Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.

AutorsZiņojums
kkas
07. Nov 2018, 08:53 #281

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8872

Braucu ar: zviedru ledusskapi


06 Nov 2018, 10:59:55 @IELEJAM rakstīja:
Nav plāns piedalīties 4x4 tūrēs, bet vajag auto, ar ko var iebraukt attālā lauku īpašumā, kur ziemā sniegu neviens netīrīs, rudenī un pavasarī mēdz būt šļura, kalnains apvidus. Vajag robustu auto ar piekabes āķi, manuāli, 4x4, vēlams ar bloķi, dīzeli. Iespējams, ka pietiktu ar kādu xc70? Palasījos krievu formos par Discovery II ar šo 2.5td un tur ir ļoti pretrunīga informācija. No slavas dziesmām, līdz pat pilnīgam noliegumam. Te nedaudz. Uz Patrolu arī tiek mesta acs, bet tagad par Patrolu, pēc te rakstītā, arī sāk parādīties skepse. Ko vēl lai skatās, līdz kādiem 6k Pajero, Landcruisers, Foresters. Tikai ne cherokee.


tev tikai vajag uz brīvdienām iebraukt vai dzīvo uz vietas, lauku darbi, nšit?
xc70 būs ok tik pa mīkstu sniegu un dubļu risēs sēdīsies uz vēdera.
Offline
Jurchixx
07. Nov 2018, 19:47 #282

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

RR nebija no tiem auto, kam, lai kaut ko nomainītu jāceļ nost viss kuzavs?
Offline
dr_viruss
07. Nov 2018, 19:51 #283

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1195

Braucu ar: e60 530d FL


07 Nov 2018, 19:47:06 @Jurchixx rakstīja:
RR nebija no tiem auto, kam, lai kaut ko nomainītu jāceļ nost viss kuzavs?


Jap...
Offline
Jurchixx
07. Nov 2018, 19:54 #284

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Tapēc arī tie motori sprāgst nost, neviens negrib nepārtraukti celt nost kuzavu, lai apmainītu eļļas filtru. Mauc ar vienu eļļu kamēr nokļiņī
Offline
depo
07. Nov 2018, 19:55 #285

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


07 Nov 2018, 19:47:06 @Jurchixx rakstīja:
RR nebija no tiem auto, kam, lai kaut ko nomainītu jāceļ nost viss kuzavs?


Best of British engineering Tā pat ir arī Tuaregam ar V10 5.0 TDI, bet tur tas dzinējs ir konkrēti monstrozs un tas ir pamatoti.

[ Šo ziņu laboja depo, 07 Nov 2018, 20:02:29 ]

Offline
shiirs_legit
07. Nov 2018, 20:02 #286

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


07 Nov 2018, 19:54:35 @Jurchixx rakstīja:
Tapēc arī tie motori sprāgst nost, neviens negrib nepārtraukti celt nost kuzavu, lai apmainītu eļļas filtru. Mauc ar vienu eļļu kamēr nokļiņī


ko tu tur dirs, nekas tur nav jāceļ nost. sportam un discovery3 bija lai veiktu specifisku remontu. RR vogue viss ir kā normālai mašīnai, tikai sūds tā mašīna ir. Kārba un motors ir BMW, bet tas jau neko neatrisina. atšķirībā no sporta un Discrovery3, kuriem ir viņu pašu dzinēji utt.
Offline
janchikz
07. Nov 2018, 20:02 #287

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Ko jūs te dramatizējat, kurš ir rāvis nost tas pa 2-3h norauj, nekas tur tāds nav
Offline
depo
07. Nov 2018, 20:04 #288

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Šīri, nedirs. Lai piemēram kautvai turbīnu noņemtu, jāceļ nost ir būda.
Offline
depo
07. Nov 2018, 20:06 #289

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


07 Nov 2018, 20:02:45 @janchikz rakstīja:
Ko jūs te dramatizējat, kurš ir rāvis nost tas pa 2-3h norauj, nekas tur tāds nav


Nē nu arī kosmosā aizlidot nav nekas tāds, kas ir lidojis jau Tikai 1. Ne kurā katrā servisā to māk un darīs 2. Tas noteikti nepadara auto remontu lētāku

Paskatās kautvai šo video

[ Šo ziņu laboja depo, 07 Nov 2018, 20:08:02 ]

Offline
janchikz
07. Nov 2018, 20:24 #290

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Man tos video vari nerādīt, ir bijis 3.6tdv8 sports, kuru nācās remontēt, pietiekami esmu atskatījies dzīvē kā tas viss notiek ntās reizes. Starpcitu lai nomainītu turbīnu, var apieties arī neceļot nost kuzavu, bet ja noceļ, tad vismaz viss kā uz galda, visur tiek klāt. Visi ierauga ka kuzavs un rāmis atsevišķi un ir sajūsmā, jo izskatās tas dramatiski, bet īstenībā nekas tāds tur nav, jā, garāžu kooperatīvā nesanāks neko tādu izdarīt, bet daudz maz normālā servisā to izdarīs bez problēmām un ar to ir jārēķinās pērkot roveru, ka iespējams kādreiz to nāksies darīt.
Offline
janchikz
07. Nov 2018, 20:27 #291

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


07 Nov 2018, 20:04:45 @depo rakstīja:
Šīri, nedirs. Lai piemēram kautvai turbīnu noņemtu, jāceļ nost ir būda.
viņš visu pareizi pateica, vogiem (lielajiem roveriem) nekas tāda nav jādara
Offline
AigarsV
07. Nov 2018, 20:42 #292

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 441

Braucu ar:

Ir Disco3 - man šķiet, ka ļoti praktisks auto LV (bez)ceļiem. Remonti tieši proporcionāli auto sarežģītībai. Ātri apskatīju servisa manuāli (nez kāpēc man tāds ir ) - turbīnas noņemšanai kuzavu šķiet nav jāceļ nost, bet nu kādas 20 citas detaļas šķiet gan pirms tam ir jānoņem.

[ Šo ziņu laboja AigarsV, 07 Nov 2018, 20:43:23 ]

Offline
shiirs_legit
07. Nov 2018, 21:17 #293

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


07 Nov 2018, 20:04:45 @depo rakstīja:
Šīri, nedirs. Lai piemēram kautvai turbīnu noņemtu, jāceļ nost ir būda.


kāda turbīna M62 motoram
Offline
depo
07. Nov 2018, 21:42 #294

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Kad šī diskusija vakar sākās, gāja runa par dīzeļiem, cilvēks prasīja 2.7 vs 3.6 dzinējs.
Offline
St21
07. Nov 2018, 21:45 #295

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 907

Braucu ar: 22″


07 Nov 2018, 20:06:07 @depo rakstīja:

07 Nov 2018, 20:02:45 @janchikz rakstīja:
Ko jūs te dramatizējat, kurš ir rāvis nost tas pa 2-3h norauj, nekas tur tāds nav


Nē nu arī kosmosā aizlidot nav nekas tāds, kas ir lidojis jau Tikai 1. Ne kurā katrā servisā to māk un darīs 2. Tas noteikti nepadara auto remontu lētāku

Paskatās kautvai šo video

Dirsā var iebāzt to veco video. Tukša diršana. Gan degvielas filtru, gan reaktīvajam stienim bukses var nomainīt pat neceļot mašīnu uz pacēlāja. Varu arī atkārtot to procedūru. TDV6 dzinējam nomainīt zobsiksnu vieglāk kā e53 m62 nomainīt sveces. Kārtējie vienas tantes pieturā stāsti. Ar rozā brillēm nopērk lētāko nopisteni un tad pa visu pasauli pukst. Mašīna kā mašīna. ir plusi, ir mīnusi. Manā gadījumā plusi un izdevumi uz nobrauktajiem km noteikti ir neapgāžami.
Offline
diesel
07. Nov 2018, 22:06 #296

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

Kārtējo reizi glupības no znatakiem. LR RANGE ROVER (L322) ir labākais suvs ever. Kam ir bijis sapratīs. Lidz 2005 kad BMW bija LR īpašnieks šis modelis vairāk ir bmw nekā LR. Izņemot bundžu un pneimo viss ir bmw. Arī apkopes kā bmw, tikai komforts 2x lielāks jebkurā disciplīnā.
LR RR SPORTAM ir rāmis.Kas dīzelim ar jebkuru motoru ir jāceļ nost lai mainītu turbīni.

2.7d neiesaku motoršādens var piemeklēt jebkuru brīdi
Bmw 3.0d ir labākais bez problēmām
3.0d ir ok, salidzinoši reti aprauj šāles
3.7d jātopī, savādāk abas turbīnes var sanākt ainīt
BMW 4.4d

[ Šo ziņu laboja diesel, 07 Nov 2018, 22:08:40 ]

Offline
depo
07. Nov 2018, 22:12 #297

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Jautājums bija par RR Sport
---
Pakomentējiet lūdzu plusus un mīnusus, ar ko rēķināties iegādājoties LR sport 2005-2007.gada , kas mazāk čakarīgs 2.7tdi vai 3.6tdi
Offline
diesel
07. Nov 2018, 22:23 #298

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


07 Nov 2018, 22:12:34 @depo rakstīja:
Jautājums bija par RR Sport
---
Pakomentējiet lūdzu plusus un mīnusus, ar ko rēķināties iegādājoties LR sport 2005-2007.gada , kas mazāk čakarīgs 2.7tdi vai 3.6tdi

Salona ādas kvalitāte 3/10
Motors jānem 3.6, medz šad tad būt problēmas ar turbīnēm ja ilgi stāvējis vai sēņojis kāds. Tad jāceļ kuzavs nost.
Aizmug. Tilta bukses kalpo ap 70tkm.
Par pārējo nēsmu saskāries
Offline
janchikz
07. Nov 2018, 22:34 #299

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


07 Nov 2018, 22:23:58 @diesel rakstīja:

07 Nov 2018, 22:12:34 @depo rakstīja:
Jautājums bija par RR Sport
---
Pakomentējiet lūdzu plusus un mīnusus, ar ko rēķināties iegādājoties LR sport 2005-2007.gada , kas mazāk čakarīgs 2.7tdi vai 3.6tdi

Salona ādas kvalitāte 3/10
Motors jānem 3.6, medz šad tad būt problēmas ar turbīnēm ja ilgi stāvējis vai sēņojis kāds. Tad jāceļ kuzavs nost.
Aizmug. Tilta bukses kalpo ap 70tkm.
Par pārējo nēsmu saskāries
Man vienu no turbīnām uz 3.6 mainīja neceļot neko nost, kas ar salona ādas kvalitāti ir ne tā, ka tikai 3/10? Personīgi es tur redzu 8/10. Par 2.7tdv6 es jau kaut kad rakstīju, ka tika runāts ar vienu leišu rr meistaru, viņš teica, ka eļļa jālej līdz 1.bumbiņai (cik atceros) uz šupa un viss būs ok, respektīvi, sanāk pārliet nedaudz līmeni, čoms šitā jau ap 80tk nobraucis, tagad pie 300tk nobraukums un nekādu problēmu pagaidām ar autiņu
Offline
V.I.P.
07. Nov 2018, 22:53 #300

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17336

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

smiekliigi, ka diskusijaa viskarstaak iesaistaas tie, kuri RR redzeejushi tikai youtube.

jautaajuma autoram iesaku pieveerst uzmaniibu komentaariem no cilveekiem, kuriem bijis/ir RR, kuri arii sheit peedeejaas lapaas ir vairaaki.

mashiina kaa mashiina, braukshanas komforts

anglji uz to raamja nonjemshanu skataas kaa plusu, jo, paceljot virsbuuvi, visam daudz vieglaak tikt klaat kaa jebkuram citam auto. probleema tajaa, ka latvietis grib mainiit detaljas tikai tad, kad izjuuk, nevis kaa nosaka apkopes intervaali.

shobriid riigaa pietiekami daudz servisu jau zina, kaa apkopt shos auto.

atbilde: 2.7 vai 3.6?
3.6.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo