Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
23. Jan 2017, 09:52 #4981

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4484

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Jan 2017, 21:00:03 @deadalive rakstīja:
Man vasarai ir JR11 ar tiem izmēriem ko rakstīju - aizmugurē 9,5J/255/35/18 un priekšā 8,5J/225/40/18
Dēļ concave's (kas ar ir JR18, bet nosacīti mazs dēļ 8.5J) dzīvē izskatās ideāli, vajadzētu tik saņemties sasēdināt.

Par cik varētu notirgot diskus + riepas neņemos spriest, jāpēta ss.lv n'shit

edit: Martins79 - es teiktu pilnīgi normāls patēriņš priekš pilsētas. Uzzvani B_R (mehanik.lv) domāju uz diagnostiku rit sarunāsi.

eu, Tev putniņš mašīnu ir apkakājis
Offline
Cherbikoff
23. Jan 2017, 10:43 #4982

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


23 Jan 2017, 01:42:37 @marchuks rakstīja:

Pag, Tu pieļauj e9x ar R16? r16 uz e9x izskatās pec sūda


R16 nav ne vainas ziemā. It īpasī, ja reizēm nākas aizbraukt uz laukiem vai pabraukāt pa ne tik pārāk gludiem ceļiem.
Vispār iepirku diskus + riepas ziemai R16 izmērā ar domu, ka būs skarbā ziema un putrai varēs normāli cauri izmīcīt, bet no ziemas šogad tā baigi pašvaki. Nu jā, vispār šis pirmais gads ar BMW un pakaļpiedziņu kā tādu, bet esmu patīkami pārsteigts par vadāmību.

Izskatās, ka beigās palikšu pie R17 un kādiem no Japan Racing diskiem - JR21 vai JR22 melnā krāsā. Ticu, ka neizskatīsies tik slikti un būs vēl komforts. Man vienkārši diezgan pamatīgi vizuāli tracina tie Style 339 diski.




Meklē labāk OEM diskus kas labi izskatās. Vai adekvāta aftermarket ražotāja diskus. Japan Racing un pārējie lētie diski ir kā no biezpiena taisīti, iebrauc vienā vidēji lielā bedrē un rēķinies, ka disks jau ir uzsists un pie 100+ kmh būs vibrācija. Ja vajag tikai pa pilsētu braukāt tad protams var ņemt, bet latvijas apstākļos diskiem ir jābūt labiem, īpaši ja collas lielākas, jo ceļi mums ir tādi kādi viņi ir.
Offline
Dzhonatans
23. Jan 2017, 10:49 #4983

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:

Saak intreset e90tais man,cik slikti ir?lidzigi ka e60 vai tomer labak?
Offline
kkkkk
23. Jan 2017, 11:03 #4984

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


23 Jan 2017, 10:49:28 @Dzhonatans rakstīja:
Saak intreset e90tais man,cik slikti ir?lidzigi ka e60 vai tomer labak?


kudi labak tik janoperk pareizais eksemplars
Offline
Cherbikoff
23. Jan 2017, 11:14 #4985

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


23 Jan 2017, 10:49:28 @Dzhonatans rakstīja:
Saak intreset e90tais man,cik slikti ir?lidzigi ka e60 vai tomer labak?


divas nesalīdzināmas lietas. esmu 50k ar e90 nobraucis un faktiski tikai eļļas maiņas un nenozīmīgi sīkumi ritošajā bijuši jāmaina. kolēģis savukārt rudenī nopirka e60 lci, itkā labu, bet nu bez maz vai ik pa 2 nedēļām tā mašīna ir servisā ar kautkādām problēmām.
Offline
jan4ik1987
23. Jan 2017, 11:16 #4986

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku


23 Jan 2017, 10:49:28 @Dzhonatans rakstīja:
Saak intreset e90tais man,cik slikti ir?lidzigi ka e60 vai tomer labak?

preFL CCC un tagad vēl antena nobeidzās. visādi citādi tikai sīkumi pagaidām. ~40k nobraukts

[ Šo ziņu laboja jan4ik1987, 23 Jan 2017, 11:17:16 ]

Offline
Dzhonatans
23. Jan 2017, 11:17 #4987

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:

A kads motors ir labakais?dizelji skaidri,sexa pilna dirsa,kas no bendziniekiem ir?ss baigais tukshums,visi dizelji bljed
Offline
deadalive
23. Jan 2017, 11:21 #4988

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Jā, putniņš bij uzlaidis virsū, bildēts tieši pirms mazgāšanas.
Esmu ar jr11 r18 nobraucis visu vasaru (kādi 15k pa visu valsti) un diski ir pilnīgi taisni. Braucu kur vajag, jā no bedrēm cenšos izvairīties, bet to es ar daru lai kādi diski ir virsū. Un ja ar sabliezīšu disku, nav problēma aiziet vienu jaunu nopirkt. Nopērc vienu disku OEM setam. Kakāšanu atlikt, OEM diskus ar var īzī nolocīt. OEM diski protams ir labi, bet piemēram man neviens īsti nepatīk uz e9x.
e9x vispār ir nosacīti diezgan lēts un neplīstošs aparāts. ar vidējo preLCI e6x nevar pat domāt salīdzināt.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Cherbikoff
23. Jan 2017, 11:28 #4989

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


23 Jan 2017, 11:17:05 @Dzhonatans rakstīja:
A kads motors ir labakais?dizelji skaidri,sexa pilna dirsa,kas no bendziniekiem ir?ss baigais tukshums,visi dizelji bljed


dīzelis tieši ir way to go e90 gadījumā. 4 cilindru benzīni ir pilnīgā pakaļā, 6cyl esot labi, bet ar tiem man nav bijusi saskarsme.

no dīzeļiem N47 jāpievērš uzmanība kas ar ķēdi notiek, pārējiem bēdu nav.

Protams viss pie nosacījuma, ka pērc nenojātu eksemplāru.
Offline
Dzhonatans
23. Jan 2017, 11:35 #4990

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


23 Jan 2017, 11:28:19 @Cherbikoff rakstīja:

23 Jan 2017, 11:17:05 @Dzhonatans rakstīja:
A kads motors ir labakais?dizelji skaidri,sexa pilna dirsa,kas no bendziniekiem ir?ss baigais tukshums,visi dizelji bljed


dīzelis tieši ir way to go e90 gadījumā. 4 cilindru benzīni ir pilnīgā pakaļā, 6cyl esot labi, bet ar tiem man nav bijusi saskarsme.

no dīzeļiem N47 jāpievērš uzmanība kas ar ķēdi notiek, pārējiem bēdu nav.

Protams viss pie nosacījuma, ka pērc nenojātu eksemplāru.


n47 tak ir sulas paka,ja dizeli tad ne mazāk kā 3.0d bet vispār doma ir uz 3.0I kam man dīzeli,kurš smird,kratās un neiet? es gadā braucu 20-25k,dīzeļu joki man nav vajadzīgi
Offline
Blackx
23. Jan 2017, 11:37 #4991

Kopš: 07. Mar 2015

Ziņojumi: 154

Braucu ar:


23 Jan 2017, 11:21:00 @deadalive rakstīja:
Jā, putniņš bij uzlaidis virsū, bildēts tieši pirms mazgāšanas.
Esmu ar jr11 r18 nobraucis visu vasaru (kādi 15k pa visu valsti) un diski ir pilnīgi taisni. Braucu kur vajag, jā no bedrēm cenšos izvairīties, bet to es ar daru lai kādi diski ir virsū. Un ja ar sabliezīšu disku, nav problēma aiziet vienu jaunu nopirkt. Nopērc vienu disku OEM setam. Kakāšanu atlikt, OEM diskus ar var īzī nolocīt. OEM diski protams ir labi, bet piemēram man neviens īsti nepatīk uz e9x.
e9x vispār ir nosacīti diezgan lēts un neplīstošs aparāts. ar vidējo preLCI e6x nevar pat domāt salīdzināt.


Style 193 nepatik?
Offline
deadalive
23. Jan 2017, 12:00 #4992

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Pagājušo gad pavasarī 3 mēnešus meklēju 193 vai 270. Tie ir vienīgie kas ir ok no OEM. Bet takā pa 700e varēja tik atrast apbružātus un ne galīgi taisnus un tepat uzpeldēja no viena driftera jauni, kastēs jr11 pa saldu ciparu, paķēru viņus.
Tagad ar paskatījos ss.lv, tirgojas vieni 193, pa 500e kuri jāpārkrāso, viens metināts un mazlietotajai riepai redz normālu pumpu. Ganjau ar ir pietiekami līki.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
km7
23. Jan 2017, 12:10 #4993

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91


23 Jan 2017, 11:17:05 @Dzhonatans rakstīja:
A kads motors ir labakais?dizelji skaidri,sexa pilna dirsa,kas no bendziniekiem ir?ss baigais tukshums,visi dizelji bljed


Tieši dīzels ir way to go e9x izvēlē. Pats braucu ar 2.0 n47. Pilnīgi pietiek priekš LV
Offline
darknmy
23. Jan 2017, 12:29 #4994

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Izrādās, cilvēki pilnā nopietnībā tic, ka M50 ēra nav beigusies un bendzīns ir way to go.

N52 -> valvetronic + electric water pump + variable oil pump + dual VANOS + DISA
N53 -> tas pats + tiešā iesmidze

Neredzu baigo priekšroku, ka benzīns ir daudz labāks par dīzeli.

3.0d joprojām izskatās ņemams
2.0d parasti ir takši/uzņēmumi/darbinieki ar lielu nobraukumu
Offline
Dzhonatans
23. Jan 2017, 13:05 #4995

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


23 Jan 2017, 12:29:09 @darknmy rakstīja:
Izrādās, cilvēki pilnā nopietnībā tic, ka M50 ēra nav beigusies un bendzīns ir way to go.

N52 -> valvetronic + electric water pump + variable oil pump + dual VANOS + DISA
N53 -> tas pats + tiešā iesmidze

Neredzu baigo priekšroku, ka benzīns ir daudz labāks par dīzeli.

3.0d joprojām izskatās ņemams
2.0d parasti ir takši/uzņēmumi/darbinieki ar lielu nobraukumu


retu reizi var redzēt ka kāds saka ka bendzīns ir sliktāks

kā ir uzturēšanas izmaksām?tīri ar apkopēm? dizelis paljubomu būs dārgāks,ne?turbīnes,farsunkas?sūkņi?kvelsveces?utt?
Offline
Mikels
23. Jan 2017, 13:07 #4996

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2017, 12:29:09 @darknmy rakstīja:
Izrādās, cilvēki pilnā nopietnībā tic, ka M50 ēra nav beigusies un bendzīns ir way to go.

N52 -> valvetronic + electric water pump + variable oil pump + dual VANOS + DISA
N53 -> tas pats + tiešā iesmidze

Neredzu baigo priekšroku, ka benzīns ir daudz labāks par dīzeli.

3.0d joprojām izskatās ņemams
2.0d parasti ir takši/uzņēmumi/darbinieki ar lielu nobraukumu

Double Vanos kā izstrādājums jau tiek lietots vairākās paaudzēs bmw benzīna dzinējiem un uz n52 neredzu problēmu ar to, par problēmām ar eļļas sūkni pirmo reizi dzirdu. N53 motoram nav valvetronic
Ūdenssūkņi tiešām mirst, bet līdz 200k man liekas visi jau ir paspējuši nomainīt
Bet nu dīzelim ir vēl vairāk mezglu, kas iziet no ierindas-DPF,EGR,kvēsveces un relejs, termostati, kloķenes demferis, sūkņi,sprauslas,kolektora klapītes, motora ķēdes un tās visas ir e90 dīzeļa reālās problēmas.
Man pazīstamais paņēma e90 dīzeli, kurš tika pārbaudīts pie dīlera ar oriģināliem un pierādāmiem 230k un atzīts par labu esam. Viņš gada laikā tikai uz dīzeļa problēmām ir ielicis ap 800eur, turpretī benzīnam vispār nav bijušas problēmas.
Visi dīzeļa īpašnieki jau saka, ka nekas traks tas neesot, protams, kurš gan ies atzīt, ka ir lohs un nopircis miskasti.

Kur vēl prāts ņemt tos dīzeļus ar 300-400k nobraukumiem, lai brauktu 15k gadā pa pilsētu
Ja dīzelis, tad tikai jauns vai mazlietots, pie nosacījuma, ja gadā tiešām nobrauc daudz

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Jan 2017, 13:12:44 ]

Offline
Dzhonatans
23. Jan 2017, 13:15 #4997

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


23 Jan 2017, 13:07:03 @Mikels rakstīja:

23 Jan 2017, 12:29:09 @darknmy rakstīja:
Izrādās, cilvēki pilnā nopietnībā tic, ka M50 ēra nav beigusies un bendzīns ir way to go.

N52 -> valvetronic + electric water pump + variable oil pump + dual VANOS + DISA
N53 -> tas pats + tiešā iesmidze

Neredzu baigo priekšroku, ka benzīns ir daudz labāks par dīzeli.

3.0d joprojām izskatās ņemams
2.0d parasti ir takši/uzņēmumi/darbinieki ar lielu nobraukumu

Double Vanos kā izstrādājums jau tiek lietots vairākās paaudzēs bmw benzīna dzinējiem un uz n52 neredzu problēmu ar to, par problēmām ar eļļas sūkni pirmo reizi dzirdu. N53 motoram nav valvetronic
Ūdenssūkņi tiešām mirst, bet līdz 200k man liekas visi jau ir paspējuši nomainīt
Bet nu dīzelim ir vēl vairāk mezglu, kas iziet no ierindas-DPF,EGR,kvēsveces un relejs, termostati, kloķenes demferis, sūkņi,sprauslas,kolektora klapītes, motora ķēdes.
Man pazīstamais paņēma e90 dīzeli, kurš tika pārbaudīts pie dīlera ar oriģināliem un pierādāmiem 230k un atzīts par labu esam. Viņš gada laikā tikai uz dīzeļa problēmām ir ielicis ap 800eur, turpretī benzīnam vispār nav bijušas problēmas.
Visi dīzeļa īpašnieki jau saka, ka nekas traks tas neesot, protams, kurš gan ies atzīt, ka ir lohs un nopircis miskasti.

Kur vēl prāts ņemt tos dīzeļus ar 300-400k nobraukumiem, lai brauktu 15k gadā pa pilsētu
Ja dīzelis, tad tikai jauns vai mazlietots


tu esi laikam gudrākais powera lietotājs,vizsmazs teksts ir sakarīgs

protams,latvietis vidējais,gadā brauc 20-25k ja dd ēd 7-8 litri vai bendzīnu 9-10 gadā starbība būs 200eiro,nu labi 300 eiro gadā vairāk ieliet bendzīnu,ir sīkums,būtībā pa 300 sanāk vienu farsunku dd nopirkt jaunu!tad kur ekanomija?

dd ir izdedvīgs ja

1.dd nolej darbā no belarusa,vai fūres

2.esi nopircis jaunu autiņu no salona ar dīzeli un brauc daudz

3.vnk brauc gadā 60k+

ja lej kalonkā dīzeli,nahuj viņs vajadzīgs?
Offline
darknmy
23. Jan 2017, 13:20 #4998

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

benzīnam ir gan EGR, gan sveces, gan spoles, gan sensori, gan patēriņš virs 10 u.c mezgli.

nav tāda konkrēta fakta, ka benzīns ir psc ku labs un dīzels ir psc ku slikts.

dēļ tādiem čaiņikiem, kas lej dd no fūres, arī aiziet bojā dpf, egr un ieplūde aizaug. pēc bmw manuāļa, dpf dzīvo 500tkm.

visi pārējie mezgli +/- ir abiem, gan benzīnam, gan dīzelim

[ Šo ziņu laboja darknmy, 23 Jan 2017, 13:22:45 ]

Offline
JankyLV
23. Jan 2017, 13:22 #4999

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2983

Braucu ar: imperialblau

Bērnībā onkulis iemācīja, ka dīzelis ir slikts, un visu mūžu dzīvo pēc tādas loģikas, un mēģini visur piesieties?
Ko tu darīsi, kad tavs iemīļotais benzīns uztaisīs kādu huiņu, un būs jāremontē? Nākamreiz kad pacelsies šis jautājums - noklusēsi, un atkal raksi dīzeļus zemē?
Offline
deadalive
23. Jan 2017, 13:27 #5000

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Ja ar pareizi rēķina un gadā nobrauc 25k, tad starpība gan ir vismaz 750e e gadā (pie pateriņa 7l dīzelis un 9l beņa) reāli atšķirība pat ir vel lielāka.

[ Šo ziņu laboja deadalive, 23 Jan 2017, 13:28:17 ]



-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo