Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
18. Feb 2017, 20:37 #37801

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
[IMG]http:/r.jpg?1487438812[/IMG]

Un vispār šādas plaisas var sametināt?


Šī ir tipiska kaite priekškameras dīzeļiem kā tādiem man šķiet, bet cik esmu saskāries ar šitām plaisām nekad nav bijis problēmu.
Lasīt kā plaisas ir bijušas vairumam un starp visiem vārstiem Opel 1.7TD (Opeļa motoriem), Audi/VW 2.4D, kaut kādam TDS vienam arī bija, kopā kādiem 6-8 dažādiem auto, bet spiediens sistēmā nevienam nav bijis, vaļā tikai jaukti dēļ šālēm, eļļas patēriņiem, hidro triecieniem nshit.
Kaut kādi Audi tika arī likti kopā motori ar tādām galvām, problēmu nebija, tā kā hz vai tur ir jēga metināt.
Offline
Modrs
18. Feb 2017, 21:10 #37802

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Feb 2017, 20:37:15 @vadjiksBMW rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
[IMG]http:/r.jpg?1487438812[/IMG]

Un vispār šādas plaisas var sametināt?


Šī ir tipiska kaite priekškameras dīzeļiem kā tādiem man šķiet, bet cik esmu saskāries ar šitām plaisām nekad nav bijis problēmu.
Lasīt kā plaisas ir bijušas vairumam un starp visiem vārstiem Opel 1.7TD (Opeļa motoriem), Audi/VW 2.4D, kaut kādam TDS vienam arī bija, kopā kādiem 6-8 dažādiem auto, bet spiediens sistēmā nevienam nav bijis, vaļā tikai jaukti dēļ šālēm, eļļas patēriņiem, hidro triecieniem nshit.
Kaut kādi Audi tika arī likti kopā motori ar tādām galvām, problēmu nebija, tā kā hz vai tur ir jēga metināt.


Ir nācies redzēt TDSu galvas, kur ir bijušas plaisas ap priekškamerām, bet te rovna starp vārstiem. Lai arī galvas blīves stāvoklis skaidri un gaiši liecina par to, ka izplūdes gāzes ir gājušas faktiski no visiem cilindriem dzeses sistēmā, tomēr risks ir Es neesmu tā pētījis, bet ja tajā lejumā ir tikai alumīnijs un līdz dzeses kanāliem tālu, tad jau tik tiešām var pievērt acis.

Bet ja jāmetina, tad vai tās plaisas tā īzī metinās. vai tik nav jāņem ārā vārstu šēžas ?

Nākotnes klasika, ibio
Offline
vadjiksBMW
18. Feb 2017, 21:28 #37803

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


18 Feb 2017, 21:10:52 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 20:37:15 @vadjiksBMW rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
[IMG]http:/r.jpg?1487438812[/IMG]

Un vispār šādas plaisas var sametināt?


Šī ir tipiska kaite priekškameras dīzeļiem kā tādiem man šķiet, bet cik esmu saskāries ar šitām plaisām nekad nav bijis problēmu.
Lasīt kā plaisas ir bijušas vairumam un starp visiem vārstiem Opel 1.7TD (Opeļa motoriem), Audi/VW 2.4D, kaut kādam TDS vienam arī bija, kopā kādiem 6-8 dažādiem auto, bet spiediens sistēmā nevienam nav bijis, vaļā tikai jaukti dēļ šālēm, eļļas patēriņiem, hidro triecieniem nshit.
Kaut kādi Audi tika arī likti kopā motori ar tādām galvām, problēmu nebija, tā kā hz vai tur ir jēga metināt.


Ir nācies redzēt TDSu galvas, kur ir bijušas plaisas ap priekškamerām, bet te rovna starp vārstiem. Lai arī galvas blīves stāvoklis skaidri un gaiši liecina par to, ka izplūdes gāzes ir gājušas faktiski no visiem cilindriem dzeses sistēmā, tomēr risks ir Es neesmu tā pētījis, bet ja tajā lejumā ir tikai alumīnijs un līdz dzeses kanāliem tālu, tad jau tik tiešām var pievērt acis.

Bet ja jāmetina, tad vai tās plaisas tā īzī metinās. vai tik nav jāņem ārā vārstu šēžas ?

Nākotnes klasika, ibio


Ko es darītu, liktu vnk jaunu blīvi un blīvei līmi, bija kaut kāda ķite, kas bišku medu atgādina (nosaukumu nezinu mētājās garāžā ), sasmērē blīvi samet kopā, savelk un gerai.
Risks, ka sanāks DDM gan pastāv, bet tieši šiem vecajiem motoriem tas ir ļoti minimāls.

Metināt tās plaisas domāju nav jēgas, jo hz cik dziļi viņas turpinās un ej nu sazin kā noteikt vai esi sametinājis gana tālu. Par metāla sastāvu utt gan nezinu neko un nekad arī neesmu iedziļinājies.
Offline
Zibenskakjis
18. Feb 2017, 22:10 #37804

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 389

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325

Kādi varianti auto aplīmēšanai?
Offline
spriditis
18. Feb 2017, 22:52 #37805

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Var man kads uzmest uz lauksaimnieku topiku,ir viens jautajums,nevaru topiku,esmu nedaudz zem apgriezieniem,paldies
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2017, 23:21 #37806

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2017, 23:24 #37807

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2017, 21:28:20 @vadjiksBMW rakstīja:

18 Feb 2017, 21:10:52 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 20:37:15 @vadjiksBMW rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
[IMG]http:/r.jpg?1487438812[/IMG]

Un vispār šādas plaisas var sametināt?


Šī ir tipiska kaite priekškameras dīzeļiem kā tādiem man šķiet, bet cik esmu saskāries ar šitām plaisām nekad nav bijis problēmu.
Lasīt kā plaisas ir bijušas vairumam un starp visiem vārstiem Opel 1.7TD (Opeļa motoriem), Audi/VW 2.4D, kaut kādam TDS vienam arī bija, kopā kādiem 6-8 dažādiem auto, bet spiediens sistēmā nevienam nav bijis, vaļā tikai jaukti dēļ šālēm, eļļas patēriņiem, hidro triecieniem nshit.
Kaut kādi Audi tika arī likti kopā motori ar tādām galvām, problēmu nebija, tā kā hz vai tur ir jēga metināt.


Ir nācies redzēt TDSu galvas, kur ir bijušas plaisas ap priekškamerām, bet te rovna starp vārstiem. Lai arī galvas blīves stāvoklis skaidri un gaiši liecina par to, ka izplūdes gāzes ir gājušas faktiski no visiem cilindriem dzeses sistēmā, tomēr risks ir Es neesmu tā pētījis, bet ja tajā lejumā ir tikai alumīnijs un līdz dzeses kanāliem tālu, tad jau tik tiešām var pievērt acis.

Bet ja jāmetina, tad vai tās plaisas tā īzī metinās. vai tik nav jāņem ārā vārstu šēžas ?

Nākotnes klasika, ibio


Ko es darītu, liktu vnk jaunu blīvi un blīvei līmi, bija kaut kāda ķite, kas bišku medu atgādina (nosaukumu nezinu mētājās garāžā ), sasmērē blīvi samet kopā, savelk un gerai.
Risks, ka sanāks DDM gan pastāv, bet tieši šiem vecajiem motoriem tas ir ļoti minimāls.

Metināt tās plaisas domāju nav jēgas, jo hz cik dziļi viņas turpinās un ej nu sazin kā noteikt vai esi sametinājis gana tālu. Par metāla sastāvu utt gan nezinu neko un nekad arī neesmu iedziļinājies.

Tās plaisas var metināt, viņas izfrēzē un tad metina
Tā līme, kuru domā saucās šellaka un uz galvas blīves viņu nevajag smērēt, labāk ar lekāllineālu nomērīt bloka virsmu, ja nav gluda tad vai nu aizvest noslīpēt, vai to darīt pašam ar smilšpapīru un precīzu dzelzi, galva protams jebkurā gadījumā tiek slīpēta.


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
MSL
19. Feb 2017, 15:33 #37808

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Sveiki
Problēma sekojoša nevaru piedarbināt savu E39 2.0D
Pieslēdzot pie kompja met 7 kļūdas, varbūt kāds var ieteikt ar ko sākt skatīties?
Kļūdas (8, 44, 26, 5, 65, 0A, 52)
Offline
RSAWorkshop
19. Feb 2017, 15:38 #37809

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Feb 2017, 15:33:26 @MSL rakstīja:
Sveiki
Problēma sekojoša nevaru piedarbināt savu E39 2.0D
Pieslēdzot pie kompja met 7 kļūdas, varbūt kāds var ieteikt ar ko sākt skatīties?
Kļūdas (8, 44, 26, 5, 65, 0A, 52)
Atrast makā naudu un nogādāt pie kāda, kas sajēdz vairāk par kļūdu lasīšanu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Meiers
19. Feb 2017, 16:28 #37810

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: E46

Sveiki, Jautājums ko 3nedēļas servisā neviens nespēj atrisināt un rodas sajūta, ka negrib ar meiģināt, jo kāpēc ņemties kur nav skaidrs, ja var darīt kaut ko citu, kas naudu ienes. Tāpēc ar laikam jāsāk iejaukties...

BMW e46 m43b18. Problēma sekojoša. Tukšgaitā kad uzreiz pielaiž, apgriezieni paraustās ap 1k rpm kā jābūt, bet kad paiet apmēram 2min, apgriezieni uzkāpj līdz 1.5k rpm un zemē nekrīt. Dators kļūdas nerāda un cik pētīts, gaisu klāt nesūc. Ar tukšgaitas devēju un droseles stāvokļa devēju ar viss labi. Varbūt kāds vēl kaut ko, izņemot kartera ventilācijas membrānu, var ieteikt? Varbūt kāds ar kaut ko šādu ir saskāries?
Offline
Mixzzz
19. Feb 2017, 17:40 #37811

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Palaimējās laukos atrast M20 sadalenes un visu rockeru, vārstu utt komplektu, ko sencīts eļļainu bija nolics pirms ~20gadiem tikai ar 150kkm nobraukumu(mazlietots priekš šiem motoriem ) Tikai tur ir divas sadalenes, viena no 2.5 un otra no 2.0 Nummurus uz viņām atrast nevaru - kā noteikt kura ir kura?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 19 Feb 2017, 17:41:00 ]

Offline
Automaniaks
19. Feb 2017, 19:16 #37812

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

kur nokačāt manuāli smagajam? МАЗ-5339, 5549, 5429, 5430, 504В
Offline
Bemebers
19. Feb 2017, 20:49 #37813

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Sakiet ko dod un ar ko atšķiras aizdedzes svecem tie elktrodi kam ir viens kam divi kam vispar četri ko tas maina ja auto ir ieliktas sveces ar diviem ektrodien bet es ielieku ar četriem?

Offline
uldens1
19. Feb 2017, 21:26 #37814

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
paskaties vai nav kanals preti tai plaisai,ja atmiņa neviļ tad tad jabut kanalam un galva metama,var meģinat metinat,bet jarauj ara sežas,pec tam jaliek atpakaļ,nezinu vai atmaksajas
Offline
gastelloE53
19. Feb 2017, 21:27 #37815

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: E65

Sveiki biedri,tads jautājums,vai e46 kompaktam der salons no kupejas?
Offline
uldens1
19. Feb 2017, 21:29 #37816

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist
nez kur tad tev ta kamera var izkrist ja viņa ir piespiesta
Offline
RSAWorkshop
19. Feb 2017, 21:57 #37817

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Feb 2017, 21:29:20 @uldens1 rakstīja:

18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist
nez kur tad tev ta kamera var izkrist ja viņa ir piespiesta
Izlūzt gabals un sāk drupt un grozīties kamēr izkrīt, ir redzēti auto kam vārsts salūzt un trāpa pa turbīnu un uz 5 cilindriem vēl 6k kilometrus nobrauc

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
stereophonic
19. Feb 2017, 22:14 #37818

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

Gribu nopirkt zāles pļāvēj traktoru
Budžets... 1600 ko iesakat?



-----------------

Offline
bmwaddict
20. Feb 2017, 03:37 #37819

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


19 Feb 2017, 20:49:53 @Bemebers rakstīja:
Sakiet ko dod un ar ko atšķiras aizdedzes svecem tie elktrodi kam ir viens kam divi kam vispar četri ko tas maina ja auto ir ieliktas sveces ar diviem ektrodien bet es ielieku ar četriem?

var likt ar 4 ari paskaties katalogā pēc koda un skruvē ieksā. starpība starp 2 un 4 eletrodiem ir vienk ka 4 elektrodi tipa ilgāk kalpo tobiš sprauga izdeg 4x lēnāk nekā ar 1 elektrodu. tur nav 4 dzirksteles kā daudzi domā jo dzirkstele vienmēr lec pa mazakas pretestības ceļu uz tuvāko eletrodu.
Offline
Modrs
20. Feb 2017, 06:59 #37820

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


19 Feb 2017, 21:26:03 @uldens1 rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
[IMG]plaisa starp vārstiem[/IMG]

Un vispār šādas plaisas var sametināt?
paskaties vai nav kanals preti tai plaisai,ja atmiņa neviļ tad tad jabut kanalam un galva metama,var meģinat metinat,bet jarauj ara sežas,pec tam jaliek atpakaļ,nezinu vai atmaksajas


no nevienas puses nevar redzēt no iekšpuses. No jebaja atnāks android endoskopa kamera, moš tā jāpamēģina iebāzt.
Šie te oldskūl motori vairs nav tik viegli atrodami šrotos, bet, iespējams, ja atradīšu, būs jāliek cita...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo