Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Rallijs

AutorsZiņojums
RVR
09. Oct 2017, 10:16 #841

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21932

Braucu ar: RVR


09 Oct 2017, 10:05:46 @ozo rakstīja:

Kurš tad mūsdienās spēj vilkt ralliju? Sīči par fātera naudu un fātera ambīcijām vai arī tie kas paši no savas kabatas var atlauties. Sen jau uz entuziasma nekur neaizbrauksi, talantīgākie sen jau to visu ir pametuši, nav ne reklāmu, ne sponsoru, tikai saldi instagram profili.
Pareizi vecais Elbakjans teica, ka vieglāk nomest mašīnu pie Bikerniekiem, tribīnēs alu padzerties un justies kā autosporta eksperts, nevis brist pa Liepājas dubliem, salt aukstumā lai redzētu kā dinozaurs Vorobjovs cīnās ar pāris sīčiem.



Tā arī ir - tos dubļus brist un lietū stāvēt ir vērts tad, ja tur ir ko redzēt. Ja vairs nav, tad neviens arī nebrien.
50 k tautas (kā senāk uz Cēsu vai Talsu rallijiem) ar mūsdienu rallija piedāvājumu vienkārši nav iespējams dabūt.
Offline
us
09. Oct 2017, 10:37 #842

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: Pilnpievada automobīli


09 Oct 2017, 08:44:02 @Vecais rakstīja:

08 Oct 2017, 21:39:45 @user rakstīja:

08 Oct 2017, 20:57:57 @Vecais rakstīja:
Ps. Dāmu ekipāžai arī slapjumiņš netraucēja..



jā, ja brauc katru km 10sec lēnāk kā citi, tad tiešām nekas netraucē dažos dopos viņām vidējais ātrums at 20km/h mazāks kā R2 līderim

Brīdī līdz lukaš noķer koku viņas ir 5. Vietā un lukaš 10.


Viņam piektajā posmā Fords atņirdzās, kaut kādas elektro problēmas dēļ pazaudēja 3 min.
Offline
CAPSLOCK
09. Oct 2017, 10:47 #843

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 865

Braucu ar:

Agrāk cienīju lykashu, šobrīd nav vērts sekot tam gopņikam.
Offline
berny757
09. Oct 2017, 11:05 #844

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Rallijs latvijā izmira kad tas kļuva par biezo sportu. Bija laiks kad lielākā daļa mauca ar evolucijām un imprezām, tieši tad aizgāja parastie braucēji kas tiešām cīnijās sava prieka pēc un rallijs palika garlaicīgs. Nav nekas interesants, noskatoties kā garām aizlido 30 evo kas itkā cīnās par sekundēm.
Paskatieties ar ko cilvēki brauc somijas čempionātā. Reāli ar visu kas kustās. Ar mašīnam kādas latvijā gadus 15 vairs nav startējušas, jo redz tādām miskastēm nav te ko darīt. Skatītāju uz SM posmiem arī netruks, jo ir interesanti redzēt kā dīrā vecus volvo un žurkas.
Un tajā pat laikā cik latvijai ir spēcīgu autosportistu un cik somijā kur reti kurš uzsāk karjeru ar ko labāku kā opeli vai volvo, kamēr latvijā jaunizceptās ”zvaigznes” uzreiz jau sāk ar evo
Offline
RVR
09. Oct 2017, 11:17 #845

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21932

Braucu ar: RVR

Tur jau tā atšķirība, ka Somijā "tautas" klase gāž ar Volvo un žurkām, bet pie mums ar Golfiem un Clio (ar atsevišķiem izņēmumiem).
Tos vecos Volvo un BMW ir interesanti skatīties, bet tos otros galīgi nē.

P.S. agrāk, kad Ķilpis gāza ar vecu Toyotu un Mezītis ar Žiguli, bija daudzi, kas pēc EVO un Imprezām vēl gaidīja tieši viņus, jo tas bija atraktīvi un skatāmi.

[ Šo ziņu laboja RVR, 09 Oct 2017, 11:23:36 ]

Offline
JZ
09. Oct 2017, 11:20 #846

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


09 Oct 2017, 11:05:14 @berny757 rakstīja:
Rallijs latvijā izmira kad tas kļuva par biezo sportu. Bija laiks kad lielākā daļa mauca ar evolucijām un imprezām, tieši tad aizgāja parastie braucēji kas tiešām cīnijās sava prieka pēc un rallijs palika garlaicīgs. Nav nekas interesants, noskatoties kā garām aizlido 30 evo kas itkā cīnās par sekundēm.
Paskatieties ar ko cilvēki brauc somijas čempionātā. Reāli ar visu kas kustās. Ar mašīnam kādas latvijā gadus 15 vairs nav startējušas, jo redz tādām miskastēm nav te ko darīt. Skatītāju uz SM posmiem arī netruks, jo ir interesanti redzēt kā dīrā vecus volvo un žurkas.
Un tajā pat laikā cik latvijai ir spēcīgu autosportistu un cik somijā kur reti kurš uzsāk karjeru ar ko labāku kā opeli vai volvo, kamēr latvijā jaunizceptās ”zvaigznes” uzreiz jau sāk ar evo


Latvijā, kopā skaitot, var būt ir pusotrs cilvēks, kas kaut ko saprot no rallija auto būvēšanas, un es te nerunāju par trubu locīšanu un metināšanu, bet zināšanu kā un ko taisīt un no kā, mums praktiski visi pērk visu gatavu un saskrūvē kopā, tādēļ braukt ar evo ir "lētāk" kā kaut ko no nulles uztaisīt, jo vienkārši nav cilvēku, kas var paņemt jebkādu šrotu un iemācīt tam braukt, pat top ekipāžām ģeometriju regulē pēc riepu nodiluma...

Ja nav mācību programmas un neaudzina inženierus, kas no šīm lietām kaut ko saprot, tad tāds nu ir rezultāts, es pat nezinu vai LAFā kāds vispār domā šajā virzienā, droši vien ka pat neienāk tādas lietas prātā, ja reiz pat žiguļu šosejā aizliedz lietas, kas labo "iedzimtās" problēmas, jo redz uzzīmēt un izfrēzēt detaļu, kas labo piekares ģeometriju ir dārgi, un visi to nevar atļauties, tādēļ progress ir jāaizliedz.
Offline
gt99
09. Oct 2017, 11:22 #847

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


09 Oct 2017, 11:20:03 @JZ rakstīja:
ja reiz pat žiguļu šosejā aizliedz lietas, kas labo "iedzimtās" problēmas, jo redz uzzīmēt un izfrēzēt detaļu, kas labo piekares ģeometriju ir dārgi, un visi to nevar atļauties, tādēļ progress ir jāaizliedz.


Frēzēt detaļas sešdesmito gadu Fiatam = progress ?

[ Šo ziņu laboja gt99, 09 Oct 2017, 11:22:55 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
arizah
09. Oct 2017, 11:24 #848

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nejau uz konkrētām mašīnām ir interesanti skatīties, bet gan konkrēto attieksmi ar kādu viņas tiek liktas lietā. Paņemot vecu volvo uzreiz automātā publiku nenopirksi. Atceros, kā visi savulaik gaidīja dzeltenu askonu ar kkādu 58 numuru, jo nezin kāpēc augstāk viņai nedeva. Sēdēja iekšā tur viens visiem zināms Jānis, kuram bija svarīgi nevis braukt ar spīdīgu evo, bet braukt vispār. Tas pats ar Ķilpi vai Norbertu. Taču, ja vecā miskaste tiek izmantota, lai mācītos braukt, tad tajā visā nekāda prikola tāpat nav.
Offline
JZ
09. Oct 2017, 11:26 #849

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


09 Oct 2017, 11:22:34 @gt99 rakstīja:

09 Oct 2017, 11:20:03 @JZ rakstīja:
ja reiz pat žiguļu šosejā aizliedz lietas, kas labo "iedzimtās" problēmas, jo redz uzzīmēt un izfrēzēt detaļu, kas labo piekares ģeometriju ir dārgi, un visi to nevar atļauties, tādēļ progress ir jāaizliedz.


Frēzēt detaļas sešdesmito gadu Fiatam = progress ?


zināt kādēļ zīmēt to detaļu vispār, kā uzzīmēt un izgatavot priekš 60to gadu fiata ir tieši tik pat sarežģīti kā 2015 gada škodai vai 1980tā gada volvo, spēj izsekot domu gājienam?
Offline
RVR
09. Oct 2017, 11:27 #850

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21932

Braucu ar: RVR


09 Oct 2017, 11:24:45 @arizah rakstīja:
nejau uz konkrētām mašīnām ir interesanti skatīties, bet gan konkrēto attieksmi ar kādu viņas tiek liktas lietā. Paņemot vecu volvo uzreiz automātā publiku nenopirksi. Atceros, kā visi savulaik gaidīja dzeltenu askonu ar kkādu 58 numuru, jo nezin kāpēc augstāk viņai nedeva. Sēdēja iekšā tur viens visiem zināms Jānis, kuram bija svarīgi nevis braukt ar spīdīgu evo, bet braukt vispār. Tas pats ar Ķilpi vai Norbertu. Taču, ja vecā miskaste tiek izmantota, lai mācītos braukt, tad tajā visā nekāda prikola tāpat nav.


Arī fakts.
Offline
berny757
09. Oct 2017, 11:41 #851

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


09 Oct 2017, 11:24:45 @arizah rakstīja:
nejau uz konkrētām mašīnām ir interesanti skatīties, bet gan konkrēto attieksmi ar kādu viņas tiek liktas lietā. Paņemot vecu volvo uzreiz automātā publiku nenopirksi. Atceros, kā visi savulaik gaidīja dzeltenu askonu ar kkādu 58 numuru, jo nezin kāpēc augstāk viņai nedeva. Sēdēja iekšā tur viens visiem zināms Jānis, kuram bija svarīgi nevis braukt ar spīdīgu evo, bet braukt vispār. Tas pats ar Ķilpi vai Norbertu. Taču, ja vecā miskaste tiek izmantota, lai mācītos braukt, tad tajā visā nekāda prikola tāpat nav.

Ļoti labi to saprotu. Ar dzelteno askonu jau tur cits stāsts.

Labi zinu kas un kā ar abām dzeltenajām askonām
Offline
dust
09. Oct 2017, 12:15 #852

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

Gaidīja arī to pašu Raimondu ar Q un pat Bensonu ar Volgu.

-----------------

Offline
mrred
09. Oct 2017, 12:24 #853

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: MX

Tā mazliet greizi nošāva ar to, ka vecos drapakus gaidīja. Gaidīja visus - gan dārgos Evo un Subaru, gan ar gaidīja vecākus drapakus.

Šeit piemēram redzami rezultāti no Talsiem 2006 rezultāti

Paskaties cik dalībnieki
Offline
gt99
09. Oct 2017, 13:55 #854

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


09 Oct 2017, 11:26:06 @JZ rakstīja:
zināt kādēļ zīmēt to detaļu vispār, kā uzzīmēt un izgatavot priekš 60to gadu fiata ir tieši tik pat sarežģīti kā 2015 gada škodai vai 1980tā gada volvo, spēj izsekot domu gājienam?


Nestrīdēšos. Detaļas netaisu un netaisīšu.
Bet tas ka tie Žiguļi jau tā ir pa dārgu... 8k+ Eur. Tā klase nav tā vērta.


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
gintc
09. Oct 2017, 19:31 #855

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Ka jau parasti forumos dirsh tie kas tikai blakus ir stāvējuši ne braukuši!
Offline
Erx
09. Oct 2017, 20:20 #856

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Viņš tikai vispārīgi norādija, ka atkal pilns ar viedokļiem no interneta karatistiem
Offline
erwinn
09. Oct 2017, 20:24 #857

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

es pilnībā saprotu @ginc nevēlēšanos iesaistīties diskusijā, jo te ir tik daudz huiņa sarakstīta, ka negribas pat iesaistīties
Offline
Belluuns
09. Oct 2017, 20:31 #858

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9517

Braucu ar: quattro

Rallisti pret fast&furios, tāda kauja vēl nav bijusi te, user drukā tik, uzkurini sparinga partneri
Offline
Murphy
09. Oct 2017, 20:35 #859

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


09 Oct 2017, 12:24:31 @mrred rakstīja:
Tā mazliet greizi nošāva ar to, ka vecos drapakus gaidīja. Gaidīja visus - gan dārgos Evo un Subaru, gan ar gaidīja vecākus drapakus.

Šeit piemēram redzami rezultāti no Talsiem 2006 rezultāti

Paskaties cik dalībnieki


Ehh, pat nostaļģija parāva par šo sastāvu
Offline
Belluuns
09. Oct 2017, 21:11 #860

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9517

Braucu ar: quattro

Protams ka neiesaistīsies te neviens diskusijā, īpaši tie, kas kaut ko saprot, jo avīžnieki tak tāpat labāk zin. Pēdējas divas lapas bij interesantas, līdz brīdim kad sāk runāt tie kas visu zina bet neizprot.
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo