Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
exlibris
07. Sep 2019, 20:31 #8581

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Kur var pamērīt? Man aizdoma ka ir mainīta tā ķēde, jo vēsturē Vācijā ap 150k uzrāda 22 stundu darbu.
Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2019, 20:36 #8582

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu visur kur var, kam ir instruments, lai nav motors jājauc

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
08. Sep 2019, 15:43 #8583

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2623

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...

1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.

Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?

2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?

3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?

4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 08 Sep 2019, 15:54:03 ]

Offline
Mixzzz
08. Sep 2019, 15:48 #8584

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2623

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


06 Sep 2019, 11:19:41 @Mikels rakstīja:

06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:

06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?

Domāju, ka arī stāsts nav arī par to, ka speciāli ražo nekvalitatīvas lietas. Mūsdienu auto paliek tehnoloģiski sarežģītāki, attiecīgi auto sastāv no daudz vairāk detaļām, kā tie paši 90to gadu auto. Kaut ko ražojot ir milzīga iespēja pieļaut kļūdas, liela brāķa iespēja pat katrai sīkākajai detaļai un šādu detaļu vienam auto ir neizsakāmi daudz. Jā, kaut ko var paredzēt, iztestēt, bet ir lietas, ko nevar paredzēt un tās var atklāties tikai kādas lietas ļoti specifiskos ekspluatācijas apstākļos. Pat, ja atsevišķas detaļas pašas par sevi ir kvalitatīvās un pilda savu funkciju nevainojami, saliekot kopā tās lielākā mehānismā var sanāk tā, ka kaut kas īsti labi tomēr nedarbojas un aiziet pa pieskari.
Es ceru jūs saprotat, ka ķēde, kas izturēs miljonu km, ir sūdīga no inženieru puses? Tas nozīmē, ka rūpnīcai tās ir liekas papildu izmaksas un vēl to, ka tas auto ies daudz ilgāk par paredzēto laiku, dēļ kā cilvēki mazāk pirks jaunu auto. Ražotājam nevajag auto, kas iet mūžību...
Offline
smilee45
08. Sep 2019, 16:59 #8585

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

Pajaucu vaļā savu e90, lai saprastu, kas no aizmugures skan. Nebija ne izrūsējuši bremža aizsarga caurumi ne kāda atspere izlekusi.Vnk bremzējošais materiāls nolecis nost no abiem bremžu lokiem.....(orģinālie bmw)
Pilsētā tirgo lokus no e36 un e30 šamie neder e90?(vnk lai nav jāsūta un jāgaida)

[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Sep 2019, 17:21:56 ]

Online
exlibris
08. Sep 2019, 19:05 #8586

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


08 Sep 2019, 15:43:23 @Mixzzz rakstīja:
Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...

1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.

Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?

2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?

3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?

4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?


Man liekas ka tā ķēdes problēma ir stipri uzpūsta, ja pārplīst 100gb no 10 miljoni tad tas ir rādītājs(labā nozīmē). Šis n47 dzinējs ir saņēmis divus gadus pēc kārtas labākā dzinēja balvu. No savas puses varu teikt to labāko, ļotii ekanomisks - Šveice turp atpakaļ ar pilnu bagāžnieku un salonu vidēji 5,9 litri, pa bāni dedzinot 140 - 180. Pēc 220k uz motora vai kārbas nav nevienas eļļas pilītes. Ritošā - atdzenot no Vācijas 500 EUR + sajūgs. Elektronika viss ok. Gandrīz gadu nekas nav bijis jādara.

[ Šo ziņu laboja exlibris, 08 Sep 2019, 19:08:55 ]

Offline
Asch
08. Sep 2019, 19:29 #8587

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4181

Braucu ar:

Kas no tiem 2 litrigajim bija bija visjedzigakais? 163 hp?
FL tad 177 hp vai kko citu?
Offline
7iktors
09. Sep 2019, 09:26 #8588

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: velosipēdu


08 Sep 2019, 15:43:23 @Mixzzz rakstīja:
Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...

1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.

Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?

2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?

3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?

4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?


Šeku, ja nav krievu valoda galīgi sveša, tad cilvēks visu izstāsta par N47
https://www.youtube.com/watch?v=L3_TsofzqbY

[ Šo ziņu laboja 7iktors, 09 Sep 2019, 09:26:33 ]

Offline
FisherS
09. Sep 2019, 09:43 #8589

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem

No n47 labākais ir 135kw, šiem ir atrisināta problēma ar ķēdēm, bet tas nenozīmē, ka nav jāmaina. Bet 1k+ eur par ķēdes maiņu tikai oligarhi var nolikt. Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.
Pašam 143kw ķēdes maiņa izmaksāja 480eur un nākamajā dienas vakarā jau brauc pakaļ.
Offline
yanjux
09. Sep 2019, 10:13 #8590

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4869

Braucu ar: mīkstu jumtu

Kur uztaisīt savirzi?

Interesē kantoris ne-pārdaugavā un tāds kur sajēdz ko dara.
Var ieteikt?
Offline
Bender
09. Sep 2019, 16:20 #8591

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91


09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.


Hz, kā viņi panāk tos 600 €, ja pat ar vairumnieka atlaidēm tikai detaļas nostājās uz 400 € (normāla ražotāja, nevis lētākais no saraksta). Saprotu, ka Bauska nav lielpilsēta un darba izmaksas ir lētākās, bet ne jau vergošanas līmenī.
Offline
smilee45
09. Sep 2019, 16:23 #8592

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

Pašam ir m47 jau ekonomisks auto ar 2l dizeli 120kw. Zinu, ka n47 esot vēl ekonomiskāks un jauda jau teju 100zirgi no litra kamēr starp bmw un vw plaisa ir milzīga. Bmw sedans/unversālis rij mazāk kā golf hečbeks....
Online
devil_666
09. Sep 2019, 16:30 #8593

Kopš: 18. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: E91 320D

Čau visi. Gribu nopirkt salonu uz e91, piedava tikai angļus, vai vajadzes ko pārtaisīt ja liec tadus benķus?
Offline
RSAWorkshop
09. Sep 2019, 17:19 #8594

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Sep 2019, 16:20:46 @Bender rakstīja:

09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.


Hz, kā viņi panāk tos 600 €, ja pat ar vairumnieka atlaidēm tikai detaļas nostājās uz 400 € (normāla ražotāja, nevis lētākais no saraksta). Saprotu, ka Bauska nav lielpilsēta un darba izmaksas ir lētākās, bet ne jau vergošanas līmenī.
Elementāri, pusi nenomainot un saliekot lētākos materiālus Pašlaik lieku kopā S85, tur arī fruktam bija pa 3000 ''pārlasīts motors'', jo tipa nekas tur dārgs neesot Finālā pašlaik ir 7000 un vēl aug, jo izrādās, ka visādi apkares termoaizsargi, skrūves, stiprinājumi un citi štrunti ir papisti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
exlibris
09. Sep 2019, 18:29 #8595

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Varbūt neceļ motoru laukā
Offline
Jurchixx
09. Sep 2019, 18:36 #8596

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8222

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Vai tad kāds vispār vēl cel motoru arā, lai samainītu kēdes?
Offline
HiJaCKeR
09. Sep 2019, 19:19 #8597

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i

vispār, kādēļ BMW servisa grāmatiņā nav paredzēts punkts, ka teiksim pie 200 kkm jāmaina ķēde ? tas tāds feils vien ir, ja jau nelika resursīgu ķēdi kā iepriekšējās paaudzes dzinējiem, bet no velosipēda
Offline
smilee45
09. Sep 2019, 19:37 #8598

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

Otra galejība ir eļļas maiņas intervāls... Biju vienu benzīnu arī apskatīt. 40k ir eļļas maiņas intervāls, ko īpašnieks līdz galam nav ievērojis. Tā vietā 48k... Teorētiski mazs nobraukums 160k, bet 160k 3 eļļas apkopes Dzinējs ir vnk nobraukts krietni vairāk kā kopts 300k dzinējs

[ Šo ziņu laboja smilee45, 09 Sep 2019, 19:37:54 ]

Online
exlibris
09. Sep 2019, 19:47 #8599

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Daudzi tikai brauc 160k no iegādes brīža. Kapēc viņiem mainīt bieži eļļu?
Offline
RolandsK
09. Sep 2019, 20:24 #8600

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
...


Padalamies ar info Kur un telefona nr.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo