Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Mikels
11. Jan 2017, 10:55 #4921

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu


11 Jan 2017, 10:45:03 @funkyasshit rakstīja:

10 Jan 2017, 22:38:36 @HiJaCKeR rakstīja:
man rāda 10,5 L, pie vidējā ātruma 45 km/h, laikam jau sanāk 50/50 tas, vai arī šoseja vairāk sanāk


Kad sāc rēķināt nobraukto un izmaksas, tad tikai rodas saprašana. Es gadā nobraucu ~20-40tkm. Ja vidējais ir man ~11l, tad tas ir baigi jūtami. It īpaši, kad pa pilsētu jāmīcās un ir 14-16.

Man vidēji patēriņš ir 10L, lai kā man nepatiktu dīzelis tavā gadījumā, ja nobrauc tik daudz, iespējams tas būtu labāks variants Lai gan tāpat ar 330d nekāda baigā ekonomija pilsētā stumdoties pa korķiem vai braucot mazus gabalus nesanāk.
Offline
e32343690
11. Jan 2017, 11:47 #4922

Kopš: 30. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: BMW

Es gan labprāt no 330xd pārkāptu uz 330i vai 530-545i
Offline
HaL
11. Jan 2017, 13:03 #4923

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo


11 Jan 2017, 09:28:20 @pokemaster rakstīja:
Kāds te var frm moduli saremontēt?
Gaismas ik pa laikam pazūd un nedeg. kompis rāda ka kļūda frm modulī
E91 2.0d n47
PM

neremontējas!

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
josi
11. Jan 2017, 13:37 #4924

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Ja tas ir FRM3, tad parasti vai nu tas strādā vai nestrādā pavisam, un tādus manuprāt Viesturs mācēja pacelt no miroņiem. Bet ja tas notiek laiku pa laikm, tad jau drizāk problēma būs pašās lampās/vados, ne FRM.
Offline
HaL
11. Jan 2017, 14:22 #4925

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

ta neko nevar! nosprāga FRM2, paņēmu FRM2 pilno, lai apdaptīvie strādātu un arī nosprāga un ieliku FRM3. Viesturs skatījām abus mirušos un nekā!

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
martinjsh
11. Jan 2017, 14:30 #4926

Kopš: 13. Jan 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 791

Braucu ar: mazlitrāžzas e38


e91 recaro,pusāda,aktīvais,eiropa,ar durvju apšuvēm 400eur šonedēļ
e91 shadoe gloss line komplekts 120eur
vēl ir šāds robotu spoguļu komplekts
SS.LV
poweram 330eur

24-826-426

[ Šo ziņu laboja martinjsh, 11 Jan 2017, 15:21:18 ]

Offline
DKristaps
11. Jan 2017, 14:44 #4927

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

e90 comforta alcantra salons 300e
ir ari citas daļas no e90

[ Šo ziņu laboja DKristaps, 11 Jan 2017, 14:45:06 ]

Offline
JankyLV
11. Jan 2017, 14:46 #4928

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2983

Braucu ar: imperialblau

Ar apsildi? Eiropas?
Offline
Negantelis
11. Jan 2017, 14:54 #4929

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


10 Jan 2017, 21:09:09 @funkyasshit rakstīja:
Kāda vispār izvēle no benzīna motoriem? 3.0 liekas vissakarīgākais. Vienīgi tur viņi mainās fl un pfl. Vienam elektriskais sūknis, valvetronic un citi ne tik iepriecinoši mezgli, otrs ar tiešo iesmidzināšanu, kas realitātē arī ir gavno.





Vai lūdzu varētu padalīties ar info par benzīna motoriem kas pieejami uz e91. Ar to es domāju kurus var ņemt un kurus nevajadzētu kā arī līdz kādiem nobraukumiem ir vērts skatīties ja pats plāno nobraukt vēl 100-150tkm.

Cik saprotu tad vecais m54b30 kas nāca iepriekšējai paaudzei (e46) ir ļoti izturīgs motors, bet kas notiek ar jaunajiem motoriem.

Interesē tie kam 6 cilindri.

Paldies ja padalīsieties.
Offline
akrobaac
11. Jan 2017, 15:38 #4930

Kopš: 10. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 402

Braucu ar: e90

runājot par šo tēmu! piespiedu kārtā sanāca mainīt akumulatoru, bija virsū vēl oriģinālais 90ah, tagad uzlika 100 ah, un nu jau 2vas dienas nav tā grūdiena, bet kamēr auksts visu laiku testēju! kā ar roku noņemts! sakritība?

15 Dec 2016, 10:19:35 @Electro rakstīja:

15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
laikam radās nepieciešamība kārbā mainīt eļļu. kur un aptuveni pa cik to dara?

bet varbūt cits defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.


Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.


-----------------
Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv
Offline
SilentShadow
11. Jan 2017, 19:15 #4931

Kopš: 01. Aug 2006

Ziņojumi: 808

Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower

Ahoi. Kurš te bija dīzeļu guru? 2.0 dīzelis savā darbībā uzrāda dažus brīnumus, nepieciešama diagnostika PM
Offline
VitalichDe90
12. Jan 2017, 23:22 #4932

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 27

Braucu ar: E90

http://tuningparts.lv/index.php?route=product/p...;product_id=8420

Ar šiem brīnumiem var iziet tehnisko? E-marķējums ir,bet cik atbiilst patiesībai nav ne jausmas. Pm lūdzu
Offline
BUHARDI
12. Jan 2017, 23:59 #4933

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar:


11 Jan 2017, 14:54:43 @Negantelis rakstīja:

10 Jan 2017, 21:09:09 @funkyasshit rakstīja:
Kāda vispār izvēle no benzīna motoriem? 3.0 liekas vissakarīgākais. Vienīgi tur viņi mainās fl un pfl. Vienam elektriskais sūknis, valvetronic un citi ne tik iepriecinoši mezgli, otrs ar tiešo iesmidzināšanu, kas realitātē arī ir gavno.





Vai lūdzu varētu padalīties ar info par benzīna motoriem kas pieejami uz e91. Ar to es domāju kurus var ņemt un kurus nevajadzētu kā arī līdz kādiem nobraukumiem ir vērts skatīties ja pats plāno nobraukt vēl 100-150tkm.

Cik saprotu tad vecais m54b30 kas nāca iepriekšējai paaudzei (e46) ir ļoti izturīgs motors, bet kas notiek ar jaunajiem motoriem.

Interesē tie kam 6 cilindri.

Paldies ja padalīsieties.



Kamēr motors iet, liekas ka dzīve ir skaista un dīzelisti nerubi dzīvi. Sūdi sākas, kad gribi kaut ko atrast šrotā (piemēram, kondiškas kompresoru) - tuvākais LT. Ieliesi ne tādu eļļu, nobrauksi kilometru vairāk, var arī bez iemesla izmest check engine - maini vietām, mazgā vanos selenoidus vai pērc jaunus (jo lietotu praktiski nav, bet šī nav tā dārgākā lieta). China un universālās diagnostikas uzreiz iet miskastē. Rāda visādus brīnumus pēc kārtas.

Esmu nobraucis ap 70tk km ar N52. Nekas vairāk par vanos selenoidiem pagaidām nav bijis, bet dēļ tiem auto var apstāties un vairs nešķilties.
Offline
ReG
13. Jan 2017, 07:37 #4934

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d


12 Jan 2017, 23:22:28 @VitalichDe90 rakstīja:
http://tuningparts.lv/index.php?route=product/p...;product_id=8420

Ar šiem brīnumiem var iziet tehnisko? E-marķējums ir,bet cik atbiilst patiesībai nav ne jausmas. Pm lūdzu

Nedari to
Offline
Maaaris
13. Jan 2017, 11:36 #4935

Kopš: 13. Jan 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiciens!
ir vēlēšanās ierīkot hands free sistēmu savam bmw
Gribētu zināt cik maksātu Mulf 2 bloka uzstādīšana ar visiem vadiem, bluetooth antēnu un mic. Auto BMW e90. idrive cic. Un varbūt, kāds var ieteikt, kur to var izdarīt.
Offline
6500
13. Jan 2017, 11:40 #4936

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

mulf2 ~100
uzstadisana ar mikrafoniem ~80

p.s ir mulf patadtais pa 50€

[ Šo ziņu laboja 6500, 13 Jan 2017, 11:41:05 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
darknmy
14. Jan 2017, 08:57 #4937

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


11 Jan 2017, 15:38:18 @akrobaac rakstīja:
runājot par šo tēmu! piespiedu kārtā sanāca mainīt akumulatoru, bija virsū vēl oriģinālais 90ah, tagad uzlika 100 ah, un nu jau 2vas dienas nav tā grūdiena, bet kamēr auksts visu laiku testēju! kā ar roku noņemts! sakritība?

Izklausās pēc kārbas adaptācijas, kur viņa pēc x sekundēm met neitrālajā. Cik dzirdēts volviķiem viņu izprogrammē ārā.
Offline
Digital
14. Jan 2017, 10:37 #4938

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


11 Jan 2017, 14:22:26 @HaL rakstīja:
ta neko nevar! nosprāga FRM2, paņēmu FRM2 pilno, lai apdaptīvie strādātu un arī nosprāga un ieliku FRM3. Viesturs skatījām abus mirušos un nekā!

Kas tev viņam mospraga? Tur pamataa eproms izbeidzas, cik tādus nav sanācis pacelt.
Offline
RGliemis
16. Jan 2017, 13:41 #4939

Kopš: 06. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: pilnpiedziņu

Laba diena!
Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu. '09 gada e91. Pie ziemas pirmajiem "lielajiem mīnusiem", ieslēdzot salona apsildi, pūtējs ik pa brīdim sāka izdot cīkstošas skaņas. Sākumā brīdi paskanēja un apklusa. Nu jau troksnis parādās biežāk. Sajūta tāda, ka kaut kāda detaļa sprūst/negriežas/strīķējas. Patestēju dažādos režīmos, bet izskatās nav viena konkrēta režīma kurā tas troksnis parādītos. Skaidrs ir tikai tas, ka samazinot pūtēja intensitāti, troksnis mazinās.
Vest pie dīlera, jeb kāds zinās dot padomu?
Offline
darknmy
16. Jan 2017, 13:45 #4940

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


16 Jan 2017, 13:41:21 @RGliemis rakstīja:
Laba diena!
Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu. '09 gada e91. Pie ziemas pirmajiem "lielajiem mīnusiem", ieslēdzot salona apsildi, pūtējs ik pa brīdim sāka izdot cīkstošas skaņas. Sākumā brīdi paskanēja un apklusa. Nu jau troksnis parādās biežāk. Sajūta tāda, ka kaut kāda detaļa sprūst/negriežas/strīķējas. Patestēju dažādos režīmos, bet izskatās nav viena konkrēta režīma kurā tas troksnis parādītos. Skaidrs ir tikai tas, ka samazinot pūtēja intensitāti, troksnis mazinās.
Vest pie dīlera, jeb kāds zinās dot padomu?


nav kārtīgi saeļļota ventilatora asīte. var pats saeļļot, var gaidīt pavasari
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo