Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
26. Feb 2017, 18:16 #37901

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Feb 2017, 16:40:02 @Herbastres rakstīja:
Sveiki.
Kuram šeit ir vads apaļo obd vadu(kuŗš spraužas zem kapota tajā ligzdā) un ar attiecīgu programmatūru tieši priekš bmw,jo pieslēdzot pie parstajiem softiem atpazīst tikai dzinēju.

Vajadzētu pačekot ar ABS saistītās lietas iekš e46.

Viss ir, a nauda ari ir pasham

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Herbastres
26. Feb 2017, 18:59 #37902

Kopš: 29. Jan 2017

No: Ludza

Ziņojumi: 20

Braucu ar:


26 Feb 2017, 18:16:54 @Driver rakstīja:

26 Feb 2017, 16:40:02 @Herbastres rakstīja:
Sveiki.
Kuram šeit ir vads apaļo obd vadu(kuŗš spraužas zem kapota tajā ligzdā) un ar attiecīgu programmatūru tieši priekš bmw,jo pieslēdzot pie parstajiem softiem atpazīst tikai dzinēju.

Vajadzētu pačekot ar ABS saistītās lietas iekš e46.

Viss ir, a nauda ari ir pasham


Aiziešu pie sinagogas,lai man saziedo
Offline
g-sxr
26. Feb 2017, 19:31 #37903

Kopš: 13. Feb 2011

Ziņojumi: 89

Braucu ar: E46 330 d

Vai e46 xd automata karbai ar kodu 83220026922 bus piemerota motul multi atf ella?
Offline
Oldijs
26. Feb 2017, 21:22 #37904

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Padalieties lūdzu pieredzē - gaisa masas mērītāju (e46 M54B25), ņemt OEM vai Bremi arī būs labs? Cik skatos Bremi ražo daļas priekš BMW tāpēc itka liekas uzticams, un internets klusē par sliktu pieredzi ar tā izvēli.
Atšķirība ir cena - Bremi 100€, OEM 200€..
Offline
Modrs
26. Feb 2017, 22:30 #37905

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist


DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt

Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?

P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Offline
bmwaddict
26. Feb 2017, 23:55 #37906

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


26 Feb 2017, 21:22:30 @Oldijs rakstīja:
Padalieties lūdzu pieredzē - gaisa masas mērītāju (e46 M54B25), ņemt OEM vai Bremi arī būs labs? Cik skatos Bremi ražo daļas priekš BMW tāpēc itka liekas uzticams, un internets klusē par sliktu pieredzi ar tā izvēli.
Atšķirība ir cena - Bremi 100€, OEM 200€..

kāpēc nepaņemt lietotu Siemēna OEM pa 20 eur? šitie MAF sensori reti kad bojājas, ja tur bez vajadzības nelien iekšā..
Offline
bmwaddict
27. Feb 2017, 00:03 #37907

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


26 Feb 2017, 11:23:55 @Mikus188 rakstīja:
Ir kāds savam m52/m54 uzlicis oil catch can ? cik bieži sanāk noliet sakrājušos šķidrumu ?


nepaslinko un sakārto kartera ventilāciju, izvelc atgāzu vārstu, pārbaudi, varbūt tas ir nepareizs, tur ir atšķirības klimatiskajām zonām, varbūt labāk investēt qualaity detaļās un nepist prātu ar kautkādām idiotiskām kannām.
Offline
bmwaddict
27. Feb 2017, 00:28 #37908

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


26 Feb 2017, 19:31:22 @g-sxr rakstīja:
Vai e46 xd automata karbai ar kodu 83220026922 bus piemerota motul multi atf ella?

tas nav kārbas kods tas ir kods eļļai ETL7045E kas atbilst Esso LT 71141 eļļai ko parasti lej BMW kārbās, jā
Motul Multi ATF var liet.
Ir vēl kaudze citu ekvivalentu piemēram Pentosin ATF1 kas itkā ir OEM longlife eļļa.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 27 Feb 2017, 00:28:35 ]

Offline
Reinholds
27. Feb 2017, 03:09 #37909

Kopš: 07. Dec 2014

Ziņojumi: 431

Braucu ar:

Kur varētu interesēties par kaut ko šādu?
http://www.battleaero.com/products/force-2-chas...-kit-for-bmw-e36
Pašu spārnu var uzsūtīt ebrejā, bet stiprinājumus uzrasēt/izgriezt?
Offline
funkyasshit
27. Feb 2017, 06:48 #37910

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


26 Feb 2017, 23:55:28 @bmwaddict rakstīja:

26 Feb 2017, 21:22:30 @Oldijs rakstīja:
Padalieties lūdzu pieredzē - gaisa masas mērītāju (e46 M54B25), ņemt OEM vai Bremi arī būs labs? Cik skatos Bremi ražo daļas priekš BMW tāpēc itka liekas uzticams, un internets klusē par sliktu pieredzi ar tā izvēli.
Atšķirība ir cena - Bremi 100€, OEM 200€..

kāpēc nepaņemt lietotu Siemēna OEM pa 20 eur? šitie MAF sensori reti kad bojājas, ja tur bez vajadzības nelien iekšā..


M54 mafi regulāri mirst nost. Mož dārgais aftermarket ies, bet pēc pieredzes neviens no veikalā pieejamajiem neiet. Kad šrotā paņēmām lietotus, no 6 gāja 1.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Feb 2017, 06:49:36 ]

Offline
bmwaddict
27. Feb 2017, 13:10 #37911

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Feb 2017, 06:48:34 @funkyasshit rakstīja:
M54 mafi regulāri mirst nost. Mož dārgais aftermarket ies, bet pēc pieredzes neviens no veikalā pieejamajiem neiet. Kad šrotā paņēmām lietotus, no 6 gāja 1.

ko nozīmē gāja no sešiem viens? kā izpaužas kad tas "neiet"?

man ir pretēja pieredze. Siemēna mafs ja tur neviens umņiks nav līdis pie stieplītēm tad strādā, es vienk šrotā salasīju 3 gab ar domu nu ka viens no trim toč būs ejošs un ejoši izrādījās visi 3
es savam mainīju tikai tāpēc ka atklāju E46 iepriekšējais owneris bija uzlicis ne-OEM. Lai gan beigās izrādījās ka arī tas strādā pareizi vaina vispār bija citur

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 27 Feb 2017, 13:13:08 ]

Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2017, 13:16 #37912

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist


DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt

Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?

P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
JZ
27. Feb 2017, 13:51 #37913

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist


DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt

Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?

P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā


1) tā par 100% apgalvot to nevar, jo tu neredzi kur tā plaisa beidzās, bet jā - ticamība ka no tās vietas iet gāzes dzesēšanas sistēma ir maza

2) trūkst apraksta par to kas ar bloku/galvu ir darīts, kad pēc atkārtotas salikšanas atkal pūš garām, kā minimums ir jāpārbauda vai galvas un bloka virsmas ir taisnas - reti kuram skrūvētājam būs ar ko to izdarīt, tādēļ vienkāršāk ir atdot bloku un galvu uz slīpēšanu un pateikt lai ņem nost tikai minimumu

3) un tad vēl pati salikšana, vai pareizi viss bija savilkts utt utml

un tas, ka meklē variantu ar restaurētu galvu pa 100E nevieš uzticību ka 2) un 3) ir izdarīts kā nākas, sevišķi 3), jo es nevaru iedomāties ka kāds kvalitatīvi izpresēs vārstu ligzdas, sametinās, izfrēzēs sēžas ligzdām, sapresēs tās atpakaļ un sagriezīs fāzes pa jaunam - visu šo pa 100E, tas būtu mazohisms...
Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2017, 14:21 #37914

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tāpēc jau vajag galvu pārbaudīt, lai vēlāk nav pārsteigumu
Un slīpēšanas jautājumu arī parasti neapspriež, bet vienkārši slīpē un tad jau slīpētājs pats skatās cik daudz vajag

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
edzhaans
27. Feb 2017, 14:39 #37915

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tapēc nevar te Latvijā vnk random servisā iedot auto uz galvas remontu, jo remontu veic tāds pats čalis, kas presē ārā šaras un bukses, nevis kvalificēts motorists. 100e par refurbišētu galvu ? Nu ok, droši vien viss, kas tur ir izdarīts ir noslīpeta galva, un iztīrīta, neviens tak neies pārpresēt vadīklas, likt iekšā jaunus vārstus, tas tok nemaksā 100e.
Autora gadījumā, vispār vajadzēja atstāt kā ir un sameklēt lietotu galvu, tad pārbaudīt&slīpēt, ja ir iespēja, vai citu dzinēju.
Bloku slīpēt ? Jūs nopietni ? Cik tādam 1.7 sūdam tad galvas remonts izmaksās, tas vispār ir rentabli ?
Offline
Oldijs
27. Feb 2017, 21:48 #37916

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


26 Feb 2017, 23:55:28 @bmwaddict rakstīja:

26 Feb 2017, 21:22:30 @Oldijs rakstīja:
Padalieties lūdzu pieredzē - gaisa masas mērītāju (e46 M54B25), ņemt OEM vai Bremi arī būs labs? Cik skatos Bremi ražo daļas priekš BMW tāpēc itka liekas uzticams, un internets klusē par sliktu pieredzi ar tā izvēli.
Atšķirība ir cena - Bremi 100€, OEM 200€..

kāpēc nepaņemt lietotu Siemēna OEM pa 20 eur? šitie MAF sensori reti kad bojājas, ja tur bez vajadzības nelien iekšā..


Lietotu elektroniku laikam atteikšos ņemt, un galīgi kreiso Ķīnu arī, bet ar tiem "premium" aftermarketiem reāli nevienam nav pieredzes?
Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2017, 21:51 #37917

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Feb 2017, 14:39:49 @edzhaans rakstīja:
Tapēc nevar te Latvijā vnk random servisā iedot auto uz galvas remontu, jo remontu veic tāds pats čalis, kas presē ārā šaras un bukses, nevis kvalificēts motorists. 100e par refurbišētu galvu ? Nu ok, droši vien viss, kas tur ir izdarīts ir noslīpeta galva, un iztīrīta, neviens tak neies pārpresēt vadīklas, likt iekšā jaunus vārstus, tas tok nemaksā 100e.
Autora gadījumā, vispār vajadzēja atstāt kā ir un sameklēt lietotu galvu, tad pārbaudīt&slīpēt, ja ir iespēja, vai citu dzinēju.
Bloku slīpēt ? Jūs nopietni ? Cik tādam 1.7 sūdam tad galvas remonts izmaksās, tas vispār ir rentabli ?
50% vnk no tā maz ko sajēdz, 40% kko sajēdz bet nav instrumentu un atlikušie 10% ir reti sastopami, dārgi un rindas, tāpēc brauc visur citur un nevienu neinteresē cik izdilušas vadīklas un par ligzdu frēzēm pat dzirdējuši nav daži arī galvas neslīpē un 1x dzirdēju, ka ieteica blīvi nemainīt, jo oriģinālā esot labāka

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 27 Feb 2017, 21:51:54 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
27. Feb 2017, 22:16 #37918

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist


DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt

Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?

P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā
tikai nedirs ka plaisas starp varstiem neietekmē spiedienu,vw tiešam neietekmē,bet ir vesela čupa motoru kam ietekme,sen nav nacies šos opeļus skruvēt,bet ir pa 90% parlieciba ka šitam točna ietekme,es parasti iebažu drati kanalā un izverteju vai iet kanals starp varstiem vai nē.Modris varetu izurbt caurumu un nofoķet,vares labi redzet kur plaisa aiziet
Offline
Modrs
27. Feb 2017, 22:30 #37919

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Ja kàds lìdz 4dienai man var dabùt slìpèjamu galvu bez plaisàm, tad lùdzu pm. Ss.lv pàrsvarà pieejami isuzu motori. Sie vecie ir laikam naglàs nodoti.
Dzeses sistèmà jau pie startèsanas ir jau tàds spiediens, ka trubas cietas un gar hamutiem pil. Nekàds bloks vai sķìba galva. Te tik tiesàm tàs plaisas vainìgas. Vnk dazi teica, ka pofig tàs plaisas. Es mèginàju ar endoskopu kko saskatìt no dzeses kanàlu puses, nu nekà.

Bet vèlreiz, ja kàdam ir 1.7 vàcu motora galva, pm
Offline
Mrc009
27. Feb 2017, 23:09 #37920

Kopš: 27. Feb 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Kads varbūt var palidzēt Varbūt kādam bijis arī tā!!!

Dzinējs niķojās kad uzsilsts kad galigi auksts viss okey strada uzsilsts un liekas ka viens cilindrs nestrādā. Aizbrauci parbaudit sprauslas un kompis paradija kad 6sprausla beigta aizbraucu sprauslu parbaudit vina strada pec tam samainiju no 1clindra uz 6cilindru un no 6cilindra uz pirmo cilindru. 6cilindra sprausla strada kas parlikta no 6cilindra bet kas bija pirmaja cilindra un parlikta 6cilindra ta nestrada. Tas ir kad drive un Neitrala. Dot pedali masina taisa vibraciju. Nesaprotu kas par vainu vrb spiediena regulators kads no abiem? Hmmm..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo