Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
Regisss
21. Jan 2018, 19:50 #281

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Vai kāds ir čipojis šos F30 320d? N47T, jebšu N47D20 dzinēju (135kw/184hp)?
Kādas atsauksmes? Kas ar kvēpu filtriem?

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
sys9291
21. Jan 2018, 20:09 #282

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

ja pareizi uztaisa tad nekas ar DPF slikts nenotiek, bet šie folija motori ilgi netur...
Online
Regisss
21. Jan 2018, 20:57 #283

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss


21 Jan 2018, 20:09:26 @sys9291 rakstīja:
ja pareizi uztaisa tad nekas ar DPF slikts nenotiek, bet šie folija motori ilgi netur...

Kas ir pareizi un cik skaitās ilgi? Pie kā iesaki čipot? Nu man pašlaik orģināli 116k km...

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
sys9291
21. Jan 2018, 22:01 #284

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un tiešām nepietiek?
Ja jau gribi taisīt - tad te jau spečuku pietiek, bet izmanto tos, kur bloks nav fiziski vaļā jāzāģē, risinājums parādījās salīdzinoši nesen un tos, kas neseko tehnoloģijām līdz es neieteiktu izmantot...
Cik ilgi ies? tas kas to zin - vēsture klusē - jo nav jau te baigā pieredze ar F sēriju...
P.S manējam jau 150K
Online
Regisss
21. Jan 2018, 22:56 #285

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Nu gribās biku vairāk jaudu... reāli jau protams pietiek, arī ar 4cilvēkiem mašīnā mierīgi var apdzīt utt... bet nu... tie 220zs un 460nm baigi vilina...

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
HiJaCKeR
21. Jan 2018, 23:18 #286

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4491

Braucu ar: BMW E90 330i

vajadzēja pirkt 330d
Offline
Regisss
21. Jan 2018, 23:22 #287

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss


21 Jan 2018, 23:18:11 @HiJaCKeR rakstīja:
vajadzēja pirkt 330d

Diemžēl tāda noskrējiena un komplektācijas 330d tad maksāja virs 30k eur...

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
sys9291
22. Jan 2018, 09:15 #288

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu tā tas tik tiešām ir - bet priekš manis arī šis 2.0d pietiek, vienīgais nav gandarījuma no R6 dziesmas...
Online
Regisss
22. Jan 2018, 15:52 #289

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Ir nevis dziesma, bet tarkšķis vai traktors...
Nu nezinu... Varbūt tagad mobilē jāpameklē kas labs no 330d...

sys9291 - klau, cik ātri Tev uzsilst tas 2.0d? Man vismaz kādas 30min un ~30km ja brauc ārpus pilsētas... Salons uzsilst ļoti ātri...

Un vēl kas nepatīk... pietiek uz 10-15min noslāpēt auto un no pilnīgi uzsiluša motora temperatūra jau samazinājusies līdz pusei...


-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
Juzix
22. Jan 2018, 17:55 #290

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20

Mans ar silst ilgāk, kā gribētos. Termostatus neesmu mainijis.

Te ir kāds f3* lietotājs ar 200k km. Kas šīem notiek ar ķēdēm. Vieni saka, ka jāmaina pie 200k, otri ka tur viss esot izturīgāks un ilgmūžīgāks. Pamazām sliecos, ka savam vajag samainīt, lai sirds mierīga.

-----------------
Offline
Regisss
22. Jan 2018, 17:59 #291

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Domā ka termostata maiņa ko dotu? neko jau nemaksā to brīnumu nomainīt...

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
R_BERGS
22. Jan 2018, 18:00 #292

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16465

Braucu ar:


22 Jan 2018, 17:59:16 @Regisss rakstīja:
Domā ka termostata maiņa ko dotu? neko jau nemaksā to brīnumu nomainīt...

šodien paņēmu vienu termostatu priekš 131mā. 8,60eur ar visu pvn

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Regisss
22. Jan 2018, 18:11 #293

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Tev arī nesilst? Vai kādēļ pirki jaunu?

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
Trakajs
22. Jan 2018, 18:24 #294

Kopš: 27. Mar 2017

Ziņojumi: 80

Braucu ar: 4 4 4

Mans arī silst kādu pusstundu, pēdējā laikā vispār sācis niķoties, ja brīvdienās nolieku mierā uz 2 dienām, tad pirmo stundu kaut kā dīvaini kārba strādā, diezgan asi slēdzās, pēc 2kkm rāda apkopi, laikam jādzen jau tagad. Uz apkopi braucat kad kompis rāda vai arī mainat eļļu ik pa 15?
Bet, auto vispār mani apmierina, pirmos 15k būšu noripinājis, pagaidām nav par ko sūdzēties vispār, pie apdzīšanām biš štromna ar 2.0d, ja pilna mašīna un bagūzī vēl mantas saliktas.
Offline
Regisss
22. Jan 2018, 18:28 #295

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Es eļļu mainīju un plānoju mainīt pie 15k km... Tagad uz 115k km nomainīju visus filtrus (gaisa, salona, eļļas, degvielas) + pašu eļļu... Mainīju Wessā lai ieraksta elektroniskajā servisa grāmatā...

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
sys9291
22. Jan 2018, 19:38 #296

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2018, 15:52:41 @Regisss rakstīja:
Ir nevis dziesma, bet tarkšķis vai traktors...
Nu nezinu... Varbūt tagad mobilē jāpameklē kas labs no 330d...

sys9291 - klau, cik ātri Tev uzsilst tas 2.0d? Man vismaz kādas 30min un ~30km ja brauc ārpus pilsētas... Salons uzsilst ļoti ātri...

Un vēl kas nepatīk... pietiek uz 10-15min noslāpēt auto un no pilnīgi uzsiluša motora temperatūra jau samazinājusies līdz pusei...


atklāšu mazu noslēpumu - F30 panelī rāda eļļas temperatūru... un kā zināms eļļa uzsilst lēnāk...(man ~70 grādi pēc 40 km pa trasi)
ja būtu beigts termostats - tad jau sen tiktu uzdots jautājums ko darīt ar DPF...
Salona pečkā iekšā ir elektriskais sildītājs, tapēc arī salons sasilst diezgan ātri (to kurā momentā tas ir aktīvs redz ECO pro statusos displejā, pie izslēgta AC ja pelēks tad strādā elektriskais...)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Jan 2018, 19:42:47 ]

Online
sys9291
22. Jan 2018, 19:41 #297

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2018, 18:24:50 @Trakajs rakstīja:
Mans arī silst kādu pusstundu, pēdējā laikā vispār sācis niķoties, ja brīvdienās nolieku mierā uz 2 dienām, tad pirmo stundu kaut kā dīvaini kārba strādā, diezgan asi slēdzās, pēc 2kkm rāda apkopi, laikam jādzen jau tagad. Uz apkopi braucat kad kompis rāda vai arī mainat eļļu ik pa 15?
Bet, auto vispār mani apmierina, pirmos 15k būšu noripinājis, pagaidām nav par ko sūdzēties vispār, pie apdzīšanām biš štromna ar 2.0d, ja pilna mašīna un bagūzī vēl mantas saliktas.

eļļas maiņas intervāls 30K ir mārketings - savam mainu pēc 20K - jo pārsvarā trase, nomaiņas intervālu var pārprogrammēt lai rādītu vēlamo - piem 15K vai 20K
Kas attiecas par kārbu - tad tā ir normāla parādība jo kārba darbojas eļļās sildīšanas režīmā...
Online
sys9291
22. Jan 2018, 19:54 #298

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2018, 17:55:47 @Juzix rakstīja:
Mans ar silst ilgāk, kā gribētos. Termostatus neesmu mainijis.

Te ir kāds f3* lietotājs ar 200k km. Kas šīem notiek ar ķēdēm. Vieni saka, ka jāmaina pie 200k, otri ka tur viss esot izturīgāks un ilgmūžīgāks. Pamazām sliecos, ka savam vajag samainīt, lai sirds mierīga.

īsti statistikas nav - lai gan esmu redzējis F ar 160K un ķēde pušu..
Kas attiecas par nomaiņu - jautājums diskutabls, jo tāpat kloķenes zobratu nomainīt nevar...a tikai ķēdi mainīt - nu nezinu, ja nu maina visas 3 ar visiem plastmasiem un zobratiem... pie kam kā tauta runā - žvadz sūkņa ķēde - a trūkst motora...
ja kas tad jauns motors ~5KEUR

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Jan 2018, 19:55:10 ]

Online
jancuksz
22. Jan 2018, 20:41 #299

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

xvz, eļļu mainu ~10k, labāk seifs nekā žēl. silst diez gan ilgi, tas tiesa, pilsētā braukājot pašvaki - varētu būt tā pusstunda, varbūt 25 minūtes (kad jau kaut cik iesilis, tad jau agresīvāk gāzējot ) (salons gan silst ātri un gana spēcīgi, žopagarelka arī ātri karsē). pa štrāsi liekas gan labi uzsilst.
Offline
Juzix
22. Jan 2018, 21:23 #300

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20


22 Jan 2018, 19:54:23 @sys9291 rakstīja:

22 Jan 2018, 17:55:47 @Juzix rakstīja:
Mans ar silst ilgāk, kā gribētos. Termostatus neesmu mainijis.

Te ir kāds f3* lietotājs ar 200k km. Kas šīem notiek ar ķēdēm. Vieni saka, ka jāmaina pie 200k, otri ka tur viss esot izturīgāks un ilgmūžīgāks. Pamazām sliecos, ka savam vajag samainīt, lai sirds mierīga.

īsti statistikas nav - lai gan esmu redzējis F ar 160K un ķēde pušu..
Kas attiecas par nomaiņu - jautājums diskutabls, jo tāpat kloķenes zobratu nomainīt nevar...a tikai ķēdi mainīt - nu nezinu, ja nu maina visas 3 ar visiem plastmasiem un zobratiem... pie kam kā tauta runā - žvadz sūkņa ķēde - a trūkst motora...
ja kas tad jauns motors ~5KEUR

Eļļu mainu ik pēc 15k km

Nu ja maaina, tad maina visu ko var, ķēdes, zobratus, spriegotājus, mierinātājus.
Nu 5k nolocīt ir dumi, ja no tā var izvairīties "apkopē" kura nesasniedz 1k eur robežu.
Intercarā maiņas komplekts bija kkas ap 300eur

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo