Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 65 viesi un 42 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
bmwaddict
17. Oct 2020, 23:27 #9521

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7391

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Oct 2020, 22:56:33 @sys9291 rakstīja:

17 Oct 2020, 22:52:05 @vadjiksBMW rakstīja:
Tur tak viss slikti, eļļas jāmaina, šāles jāskatās, ķēdes jāmaina, ar sausu bāku nevar braukt un kas tik vēl ne

kādas šāles? kas uz N47 šāles ir kaut kāda panaceja? (nejaucam ar čipšotiem N57), ķedi samainam un braucam ar vecā 3.0 jaudu... tikai patēriņš garšīgāks nekā M47...

man domaat tur cilveeks meerkjee uz pirmjiem paaris gadinjiem kad E90 veel naaca oficiaali bez DPF attieciigi ar TA probleemu nebuus nekad. tikai nu taadu atrast veel labaa staavoklii ir mission impossible. vispaar M47 ir diezgan bezprobleemu dzineejs, ir savi kasjaki bet dzineejs kaa taads seedies un brauc pat ja pulkstenii 500k km
Offline
vadjiksBMW
17. Oct 2020, 23:37 #9522

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


17 Oct 2020, 23:27:53 @bmwaddict rakstīja:

17 Oct 2020, 22:56:33 @sys9291 rakstīja:

17 Oct 2020, 22:52:05 @vadjiksBMW rakstīja:
Tur tak viss slikti, eļļas jāmaina, šāles jāskatās, ķēdes jāmaina, ar sausu bāku nevar braukt un kas tik vēl ne

kādas šāles? kas uz N47 šāles ir kaut kāda panaceja? (nejaucam ar čipšotiem N57), ķedi samainam un braucam ar vecā 3.0 jaudu... tikai patēriņš garšīgāks nekā M47...

man domaat tur cilveeks meerkjee uz pirmjiem paaris gadinjiem kad E90 veel naaca oficiaali bez DPF attieciigi ar TA probleemu nebuus nekad. tikai nu taadu atrast veel labaa staavoklii ir mission impossible. vispaar M47 ir diezgan bezprobleemu dzineejs, ir savi kasjaki bet dzineejs kaa taads seedies un brauc pat ja pulkstenii 500k km



5.-7. gads ir vnk laiks kad nāca M47, kā sāka ražot 5. gadā, tad 7. gadā ap septembri aizgāja N47. DPF uz M47 var gan būt, gan nebūt, hvz pēc kāda principa to rūpnīcā dalīja. Starpība itkā bija, ka kam izpūtējs skatās uz leju nebija, kam taisni bija DPF.
Offline
who
Vakar, 11:14 #9523

Kopš: 18. May 2014

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

Sveiki viesiem ar kam vairāk jāpievērš uzmanība pēkot 2010 gada e91 ar 2.d 135kw?
Paldies jau iepriekš
Offline
chaboska
Vakar, 11:20 #9524

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1057

Braucu ar: Ⓧ①

Dīzeļa problēmām un vai ir mainīta dzinējam ķēde.
Offline
yanjux
Vakar, 11:23 #9525

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4714

Braucu ar: mīkstu jumtu


19 Oct 2020, 11:14:27 @who rakstīja:
Sveiki viesiem ar kam vairāk jāpievērš uzmanība pēkot 2010 gada e91 ar 2.d 135kw?
Paldies jau iepriekš


Jāpievērš uzmanība tam ka, ja pareizi atceros, 2010.g 135kw nenāca.
Tos sāka likt no 2011.g
Offline
defekc
Vakar, 12:03 #9526

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14315

Braucu ar: BMW


19 Oct 2020, 11:23:41 @yanjux rakstīja:

19 Oct 2020, 11:14:27 @who rakstīja:
Sveiki viesiem ar kam vairāk jāpievērš uzmanība pēkot 2010 gada e91 ar 2.d 135kw?
Paldies jau iepriekš


Jāpievērš uzmanība tam ka, ja pareizi atceros, 2010.g 135kw nenāca.
Tos sāka likt no 2011.g


Esi pārliecināts?
Online
who
Vakar, 14:14 #9527

Kopš: 18. May 2014

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


19 Oct 2020, 12:03:39 @defekc rakstīja:

19 Oct 2020, 11:23:41 @yanjux rakstīja:

19 Oct 2020, 11:14:27 @who rakstīja:
Sveiki viesiem ar kam vairāk jāpievērš uzmanība pēkot 2010 gada e91 ar 2.d 135kw?
Paldies jau iepriekš


Jāpievērš uzmanība tam ka, ja pareizi atceros, 2010.g 135kw nenāca.
Tos sāka likt no 2011.g


Esi pārliecināts?

Nāca no 04.10 135kw
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips