Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 112 viesi un 89 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
hancels
20. May 2017, 15:27 #5921

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 238

Braucu ar: 92

Cik sarežgīti ir uzinstalēt kruīzkontroli uz e90 ja viņa tur nav bijusi?
Offline
josi
20. May 2017, 16:08 #5922

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: E87 118iA ’07

Nav pārāk sarežģīti, daudzi to ir izdarījuši.

Cits stūres slēdžu bloks ar kruīza kloķi, apakšējā plastmasa un, protams, kodēšana.
Offline
proTEST
21. May 2017, 09:03 #5923

Kopš: 23. Sep 2009

Ziņojumi: 1919

Braucu ar: 3 x 9


20 May 2017, 15:27:35 @hancels rakstīja:
Cik sarežgīti ir uzinstalēt kruīzkontroli uz e90 ja viņa tur nav bijusi?

150EUR
Offline
smilee45
21. May 2017, 15:24 #5924

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


20 May 2017, 06:10:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 22:40:58 @Agrish rakstīja:

19 May 2017, 20:52:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 19:43:12 @smilee45 rakstīja:

19 May 2017, 17:27:37 @3seriesowner rakstīja:
Sveiki.
Vakar novēroju, ka autiņš tukšgaitā nedaudz vibrē. Pazuda un šodien nonstop sāka vibrēt stāvot uz vietas. Braucot nekas nav mainījies, un arī īsti nevibrē. Kā apstājas, tā tirinās. Apgriezieni nelēkā.

Paduškas kārtībā.
Sprauslas rādas ok.

Iesakat kādu ideju. Katrā servisā sava versija, bet neticama.

Auto 2008.gada 130kw 2.0d

Bija līdzīgi,apstājos ar uzsildītu auto un ik pa brīdim tākā novibrē,bet ne visulaiku,bija ziemas sākums,tankojies biju laikam Totāls inčukalnā,izbraucu tukšu bāku un iepildijos pa jaunam citur un pēdējos 30k nekas tāds vairs nav novērots,arī apgriezieni nestaigāja 2.0 120kw. Tākā sāc vārbūt ar vienkāršāko
EDIT: eļļa tajā brīdī bija CASTROL EDGE 5W40 turbo diesel...tagad fuchs...manā gadījumā vaina degvielā..


kaa mees saprotam [labi, es saprotu] - vibraacija ir cilindru efektivitaates razbalanss. un tagad paskaidrojiet man, luudzu, KAA taa viltiigaa degviela zin, ka dazhos cilindros jaasadeg labi, bet citos - sliktaak? KAA?
juus ar galvu kaadreiz domaajiet?


Iespējams sprauslu nevienmērīga darbība, nekvalitatīva degviela, oksidācijas sekas utt. Var palietot Neste pro, citreiz atiet un viss ok. Degvielas filtru nomaini!


wat?
ja buutu sprauslu ''nevienmeeriga'' darbiiba - tas buutu nevis vibraacija, bet djorgaashanaas, kratiishanaas. .....

Nu es personīgi saku no pieredzes, pie kompi arī neko neuzrādija, vnk izbraucu tukšu bāku, ielēju pa jaunam pilnu citur un vibrācija pazuda.
Online
darknmy
21. May 2017, 16:16 #5925

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 933

Braucu ar: X3 3.0i


20 May 2017, 06:10:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 22:40:58 @Agrish rakstīja:

19 May 2017, 20:52:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 19:43:12 @smilee45 rakstīja:

19 May 2017, 17:27:37 @3seriesowner rakstīja:
Sveiki.
Vakar novēroju, ka autiņš tukšgaitā nedaudz vibrē. Pazuda un šodien nonstop sāka vibrēt stāvot uz vietas. Braucot nekas nav mainījies, un arī īsti nevibrē. Kā apstājas, tā tirinās. Apgriezieni nelēkā.

Paduškas kārtībā.
Sprauslas rādas ok.

Iesakat kādu ideju. Katrā servisā sava versija, bet neticama.

Auto 2008.gada 130kw 2.0d

Bija līdzīgi,apstājos ar uzsildītu auto un ik pa brīdim tākā novibrē,bet ne visulaiku,bija ziemas sākums,tankojies biju laikam Totāls inčukalnā,izbraucu tukšu bāku un iepildijos pa jaunam citur un pēdējos 30k nekas tāds vairs nav novērots,arī apgriezieni nestaigāja 2.0 120kw. Tākā sāc vārbūt ar vienkāršāko
EDIT: eļļa tajā brīdī bija CASTROL EDGE 5W40 turbo diesel...tagad fuchs...manā gadījumā vaina degvielā..


kaa mees saprotam [labi, es saprotu] - vibraacija ir cilindru efektivitaates razbalanss. un tagad paskaidrojiet man, luudzu, KAA taa viltiigaa degviela zin, ka dazhos cilindros jaasadeg labi, bet citos - sliktaak? KAA?
juus ar galvu kaadreiz domaajiet?


Iespējams sprauslu nevienmērīga darbība, nekvalitatīva degviela, oksidācijas sekas utt. Var palietot Neste pro, citreiz atiet un viss ok. Degvielas filtru nomaini!


wat?
ja buutu sprauslu ''nevienmeeriga'' darbiiba - tas buutu nevis vibraacija, bet djorgaashanaas, kratiishanaas. taa ir fundamentaala atskjiriiba.
otra lieta - ja buutu djorgaashanaas, tad jautaajums - ja sprauslas ir [mehaaniski, logjiski] aizdirstas taa, ka ''djorgaajaas'', tad, nomainot degvielu, uzsuuksies taa probleema? tb, probleemas, ko reizeem neizdodas iztiiriit ultraskanjas vannaa pusstundas laikaa, izmantojot nezheeliigu kjimiju, pazudiis, vnk ielejot citu degvielu?
degvielas filtrs? wat? tehnisko skaidrojumu par sho probleemu [tuksgaitaa] un filtru vareetu?
pie nosaciijuma, ka spiedienu uztureet speej. nu, ja nespeetu [tuksgaitaa] uztureet, vinjsh vispaar nepbrauktu. ceru, tas ir saprotams..


iemācies atšķirību starp eiro 5/eiro 6 degvielu un pieskaiti klāt random faktoru, ja statoils ielaiž duļķi vai garāžu jurka ielej tev krievijas soļķi
Offline
N53series
21. May 2017, 16:42 #5926

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 May 2017, 15:24:58 @smilee45 rakstīja:

20 May 2017, 06:10:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 22:40:58 @Agrish rakstīja:

19 May 2017, 20:52:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 19:43:12 @smilee45 rakstīja:

19 May 2017, 17:27:37 @3seriesowner rakstīja:
Sveiki.
Vakar novēroju, ka autiņš tukšgaitā nedaudz vibrē. Pazuda un šodien nonstop sāka vibrēt stāvot uz vietas. Braucot nekas nav mainījies, un arī īsti nevibrē. Kā apstājas, tā tirinās. Apgriezieni nelēkā.

Paduškas kārtībā.
Sprauslas rādas ok.

Iesakat kādu ideju. Katrā servisā sava versija, bet neticama.

Auto 2008.gada 130kw 2.0d

Bija līdzīgi,apstājos ar uzsildītu auto un ik pa brīdim tākā novibrē,bet ne visulaiku,bija ziemas sākums,tankojies biju laikam Totāls inčukalnā,izbraucu tukšu bāku un iepildijos pa jaunam citur un pēdējos 30k nekas tāds vairs nav novērots,arī apgriezieni nestaigāja 2.0 120kw. Tākā sāc vārbūt ar vienkāršāko
EDIT: eļļa tajā brīdī bija CASTROL EDGE 5W40 turbo diesel...tagad fuchs...manā gadījumā vaina degvielā..


kaa mees saprotam [labi, es saprotu] - vibraacija ir cilindru efektivitaates razbalanss. un tagad paskaidrojiet man, luudzu, KAA taa viltiigaa degviela zin, ka dazhos cilindros jaasadeg labi, bet citos - sliktaak? KAA?
juus ar galvu kaadreiz domaajiet?


Iespējams sprauslu nevienmērīga darbība, nekvalitatīva degviela, oksidācijas sekas utt. Var palietot Neste pro, citreiz atiet un viss ok. Degvielas filtru nomaini!


wat?
ja buutu sprauslu ''nevienmeeriga'' darbiiba - tas buutu nevis vibraacija, bet djorgaashanaas, kratiishanaas. .....

Nu es personīgi saku no pieredzes, pie kompi arī neko neuzrādija, vnk izbraucu tukšu bāku, ielēju pa jaunam pilnu citur un vibrācija pazuda.


nomaini to, kas skatiijaas kompii un tur neko neredzeeja.
Offline
N53series
21. May 2017, 16:43 #5927

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 May 2017, 16:16:17 @darknmy rakstīja:

20 May 2017, 06:10:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 22:40:58 @Agrish rakstīja:

19 May 2017, 20:52:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 19:43:12 @smilee45 rakstīja:

19 May 2017, 17:27:37 @3seriesowner rakstīja:
Sveiki.
Vakar novēroju, ka autiņš tukšgaitā nedaudz vibrē. Pazuda un šodien nonstop sāka vibrēt stāvot uz vietas. Braucot nekas nav mainījies, un arī īsti nevibrē. Kā apstājas, tā tirinās. Apgriezieni nelēkā.

Paduškas kārtībā.
Sprauslas rādas ok.

Iesakat kādu ideju. Katrā servisā sava versija, bet neticama.

Auto 2008.gada 130kw 2.0d

Bija līdzīgi,apstājos ar uzsildītu auto un ik pa brīdim tākā novibrē,bet ne visulaiku,bija ziemas sākums,tankojies biju laikam Totāls inčukalnā,izbraucu tukšu bāku un iepildijos pa jaunam citur un pēdējos 30k nekas tāds vairs nav novērots,arī apgriezieni nestaigāja 2.0 120kw. Tākā sāc vārbūt ar vienkāršāko
EDIT: eļļa tajā brīdī bija CASTROL EDGE 5W40 turbo diesel...tagad fuchs...manā gadījumā vaina degvielā..


kaa mees saprotam [labi, es saprotu] - vibraacija ir cilindru efektivitaates razbalanss. un tagad paskaidrojiet man, luudzu, KAA taa viltiigaa degviela zin, ka dazhos cilindros jaasadeg labi, bet citos - sliktaak? KAA?
juus ar galvu kaadreiz domaajiet?


Iespējams sprauslu nevienmērīga darbība, nekvalitatīva degviela, oksidācijas sekas utt. Var palietot Neste pro, citreiz atiet un viss ok. Degvielas filtru nomaini!


wat?
ja buutu sprauslu ''nevienmeeriga'' darbiiba - tas buutu nevis vibraacija, bet djorgaashanaas, kratiishanaas. taa ir fundamentaala atskjiriiba.
otra lieta - ja buutu djorgaashanaas, tad jautaajums - ja sprauslas ir [mehaaniski, logjiski] aizdirstas taa, ka ''djorgaajaas'', tad, nomainot degvielu, uzsuuksies taa probleema? tb, probleemas, ko reizeem neizdodas iztiiriit ultraskanjas vannaa pusstundas laikaa, izmantojot nezheeliigu kjimiju, pazudiis, vnk ielejot citu degvielu?
degvielas filtrs? wat? tehnisko skaidrojumu par sho probleemu [tuksgaitaa] un filtru vareetu?
pie nosaciijuma, ka spiedienu uztureet speej. nu, ja nespeetu [tuksgaitaa] uztureet, vinjsh vispaar nepbrauktu. ceru, tas ir saprotams..


iemācies atšķirību starp eiro 5/eiro 6 degvielu un pieskaiti klāt random faktoru, ja statoils ielaiž duļķi vai garāžu jurka ielej tev krievijas soļķi


iemaacies dzineeja vadiibas pamatlietas, citaadi konstruktiiva diskusija nesanaaks.
Offline
Agrish
21. May 2017, 18:09 #5928

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 333

Braucu ar: E91


21 May 2017, 16:43:37 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 16:16:17 @darknmy rakstīja:

20 May 2017, 06:10:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 22:40:58 @Agrish rakstīja:

19 May 2017, 20:52:56 @N53series rakstīja:

19 May 2017, 19:43:12 @smilee45 rakstīja:

19 May 2017, 17:27:37 @3seriesowner rakstīja:
Sveiki.
Vakar novēroju, ka autiņš tukšgaitā nedaudz vibrē. Pazuda un šodien nonstop sāka vibrēt stāvot uz vietas. Braucot nekas nav mainījies, un arī īsti nevibrē. Kā apstājas, tā tirinās. Apgriezieni nelēkā.

Paduškas kārtībā.
Sprauslas rādas ok.

Iesakat kādu ideju. Katrā servisā sava versija, bet neticama.

Auto 2008.gada 130kw 2.0d

Bija līdzīgi,apstājos ar uzsildītu auto un ik pa brīdim tākā novibrē,bet ne visulaiku,bija ziemas sākums,tankojies biju laikam Totāls inčukalnā,izbraucu tukšu bāku un iepildijos pa jaunam citur un pēdējos 30k nekas tāds vairs nav novērots,arī apgriezieni nestaigāja 2.0 120kw. Tākā sāc vārbūt ar vienkāršāko
EDIT: eļļa tajā brīdī bija CASTROL EDGE 5W40 turbo diesel...tagad fuchs...manā gadījumā vaina degvielā..


kaa mees saprotam [labi, es saprotu] - vibraacija ir cilindru efektivitaates razbalanss. un tagad paskaidrojiet man, luudzu, KAA taa viltiigaa degviela zin, ka dazhos cilindros jaasadeg labi, bet citos - sliktaak? KAA?
juus ar galvu kaadreiz domaajiet?


Iespējams sprauslu nevienmērīga darbība, nekvalitatīva degviela, oksidācijas sekas utt. Var palietot Neste pro, citreiz atiet un viss ok. Degvielas filtru nomaini!


wat?
ja buutu sprauslu ''nevienmeeriga'' darbiiba - tas buutu nevis vibraacija, bet djorgaashanaas, kratiishanaas. taa ir fundamentaala atskjiriiba.
otra lieta - ja buutu djorgaashanaas, tad jautaajums - ja sprauslas ir [mehaaniski, logjiski] aizdirstas taa, ka ''djorgaajaas'', tad, nomainot degvielu, uzsuuksies taa probleema? tb, probleemas, ko reizeem neizdodas iztiiriit ultraskanjas vannaa pusstundas laikaa, izmantojot nezheeliigu kjimiju, pazudiis, vnk ielejot citu degvielu?
degvielas filtrs? wat? tehnisko skaidrojumu par sho probleemu [tuksgaitaa] un filtru vareetu?
pie nosaciijuma, ka spiedienu uztureet speej. nu, ja nespeetu [tuksgaitaa] uztureet, vinjsh vispaar nepbrauktu. ceru, tas ir saprotams..


iemācies atšķirību starp eiro 5/eiro 6 degvielu un pieskaiti klāt random faktoru, ja statoils ielaiž duļķi vai garāžu jurka ielej tev krievijas soļķi


iemaacies dzineeja vadiibas pamatlietas, citaadi konstruktiiva diskusija nesanaaks.


Klausies cienītais, beidz pļurkstēt un pasaki kas vainas, jo, manuprāt, tu vienīgais te tik saki ka viss nepareizi, bet neko konkrēti,... BET es pēc pieredzes dalos, neesmu nekāds dīzeļspecis, bet saku kas ir līdzējis pie līdzīgiem simptomiem. Protams labi būtu doties pie kāda guru, iespējams kā tu ?, atvērt maciņu un sākam mainīt un regulēt visu pēc kārtas
Offline
smilee45
21. May 2017, 21:17 #5929

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 232

Braucu ar:

Šodien nomainiju reduktoram eļļu.
Izpumpēju apmēram 0.9litrus~~, bet stipri tuvu 1L atzīmei.
Atskrūvējot skrūvi eļļa netecēja uzreiz laukā un pirmajā brīdī šķita zem līmeņa. Iepumpēju pilnu 1L castrol un arī nenāca vēl laukā pa skrūves caurumu. Vai var būt, ka tur vajag vairāk pa 1L? kaut arī specifikācijā ir 1L paredzēts.
Pašam gribas domāt, ka auto vnk nebija līmenī un tapēc arī pēc pilna 1L uzpildes nenāca laukā. Vai ir pamata bažām, ka vajag vēl piepildīt, ja tik un tā izpumpēju bišķ zem 1L.!?
Runa ir par šādu reduktoru 120kw/2006

[ Šo ziņu laboja smilee45, 21 May 2017, 21:18:12 ]

Online
darknmy
22. May 2017, 08:39 #5930

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 933

Braucu ar: X3 3.0i

detonācija sūdīgam dīzelim notiek vēlāk, līdz ar to ciklā rodas vibrācija. imho
Offline
darknmy
22. May 2017, 10:15 #5931

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 933

Braucu ar: X3 3.0i


22 May 2017, 10:13:39 @N53series rakstīja:

22 May 2017, 08:39:16 @darknmy rakstīja:
detonācija sūdīgam dīzelim notiek vēlāk, līdz ar to ciklā rodas vibrācija. imho


kaads pateiks veel ko debiilaaku? es zinu, powers var!

vienīgais debīliķis šeit esi tu. ej sedi savā benzīnu topikā un nesmirdi

ja tu esi tāds daunis, kam speciāli jāiebaro mācību materiāls, tad lūdzu iepazīsties:

https://www.quora.com/How-does-knocking-happen-in-a-diesel-engine


When the total delay period is high the fuel injected which was injected first will not have undergone combustion by this time the fuel starts to accumulate and it will undergo combustion after a long delay ( mostly after the piston had left TDC ) and there will be a huge shock wave as all the fuel droplet will undergo combustion at the same time.

[ Šo ziņu laboja darknmy, 22 May 2017, 10:28:12 ]

Offline
jan4ik1987
22. May 2017, 10:28 #5932

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar: e91


19 May 2017, 17:37:29 @exciter rakstīja:

19 May 2017, 14:13:42 @jan4ik1987 rakstīja:

19 May 2017, 13:51:19 @darknmy rakstīja:
zinu, ka veikalos pārdod līdzeki, ko atstāj salonā uz 15min + MAX kondiška un ir okey


arī der variants. tikai kādu līdzekli un kādā veikalā meklēt?

Kādu laiku atpakaļ pkp āgenskalnā pirku. Gan jau lielākajā daļā auto štruntu veikalos ir.


piektien nopirku kaut kādu draņķi AutoPlusā pa 5eur. izdarīju visu kā rakstīts uz iepakojuma, pagaidām smaka pazudusi. redzēs uz cik ilgu laiku.
Offline
RSAWorkshop
22. May 2017, 16:01 #5933

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1582

Braucu ar: e39


22 May 2017, 12:20:12 @smilee45 rakstīja:
Tak nevajag piedrazot forumu, katram sava taisnība. Bet vai kāds var atbildēt, vai ir pamats satraukumam, ka iepumpejot 1L reduktorā, vēl nepilēja pāri skrūves caurumam... Reduktors 188L, pēc visiem katalogiem paredzēts 1L, vnk raizes rada, ka nenāca pāri un, ka iegšā nebūs par maz...
Ar pirkstu pačamdi, vai turpat pie atveres nav jau eļļa, jo visu litru tāpat nekad no pudeles vai šprices neizspiedīsi, pilnīgi iespējams, ka trūkst 50-100 grami, pildi kamēr sāk tecēt ārā, tikai skaties, lai auto nav galīgi šķībi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
hancels
22. May 2017, 23:55 #5934

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 238

Braucu ar: 92


21 May 2017, 09:03:02 @proTEST rakstīja:

20 May 2017, 15:27:35 @hancels rakstīja:
Cik sarežgīti ir uzinstalēt kruīzkontroli uz e90 ja viņa tur nav bijusi?

150EUR


Plika instalācija vai viss, ieskaitot CC slēdžu bloku zem stūres un visu pārējo?
Offline
smilee45
23. May 2017, 00:00 #5935

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


22 May 2017, 16:01:14 @RSAWorkshop rakstīja:

22 May 2017, 12:20:12 @smilee45 rakstīja:
Tak nevajag piedrazot forumu, katram sava taisnība. Bet vai kāds var atbildēt, vai ir pamats satraukumam, ka iepumpejot 1L reduktorā, vēl nepilēja pāri skrūves caurumam... Reduktors 188L, pēc visiem katalogiem paredzēts 1L, vnk raizes rada, ka nenāca pāri un, ka iegšā nebūs par maz...
Ar pirkstu pačamdi, vai turpat pie atveres nav jau eļļa, jo visu litru tāpat nekad no pudeles vai šprices neizspiedīsi, pilnīgi iespējams, ka trūkst 50-100 grami, pildi kamēr sāk tecēt ārā, tikai skaties, lai auto nav galīgi šķībi

Spiedu ar šprici. Maksimāli 50ml+- varētu iztrūkt no tā 1Litra. Man no ātrumkārbas paliek pāri 0.7Litri.
Kārbai: TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80
Reduktoram: TITAN SINTOPOID 75W-90
Prātīgāk paņemt vēl 1litru reduktoram, vai var papildināt ar 100ml~~ no kārbas eļļas?
Online
development98
23. May 2017, 06:57 #5936

Kopš: 24. Dec 2016

Ziņojumi: 242

Braucu ar:

Nu reduktora eļļu ar kārbas eļļu jaukt nevajadzētu.
Offline
The_Fireman
23. May 2017, 12:06 #5937

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1713

Braucu ar: , pie un ap.



Kāds var pateikt un/vai arī piedāvāt, cik šāds maksā, ventilators?
Der laikam arī bez ta kondensatora vai kas tas priekšplānā(alumīnija), tas ir vesels. Ir izļurkājusies pati ass ventilatoram...

[ Šo ziņu laboja The_Fireman, 23 May 2017, 12:07:37 ]

Offline
josi
23. May 2017, 13:06 #5938

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: E87 118iA ’07

Ir Denso salona ventilators ar Valeo "ezi" (daļēji nolauzta kreisā fiksatora ķepiņa) - 30Eur


Un tad pie viena
BMW Business CD radio (AUX, MP3) - 40Eur
Klimata regulators ar sēdekļu apsildi - 20Eur


E87 viduskonsole ar glāžu turētāju un vietu elkoņbalstam, melna - 20Eur

Offline
darknmy
23. May 2017, 13:25 #5939

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 933

Braucu ar: X3 3.0i

ja čīkst, tad ventilators nav jāmaina. iepūš eļļu
Offline
The_Fireman
23. May 2017, 13:56 #5940

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1713

Braucu ar: , pie un ap.


23 May 2017, 13:25:46 @darknmy rakstīja:
ja čīkst, tad ventilators nav jāmaina. iepūš eļļu

Nē tur ir pisķec...ass uz kuras sēž pats ventilators iekšā korpusā kustās, tur laikam kaut kāds gultnītis vai kas, un tas ir nobeidzies. :/ Ar iepūšanu tur nekas nebūs līdzēts...
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips