Online

Pašreiz BMWPower skatas 56 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
12. Aug 2017, 16:38 #6361

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1476

Braucu ar: e39

samierinies ar to, ka vnk veca kārba un iet uz beigām

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Markijs
12. Aug 2017, 17:29 #6362

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Kārba nu nav veca, un uz beigām ar neticu, ka tur kas iet, zinu, ka smagajām mašīnām kā piem, Volvo ishiftam rūpnīca piedāvā kārbām dažādas softa versijas, vai reizēm pat liek pārlikt softu, kapēc lai to nevarētu izdarīt 2012 gada e90 ?

Domāju, varbūt kāds ar ko līdzīgu ir saskāties.
Offline
RSAWorkshop
12. Aug 2017, 17:32 #6363

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1476

Braucu ar: e39


12 Aug 2017, 17:29:06 @Markijs rakstīja:
Kārba nu nav veca, un uz beigām ar neticu, ka tur kas iet, zinu, ka smagajām mašīnām kā piem, Volvo ishiftam rūpnīca piedāvā kārbām dažādas softa versijas, vai reizēm pat liek pārlikt softu, kapēc lai to nevarētu izdarīt 2012 gada e90 ?

Domāju, varbūt kāds ar ko līdzīgu ir saskāties.

Nav nav veca 5 gadi dažādos temperatūras režīmos protams uzlabo gumijas elastīgumu dodu 99%, ka spiedieni jau zūd paketēm gar sakaltušajām gumijām un tāpēc arī dīvaini strādā

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
12. Aug 2017, 17:34 #6364

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1476

Braucu ar: e39

Un I-shift ir mehāniskā ātrumkārba nevis automāts un arī attiecīgi uzbūve ir pavisam savādāka un praksē nekad nav bijis nekas cits kā plānveida eļļas maiņa vai iztīrāms pārslēdzējmehānisms

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
kexxx
12. Aug 2017, 18:19 #6365

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4080

Braucu ar:


12 Aug 2017, 17:29:06 @Markijs rakstīja:
Kārba nu nav veca, un uz beigām ar neticu, ka tur kas iet, zinu, ka smagajām mašīnām kā piem, Volvo ishiftam rūpnīca piedāvā kārbām dažādas softa versijas, vai reizēm pat liek pārlikt softu, kapēc lai to nevarētu izdarīt 2012 gada e90 ?

Domāju, varbūt kāds ar ko līdzīgu ir saskāties.


piezvani dīlerim un pajautā. dikti šaubos, ka bmw speciāli uztaisīja 2 softa versijas- vienu, lai pārslēgtos murgaini un otru- lai pārslēgtos labi
tie 150K ir paša nobraukti vai arī varētu būt nevis 150, bet 350?

vēl var painteresēties pie dīlera un kārbu servisos par kārbas slimībām- varbūt tur tikai kāds štrunts jānomaina un defekts pazudīs

vēl kā variants softiski nomest kārbas adaptācijas- dzirdēts, ka dažos gadījumos tas palīdz
Offline
darknmy
12. Aug 2017, 18:53 #6366

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 703

Braucu ar: E91 M57, E90 N46

redzēju drive2.ru neatceros kurš modelis e6x, e9x vai iX

ņēma nost kārbu, mainīja/tīrīja kkādu redeli, eļļu, rashosnjakus...
Offline
Markijs
12. Aug 2017, 19:05 #6367

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Auto pirkts jauns un ir paša 150k

Nē nē nebija domāts, ka ir divi softi, murgainie un ok, doma bija vai ražotājs nav pēc kāda laika uzlabojis softu dēļ tā, ka vecais ar laiku sāk murgot. P.s tas viss ir uz xdraivu, varbūt tapēc ir gļuki, ka bmw nav visu līdz galam izdomājuši, pirmie simtomi parādījās pie 100k nav nekas daudz mainījies, reizēm
Vnk bišku besī, ka šams stiep ātrumu lai arī tu mierīgi brauc un tad ar rāvienu ieliek nākošajā ātrumā.

Tapēc gribēju zināt vai kāds ir ko darījis ar kārbas adaptēšanu, hz jāuzvana uz dīleri ja šie neko nevarēs palīdzēt tad nu vinnē vinnē papis papis.

[ Šo ziņu laboja Markijs, 12 Aug 2017, 19:17:34 ]

Offline
Markijs
12. Aug 2017, 19:22 #6368

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Varbūt adaptācijas restartu vajag un viss, tik kā to pareizi e90 izdara ? Turot gāzes pedāli 30 sec pie ieslēgtas aizdedzes un viss ? Pēctam aizdedzi off ?

[ Šo ziņu laboja Markijs, 12 Aug 2017, 19:22:53 ]

Offline
RSAWorkshop
12. Aug 2017, 19:37 #6369

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1476

Braucu ar: e39

ja stiepj un ar sitienu pārmet tad trūkst spiediens

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Markijs
12. Aug 2017, 20:54 #6370

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Nav gluži sitiens, un tas nav visu laiku vairāk liekas, ka auto domā, ka esmu sportojis un tapēc stiepj ātrumu, hz jāpamēģina uztaisīt adaptācijas restarts.
Offline
kexxx
12. Aug 2017, 21:29 #6371

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4080

Braucu ar:


12 Aug 2017, 19:05:22 @Markijs rakstīja:
Auto pirkts jauns un ir paša 150k

Nē nē nebija domāts, ka ir divi softi, murgainie un ok, doma bija vai ražotājs nav pēc kāda laika uzlabojis softu dēļ tā, ka vecais ar laiku sāk murgot. P.s tas viss ir uz xdraivu, varbūt tapēc ir gļuki, ka bmw nav visu līdz galam izdomājuši, pirmie simtomi parādījās pie 100k nav nekas daudz mainījies, reizēm
Vnk bišku besī, ka šams stiep ātrumu lai arī tu mierīgi brauc un tad ar rāvienu ieliek nākošajā ātrumā.

Tapēc gribēju zināt vai kāds ir ko darījis ar kārbas adaptēšanu, hz jāuzvana uz dīleri ja šie neko nevarēs palīdzēt tad nu vinnē vinnē papis papis.


ja softā tiek atrasti kkādi gļuki, tad salaboto softu dīleris uzstāda pie apkopes... tā vismaz tam normāli būtu jānotiek
Offline
kola
13. Aug 2017, 10:02 #6372

Kopš: 08. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

Manam 320d ar šī pati problēma ar pārslegšanos no 2-3.Tāda sajūta ka pārsledzoties ir grūdiens.Viri ka jūs domājat: vai ar eļļas un filtra maiņu tur kautko līdzēs, vai arī gatavoties remontam?
Jā aizmirsu biebilst ka noskrējiens 230000 km orģinālais

[ Šo ziņu laboja kola, 13 Aug 2017, 10:08:23 ]

Offline
darknmy
13. Aug 2017, 10:47 #6373

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 703

Braucu ar: E91 M57, E90 N46

ņem nost kārbu, taisi lielo apkopi, brauc kamēr izjuks, liec nākamo no angļa

p.s. pārdodu manuāli SS.COM

[ Šo ziņu laboja darknmy, 14 Aug 2017, 08:20:40 ]

Offline
Markijs
14. Aug 2017, 08:05 #6374

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Cik maksūjet e90 cicam combox aktivizācija ?

[ Šo ziņu laboja Markijs, 14 Aug 2017, 08:05:33 ]

Offline
Bender
14. Aug 2017, 08:41 #6375

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 154

Braucu ar: E91

Kārba - pirms pāris gadiem saskāros ar to pašu - grūdien no 2. uz 3. Un pie tiem pašiem ~150k km.
Izdilušas kaut kādas buksītes - kapitalka.
Offline
darknmy
14. Aug 2017, 10:04 #6376

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 703

Braucu ar: E91 M57, E90 N46

cik ir normāli prasīt par Style 158 diskiem?

Diskiem ir lietošanas pazīmes, bet ir taisni, OEM un labā stāvoklī...
Offline
josi
14. Aug 2017, 10:46 #6377

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1818

Braucu ar: E87 118iA ’07


14 Aug 2017, 08:05:17 @Markijs rakstīja:
Cik maksūjet e90 cicam combox aktivizācija ?

Vēlreiz un lēnāk, lūdzu - ko tieši vēlies panākt? Priekš CIC nav nekādu speciālu FSC kodu saistībā ar Combox.
Offline
Markijs
14. Aug 2017, 11:54 #6378

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Iedodot cicam internetu no aipona šis parāda, ka manā valstī internets nav pieejams.
Offline
kola
14. Aug 2017, 11:54 #6379

Kopš: 08. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar:


14 Aug 2017, 08:41:08 @Bender rakstīja:
Kārba - pirms pāris gadiem saskāros ar to pašu - grūdien no 2. uz 3. Un pie tiem pašiem ~150k km.
Izdilušas kaut kādas buksītes - kapitalka.

Varbūt vari padalīties sīkāk kas par buksītēm un kur remontēji kārbu?Un kā pēc remonta uzvedās kārba?
Offline
Bender
14. Aug 2017, 12:10 #6380

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 154

Braucu ar: E91

Zemāk tas, ko man RECRO epastā atsūtīja, tās bronzas bukses uz 150 000 km izdilst pilnīgi visiem BMW ar šo ZF kārbu, izpaužas, ka slēgšanās reizēm paliek mazliet "aizdomīgāka", sākumā no 2. uz 3., pēcāk pilnīgi visi robi bremzē. Toreiz viss nostājās uz 2k €, pēc remonta viss OK (tūliņ būs 2 gadi un 40k km).

"Pārnesumkārbu nodefektējām un dotajā brīdī esam gandrīz pabeiguši mehāniskās daļas remontu. Defekts bija tieši tāds, kā sākotnēji domājām - bronzas bukses bija pārlieku izdilušas, savukārt skaidas un netīrumi nāca no hidrotranformatora lockup materiāla."
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips