Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Pretkorozijas apstrāde

AutorsZiņojums
ATB
07. Oct 2015, 17:56 #41

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5182

Braucu ar: ♛ ♛

Sencis agrāk stāstīja, ka padomju laikos viens zināms kadrs savam žigulim visas hroma detaļas ar eļļainu lupatu vienmēr pārslaucījis - spīdējušas kā kaķa pauti.
Online
Laoshi
07. Oct 2015, 18:03 #42

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Oct 2015, 17:41:24 JohnyW rakstīja:

07 Oct 2015, 16:54:30 Laoshi rakstīja:

07 Oct 2015, 16:53:06 JohnyW rakstīja:
Izskatās, ka laikam tomēr būs jānoloka tie 500+, lai noskrāpē to rūsu un iekonservē...

Nu 500eur uz pāris (diviem) gadiem... Skaties pats.


Nu tur tā lieta, ka šie man sola arī notīrīt rūsu līdz metālam un uzlikt rūsas pārveidotāju un pēc tam aizsardzību. Protams 500-600E uz brīdi liekas paliels cipars, bet citi katori pa 150-250 veic tikai apstrādi.
Pirmie apsmidzina ar vasku, otrie laikam apsmidzina ar vasku + uzliek bitumu (piķveidīgo). Bet ja kas apakšā ir sācis rūsēt, tad tas arī turpinās.. to līdz ar to apstrāde var sanākt dekoratīvi..
300Eināri vienai ziemai gan nav baigi maz.. tur jau var arī vairākreiz nedēļā vest mazgāt auto ziemas laikā.. bet laikam jādara abi, ja grib kādus 5 gadus kaut cik saglabāt nu mana 7gadīgā auto izskatu...


Iesaku atstāt neskartas tās vietas, kur viss ok. Pašu rūsu nopidarīt ar drāteni, tad skābo grunti, tad brunox, tad uzpūst grubuli. Ja Tavam 7gadīgam auto visa apakša norūsējusi, tad tiec no tāda drapaka vaļā un nopērc audi c3. Tiem auto ir 30 gadi, bet viņi tā nemīl rūsu, kā līzinga maize.
Offline
kexxx
07. Oct 2015, 19:40 #43

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11530

Braucu ar:


07 Oct 2015, 17:41:24 JohnyW rakstīja:

07 Oct 2015, 16:54:30 Laoshi rakstīja:

07 Oct 2015, 16:53:06 JohnyW rakstīja:
Izskatās, ka laikam tomēr būs jānoloka tie 500+, lai noskrāpē to rūsu un iekonservē...

Nu 500eur uz pāris (diviem) gadiem... Skaties pats.


Nu tur tā lieta, ka šie man sola arī notīrīt rūsu līdz metālam un uzlikt rūsas pārveidotāju un pēc tam aizsardzību. Protams 500-600E uz brīdi liekas paliels cipars, bet citi katori pa 150-250 veic tikai apstrādi.
Pirmie apsmidzina ar vasku, otrie laikam apsmidzina ar vasku + uzliek bitumu (piķveidīgo). Bet ja kas apakšā ir sācis rūsēt, tad tas arī turpinās.. to līdz ar to apstrāde var sanākt dekoratīvi..
300Eināri vienai ziemai gan nav baigi maz.. tur jau var arī vairākreiz nedēļā vest mazgāt auto ziemas laikā.. bet laikam jādara abi, ja grib kādus 5 gadus kaut cik saglabāt nu mana 7gadīgā auto izskatu...


ja 7 gadīgs auto jau rūsē, tad tiec vaļā no tā sūda, kamēr vēl var... nu nebūs neviena apstrāde labāka par rūpnīcā uz plika metāla uzlikto... un ja no rūpnīcas liktā ir sūds, tad tur vnk lol nau vērc

viedoklis subjektīvais
Offline
RSAWorkshop
07. Oct 2015, 22:59 #44

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ja nu kas, tad arī krāmējos ar pretrūsas apstrādi, rūsainās vietas pucēju līdz plikam metālam, tad protams fosfatējošā grunts (nav tas pats kas skābā), tad parastā grunts un tad piķis, protams ar visu plastmasu demontāžu un vajadzības gadījumā arī pārējās detaļas tiks noņemtas, dobumi ar speciālu konservantu un protams arī durvju iekšas izpūstas, lai apakšas nerūsē, sarūsējušas durvis tas protams neglābs, bet veselajām mūžu pagarinās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
JohnyW
08. Oct 2015, 08:05 #45

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Nav tik traki. Rūsa parādījusies aizmugures daļā. Bet doma ir veikt preventīvus pasākumus, lai ar šo vēl 5 gadus var braukt.
Auto nav slikts, ir reāli 200k uz odo, jo auto lietots LV, tādēļ sāls arī nav to smādējusi.
Kādi izcenojumi iepriekš minētajiem darbiem?
Offline
JohnyW
08. Oct 2015, 10:28 #46

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Nav jau arī nemaz tik daudz automarkas, kas pirktas LV, 7 gadus braukušas pa LV ceļiem nebūtu ar noslieci uz Rūsu.
Jo mūsu gadsimtā (pēc 2000) jau ražo EKO zaļos automobīļus, kur metāls papīra biezumā un kas līdz līzinga beigām paši jau sāk sadalīties - patērētāju sabiedrības blakusefekts..
Offline
JohnyW
22. Oct 2015, 10:55 #47

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..
Offline
KF
22. Oct 2015, 11:04 #48

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

kā domā nokaltēt to bitumveidīgo slāni? Vasarā saulē viņš parasti kalst 2 diennaktis, tagad +8 grādos un mitrā laikā...
Offline
Laoshi
22. Oct 2015, 11:10 #49

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Oct 2015, 11:04:26 KristapsRA rakstīja:
kā domā nokaltēt to bitumveidīgo slāni? Vasarā saulē viņš parasti kalst 2 diennaktis, tagad +8 grādos un mitrā laikā...


Nu ja nedomā šļūkt uz vēdera pa zāli, tad lai viņš kalst tur pamzām, pats braukā apkārt.
Offline
JohnyW
22. Oct 2015, 11:15 #50

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


22 Oct 2015, 11:04:26 KristapsRA rakstīja:
kā domā nokaltēt to bitumveidīgo slāni? Vasarā saulē viņš parasti kalst 2 diennaktis, tagad +8 grādos un mitrā laikā...

Gan jau būs jāpagaida vairākas dienas..
Ir garāžas, kur čaļi uzliek vūtēju un uzsilda telpas, lai kalst normāli, šeit neredzēju to, bet nu galvenais, lai tas bitums nelobas nost saskarē ar ūdeni.. Pats esmu pūtis grubuli pavēsākā laikā un braucis kamēr nav nožuvis.. viens no grubuļiem, ko pirku Gr..auto, man atlobījās kā plēve.. Bet vienu citu reizi man vietējā lauku servisā piedāvāja uzpūst tjipa grubuli-pikji.. Tas bija kkāds RU ražojums, kas pūšot brīžiem nāca ārā pēc izskata tāds kā blīvs zirnekļu tīkls - šķiedrains. Tas kā pielipa, tas nekas tur nost nenāca, kaut arī nebija baigi nožuvis..
Šajā laikā gan tāpat jau būs vajadzīgas kādas dienas, lai arī krāsa nožūtu, jo nav jau vairs tik silts diemžēl.
Offline
RSAWorkshop
23. Oct 2015, 11:32 #51

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


22 Oct 2015, 11:04:26 KristapsRA rakstīja:
kā domā nokaltēt to bitumveidīgo slāni? Vasarā saulē viņš parasti kalst 2 diennaktis, tagad +8 grādos un mitrā laikā...

Atļaušos iestarpināt, ka bituma pārklājums nenožūst nekad, ar liku viņš paliek mazāk lipīgs
Ir žūstošais pārklājums, kuru izmanto pieņemsim sliekšņiem un kuru pēc tam krāso, auto apakšai viņš neder jo sāk plaisāt un lobīties nost
Un jā, telpā ir +16

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 23 Oct 2015, 11:33:07 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
3AKOH
08. Aug 2016, 00:59 #52

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Kur taisa labu antikoru? Kantoris, materiāls, cenas, garantija/solītais ilgumus bez rusas
Offline
CaraCal
15. Aug 2016, 14:51 #53

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=25840&start=0

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 15 Aug 2016, 14:52:35 ]

Offline
ATB
19. Aug 2018, 15:17 #54

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5182

Braucu ar: ♛ ♛

Vajag padomu. Ir 94.gada FORD F150 XL Extended Cab - nepieciešams uztaisīt laika zoba radīto bojājumu apstrādi. Precīzāk - ir nepieciešams nostrūklot + sametināt + apstrādāt ar kādu mastiku tieši auto salona grīdu no apakšas. Tad pēc tam vajag apstrādāt arī kabīnes virsbūves daļu (kopā ar durvīm), kur būs nepieciešams gan pametināt, gan piešpaktelēt, gan krāsot. Pašu kabīni jau esmu izjaucis un atlicis to tikai ielikt un aizvest uz kādu labu kantori. Vienīgais, kas būs palicis ir abi divi stikli sānos un priekšējais un aizmugurējais. Grīda ir viens liels caurums tieši, kur atbalsta gumija atrodas - kabīne pašlaik ir iesēdusies uz šofera pusi, jo grīda ir virs paduškas izrūsējusi. Jautājums - kurš, kur, cik ātri un par kādām naudām var to izdarīt? Man pašam ir pazīstams labs metinātājs, bet viņš nenodarbojas ar smilšu strūklu, bet to ofic vajag izdarīt pirms kāds kaut ko sāk ar metināmo skriet virsū.

Kabīne tiks atvesta ar platformu, tādēļ loģiski ir nepieciešama arī tehnika, kas to varētu izcelt ārā.

PM

[ Šo ziņu laboja ATB, 19 Aug 2018, 15:18:50 ]

Online
Lauriko
19. Aug 2018, 15:35 #55

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


22 Oct 2015, 10:55:35 @JohnyW rakstīja:
Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..

Kādi 3 gadi pagājuši, kā jūtas apstrādātais auto?
Offline
Bender
19. Aug 2018, 17:50 #56

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91


19 Aug 2018, 15:17:39 @ATB rakstīja:
Vajag padomu. Ir 94.gada FORD F150 XL Extended Cab - nepieciešams uztaisīt laika zoba radīto bojājumu apstrādi. Precīzāk - ir nepieciešams nostrūklot + sametināt + apstrādāt ar kādu mastiku tieši auto salona grīdu no apakšas. Tad pēc tam vajag apstrādāt arī kabīnes virsbūves daļu (kopā ar durvīm), kur būs nepieciešams gan pametināt, gan piešpaktelēt, gan krāsot. Pašu kabīni jau esmu izjaucis un atlicis to tikai ielikt un aizvest uz kādu labu kantori. Vienīgais, kas būs palicis ir abi divi stikli sānos un priekšējais un aizmugurējais. Grīda ir viens liels caurums tieši, kur atbalsta gumija atrodas - kabīne pašlaik ir iesēdusies uz šofera pusi, jo grīda ir virs paduškas izrūsējusi. Jautājums - kurš, kur, cik ātri un par kādām naudām var to izdarīt? Man pašam ir pazīstams labs metinātājs, bet viņš nenodarbojas ar smilšu strūklu, bet to ofic vajag izdarīt pirms kāds kaut ko sāk ar metināmo skriet virsū.

Kabīne tiks atvesta ar platformu, tādēļ loģiski ir nepieciešama arī tehnika, kas to varētu izcelt ārā.

PM


Tolmets. Ja vien tas vāģis nav mantots ar vārdiem "Dēls, šeit mēs tevi ieņēmām".

Vai meklē tādu pašu vietā no kādas sausas un saulainais zemes. Būs ievērojami lētāk.

[ Šo ziņu laboja Bender, 19 Aug 2018, 17:51:07 ]

Offline
soulfreak
19. Aug 2018, 18:01 #57

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Vajag auto ar rāmi apstrādāt ar labu pretrūsu, nevis kraunu vai cietu bitumu. Ko iesakāt?
Offline
ATB
19. Aug 2018, 18:31 #58

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5182

Braucu ar: ♛ ♛


19 Aug 2018, 17:50:03 @Bender rakstīja:

Tolmets. Ja vien tas vāģis nav mantots ar vārdiem "Dēls, šeit mēs tevi ieņēmām".

Vai meklē tādu pašu vietā no kādas sausas un saulainais zemes. Būs ievērojami lētāk.


Diemžēl tolmets atkrīt.
Online
Lauriko
19. Aug 2018, 18:47 #59

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Bija te tas Valdis P. Un Jānis kaut kāds, no Jelgavas abi, tie tur strūklo un metina un gruntē un kraso viskautko!
Offline
Mikels
19. Aug 2018, 22:54 #60

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4615

Braucu ar: cieņu

Ir kādam iesakāms,kāds līdzeklis,izņemot krown,kas ir caurspīdīgs,aizsargā pret rūsu, ir hidrofobs un pietiekami noturīgs ar ko profilaksei varētu izspūst riteņu arkas pirms ziemas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo