Online
Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniskā apskate ar citu motoru
Autors | Ziņojums |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
07 Sep 2016, 12:02:19 @savichs rakstīja:
Kolēģi, nepieciešama jūsu palīdzība vienā jautājumā.
Ir noskatīts viens tricārs, kam 1.8 vietā ieswapots M54B25. Pārbūve nav reģistrēta. TA iziets ne Rīgā
Tad nu rodas jautājums - vai ir vispār iespējams, ka Rīgā, nākamo TA ejot, arī varētu nepiesieties tam, ka cits dzinējs?
Ja nu bez pārbūves reģistrēšanas nevar, tad, kādi ir galvenie mezgli/faktori, ko viņi skatās, lai pārbūvi apstiprinātu?
1000 paldies jau iepriekš
skatās uz seju, tad uz pārbūves izpildījumu un tad uz pārbūves projektu[ Šo ziņu laboja JZ, 07 Sep 2016, 12:10:08 ] | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4301
Braucu ar: 3 series
|
07 Sep 2016, 12:02:19 @savichs rakstīja:
Kolēģi, nepieciešama jūsu palīdzība vienā jautājumā.
Ir noskatīts viens tricārs, kam 1.8 vietā ieswapots M54B25. Pārbūve nav reģistrēta. TA iziets ne Rīgā
Tad nu rodas jautājums - vai ir vispār iespējams, ka Rīgā, nākamo TA ejot, arī varētu nepiesieties tam, ka cits dzinējs?
Ja nu bez pārbūves reģistrēšanas nevar, tad, kādi ir galvenie mezgli/faktori, ko viņi skatās, lai pārbūvi apstiprinātu?
1000 paldies jau iepriekš
piesiesies 100%
Bet reģistŗēšana ir ļoti vienkaršs process.
Skatās visu kas saistīts ar dzinēju. pa lielam, ja nav sataisīts gateris un kronšteini ir ok un vakumņiks neskarās pie ieplūdes kolektora (m54 ar to problēmam nevajadzētu būt) ne par ko nepiesienās. Visiem trim e30 ar kuriem gāju pārbūvi, bremzes nekad neskatījās un diviem no tiem izlaida ar barabaniem aizmugurē. | Offline | | |
savichs | | Kopš: 12. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 237
Braucu ar: Hulio
|
07 Sep 2016, 12:10:50 @Ch rakstīja:
07 Sep 2016, 12:02:19 @savichs rakstīja:
Kolēģi, nepieciešama jūsu palīdzība vienā jautājumā.
Ir noskatīts viens tricārs, kam 1.8 vietā ieswapots M54B25. Pārbūve nav reģistrēta. TA iziets ne Rīgā
Tad nu rodas jautājums - vai ir vispār iespējams, ka Rīgā, nākamo TA ejot, arī varētu nepiesieties tam, ka cits dzinējs?
Ja nu bez pārbūves reģistrēšanas nevar, tad, kādi ir galvenie mezgli/faktori, ko viņi skatās, lai pārbūvi apstiprinātu?
1000 paldies jau iepriekš
piesiesies 100%
Bet reģistŗēšana ir ļoti vienkaršs process.
Skatās visu kas saistīts ar dzinēju. pa lielam, ja nav sataisīts gateris un kronšteini ir ok un vakumņiks neskarās pie ieplūdes kolektora (m54 ar to problēmam nevajadzētu būt) ne par ko nepiesienās. Visiem trim e30 ar kuriem gāju pārbūvi, bremzes nekad neskatījās un diviem no tiem izlaida ar barabaniem aizmugurē.
Jastna, paldies! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|