servisa apmeklējumus un darbus.


Bremzhu atlikumu, elljas mainjas atlikumu ar neredzi? Nu, tad nav lemts..

jā, to arī rāda
Offline
sys9291
07. Jan 2020, 22:06 #657

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Jan 2020, 18:17:22 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 18:05:08 @Bender rakstīja:
Iekš Rheingold un ISTA pats esmu redzējis un savējam monitorēju, bet iekš CIC izlec tikai kopā ar brīdinājumu.
Manā gadījumā dirselis vai nu stāv pagalmā vai dienā norauj 250+ km ārpus pilsētas. Un tie 100-120k km, ko uzrāda Rheingold, īsti nemainās kopš 128k km uz odometra (tagad ap 240k km).


nu redz, razhotaajs ir paredzeejis, ka DPF teoretiskaa resursa monitoreeshana ir CBS sastaavdalja.
Attieciigi, shis ciparinjs ir smuki redzams CIC/NBT.

Ko dara auto ipasnieks, kad shis ciparisnjh saak tuvoties 0?
a) vinjsh saprot, ka draud investiicijas ap 2K EUR;
b) taas neveicot vinjsh vnk TI neizies.

KO vinjsh dara?
a) liek masiinu uz paardoshanu;
b) vietejie puishi vnk nospiezh paaris pogas un CBS atsleedz DPF monitoreeshanu.

Luuk, jauns, lielsks auto ir dzimis!

sāksim ar to, ka |CBS stratēģija mainās līdz ar DDE7 (principā jau no DDE6 beigu daļas), un CCC/ CIC NBT MGU nerāda aprēķināto DPF lifetime, bet gan nākamās pārbaudes termiņu (opciju ne visiem var aktivizēt) - principā bezjēdzīgs pasākums.
Un viktorīna: uz dažiem E60/65/90 pie noskrējiena 3XX K KM nav iespējams nomest oilservice (atbilžu variantus studijā... kā saka BMW - dizablējiet opciju iekš ISTA (viela pārdomām)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Jan 2020, 22:08:53 ]

Offline
sys9291
08. Jan 2020, 00:05 #658

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Jan 2020, 23:12:08 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 22:06:32 @sys9291 rakstīja:

07 Jan 2020, 18:17:22 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 18:05:08 @Bender rakstīja:
Iekš Rheingold un ISTA pats esmu redzējis un savējam monitorēju, bet iekš CIC izlec tikai kopā ar brīdinājumu.
Manā gadījumā dirselis vai nu stāv pagalmā vai dienā norauj 250+ km ārpus pilsētas. Un tie 100-120k km, ko uzrāda Rheingold, īsti nemainās kopš 128k km uz odometra (tagad ap 240k km).


nu redz, razhotaajs ir paredzeejis, ka DPF teoretiskaa resursa monitoreeshana ir CBS sastaavdalja.
Attieciigi, shis ciparinjs ir smuki redzams CIC/NBT.

Ko dara auto ipasnieks, kad shis ciparisnjh saak tuvoties 0?
a) vinjsh saprot, ka draud investiicijas ap 2K EUR;
b) taas neveicot vinjsh vnk TI neizies.

KO vinjsh dara?
a) liek masiinu uz paardoshanu;
b) vietejie puishi vnk nospiezh paaris pogas un CBS atsleedz DPF monitoreeshanu.

Luuk, jauns, lielsks auto ir dzimis!

sāksim ar to, ka |CBS stratēģija mainās līdz ar DDE7 (principā jau no DDE6 beigu daļas), un CCC/ CIC NBT MGU nerāda aprēķināto DPF lifetime, bet gan nākamās pārbaudes termiņu (opciju ne visiem var aktivizēt) - principā bezjēdzīgs pasākums.
Un viktorīna: uz dažiem E60/65/90 pie noskrējiena 3XX K KM nav iespējams nomest oilservice (atbilžu variantus studijā... kā saka BMW - dizablējiet opciju iekš ISTA (viela pārdomām)


tas 300.000+km gljuks ir CCC un netiek/netika izlabots pat liidz peeedejiem upgrade [kaa saprotu - hw probleema].

pag, es pats savaam aciim esmu redzeejis sho atlikusho kalkuleeto lifetime uz F10/11!
Ar DDE7.3



a gļuks nav iekš CCC bet iekš DDE/ DME... un nekāda update nebija - disable un viss...
Par dpf "lifetime" iekš CIC runājot - a tu salīdzini parametrus ISTA iekš DDE un to ko tev rāda iekš CIC...
Offline
sys9291
08. Jan 2020, 09:17 #659

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Jan 2020, 00:10:15 @DM-101 rakstīja:

08 Jan 2020, 00:05:48 @sys9291 rakstīja:

07 Jan 2020, 23:12:08 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 22:06:32 @sys9291 rakstīja:

07 Jan 2020, 18:17:22 @DM-101 rakstīja:

07 Jan 2020, 18:05:08 @Bender rakstīja:
Iekš Rheingold un ISTA pats esmu redzējis un savējam monitorēju, bet iekš CIC izlec tikai kopā ar brīdinājumu.
Manā gadījumā dirselis vai nu stāv pagalmā vai dienā norauj 250+ km ārpus pilsētas. Un tie 100-120k km, ko uzrāda Rheingold, īsti nemainās kopš 128k km uz odometra (tagad ap 240k km).


nu redz, razhotaajs ir paredzeejis, ka DPF teoretiskaa resursa monitoreeshana ir CBS sastaavdalja.
Attieciigi, shis ciparinjs ir smuki redzams CIC/NBT.

Ko dara auto ipasnieks, kad shis ciparisnjh saak tuvoties 0?
a) vinjsh saprot, ka draud investiicijas ap 2K EUR;
b) taas neveicot vinjsh vnk TI neizies.

KO vinjsh dara?
a) liek masiinu uz paardoshanu;
b) vietejie puishi vnk nospiezh paaris pogas un CBS atsleedz DPF monitoreeshanu.

Luuk, jauns, lielsks auto ir dzimis!

sāksim ar to, ka |CBS stratēģija mainās līdz ar DDE7 (principā jau no DDE6 beigu daļas), un CCC/ CIC NBT MGU nerāda aprēķināto DPF lifetime, bet gan nākamās pārbaudes termiņu (opciju ne visiem var aktivizēt) - principā bezjēdzīgs pasākums.
Un viktorīna: uz dažiem E60/65/90 pie noskrējiena 3XX K KM nav iespējams nomest oilservice (atbilžu variantus studijā... kā saka BMW - dizablējiet opciju iekš ISTA (viela pārdomām)


tas 300.000+km gljuks ir CCC un netiek/netika izlabots pat liidz peeedejiem upgrade [kaa saprotu - hw probleema].

pag, es pats savaam aciim esmu redzeejis sho atlikusho kalkuleeto lifetime uz F10/11!
Ar DDE7.3



a gļuks nav iekš CCC bet iekš DDE/ DME... un nekāda update nebija - disable un viss...
Par dpf "lifetime" iekš CIC runājot - a tu salīdzini parametrus ISTA iekš DDE un to ko tev rāda iekš CIC...

taa 300kkm probleema skaara arii mani. un es toch atceros, ka aprakstaa figureeja, ka probleema ir MSD80/81 tieshi ar CCC multimeediju.
nu, jaa - upgreida nebija un nav.

ne tikai MSD 80 bet arī me7 uz E65 un bez CCC - tobiš problēma ir iekš DME...
Offline
sys9291
08. Jan 2020, 11:02 #660

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Jan 2020, 10:05:29 @DM-101 rakstīja:
veel interesantaak.
dazhaadi MCU, dazhaadi config, dazhaada struktuura..
ka tikai nav kas globaalak - moska kaadai zinju paketei paarpildiijums iestaajaas [un chupa bloku iesaistiita], taapeec nav jeega chakareeties?
savulaik tak E34, ja pareizi atceros, bija tie varianti, ka tineeji priborkai tina nobraukumu paari 0 un 3. reizee pie 300K ar kaut ko iespruuda/paarpildiijaas tas ieksheejais skaitiitaajs... ka te nav kas lidziigs [tikai pie reaaliem 300K] kaut kur sanaacis..


nu ir līdzīgi - tikai tas nenotiek kā sekas noskrējiena tīšanai... bet ir gļuks no dzimšanas un nekādi softa update nelīdz...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo