Online

Pašreiz BMWPower skatas 74 viesi un 33 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 6. sērija » E63/E64 (2003-...)

Tēma: 645 v.s. 650

AutorsZiņojums
Puuchuks
10. May 2011, 11:02 #41

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

kārtējo reizi daļa komentētāju ir vienk muļķi, kas kaut ko diskutē pēc "personiskās" pieredzes (ar mammas aizdoto auto)

cik es esmu skatījies 6xx sludekļus, 650tie bieži vien nāk smukāki un labāk nopakoti.
es laikam meklētu kādu foršu 650 individual, idejai:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.h...&tabNumber=2

es pamanīju, ka šis konkrētais ir cabrio, bet es tik tā uz fikso iemetu idejai par krāsām.
head-up displeju vēl vaidzētu, tas patiešām ir ļoti ērti.
un key-lets-go
Offline
Puuchuks
10. May 2011, 11:05 #42

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


10 May 2011, 10:42:54 stuntman rakstīja:
paskatījāmies, ka 650i pēc parametriem pilsētā grauž nepilnus 16 litrus

šim es īsti neticētu.

tb., grāmatiņā jau visu ko var smuki sarakstīt, bet par šo es pajautātu kādam reālam lietotājam, kas ar kādu no 6xx ir braukājis ilgāku laiku pa Rīgu un arī pa sastrēgumiem, ne tikai 7.45 uz centru un 21 atpakaļ
Offline
Puuchuks
10. May 2011, 11:08 #43

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

precizēšu - ja es meklētu sev 6xx, es atmestu 630, jo mazmotors un d, jo dīzels imo kaukā neiet kopā ar kupeju.
un tad es mobilē atsevišķi meklētu 645 un 650, pēc opcijām, krāsām, nobraukumiem.
un tad apskatītos, kas man ir atradies, salīdzinātu cenas un izdomātu, vai man ir vērts maksāt par X vairāk, lai dabūtu konkrēto 650. vai arī ņemt konkrēto 645
Offline
Usins
10. May 2011, 11:08 #44

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: 1.4d

http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/39...&powerunit=2



1 un gāzes
Offline
Usins
10. May 2011, 11:10 #45

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: 1.4d

545

http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/38...&powerunit=2

izskatās ka patiešām 30% no nikniem bmw tur ar LPG :O
Offline
stuntman
10. May 2011, 11:19 #46

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Gāze tādam auto - tas nu gan ir cirks, IMHO.. kā saka - ja nav kazai piena, tad nav!

Piekrītu Pūkam, ka 16l ir teorētisks rādītājs. Gan jau bez saviem 20l nebūs tā darīšana.
Offline
stuntman
10. May 2011, 11:21 #47

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Bet mēs mazliet novirzāmies no temata. Patēriņš, lai gan vērā ņemams, tomēr šeit nav noteicošais.

Šobrīd man prātā izkristalizējusies viena neskaidrība, ko ceru drīz izkliedēt - vai 650 atšķirībā no 645 ir kāda būtiska atšķirība piekarē/bremžu sistēmā (nav gadījumā Brembo?), kas jūtami atsaucas uz uzturēšanas izdevumiem?
Offline
seeingman
10. May 2011, 11:23 #48

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

645 ēd tik pat cik 650, bet 650 iet labāk, bet apkopes maksā tik pat cik m6, bet m6 ēd tik pat cik 318i
Offline
rolis
10. May 2011, 11:24 #49

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6298

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

Lasu daudzus komentārus un brīnos
Cik vispār ir tādi eksemplāri, kuri vismaz kādā no šiem modeļiem ir sēdējuši iekšā?

Patēriņš abiem motoriem ir praktiski identisks, es ikdienas satiksmē, ne ar vienu, ne ar otru nekādu dižo starpību nejutu

patēriņš reāls ir 16 braucot normāli, 20 būs ar pussmagu kāju, ikdienas satiksmē, kad daudz jāsēž korķos...

izbraucot vakarā, nometot pa nullēm, var iebraukt arī 13 litros, tikai nākamajā dienā pie pirmā štopara patēriņš pacelsies lidz 16

Offline
ozolins
10. May 2011, 11:26 #50

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1533

Braucu ar: ///

645 pilsētā ēd 16-18L. Pa štrāsi neārdoties ir līdz 11L.
Offline
Puuchuks
10. May 2011, 11:26 #51

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


10 May 2011, 11:21:18 stuntman rakstīja:
vai 650 atšķirībā no 645 ir kāda būtiska atšķirība piekarē/bremžu sistēmā (nav gadījumā Brembo?), kas jūtami atsaucas uz uzturēšanas izdevumiem?

atbildi par atšķirībām es nezinu, bet cik bieži tu mainīsi tās bremžu uzlikas un diskus - reizi 2 gados
Offline
rolis
10. May 2011, 11:27 #52

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6298

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

Un kurš idiots uzrakstīja, ka 650 apkopēs ir dārgāks? Kas viņam tieši atšķirās no 645? Par puslitru eļļas vairāk?

P.S. Ja mēs runājam par 645 vs 650 bez facelifta modeli
Offline
rolis
10. May 2011, 11:29 #53

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6298

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


10 May 2011, 11:26:14 Puuchuks rakstīja:

10 May 2011, 11:21:18 stuntman rakstīja:
vai 650 atšķirībā no 645 ir kāda būtiska atšķirība piekarē/bremžu sistēmā (nav gadījumā Brembo?), kas jūtami atsaucas uz uzturēšanas izdevumiem?

atbildi par atšķirībām es nezinu, bet cik bieži tu mainīsi tās bremžu uzlikas un diskus - reizi 2 gados


Kādi brembo Bremzes ir pilnīgi vienādas

priekšējais bremžu disks orig. 120ls
kluču komplekts wessā, arī orig, bez atlaides ~160ls

Offline
rolis
10. May 2011, 11:30 #54

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6298

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

P.S. nedz 645 nedz arī 650 apkopes izmaksas NAV TUVU tādas, kādas tās ir M5/M6

Offline
stuntman
10. May 2011, 11:32 #55

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Klau. Ko izsaka 650-tā feislifts? Kas mainās? Fāres utt? Vai arī kaut kas tehniskā ziņā?
Uzmanību pievērsa šis eksemplārs: 650 FACELIFT '2008
Offline
seeingman
10. May 2011, 11:34 #56

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


10 May 2011, 11:30:54 rolis rakstīja:
P.S. nedz 645 nedz arī 650 apkopes izmaksas NAV TUVU tādas, kādas tās ir M5/M6



Tu nesaproti, ka es ākstījos?
Patiesībā, ja var atļauties lielo nodokli maksāt, nu tad, lai ņem 650, ja grib iefist kapeiku, tad 645 un viss.
Offline
rolis
10. May 2011, 11:36 #57

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6298

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

ah... Mainās priekšējas lampas, bamperis, miglas lukturi, pagriezieni nāk LED, aizmugurē mainās bagāžnieks, lampas, aizmugurējais buferis, miglas lukturi. it kā paliek līdzīgs, bet īstenība visas detaļas ir citas

pats galvenais, ko varētu teikt kā BONUSU facelift modelim, ir tas, ka viņš jau nāk ar SPORT AUTOMATIC pārnesumkārbu

un protams facelift modeļi parsvarā arī nāk labāk aprīkoti katrā gadījumā esmu biežāk saskāries ar tādiem faceliftiem, kuriem ir INOVATIONS PAKET, tb nakts skata kameras un distronici u.t.t. visas pacanskās ekstras
Offline
rolis
10. May 2011, 11:37 #58

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6298

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


10 May 2011, 11:34:37 seeingman rakstīja:

10 May 2011, 11:30:54 rolis rakstīja:
P.S. nedz 645 nedz arī 650 apkopes izmaksas NAV TUVU tādas, kādas tās ir M5/M6



Tu nesaproti, ka es ākstījos?
Patiesībā, ja var atļauties lielo nodokli maksāt, nu tad, lai ņem 650, ja grib iefist kapeiku, tad 645 un viss.


Bet loģika kur? Ja nu vienīgi 645 ir 2004 gada, jo ja ir 2005, tad +- tas pats, kas 650 vien sanāk
Offline
stuntman
10. May 2011, 11:38 #59

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Roli, liels paldies par izsmeļošo info
Offline
fleix
10. May 2011, 11:42 #60

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8356

Braucu ar: F06, E92M3

645ci 2005.g nodoklis 336Ls
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips