Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Bender
07. Feb 2019, 19:31 #7981

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91


07 Feb 2019, 17:06:09 @Mikels rakstīja:
Te netik daudz stāsts par viņas jēgu,bet vairāk par to,ja ir tad jāsaved kārtībā

Izravē un ieliec parastu bļauri, jēgas būs vairāk.
Offline
eriksc
09. Feb 2019, 13:47 #7982

Kopš: 16. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E46 un E91

Sekojoša problēma.
Nopirku e91 2.0D Xdrive ar N47 motoru.
Pie pirkšanas konstatēju, ka ir problēma ar DPF un spiedienu dzesēāsanas sistēmā. Tāpēc mašīna tika iegādāta pa pazeminātu cenu. Bet par to nav stāsts.
Aizdzenot uz servisu pateica, ka jāamputē DPF un tad iespējams spiedieni normalizēsies. Kā arī uztaisijām CO klātbūtnes testu dzesēšanas sistēmā. Kā rezultātā tikai ar otro reizi uzrādīja knapu CO klātbūtni
Tāpēc DPF izgriezu un pie reizes piečipoju. Paldies KAROSS. Tagad viss griežas daudz jestrāk. Tomēr joprojām dzesēšanas sistēmā ir pārāk liels spiediens (trubas kā akmens) un negribīgi arī lielais loks slēdzas iekšā.

Jutājums sekojošs. Vai ir vērts vēl ko skatīties un mēģināt, vai tomēr jāravē galva nost, jo ir plaisa galvā vai izpūsta galvas blīve, vai ļaunākajā gadījumā plaisa blokā? Un cik remonts var izmaksāt un pie kā labāk taisīt?
Offline
uldens1
09. Feb 2019, 13:59 #7983

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:

ļoti liela iespēja ka plaisa blokā,jajauc arā un tad jau redzēs kas pa vainu.
Offline
KaspichsS
09. Feb 2019, 14:21 #7984

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


09 Feb 2019, 13:47:41 @eriksc rakstīja:
Sekojoša problēma.
Nopirku e91 2.0D Xdrive ar N47 motoru.
Pie pirkšanas konstatēju, ka ir problēma ar DPF un spiedienu dzesēāsanas sistēmā. Tāpēc mašīna tika iegādāta pa pazeminātu cenu. Bet par to nav stāsts.
Aizdzenot uz servisu pateica, ka jāamputē DPF un tad iespējams spiedieni normalizēsies. Kā arī uztaisijām CO klātbūtnes testu dzesēšanas sistēmā. Kā rezultātā tikai ar otro reizi uzrādīja knapu CO klātbūtni
Tāpēc DPF izgriezu un pie reizes piečipoju. Paldies KAROSS. Tagad viss griežas daudz jestrāk. Tomēr joprojām dzesēšanas sistēmā ir pārāk liels spiediens (trubas kā akmens) un negribīgi arī lielais loks slēdzas iekšā.

Jutājums sekojošs. Vai ir vērts vēl ko skatīties un mēģināt, vai tomēr jāravē galva nost, jo ir plaisa galvā vai izpūsta galvas blīve, vai ļaunākajā gadījumā plaisa blokā? Un cik remonts var izmaksāt un pie kā labāk taisīt?


Ērik, tu taču neapvanosies, ja pamatoti nosaukšu tevi par biomasas gabalu, kuram novēlu nosprāgt no plaušu vēža. Bet pirms tam - dikti mocīties.
Offline
RolandsK
09. Feb 2019, 14:54 #7985

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


07 Feb 2019, 17:21:32 @Amphiney rakstīja:

bija šis pats. rezultātā mainīju uz agm akumulatoru un izrādījās, ka iepriekšējais īpašnieks taupījis naudu un iekšā bija parastais.



Vispār jau, ja nav start/stop sistēma, tad var likt gan parasto gan agm. Un jāstrādā bez problēmām.
Ja ir start/stop, tad tikai agm.
Offline
eriksc
09. Feb 2019, 16:18 #7986

Kopš: 16. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E46 un E91


09 Feb 2019, 14:21:52 @KateG rakstīja:

09 Feb 2019, 13:47:41 @eriksc rakstīja:
Sekojoša problēma.
Nopirku e91 2.0D Xdrive ar N47 motoru.
Pie pirkšanas konstatēju, ka ir problēma ar DPF un spiedienu dzesēāsanas sistēmā. Tāpēc mašīna tika iegādāta pa pazeminātu cenu. Bet par to nav stāsts.
Aizdzenot uz servisu pateica, ka jāamputē DPF un tad iespējams spiedieni normalizēsies. Kā arī uztaisijām CO klātbūtnes testu dzesēšanas sistēmā. Kā rezultātā tikai ar otro reizi uzrādīja knapu CO klātbūtni
Tāpēc DPF izgriezu un pie reizes piečipoju. Paldies KAROSS. Tagad viss griežas daudz jestrāk. Tomēr joprojām dzesēšanas sistēmā ir pārāk liels spiediens (trubas kā akmens) un negribīgi arī lielais loks slēdzas iekšā.

Jutājums sekojošs. Vai ir vērts vēl ko skatīties un mēģināt, vai tomēr jāravē galva nost, jo ir plaisa galvā vai izpūsta galvas blīve, vai ļaunākajā gadījumā plaisa blokā? Un cik remonts var izmaksāt un pie kā labāk taisīt?


Ērik, tu taču neapvanosies, ja pamatoti nosaukšu tevi par biomasas gabalu, kuram novēlu nosprāgt no plaušu vēža. Bet pirms tam - dikti mocīties.

Neprasīju novēlējumus, bet gan atbildi uz problēmu. Ja nav atbildes un neapjēdz ko runā tad ieteiktu netērēt nedz savu nedz citu cilvēku laiku.
Bet ar savu vēzi vari pats/pati iet un mīļoties cik vien vēlies. Citiem ar to nevajag uzplīties.
Offline
The_Fireman
09. Feb 2019, 19:11 #7987

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.

Kāda šobrīd varētu būt cena e90 2.5 benzīns /gāze 2006.gads Mpaka ar beigtu dzinēju? Pa cik varētu pārdot?
Offline
GirtzB
09. Feb 2019, 19:16 #7988

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

imho ~3000 ja viss pārējais labā stāvoklī...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
yanjux
09. Feb 2019, 19:19 #7989

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4869

Braucu ar: mīkstu jumtu

Noskaidro šrotā cik maksā dzinējs, apjautājies servisā cik prasīs par maiņu + pieliec klāt šķidrumus, blīves un visu citu ko būtu normāli nomainīt mainot motoru. Iegūsi cenu cik būs to auto dabūt atkal braucamu. Un tad salīdzini ar cenu par kuru vari nopirkt ejošu.
Ja Tev liekas ka tas jājiens ir tā vērts un varbūt vēl pat sanāk izdevīgi - uz priekšu.
Domāju ka 3k diez vai. Ok. m paka tas ir labi, bet gāzes esamība uz tā auto liecina tikai par to ka ar to braucis kapeikpisējs.
Sorry.
Offline
The_Fireman
09. Feb 2019, 20:59 #7990

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


09 Feb 2019, 19:19:53 @yanjux rakstīja:
Noskaidro šrotā cik maksā dzinējs, apjautājies servisā cik prasīs par maiņu + pieliec klāt šķidrumus, blīves un visu citu ko būtu normāli nomainīt mainot motoru. Iegūsi cenu cik būs to auto dabūt atkal braucamu. Un tad salīdzini ar cenu par kuru vari nopirkt ejošu.
Ja Tev liekas ka tas jājiens ir tā vērts un varbūt vēl pat sanāk izdevīgi - uz priekšu.
Domāju ka 3k diez vai. Ok. m paka tas ir labi, bet gāzes esamība uz tā auto liecina tikai par to ka ar to braucis kapeikpisējs.
Sorry.

Nu tagad top jautājums par to vai likt citu dzinēju vai tirgot nost tādu kāds ir šobrīd. Bēdīgi liela cena šiem dzinējiem tirgū, tāpēc ir ļoti lielas pardomas vai vispār ir vērts ieguldīties.

Gāze jau bija virsū kad nopirku un iespējams, ka tiešām pirmstam brauca kads piesējs, mana gadījumā pisēja, jo ļoti daudz kas tika samainīts un par to arī ir kreņķis, ka ieguldīts darbs un nauda, un tagad ir šāda šaize. Ar auto bija paredzēts vēl braukt un braukt.

Offline
RSAWorkshop
09. Feb 2019, 21:10 #7991

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ar gāzi gluži vienkārši aizmirsti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Amphiney
09. Feb 2019, 22:05 #7992

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 941

Braucu ar: F11


07 Feb 2019, 15:54:54 @sys9291 rakstīja:

07 Feb 2019, 15:15:51 @aivis21 rakstīja:

07 Feb 2019, 15:06:28 @sys9291 rakstīja:

07 Feb 2019, 12:45

neviens jau te nav ekstrasenss - tapēc vajag papildus info...
A starteris atslēdzas - jebšu sajūta, ka nevar pagriezt? Man šitāds gļuks bija dēļ akumulatora - it kā pietrūkst jaudas... Akumulatora nomaiņa atrisināja problēmu (akumulators bija OEM nepilnus 3 gadus vecs). Tapēc ieteiktu sākt ar akumulatora uzlādi un skatīties kas notiks tālāk...

akumulatoru esmu ladejis.. tada sajuta ka kkas nelauj vinam izgriezt, nevis pietrukst jauda.. domaju ka mainishu akk un redzes kas bus.. moshk vnk akim kkads gluks..kaut gan kad ara -15 bez problemam leca..

un akumulatoru liekam AGM, viņš labāk iztur start/stop, kā arī enerģijas rekuperāciju....


Bija, bija arī manam start/stop.
Offline
KaspichsS
09. Feb 2019, 23:55 #7993

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


09 Feb 2019, 20:59:42 @The_Fireman rakstīja:

09 Feb 2019, 19:19:53 @yanjux rakstīja:
Noskaidro šrotā cik maksā dzinējs, apjautājies servisā cik prasīs par maiņu + pieliec klāt šķidrumus, blīves un visu citu ko būtu normāli nomainīt mainot motoru. Iegūsi cenu cik būs to auto dabūt atkal braucamu. Un tad salīdzini ar cenu par kuru vari nopirkt ejošu.
Ja Tev liekas ka tas jājiens ir tā vērts un varbūt vēl pat sanāk izdevīgi - uz priekšu.
Domāju ka 3k diez vai. Ok. m paka tas ir labi, bet gāzes esamība uz tā auto liecina tikai par to ka ar to braucis kapeikpisējs.
Sorry.

Nu tagad top jautājums par to vai likt citu dzinēju vai tirgot nost tādu kāds ir šobrīd. Bēdīgi liela cena šiem dzinējiem tirgū, tāpēc ir ļoti lielas pardomas vai vispār ir vērts ieguldīties.

Gāze jau bija virsū kad nopirku un iespējams, ka tiešām pirmstam brauca kads piesējs, mana gadījumā pisēja, jo ļoti daudz kas tika samainīts un par to arī ir kreņķis, ka ieguldīts darbs un nauda, un tagad ir šāda šaize. Ar auto bija paredzēts vēl braukt un braukt.




varbūt noder:
N series un LPG
Offline
enimaals
10. Feb 2019, 10:59 #7994

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Kāds varbūt ir rebildojis reduktoru?
Un zin kur var pasūtīt gultņus?
Varbūt kāds tirgo lietotu reduktoru?benzīna.
Offline
The_Fireman
10. Feb 2019, 14:54 #7995

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


09 Feb 2019, 23:55:57 @KateG rakstīja:

09 Feb 2019, 20:59:42 @The_Fireman rakstīja:

09 Feb 2019, 19:19:53 @yanjux rakstīja:
Noskaidro šrotā cik maksā dzinējs, apjautājies servisā cik prasīs par maiņu + pieliec klāt šķidrumus, blīves un visu citu ko būtu normāli nomainīt mainot motoru. Iegūsi cenu cik būs to auto dabūt atkal braucamu. Un tad salīdzini ar cenu par kuru vari nopirkt ejošu.
Ja Tev liekas ka tas jājiens ir tā vērts un varbūt vēl pat sanāk izdevīgi - uz priekšu.
Domāju ka 3k diez vai. Ok. m paka tas ir labi, bet gāzes esamība uz tā auto liecina tikai par to ka ar to braucis kapeikpisējs.
Sorry.

Nu tagad top jautājums par to vai likt citu dzinēju vai tirgot nost tādu kāds ir šobrīd. Bēdīgi liela cena šiem dzinējiem tirgū, tāpēc ir ļoti lielas pardomas vai vispār ir vērts ieguldīties.

Gāze jau bija virsū kad nopirku un iespējams, ka tiešām pirmstam brauca kads piesējs, mana gadījumā pisēja, jo ļoti daudz kas tika samainīts un par to arī ir kreņķis, ka ieguldīts darbs un nauda, un tagad ir šāda šaize. Ar auto bija paredzēts vēl braukt un braukt.




varbūt noder:
N series un LPG

Man vairs nekas nenoder. Gāzi es pats neliku, jau nāca komplektā, pēdējo gandrīz pusotru lēju tikai benzīnu Neste 99%. Ar gāzi te soreiz nebūs nekāds sakars manai problēmai. Ir bijusi kaut kādā brīdī dzinēja pārkaršana, bet kad un kur hvz. Rezultāts ir tāds kāds viņš ir BASTA. Tagad vnk jāpieņem lēmums ieguldīties vai pārdot kā ir.
kaput

[ Šo ziņu laboja The_Fireman, 10 Feb 2019, 14:55:21 ]

Offline
RSAWorkshop
10. Feb 2019, 15:17 #7996

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu un kas tur tāds ir? Samaini saplīsušo, izmet gāzi un brauc

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
10. Feb 2019, 16:11 #7997

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11505

Braucu ar:


10 Feb 2019, 15:17:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu un kas tur tāds ir? Samaini saplīsušo, izmet gāzi un brauc


nuu, nez vai tik vienkārši būs, kā vnk samaini un mauc
ir taču kkāds iemesls, kāpēc tas stiprinājums pēkšņi saplīsa... "parasta" gāzu sadales mehānisma gadījumā varētu pieņemt, ka vārsts ar virzuli satikās, bet te vēl valvetronics pa vidu vai kā nu viņu pareizi sauc- tad jau varbūt tajā kaut kas noķīlēja...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 10 Feb 2019, 16:12:09 ]

Offline
cietaisrieksts
12. Feb 2019, 19:22 #7998

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:

E90 adaptīvo gaismu modulis.
Vai to ka tas modulis nestrādā var ietekmēt citi faktori? Nomira tas modulis, paņēmu jaunu, bet pēc mēneša arī tas nosprāga, protams, nebija OEM, bet nu jauns tomēr bija.

Pēc mēneša uzmeta kļūdu par to moduli kā rezultātā mistiski spoguļi arī vairāk nenolocījās un logi arī nelaidās lejā. Bonusā tam visam arī bija gļuks, ka izslēdzot gaismas ar slēdzi gaismas neizslēdzas...

Kur ko skatīties? Kādā citā vietā iemeties zaļais?
Offline
oskars11
12. Feb 2019, 19:34 #7999

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv


12 Feb 2019, 19:22:42 @cietaisrieksts rakstīja:
E90 adaptīvo gaismu modulis.
Vai to ka tas modulis nestrādā var ietekmēt citi faktori? Nomira tas modulis, paņēmu jaunu, bet pēc mēneša arī tas nosprāga, protams, nebija OEM, bet nu jauns tomēr bija.

Pēc mēneša uzmeta kļūdu par to moduli kā rezultātā mistiski spoguļi arī vairāk nenolocījās un logi arī nelaidās lejā. Bonusā tam visam arī bija gļuks, ka izslēdzot gaismas ar slēdzi gaismas neizslēdzas...

Kur ko skatīties? Kādā citā vietā iemeties zaļais?



es teiktu ka lukturii ir uudens, kas sachakarejis SMC, kas savukaart jaaj zmadzenes SZL un FRM blokiem..
Offline
josi
12. Feb 2019, 19:34 #8000

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Tu domāji to moduli, kurš lampā (SMC) vai salonā (FRM)?

Nav jau nekāds brīnums, ka vispirms nomirst viens un tad arī otrs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo