Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: e30 m10 1.8 benzīna patēriņš

AutorsZiņojums
albis
17. Mar 2011, 13:02 #1

Kopš: 11. May 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW

Nopirku e30 86 gada ar m10 1.8 motoru un pabraucot kādus 300km liekas ka ēd kādus 10 litrus uz simta ja ne vēl vairāk. Vai pie vainas varētu būt zonde izpūtējā vai tas ka izpūtējs ar pie kolektora karājās uz divām pusskrūvētām skrūvem? Ja ne tad kas varētu būt?
Offline
Kalnz
17. Mar 2011, 13:05 #2

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:

Cik Tu gribi lai tērē? Priecājies ka tik maz...
Offline
albis
17. Mar 2011, 13:19 #3

Kopš: 11. May 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW

Domāju ka diži vairāk jau par 8l uz 100km vidēji nevajadzētu... Pa šoseju braucot aizgāji kādi 10l mierīgi braucot...
Offline
boldrixx
17. Mar 2011, 13:19 #4

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

vai tad m10 bija zonde
Offline
Driver
17. Mar 2011, 13:20 #5

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Mar 2011, 13:05:53 Kalnz rakstīja:
Cik Tu gribi lai tērē? Priecājies ka tik maz...

normals m10, ar sareguletiem varstiem, jaunam svecem un noreguletam atgazem (+ ar jaunu zondi, versija ar LU-Jetronic)un noreguletu un pilniba stradajoshu aizdedzes korekciju pa soseju 7-8, pilseta vairak ka 11 gruti dabut.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
17. Mar 2011, 13:22 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Mar 2011, 13:19:30 boldrixx rakstīja:
vai tad m10 bija zonde

L-Jetronic bez zondes
LE-Jetronic bez zondes
LU-Jetronic ar KAT un zondi (biki modificeta LE versija)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Onka
17. Mar 2011, 13:35 #7

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’

Tālajā 2000 gadā man bij e30 ar m10b18, ar beigtu zondi ēda vidēji 10 litrus, pārējais bij tip top.
Takā tie vecie šroti laikam tik ļoti cītīgi uz to zondi neskatās
Offline
Driver
17. Mar 2011, 13:39 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Mar 2011, 13:35:59 Onka rakstīja:
Tālajā 2000 gadā man bij e30 ar m10b18, ar beigtu zondi ēda vidēji 10 litrus, pārējais bij tip top.
Takā tie vecie šroti laikam tik ļoti cītīgi uz to zondi neskatās

niedzilinoties sikumos, tad LU-Jetronic, bez zondes signala tieshi tapat strada kaa LE-Jetronic, bez jebkadam "safe modem", tapec ja sakuma regulejums ir veikts pareizi, tad zondes neesamiba nav katastrofa, pat ja loti labi grib, var dabut auto bez zondes vel biki ekonomiskaku

p.s. visi mani dati bija ar 98benzinu un aizdedzi reguletu prieksh 98taa, nevis kontrabasa krievu-rakjeshu degvielas ar oktanu 92

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puce
17. Mar 2011, 13:52 #9

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Mans m10b20 tērē ~20L pilsētā. Tiesa gan sanāk braukt nelielus gabalus.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Instigater
17. Mar 2011, 13:59 #10

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu jā, Tev jau ekskluzīvais motors. Varbūt Driver var pakomentēt, kurš motors ir labāks M10B20 vai M20B20?
Offline
Hazard
17. Mar 2011, 14:16 #11

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28

ir e28 518i ar m10b18 ar LE-Jetronic bez zondes... Nez tos 12l/100km ir gan gruti dabut pat ar krievijas bendzinu Ta ka mekle vainu
Offline
Driver
17. Mar 2011, 23:54 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Mar 2011, 13:59:07 Instigater rakstīja:
Nu jā, Tev jau ekskluzīvais motors. Varbūt Driver var pakomentēt, kurš motors ir labāks M10B20 vai M20B20?

man jau vairak pie sirds ietu m10b20, ja jaizvelas starp abiem matoriem. kapec nezinu
ja m20, tad b27.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Asch
20. Mar 2011, 11:07 #13

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4181

Braucu ar:

hvz, pilseta tie 10 sanak tagad pa ziemu. redzes kad paliks siltaks, droshvien bus biku zemak
Online
albis
23. Mar 2011, 20:47 #14

Kopš: 11. May 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW

Vēl tāds interesants jautājums. Vai tai klapei, kas gaisa mērītājā ir iekšā ir jāvirinās brīvi, vai arī viņa regulējas pati?
Offline
bmwaddict
23. Mar 2011, 20:51 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Mar 2011, 13:22:18 Driver rakstīja:

17 Mar 2011, 13:19:30 boldrixx rakstīja:
vai tad m10 bija zonde

L-Jetronic bez zondes
LE-Jetronic bez zondes
LU-Jetronic ar KAT un zondi (biki modificeta LE versija)

Driver ir taču vēl E30 ar veco labo K-Jetronic, arī bez zondes protams, bet no visiem minētajiem iet vislabāk!
Offline
Driver
25. Mar 2011, 03:30 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Mar 2011, 20:51:06 bmwaddict rakstīja:

17 Mar 2011, 13:22:18 Driver rakstīja:

17 Mar 2011, 13:19:30 boldrixx rakstīja:
vai tad m10 bija zonde

L-Jetronic bez zondes
LE-Jetronic bez zondes
LU-Jetronic ar KAT un zondi (biki modificeta LE versija)

Driver ir taču vēl E30 ar veco labo K-Jetronic, arī bez zondes protams, bet no visiem minētajiem iet vislabāk!

tu neesi pirmais, kas stasta par e30 ar K-Jetronic, bet neesmu dzive redzejis tadu e30, tikai e21. visi redzetie e30 ir bijushi ar L/LE, motronic vai karbuziem


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modrs
25. Mar 2011, 08:23 #17

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Man arī ir M10B18 ar megasquirt vadību. Pilsētā mazāk par 10l vasarā nekādīgi, bet uz augšū līdz padsmit var na ņekuj dabūt
ārpus pilsētas 6.5, līdz pat 10. hvz, megasqurts laikam pēc garastāvokļa pats maina parametrus
Tāpat mega patēriņs ir ar cilvēkiem mašīnā. pa īsu tas 1,8.
kārba getrag
reduktors mazais 3,46 (bija 3,64), t.i. pie 100km/h taho rāda 2500rpm.

bet tie, kas saka, ka vairāk par 10 nevar izspiest, tas ir pilnīgs bullshit. kur nu vēl ar e28.

vobšem m10B18 ir arhaisks mators ar lielām degkamerām, bet zato labs pamats turbo projektam!
Offline
markelis
25. Mar 2011, 08:26 #18

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12842

Braucu ar: eFku


25 Mar 2011, 03:30:03 Driver rakstīja:

23 Mar 2011, 20:51:06 bmwaddict rakstīja:

17 Mar 2011, 13:22:18 Driver rakstīja:

17 Mar 2011, 13:19:30 boldrixx rakstīja:
vai tad m10 bija zonde

L-Jetronic bez zondes
LE-Jetronic bez zondes
LU-Jetronic ar KAT un zondi (biki modificeta LE versija)

Driver ir taču vēl E30 ar veco labo K-Jetronic, arī bez zondes protams, bet no visiem minētajiem iet vislabāk!

tu neesi pirmais, kas stasta par e30 ar K-Jetronic, bet neesmu dzive redzejis tadu e30, tikai e21. visi redzetie e30 ir bijushi ar L/LE, motronic vai karbuziem



man bij taads 90to viduu. 84taa gada un veel ar 4robu kaarbu. bet n peec moskvicha bij rakjete
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo