Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
smudo
06. Sep 2019, 07:58 #8561

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

2017. gada audi 2.0d 140kw dzinejam rupnicas gramata zobsiksnas mainas intervals ir 190k km. Redzeju bukleta, ka tas maina pie Moller ar darbu un materialiem maksa ap 300 eur (varbut ta bija akcijas cena, jo vini piedava letakas cenas pecgarantijas 5+ gadus veciem auto). Pienemu, ka citur bus krietni letak. Zobsiksna vieglak griezas, ir klusaka un maksa mazak. Citiem VAG grupas auto ari ir tie pasi intervali un nav dzirdets, ka zobsiksnas raditu regularas problemas.

[ Šo ziņu laboja smudo, 06 Sep 2019, 07:59:17 ]

Offline
Oo_jaa_rs
06. Sep 2019, 08:44 #8562

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 577

Braucu ar: Subaru

VW Crafter arī zobenei intervāls bija pāri 200 tūkstoši...tik pie 190 tūkstošiem pārtrūka!)) Garantija tikko beigusies bij.
P.S.Auto vienās rokā no salona.
Offline
Mikels
06. Sep 2019, 08:51 #8563

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu

Senos laikos ķēde dzinējam bija gadrīz vai skaitāms kā bonuss, līdz bmw prezentēja n47 un n57 dīzeli Tagad, objektīvi skatoties, tiešām vieglāk būtu samainīt dzinējam zobsiksnu, kas izskatās iet vairāk par bmw ķēdēm

[ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Sep 2019, 08:51:23 ]

Offline
desadesa
06. Sep 2019, 09:30 #8564

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Nevis iet vairāk, bet faktiski zobsiksnas ir izturīgākas par ķēdēm, jo ķēdes taisa caur dirsu kā ritenim - ar divām sienām un +plānas. Tāpēc jebkura zobsiksna iet stabili 200k un pie 250k arī nekas viņai
Offline
sys9291
06. Sep 2019, 09:38 #8565

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Sep 2019, 08:44:45 @Oo_jaa_rs rakstīja:
VW Crafter arī zobenei intervāls bija pāri 200 tūkstoši...tik pie 190 tūkstošiem pārtrūka!)) Garantija tikko beigusies bij.
P.S.Auto vienās rokā no salona.

un goodvill ietvaros pa kapeikām sataisīja vai ne...
Offline
kere8
06. Sep 2019, 09:46 #8566

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

[ Šo ziņu laboja kere8, 06 Sep 2019, 09:46:44 ]

Offline
uldens1
06. Sep 2019, 09:53 #8567

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


06 Sep 2019, 00:45:19 @karro rakstīja:
Mēs joprojām runājam par zobsiksnām, nevis ķēdēm? 240k zobsiksnai izklausās no pasaku pasaules, dažas ķēdes tik daudz nevelk , veclaikos zobsiksnu ieteica mainīt ik pa apm 60k.
agrāk arī eļļas bij jāmaina pa 10k
Offline
Oo_jaa_rs
06. Sep 2019, 10:07 #8568

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 577

Braucu ar: Subaru


06 Sep 2019, 09:38:32 @sys9291 rakstīja:

06 Sep 2019, 08:44:45 @Oo_jaa_rs rakstīja:
VW Crafter arī zobenei intervāls bija pāri 200 tūkstoši...tik pie 190 tūkstošiem pārtrūka!)) Garantija tikko beigusies bij.
P.S.Auto vienās rokā no salona.

un goodvill ietvaros pa kapeikām sataisīja vai ne...

Nē, Moller-ā netaisījām. Citā random servisā nomainīja. Pat vārsti locīti nebija.
Offline
Oo_jaa_rs
06. Sep 2019, 10:09 #8569

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 577

Braucu ar: Subaru


06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!
Offline
kere8
06. Sep 2019, 10:54 #8570

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu


06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?
Offline
RR04
06. Sep 2019, 11:13 #8571

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:

06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?

Tu lohs esi, vai tikai tēlo tādu?
Offline
Mikels
06. Sep 2019, 11:19 #8572

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu


06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:

06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?

Domāju, ka arī stāsts nav arī par to, ka speciāli ražo nekvalitatīvas lietas. Mūsdienu auto paliek tehnoloģiski sarežģītāki, attiecīgi auto sastāv no daudz vairāk detaļām, kā tie paši 90to gadu auto. Kaut ko ražojot ir milzīga iespēja pieļaut kļūdas, liela brāķa iespēja pat katrai sīkākajai detaļai un šādu detaļu vienam auto ir neizsakāmi daudz. Jā, kaut ko var paredzēt, iztestēt, bet ir lietas, ko nevar paredzēt un tās var atklāties tikai kādas lietas ļoti specifiskos ekspluatācijas apstākļos. Pat, ja atsevišķas detaļas pašas par sevi ir kvalitatīvās un pilda savu funkciju nevainojami, saliekot kopā tās lielākā mehānismā var sanāk tā, ka kaut kas īsti labi tomēr nedarbojas un aiziet pa pieskari.
Offline
jan4ik1987
07. Sep 2019, 00:11 #8573

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku

e91 vajag sapulēt lukturus. Palikuši pavisam matēti un gaisma uz ceļu nekāda.. Kurš ar to ņemas PM ar cenām un laikiem, kad var aizdzīt mašīnu.
Offline
exlibris
07. Sep 2019, 19:15 #8574

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Man e91 184hp, pulkstenī 220000 tūkstoši. Vajadzētu domāt par ķēdes maiņu? Lieku skaņu no dzinēja nav.
Offline
Jurchixx
07. Sep 2019, 19:40 #8575

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

par maiņu tev vajadzēja sākt domāt 20k atpakaļ, tagad vnk jāmaina
Offline
hasans
07. Sep 2019, 19:50 #8576

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Ja nav pierādāms, ka iepriekšējais saimenieks to ir izdarijis, tad Tavā vietā baigi nevilktu ar to lietu.
Offline
exlibris
07. Sep 2019, 20:14 #8577

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Daudzus forumus esmu izlasījis par šo tēmu, šeit vienkārši uzprasīju ko tautieši domā par šo tēmu. Lielākā daļa ar šādu dzinēja modifikāciju brauc bez maiņas un nekas nenotiek, pie nosacījuma ja maina eļļu pie kādi 7000 tūkstoši, tā daru. Riskēšu un braukšu bez maiņas. 1000EUR maiņa vai motors par 1500, laikam nav jēga par to stresot. Pie tam no vecā dzinēja perifēriju var pārdot.


07 Sep 2019, 19:40:38 @Jurchixx rakstīja:
par maiņu tev vajadzēja sākt domāt 20k atpakaļ, tagad vnk jāmaina
Offline
Jurchixx
07. Sep 2019, 20:20 #8578

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

labu N47 dvižoku ar mazu nobraukumu nebūs tik viegli dabūt. Liksi nākošo ar 200k nobraukumu un tur būs tās pašas problēmas
Offline
Mikuzz
07. Sep 2019, 20:22 #8579

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli

Man ir video ar ķēdes stāvokli jūtami zem 200
Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2019, 20:28 #8580

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vēl var pamērīt ķēdes nostiepumu
Un 1500 eur motors toč nenostāsies Drīzāk tuvu 2500

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo