Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
krabiss_k
24. Oct 2017, 20:18 #40201

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Varbūt šeit mājo kāds amerikāņu specs...
Priblēma ar CHRYSLER CONCORDE 3.2L 98.GADA.
Aukstam neiet viens cilindrs, kā mašīnu uzsilda līdz darba temperaturai, cilindrs sāk darboties.
Problēma saglabAjas gan uz gazes, gan benzina. Tatad, problēma dzirkstelē- bet, sveces jaunas, spoles citas/ari savstarpeji mainitas vietam, neejosais cilindrs saglaba savu vietu.
Varbūt kādam ir idejas?
Offline
kexxx
24. Oct 2017, 20:31 #40202

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11529

Braucu ar:


24 Oct 2017, 20:18:49 @krabiss_k rakstīja:
Varbūt šeit mājo kāds amerikāņu specs...
Priblēma ar CHRYSLER CONCORDE 3.2L 98.GADA.
Aukstam neiet viens cilindrs, kā mašīnu uzsilda līdz darba temperaturai, cilindrs sāk darboties.
Problēma saglabAjas gan uz gazes, gan benzina. Tatad, problēma dzirkstelē- bet, sveces jaunas, spoles citas/ari savstarpeji mainitas vietam, neejosais cilindrs saglaba savu vietu.
Varbūt kādam ir idejas?


kompis ir slēgts klāt? kkādas kļūdas uzrāda?
Online
Agrish
24. Oct 2017, 21:40 #40203

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


24 Oct 2017, 20:31:42 @kexxx rakstīja:

24 Oct 2017, 20:18:49 @krabiss_k rakstīja:
Varbūt šeit mājo kāds amerikāņu specs...
Priblēma ar CHRYSLER CONCORDE 3.2L 98.GADA.
Aukstam neiet viens cilindrs, kā mašīnu uzsilda līdz darba temperaturai, cilindrs sāk darboties.
Problēma saglabAjas gan uz gazes, gan benzina. Tatad, problēma dzirkstelē- bet, sveces jaunas, spoles citas/ari savstarpeji mainitas vietam, neejosais cilindrs saglaba savu vietu.
Varbūt kādam ir idejas?


Nomēri kompresiju tam cilindram
Offline
danielsvu
24. Oct 2017, 21:40 #40204

Kopš: 02. Dec 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Tīri tehniski par volvo v50. Kuru? 2.0d vai 2.4d? Cik saprotu 2.0 ir renaults, bet 2.4 volvo? Saprašana pašam 0
Offline
kexxx
24. Oct 2017, 21:42 #40205

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11529

Braucu ar:


24 Oct 2017, 21:40:53 @danielsvu rakstīja:
Tīri tehniski par volvo v50. Kuru? 2.0d vai 2.4d? Cik saprotu 2.0 ir renaults, bet 2.4 volvo? Saprašana pašam 0


ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50
Online
UldisUldis
24. Oct 2017, 21:51 #40206

Kopš: 29. Mar 2017

No: Smiltene

Ziņojumi: 451

Braucu ar: 528i E39, 535i F10


24 Oct 2017, 21:40:53 @danielsvu rakstīja:
Tīri tehniski par volvo v50. Kuru? 2.0d vai 2.4d? Cik saprotu 2.0 ir renaults, bet 2.4 volvo? Saprašana pašam 0


Bija 2.0d (peugeot/citroen/ford ar tādiem dzinējiem brauc), gāja labi, patēriņš nesēņojot nekad diži lielāks par 6 litriem nebija. Personīgi man problēmas 2.0d nesagādāja, bet vispār jau saka, ka labāk izvairīties no tā dzinēja, galvās metas plaisas un kas tur vēl. Piezzo sprauslas, kas nerestaurējas, paskaļš tarkšķis kā jau 4cyl.. Pašam V50 kā tādam diezgan grabošs salons, bet visādi citādi man auto patika, ērts un forši brauca, lai gan vietas tur nav daudz.

Labāk jau tomēr izvēlēties 2.4d, tas ir Volvo motors, un ja paveicas atrast nenobrauktu/nenojātu, tad kalpos ļoti labi. Paveikties un nepaveikties var ar abiem - gan ar 2.0d, gan 2.4d (D5), bet es izvēlētos otro variantu (kas uzreiz arī ir krietni dārgāks).
Ģimenē ir 2,4d V70 III bunžā, iet ļoti labi, pateicīgs čipošanai, laba 5cyl skaņa (cik nu dīzelim tā var būt laba), pagaidām nav pievīlis.
2.4d nevajadzētu jokot ar palīgsiksnām, ja kāds rullis noķīlē etc., tad mēdz paraut līdzi zobeni un var nākties meklēt citu motoru But still - 2.4d all the way.
Offline
Markijs
24. Oct 2017, 22:04 #40207

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ?
Offline
chillhouse
24. Oct 2017, 22:08 #40208

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Nestrādā e46 oem parkingsensori. Viens no viņiem beigts. Kā pārbaudīt kurš?
Offline
kexxx
24. Oct 2017, 22:09 #40209

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11529

Braucu ar:


24 Oct 2017, 22:04:03 @Markijs rakstīja:
Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ?


pagūglējot "motora galvas remonts" izmet daudz firmas, kas varētu palīdzēt... varbūt tur ar slīpēšanu vien nebūs līdzēts
Online
kexxx
24. Oct 2017, 22:10 #40210

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11529

Braucu ar:


24 Oct 2017, 22:08:30 @chillhouse rakstīja:
Nestrādā e46 oem parkingsensori. Viens no viņiem beigts. Kā pārbaudīt kurš?


pieliekot klāt ausi, var dzirdēt tikšķēšanu... ja kāds no visiem netikšķ, tad tas arī būs īstais
Online
berny757
24. Oct 2017, 22:14 #40211

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Kur meklēt pilnu degvielas trubiņu komplektu vw KR dzinējam? Jaunu!
Offline
king03
24. Oct 2017, 22:46 #40212

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39

problema ar E39 M52B28, kamer auksts iet bez problemam. Kad uzsilst lidz 2,5 apgriezieniem necel, tric dzinejs. Pie 3,0 viss ok iet ka jaiet butu. Tuksgaitas apgriezienos, kaut kas piegrab, skana tada ka kaut kas dzineja nosprustu. kad nonem ellas korki tad grib ta ka slapt nost, bet tikkai noraustas, bet neslapst. Kur meklet problemu?
P.S Piedosan sim kompim nav garumzimju!
Offline
danielsvu
24. Oct 2017, 23:01 #40213

Kopš: 02. Dec 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50

Kapēc?
Offline
RSAWorkshop
24. Oct 2017, 23:26 #40214

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Oct 2017, 22:04:03 @Markijs rakstīja:
Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ?
Tur neko nepulē, noslīpē plaknes un tad izslīpē ar borstangu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
24. Oct 2017, 23:26 #40215

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Oct 2017, 22:46:42 @king03 rakstīja:
problema ar E39 M52B28, kamer auksts iet bez problemam. Kad uzsilst lidz 2,5 apgriezieniem necel, tric dzinejs. Pie 3,0 viss ok iet ka jaiet butu. Tuksgaitas apgriezienos, kaut kas piegrab, skana tada ka kaut kas dzineja nosprustu. kad nonem ellas korki tad grib ta ka slapt nost, bet tikkai noraustas, bet neslapst. Kur meklet problemu?
P.S Piedosan sim kompim nav garumzimju!
Ventilācija?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
24. Oct 2017, 23:47 #40216

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


24 Oct 2017, 23:26:13 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Oct 2017, 22:04:03 @Markijs rakstīja:
Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ?
Tur neko nepulē, noslīpē plaknes un tad izslīpē ar borstangu
JA tur paris švikas tad var nedarit vispar neko
Offline
kexxx
25. Oct 2017, 07:50 #40217

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11529

Braucu ar:


24 Oct 2017, 23:01:36 @danielsvu rakstīja:

24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50

Kapēc?


Paintetesējies kādā servisā, kas ņemas ar volgo- tas auto ir murgs remontēšanas ziņā
Online
darknmy
25. Oct 2017, 08:44 #40218

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


24 Oct 2017, 23:26:44 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Oct 2017, 22:46:42 @king03 rakstīja:
problema ar E39 M52B28, kamer auksts iet bez problemam. Kad uzsilst lidz 2,5 apgriezieniem necel, tric dzinejs. Pie 3,0 viss ok iet ka jaiet butu. Tuksgaitas apgriezienos, kaut kas piegrab, skana tada ka kaut kas dzineja nosprustu. kad nonem ellas korki tad grib ta ka slapt nost, bet tikkai noraustas, bet neslapst. Kur meklet problemu?
P.S Piedosan sim kompim nav garumzimju!
Ventilācija?


http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=5990442&postcount=8

ja negribas sipties ar trubas testu, tad uz ščupa uzmauc balonu un ja balons pūšās tad CCV jāmaina
Offline
UldisUldis
25. Oct 2017, 08:58 #40219

Kopš: 29. Mar 2017

No: Smiltene

Ziņojumi: 451

Braucu ar: 528i E39, 535i F10


25 Oct 2017, 07:50:36 @kexxx rakstīja:

24 Oct 2017, 23:01:36 @danielsvu rakstīja:

24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50

Kapēc?


Paintetesējies kādā servisā, kas ņemas ar volgo- tas auto ir murgs remontēšanas ziņā



Kas tieši tur ir murgains? 5 gadus nobraucu ar V50 bez nekādiem murgiem. Nesaku, ka auto ir sapnis, bet nav arī tik slikti.
Offline
kexxx
25. Oct 2017, 09:01 #40220

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11529

Braucu ar:


25 Oct 2017, 08:58:09 @UldisUldis rakstīja:

25 Oct 2017, 07:50:36 @kexxx rakstīja:

24 Oct 2017, 23:01:36 @danielsvu rakstīja:

24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50

Kapēc?


Paintetesējies kādā servisā, kas ņemas ar volgo- tas auto ir murgs remontēšanas ziņā



Kas tieši tur ir murgains? 5 gadus nobraucu ar V50 bez nekādiem murgiem. Nesaku, ka auto ir sapnis, bet nav arī tik slikti.


Nu, ja ļoti paveicas, tad var vispār iztikt bez remontēšanas un auto liksies sapnis
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo