Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 34 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Mikels
23. Jan 2017, 13:07 #5021

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2248

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2017, 12:29:09 @darknmy rakstīja:
Izrādās, cilvēki pilnā nopietnībā tic, ka M50 ēra nav beigusies un bendzīns ir way to go.

N52 -> valvetronic + electric water pump + variable oil pump + dual VANOS + DISA
N53 -> tas pats + tiešā iesmidze

Neredzu baigo priekšroku, ka benzīns ir daudz labāks par dīzeli.

3.0d joprojām izskatās ņemams
2.0d parasti ir takši/uzņēmumi/darbinieki ar lielu nobraukumu

Double Vanos kā izstrādājums jau tiek lietots vairākās paaudzēs bmw benzīna dzinējiem un uz n52 neredzu problēmu ar to, par problēmām ar eļļas sūkni pirmo reizi dzirdu. N53 motoram nav valvetronic
Ūdenssūkņi tiešām mirst, bet līdz 200k man liekas visi jau ir paspējuši nomainīt
Bet nu dīzelim ir vēl vairāk mezglu, kas iziet no ierindas-DPF,EGR,kvēsveces un relejs, termostati, kloķenes demferis, sūkņi,sprauslas,kolektora klapītes, motora ķēdes un tās visas ir e90 dīzeļa reālās problēmas.
Man pazīstamais paņēma e90 dīzeli, kurš tika pārbaudīts pie dīlera ar oriģināliem un pierādāmiem 230k un atzīts par labu esam. Viņš gada laikā tikai uz dīzeļa problēmām ir ielicis ap 800eur, turpretī benzīnam vispār nav bijušas problēmas.
Visi dīzeļa īpašnieki jau saka, ka nekas traks tas neesot, protams, kurš gan ies atzīt, ka ir lohs un nopircis miskasti.

Kur vēl prāts ņemt tos dīzeļus ar 300-400k nobraukumiem, lai brauktu 15k gadā pa pilsētu
Ja dīzelis, tad tikai jauns vai mazlietots, pie nosacījuma, ja gadā tiešām nobrauc daudz

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Jan 2017, 13:12:44 ]

Offline
Dzhonatans
23. Jan 2017, 13:15 #5022

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 198

Braucu ar:


23 Jan 2017, 13:07:03 @Mikels rakstīja:

23 Jan 2017, 12:29:09 @darknmy rakstīja:
Izrādās, cilvēki pilnā nopietnībā tic, ka M50 ēra nav beigusies un bendzīns ir way to go.

N52 -> valvetronic + electric water pump + variable oil pump + dual VANOS + DISA
N53 -> tas pats + tiešā iesmidze

Neredzu baigo priekšroku, ka benzīns ir daudz labāks par dīzeli.

3.0d joprojām izskatās ņemams
2.0d parasti ir takši/uzņēmumi/darbinieki ar lielu nobraukumu

Double Vanos kā izstrādājums jau tiek lietots vairākās paaudzēs bmw benzīna dzinējiem un uz n52 neredzu problēmu ar to, par problēmām ar eļļas sūkni pirmo reizi dzirdu. N53 motoram nav valvetronic
Ūdenssūkņi tiešām mirst, bet līdz 200k man liekas visi jau ir paspējuši nomainīt
Bet nu dīzelim ir vēl vairāk mezglu, kas iziet no ierindas-DPF,EGR,kvēsveces un relejs, termostati, kloķenes demferis, sūkņi,sprauslas,kolektora klapītes, motora ķēdes.
Man pazīstamais paņēma e90 dīzeli, kurš tika pārbaudīts pie dīlera ar oriģināliem un pierādāmiem 230k un atzīts par labu esam. Viņš gada laikā tikai uz dīzeļa problēmām ir ielicis ap 800eur, turpretī benzīnam vispār nav bijušas problēmas.
Visi dīzeļa īpašnieki jau saka, ka nekas traks tas neesot, protams, kurš gan ies atzīt, ka ir lohs un nopircis miskasti.

Kur vēl prāts ņemt tos dīzeļus ar 300-400k nobraukumiem, lai brauktu 15k gadā pa pilsētu
Ja dīzelis, tad tikai jauns vai mazlietots


tu esi laikam gudrākais powera lietotājs,vizsmazs teksts ir sakarīgs

protams,latvietis vidējais,gadā brauc 20-25k ja dd ēd 7-8 litri vai bendzīnu 9-10 gadā starbība būs 200eiro,nu labi 300 eiro gadā vairāk ieliet bendzīnu,ir sīkums,būtībā pa 300 sanāk vienu farsunku dd nopirkt jaunu!tad kur ekanomija?

dd ir izdedvīgs ja

1.dd nolej darbā no belarusa,vai fūres

2.esi nopircis jaunu autiņu no salona ar dīzeli un brauc daudz

3.vnk brauc gadā 60k+

ja lej kalonkā dīzeli,nahuj viņs vajadzīgs?
Offline
darknmy
23. Jan 2017, 13:20 #5023

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

benzīnam ir gan EGR, gan sveces, gan spoles, gan sensori, gan patēriņš virs 10 u.c mezgli.

nav tāda konkrēta fakta, ka benzīns ir psc ku labs un dīzels ir psc ku slikts.

dēļ tādiem čaiņikiem, kas lej dd no fūres, arī aiziet bojā dpf, egr un ieplūde aizaug. pēc bmw manuāļa, dpf dzīvo 500tkm.

visi pārējie mezgli +/- ir abiem, gan benzīnam, gan dīzelim

[ Šo ziņu laboja darknmy, 23 Jan 2017, 13:22:45 ]

Offline
JankyLV
23. Jan 2017, 13:22 #5024

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar: montegoblau

Bērnībā onkulis iemācīja, ka dīzelis ir slikts, un visu mūžu dzīvo pēc tādas loģikas, un mēģini visur piesieties?
Ko tu darīsi, kad tavs iemīļotais benzīns uztaisīs kādu huiņu, un būs jāremontē? Nākamreiz kad pacelsies šis jautājums - noklusēsi, un atkal raksi dīzeļus zemē?
Offline
deadalive
23. Jan 2017, 13:27 #5025

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 865

Braucu ar: lisopēdu

Ja ar pareizi rēķina un gadā nobrauc 25k, tad starpība gan ir vismaz 750e e gadā (pie pateriņa 7l dīzelis un 9l beņa) reāli atšķirība pat ir vel lielāka.

[ Šo ziņu laboja deadalive, 23 Jan 2017, 13:28:17 ]



-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET (C)LAKSHMI
Offline
6500
23. Jan 2017, 13:33 #5026

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15451

Braucu ar:

atkartosos par benziniekiem problemam...
1.varstu vakaa mikro plaisas veidojas + sulo gandriz katram varstu vaks
2.zondes problemas
3.prieksejie varsti uz vanosiem aizdirsas
4.velvetronic problemas
5.grabosi kompensatori gandriz katram
6.kedes izstiepjas/plist

benzina remonti maksa 2x vairak kaa rapsim
dizeli remontesi pec 200-250k,benzinu 100-150k
330/530 rapsis edis 8-9L
330/530 penciins edis 13-14L

skaitiet pasi

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
sn
23. Jan 2017, 13:35 #5027

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 17932

Braucu ar: BMW :(


23 Jan 2017, 11:03:27 @kkkkk rakstīja:

23 Jan 2017, 10:49:28 @Dzhonatans rakstīja:
Saak intreset e90tais man,cik slikti ir?lidzigi ka e60 vai tomer labak?


kudi labak tik janoperk pareizais eksemplars
ja pērk normālu e60, tad problēmu nebūs. problēmas ir tikai "170k tikko no vācijas" ar reāliem 400k un pirktu no Turka. ja preFL, tad vienīgā investīcija ir CCC maiņa, ja vēl nav bijis mainīts uz FL CCC vai CIC/NBT.

-----------------
BTBCUK001 A1 \o/

Neesi kā Normunds
Offline
Seel
23. Jan 2017, 13:40 #5028

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: e91 330d m-package

Dīzelim nav nekādas problēmas, problēmas sākās, ja īpašnieks ir lohs un kapeikpi-ejs. Līdz ar to forumos veidojās atbilstošās tēmas.
Offline
km7
23. Jan 2017, 13:42 #5029

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 172

Braucu ar: E91


23 Jan 2017, 13:35:11 @sn rakstīja:

23 Jan 2017, 11:03:27 @kkkkk rakstīja:

23 Jan 2017, 10:49:28 @Dzhonatans rakstīja:
Saak intreset e90tais man,cik slikti ir?lidzigi ka e60 vai tomer labak?


kudi labak tik janoperk pareizais eksemplars
ja pērk normālu e60, tad problēmu nebūs. problēmas ir tikai "170k tikko no vācijas" ar reāliem 400k un pirktu no Turka. ja preFL, tad vienīgā investīcija ir CCC maiņa, ja vēl nav bijis mainīts uz FL CCC vai CIC/NBT.

Tieši tā, ne jau e6x vai e9x ir labāki vai sliktāki. Viss atkarīgs no konkrētā auto vēstures!
Offline
HiJaCKeR
23. Jan 2017, 13:52 #5030

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2221

Braucu ar: BMW E90 330i


23 Jan 2017, 13:33:17 @6500 rakstīja:
atkartosos par benziniekiem problemam...
1.varstu vakaa mikro plaisas veidojas + sulo gandriz katram varstu vaks
2.zondes problemas
3.prieksejie varsti uz vanosiem aizdirsas
4.velvetronic problemas
5.grabosi kompensatori gandriz katram
6.kedes izstiepjas/plist

benzina remonti maksa 2x vairak kaa rapsim
dizeli remontesi pec 200-250k,benzinu 100-150k
330/530 rapsis edis 8-9L
330/530 penciins edis 13-14L

skaitiet pasi

protams benzīnu uzturēt ir dārgāk, ar smuku draudzeni arī būs lielāki izdevumi nekā ar slaucēju

pārāk jau sarežģītus vācieši tos benzīnus taisa

P.S. vēl lētāk būs braukt ar autobusu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 23 Jan 2017, 14:08:06 ]

Offline
Mikels
23. Jan 2017, 14:35 #5031

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2248

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2017, 13:33:17 @6500 rakstīja:
atkartosos par benziniekiem problemam...
1.varstu vakaa mikro plaisas veidojas + sulo gandriz katram varstu vaks
2.zondes problemas
3.prieksejie varsti uz vanosiem aizdirsas
4.velvetronic problemas
5.grabosi kompensatori gandriz katram
6.kedes izstiepjas/plist

benzina remonti maksa 2x vairak kaa rapsim
dizeli remontesi pec 200-250k,benzinu 100-150k
330/530 rapsis edis 8-9L
330/530 penciins edis 13-14L

skaitiet pasi

Nu paskaitam:
1.Vārstu vāka blīvju komplekts 21 EUR
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16/year:20...53728901_9/tab:2
2.Zonde vidēji 70-80 EUR
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16/year:20...8986602_30/tab:2
3.Ja tu domā šos vārstus (7.detaļa) viņi jauni maksā 18 EUR
http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/32..._attached_parts/
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:113675416...41%20692/type:10

Labi ka dīzeļiem neplīst un nestiepjas ķēdes 2x biezāk

Vispār paskaitot sanāk pilnīgas kapeikas no tava uzskaitījuma, pret vienu dīzeļa mezgla remontu, kā piemēram turbo vai 6 sprauslu nomaiņa, kur arī visa ietaupītā nauda uz degvielas ekonomiju ir kaķim zem astes, bet mieriniet sevi, ka padzīvojušam dīzelim viss ir pa lēto

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Jan 2017, 14:52:22 ]

Offline
Puce
23. Jan 2017, 14:53 #5032

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: BMW 315 e21

Miķeli, vārstu vāks arī jāmaina nevis tikai blīves. Blīves nav pie vainas. Sulo pats vāks. Nessen vienam mainījām, jo bija pieriebies, ka visu laiku tek eļļa virsū uz izplūdes kolektora. Cipars bija kaut kādi 300Eur.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
6500
23. Jan 2017, 15:05 #5033

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15451

Braucu ar:

migel tas ka vari atrast jaunas letas detalas katalogus,vel nenozime ka to nomaina nemaksas dargi

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Mikels
23. Jan 2017, 15:06 #5034

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2248

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2017, 14:53:16 @Puce rakstīja:
Miķeli, vārstu vāks arī jāmaina nevis tikai blīves. Blīves nav pie vainas. Sulo pats vāks. Nessen vienam mainījām, jo bija pieriebies, ka visu laiku tek eļļa virsū uz izplūdes kolektora. Cipars bija kaut kādi 300Eur.

Šī problēma ir metāla vai plastmasas vārstu vākiem
Offline
Mikels
23. Jan 2017, 15:11 #5035

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2248

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2017, 15:05:02 @6500 rakstīja:
migel tas ka vari atrast jaunas letas detalas katalogus,vel nenozime ka to nomaina nemaksas dargi

Katrs remontējas citur, bet vārstu vāka, zondes vai vanos vārstu nomaiņa (izskrūvēt un ieskrūvēt tos varētu pat Sn, nekur nevedot auto ar evakuatoru) nu galīgi nav dārga procedūra
Offline
GS
23. Jan 2017, 15:17 #5036

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 45903

Braucu ar: eleven

Mikels vēl vajadzētu saprast ka tavs izvēlētais motors ir vienīgais kas ir +- izdevies. 320i plīst bloki, 325i mirst velvetronic, 335 mirst sprauslas(2-3k), spoles, turbīnas uttt.

Vēl no benzīnu mīnusiem - viņi rij par 3-4l vairāk un vēlāk grūtāk pārdot jo 9/10 vajag dīzeļus.

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Offline
6500
23. Jan 2017, 15:24 #5037

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15451

Braucu ar:

nobrauc ar benzinu tik pat cik ar dizeli ...tad paskatisimies kuram izmaksas bus dargakas...
neviens musdienas vairs vecit netaisa auto ka akmenus ar kuriem var valeet bedu nezinadams...gan dizelim,gan benzinam pret savu nobraukumu izmaksas ir pa lielam vienadas...sobrid vispopularakie dzineji lietoto tirgu ir bedigi slavenie n55 kuri maksa uz pusi un vel dargak cik ta pasa gada dizelis... kapec?!

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Mikels
23. Jan 2017, 15:26 #5038

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2248

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2017, 15:17:49 @GS rakstīja:
Mikels vēl vajadzētu saprast ka tavs izvēlētais motors ir vienīgais kas ir +- izdevies. 320i plīst bloki, 325i mirst velvetronic, 335 mirst sprauslas(2-3k), spoles, turbīnas uttt.

Vēl no benzīnu mīnusiem - viņi rij par 3-4l vairāk un vēlāk grūtāk pārdot jo 9/10 vajag dīzeļus.

Par 335i un īpaši 320i piekrītu. Bet cik braukts ar 330d e90 automātu pilsētā, tas arī nav nekāds eko braucamais, tāpat patēriņš bija 10L benzīnam 12L
Offline
Mikels
23. Jan 2017, 15:31 #5039

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2248

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2017, 15:24:51 @6500 rakstīja:
nobrauc ar benzinu tik pat cik ar dizeli ...tad paskatisimies kuram izmaksas bus dargakas...
neviens musdienas vairs vecit netaisa auto ka akmenus ar kuriem var valeet bedu nezinadams...gan dizelim,gan benzinam pret savu nobraukumu izmaksas ir pa lielam vienadas...sobrid vispopularakie dzineji lietoto tirgu ir bedigi slavenie n55 kuri maksa uz pusi un vel dargak cik ta pasa gada dizelis... kapec?!

Nu tāpēc es arī nepērku dīzeli, jo gadā nobraucu 15, maks 20k, samērā īsus gabalus pa pilsētu un vienkārši neredzu tam jēgu, lai pirktu dīzeli šādai lietošanai. Ja man būtu jābrauc gadā 40k un uz augšu tas būtu cits stāsts.
Offline
Martins79
23. Jan 2017, 16:54 #5040

Kopš: 25. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: E91

Iesakiet lūdzu priekš E91 2.0 d 184hp sadales vārpstas piedziņas ķēdes komplekta ražotāju.... Kurš būtu loti kvaletatīvs. Atradu FAI AutoParts pa 292 eiro.... Bet neko par šo ražotāju nezinu. Un vai arī vajag mainīt elošanas ķedi????

[ Šo ziņu laboja Martins79, 23 Jan 2017, 16:58:53 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips