Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Autošoseja 2012

AutorsZiņojums
gt99
22. Oct 2012, 13:35 #401

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Laikam var apsveikt BMW ar panākumu

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Arigato
06. Nov 2012, 18:31 #402

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

Nevis var, bet jāapsveic. Vismaz es redzu kaut kādu labumu kāpēc pameta WTCC. Vismaz uzvarēja DTM.
Offline
gt99
26. Nov 2012, 13:35 #403

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


20 Aug 2012, 13:41:08 Archuks rakstīja:

19 Aug 2012, 22:41:57 V1 rakstīja:
skats no mana onboarda: http://www.youtube.com/watch?v=f5QEaoB4Uhg&...ature=plpp_video 5:20 rallija zvaigzne nones man visu sānu...

Baudāmāks otrais brauciens, ejam uz visu banku, starts no pēdējās starta vietas: http://www.youtube.com/watch?v=YhDnKI4RJHo&...amp;feature=plcp

Pie pirmā video laikam prasītos arī redzēt Sirmača onboardu, kādēļ jūsu situācija radās


Spied "Play", lai skatītos video!

No 2:35 var redzēt sadursmi no malas. Ja onboard izskatījās, ka Ralfam netika atstāta vieta kreisajā pusē, tad no malas var redzēt, ka vieta bija. Manuprāt Ralfa kļūda.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
V1
26. Nov 2012, 15:41 #404

Kopš: 27. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Honda CRX

Sirmacis gan teica ka pat tuvumā neēsot bijis
Offline
sosols
18. Apr 2013, 10:37 #405

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

Interesē nacionālās klases BMW E36 motora pārbūves īpatnības?
Cik saprotu, tad drīkst būt tikai 8 vārsti. Vienīgais 3 sērijas motors ar 8 vārstiem, ko atradu ir M43B18 ar 1796 cc, kuram ir 115 Zs un 168 Nm.
Ko ar to motoru jāizdara, lai panāktu 160-180Zs?

Dzinēja kubatūras palielināšana līdz 2000cc, kas attiecīgi pēc matemātikas formulas dotu finālā apm 128-130ZS. Izplūdes, ieplūdes vārstu, pulēšana + izpūtējs + gaisa ieplūde ~15ZS.
Stūres pastiprinātāja atvienošana 2Zs
Vēl visādi sīkumi (remonta sadalene, sporta virzuļi, kompresija, utt) + ~13ZS
Man sanāk ap 160Zs - kas vēl tiek darīts? Un vispār vai šim dzinējam galva un bloks ir no augstākminētā motora jeb tur ir bloks vai galva no dažādiem motoriem?
Variet kāds padalīties ar info?
Offline
mazmotors
18. Apr 2013, 12:24 #406

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:

Šā gada topiks
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo