Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
spriditis
12. May 2020, 22:09 #5241

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3971

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


12 May 2020, 22:06:08 @Belluuns rakstīja:
MAZ v8


Kipa superbullis?
Offline
Belluuns
12. May 2020, 22:12 #5242

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

Jā, visuzticamākais, no sētas netiksi laukā.
Offline
mincis
12. May 2020, 22:20 #5243

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:


12 May 2020, 21:57:35 @Tomzs rakstīja:
Galvenais šajā stāstā - kamēr powerā notiek el classico interneta batālija, tikmēr cilvēks strādā, uztur ģimeni, mašīnu un dzīvo komfortablu dzīvi. Ja vēl nedzertu, būtu vispār krasavčiks.


12 May 2020, 21:55:27 @mincis rakstīja:
Tad jabrauc 24/7 un tad neticu ka 4k bus tirais.


Bet vēl var shēmas taisīt ar uzņēmumu maksātnespējām, vai ne?




Šofers un nedzertu, tu ko.
Offline
add
12. May 2020, 22:20 #5244

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


12 May 2020, 21:37:24 @Tomzs rakstīja:
Kamēr citi gudri nodirš, tikmēr citi strādā
Ar vienu fūri, tīrais ap 4, bez kredīta.


Var jau būt, ka esot owner driver kādā mēnesī tā arī iekrīt, bet ne gada griezumā.
Pēc aprēķina sanāk, ka atlikušajos 1-2k ietilpst degviela, apdrošināšana, amortizācija, vērtības krituma nosegšana(jaunam auto tas jau ir vairāk kā 1-2k mēnesī, lietotam ir augsta iespējamība uzzināt evakuācijas vai remonta izmaksas Zviedrijā, kas var skaisti noēst jau pusgada peļņu.
Offline
Locis
12. May 2020, 23:58 #5245

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


12 May 2020, 20:41:27 @qa rakstīja:

12 May 2020, 20:11:39 @Tomzs rakstīja:
Čoms ar savu tehniku sāka zem DSV strādāt. Mēnesī ap 5-6k. Nesūdzās. LV-SWE-LV.

Neticu,nosauc vismaz čoma firmu.

Paga,vienai fūrei apgrozīt 5-6k tas kaut kas uber? Un itseviski starptautiskajos?
Nē,nu nav jau sūdīgi,bet nesaprotu,kas tur neticams.

[ Šo ziņu laboja Locis, 13 May 2020, 00:03:54 ]

Offline
qa
13. May 2020, 00:19 #5246

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1364

Braucu ar:


12 May 2020, 23:58:41 @Locis rakstīja:

12 May 2020, 20:41:27 @qa rakstīja:

12 May 2020, 20:11:39 @Tomzs rakstīja:
Čoms ar savu tehniku sāka zem DSV strādāt. Mēnesī ap 5-6k. Nesūdzās. LV-SWE-LV.

Neticu,nosauc vismaz čoma firmu.

Paga,vienai fūrei apgrozīt 5-6k tas kaut kas uber? Un itseviski starptautiskajos?
Nē,nu nav jau sūdīgi,bet nesaprotu,kas tur neticams.

Apgrozīt var ari 2x vairāk,4 rokas un uz priekšu. Vienam 10/12 000km x tiem pašiem DSV centiem un tev jau ir 5/6tūkstoši.
Bet te mēģina pasniegt, ka paliek uz ķepas 5/6,beigās nedaudz nolaidās uz 4t.
Offline
Tomzs
13. May 2020, 00:39 #5247

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: VS & 29

Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.

EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 13 May 2020, 01:24:54 ]

Offline
matrixxxx
13. May 2020, 06:11 #5248

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.

EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.

Tātad ar vienu fūri apgrozījums 6k, tīrā peļņa 4k, šoferim algla 2k. Cipari neiet kopā.
Ja nabūtu es rēķinājis un sekojis līdz cipariem "savām" fūrēmt, tikuntā neticētu.

PS., "~4k peļņa bez apkopēm/remontiem."
Tas ir kā, no tiem 4k jāņem nost apkopes un remonti ?
Tev kaut ir nojaausma cik DE maksā saremontēt Adblue sistēmu ?
Offline
add
13. May 2020, 09:18 #5249

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.

EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.


Izskaiti šofera algu 2-2,5k, paliek 1,5k, jeb gada griezumā ~17k, no kā jānoskaita apkopes un remonti kā arī vērtības kritums.
Pieņemsim, ka viņš ir nopircis lietotu Scania par 30k, uztaisījis apkopi, nopircis jaunas riepas, lai var droši doties ceļā. Ieguldīts jau vismaz 33k. Kilometrāža iet augšā un konkrētā vilcēja vērtība pēc 12 mēnešiem ir 23k, tātad gadā jau esi zaudējis 10k.
Protams viņš var katru mēnesi no tās daļas, kuru viņš saņem algā, 1k atlikt priekš nākamās Scania, bet tikpat labi tad jebkurš transportnieks var pateikt sava, šoferim, ok vecais, es Tev maksāšu 2k uz rokas, bet 1k atskaiti atpakaļ, lai pēc 3 gadiem būtu mums nauda, par ko nopirkt citu vilcēju.
Tā gluži tad nav uzņēmējdarbība, bet tāds pusbizness, ar kuru var pamētāt pirkstus čomiem saucot 'nopelnītos' ciparus.

[ Šo ziņu laboja add, 13 May 2020, 09:19:42 ]

Offline
RR04
13. May 2020, 09:54 #5250

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.

EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.

Ja vien Sennder kādreiz būtu normāli maksājis par kravām
Kāda vēl 4k peļņa? Tev pašam ir bijušas savas fūres? Vai arī čomam brāļa sievas pusmāsa teica?
Offline
Boomzilla
13. May 2020, 14:37 #5251

Kopš: 12. Apr 2005

Ziņojumi: 82

Braucu ar: M6, F150 SVT, Legacy Twin turbo

Kurš un pa cik nākamnedēļ no Klaipēdas var atvest 9m kravas auto šasiju ar kabīni. Šasija uz ratiem.
Offline
wheels
13. May 2020, 17:58 #5252

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

Kāds augstums?
Ja interesē, zvani.
Offline
Locis
13. May 2020, 23:48 #5253

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


13 May 2020, 09:54:46 @RR04 rakstīja:

13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.

EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.

Ja vien Sennder kādreiz būtu normāli maksājis par kravām
Kāda vēl 4k peļņa? Tev pašam ir bijušas savas fūres? Vai arī čomam brāļa sievas pusmāsa teica?

Manuprāt normāla tīrā peļņa,ja tas ir vēl pēc apkopem,vinjetem,ta apdrosinasanam utt. No tiem 4k,tad vēl var atmest 1k lezenajam svaigākam auto,lai mazak jacikajas.

Par cik transports nav pamatnodarbošanas,tikai pirms 5 mēneši sāku pieraksīt detalīzeti izdevumus. Man uz 3 furgoniem kaut kas ap 9k aizgāja bez pvn. Daudz jaunas riepas,kasko ,logi ,skates ,supporti utt,bet nu pie šitām degvielas cenām pa mēnesi var atsist to,ja km cena nemainas.
Offline
Locis
13. May 2020, 23:48 #5254

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


13 May 2020, 09:54:46 @RR04 rakstīja:

13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.

EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.

Ja vien Sennder kādreiz būtu normāli maksājis par kravām
Kāda vēl 4k peļņa? Tev pašam ir bijušas savas fūres? Vai arī čomam brāļa sievas pusmāsa teica?

Manuprāt normāla tīrā peļņa,ja tas ir vēl pēc apkopem,vinjetem,ta apdrosinasanam utt. No tiem 4k,tad vēl var atmest 1k lezenajam svaigākam auto,lai mazak jacikajas.

Par cik transporta pakalpojumi nav pamatnodarbošanas,tikai pirms 5 mēneši sāku pieraksīt detalīzeti izdevumus. Man uz 3 furgoniem (12,18,26tonnas ) kaut kas ap 9k aizgāja bez pvn. Daudz jaunas riepas,kasko ,logi ,skates ,supporti utt,bet nu pie šitām degvielas cenām pa mēnesi var atsist to,ja km cena nemainas. Busiem tādā ziņā baigi jāispringst ,lai tādus ciparus iztērētu.

[ Šo ziņu laboja Locis, 13 May 2020, 23:51:00 ]

Offline
krasotajs
13. May 2020, 23:59 #5255

Kopš: 10. Sep 2015

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Tomzs ak tu mazais dirsējs ble
:4k peļņa:
Offline
Tomzs
14. May 2020, 11:10 #5256

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: VS & 29

Tvnet virsrakstu lasītāju un komentētāju klubiņš
jūzeris add vēl rada ticību spējai pielietot smadzeni, paldies viņam par to.

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 14 May 2020, 11:13:41 ]

Offline
add
14. May 2020, 11:58 #5257

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


14 May 2020, 11:10:33 @Tomzs rakstīja:
Tvnet virsrakstu lasītāju un komentētāju klubiņš
jūzeris add vēl rada ticību spējai pielietot smadzeni, paldies viņam par to.


Nav jau neticība par 6k, kas ienāk no Dsv, bet par to, kas no tā tiek pieskaitīts pie pełńas un kas pie firmas apgrozāmajiem līdzekłiem.
Offline
RaimisK
17. May 2020, 11:19 #5258

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3227

Braucu ar: erenpreisu

Uz Poliju ar busu varu aizbraukt pēc iekārtām bez karantīnas? Invoice no tās puses un CMR būtu.
Offline
RR04
18. May 2020, 13:16 #5259

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41

Vajag no UK atvest mēbeles. Ir te kāds, kas brauc uz uk un var atvest par saprātīgu ciparu?
PM
Offline
Negantelis
19. May 2020, 18:47 #5260

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Vivaro 2.5 vajag uztaisīt apkopi,eļļas,filtri,un general pārbaude pēc iegādez. Kur? Ir kāda vieta kas specializējas uz šiem?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo