Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 19 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
newbot
26. Apr 2020, 22:36 #5221

Kopš: 26. Nov 2010

Ziņojumi: 332

Braucu ar:

Kur ieteiktu mainīt sajūgu Actros 2012. gada?
Offline
Locis
26. Apr 2020, 22:43 #5222

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7319

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, VW Tuareg 3,0D + Chip, Ford Ranger 2012 Limited

Vienalga kurā LV nostūrī?
Offline
KM
29. Apr 2020, 23:59 #5223

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: ///M

Vajag no maskavas atvest mazu pacinju, ir varianti?
Offline
megakakis
30. Apr 2020, 11:54 #5224

Kopš: 07. Jun 2012

Ziņojumi: 45

Braucu ar:


29 Apr 2020, 23:59:19 @KM rakstīja:
Vajag no maskavas atvest mazu pacinju, ir varianti?


Ir.
Offline
krivits
30. Apr 2020, 15:54 #5225

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 110

Braucu ar: kūti

Labdien. Nepieciešams atvest auto no Klaipēdas ostas uz LV tuvākajās dienās. Varbūt kādam ir brauciens un ir brīva vieta.
Offline
newbot
09. May 2020, 16:23 #5226

Kopš: 26. Nov 2010

Ziņojumi: 332

Braucu ar:

Varbūt kādam atvest no Vācijas puspiekabi? Trešdien braucu ar galvu no Frankfurtes
Offline
krasotajs
09. May 2020, 16:57 #5227

Kopš: 10. Sep 2015

Ziņojumi: 250

Braucu ar:

Dsv meklē mašīnas pa Gejropu,Baltiju,LV
Rekur cenas,ja kādam interesē

Varu pdf iemest,ja no kopēta teksta nevar saprast

2020. gada 17. marta Līguma Nr. XXX-P/20
Par pārvadātāja pakalpojumiem
Pielikums Nr.1
„Pakalpojumu cenas”

Līgumā tiek lietoti šādi apzīmējumi:

Baltijas valstis (Latvija, Lietuva, Igaunija)
Skandināvijas valstis (Dānija, Zviedrija, Norvēģija, Somija)
Rietumeiropas valstis (Vācija, Šveice, Beļģija, Holande, Luksemburga, Francija, Spānija, Portugāle, Anglija, Īrija)
Centrāleiropas un Balkānu valstis (Polija, Čehija, Slovākija, Itālija, Slovēnija, Ungārija, Rumānija, Bulgārija, Austrija)

1. Baltijas valstis.

Treileru piegāde no/uz Klaipēdas ostu

- Uzkrauts uz/ no Klaipēdas ostas ar treilera nodošanu/paņemšanu Klaipēdas ostā EUR 0.63***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu no/uz Klaipēdas ostu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras režīmā
(papildus treilera degvielas kompensācija pēc čeka + EUR 35), par km: EUR 0.62**

- Tukšs austrumu/rietumu virzienā, par km: EUR 0.53***
- Tukšs no Klaipēdas ostas vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Vietējie pārvadājumi (piegāde vai piegāde ar muitas procedūru), par braucienu: EUR 60. 00
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro (gadījumā ja attālums starp iekraušanas/izkraušanas
vietām mazāks par 50 km) : EUR 10.00**
- Rīgā: EUR 20.00**
- Maksa par gaidīšanu pie kravas transportēšanas , ja bija izpildīti LĪGUMA
p.2.3.12. nosacījumi (turpmāk – gaidīšana), par dienuēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu treileri, par dienu: EUR 15.00
- nodoklis par ceļiem Lietuvā par 1 dienu uzrādot čeku EUR 4.00

** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.
***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā un Igaunijā ir iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute”, +2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).





Latvija (Distribūcijas departaments – vilcējs/treileris)

- Uzkrauts austrumu/rietumu virzienā (Latvija <=> Igaunija), par km: EUR 0.59***
- Tukšs austrumu/rietumu virzienā, par km: EUR 0.53***
- Tukšs no Klaipēdas ostas vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Vietējie pārvadājumi (piegāde vai piegāde ar muitas procedūru), par braucienu: EUR 60.00
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Latvijā, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro(gadījumā ja attālums starp iekraušanas/izkraušanas
vietām mazāks par 50 km) : EUR 10.00**
- Rīgā: EUR 20.00**
- Maksa par gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu treileri, par dienu: EUR 15.00

** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.
***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute”, +2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).

Igaunija (attiecās uz transportiem EE-LV un LV-EE)

- Uzkrauts austrumu/rietumu virzienā (Latvija <=> Igaunija), par km: EUR 0.60***
- Tukšs austrumu/rietumu virzienā, par km: EUR 0.53***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Igaunijā, sākot ar otro: EUR 7.00
- Tallinā: EUR 10.00**
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Latvijā, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro(gadījumā ja attālums starp iekraušanas/izkraušanas
vietām mazāks par 50 km) : EUR 10.00**
- Rīgā: EUR 20.00**
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu treileri, par dienu: EUR 15.00
- Tukšs no Klaipēdas ostas vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Vietējie pārvadājumi (piegāde vai piegāde ar muitas procedūru), par braucienu: EUR 60.00
- Maksa par gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu

** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.
***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā un Igaunijā ir iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute”, +2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).
Lietuva (attiecās uz transportiem LT-LV un LV-LT)

- Uzkrauts / par km: EUR 0.60**
- Tukšs / par km: EUR 0.53**
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Lietuvā, sākot ar otro: EUR 7.00
- Viļņā vai Kauņā: EUR 20.00*
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Latvijā, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro (gadījumā ja attālums starp iekraušanas/izkraušanas
vietām mazāks par 50 km) : EUR 10.00*
- Rīgā: EUR 20.00*

- Maksa par gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu treileri, par dienu: EUR 15.00
- Vietējie pārvadājumi (piegāde vai piegāde ar muitas procedūru), par braucienu: EUR 60.00
- Maksa par gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu

* maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.
**automašīnām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā un Lietuvā ir iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute”, +2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).

Skandināvijas valstis (uz/no):

Dānija:
- Uzkrauts austrumu/rietumu virzienā
(Sjaelland, DK-1XXX līdz DK-4XXX), par km: EUR 0.72*/**/***
- Uzkrauts austrumu/rietumu virzienā
(Jyttland, DK-5XXX līdz DK-9XXX), par km: EUR 0.70*/**/***
- Tukšs austrumu/rietumu virzienā (braucot Dānijā, Zviedrijā, Vācijā), par km: EUR 0.55*/**/***
- Uzkrauts pa Rietumeiropu (izņemot transportus uz/no LV un pa Sjaelland) EUR 0.69*/**
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro: EUR 10.00
Rīgā (sākot ar otro): EUR 20.00
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu treileri, par dienu: EUR 15.00
- nodoklis par ceļiem Vācijā (MAUT):
1) transportiem caur Vāciju tranzītā (īsākais ceļš, izņemot transportus
uz/no LV un pa Sealand), par km: EUR 0,18
- papildus piemaksa šoferim par pilno treileru (izņemot saliktās kravas) kravas
iekraušanu/izkraušanu, kur šoferim pašam krava ir jāiekrauj/jāizkrauj no treilera: EUR 25.-
- nodoklis par ceļiem Lietuvā par 1 dienu uzrādot čeku EUR 4.00
- Maksa par gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu

* maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.
**automašīnām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km
***cenā iekļauts nodoklis par ceļiem Latvijā, Dānijā, Zviedrijā, kā arī piemaksa par prāmi

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute” (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji), ja nav iespējams attālumus noteikt pēc vilcēja vai treilera GPS atskaites.

Somija:

- Uzkrauts austrumu/rietumu virzienā, par km: EUR 0,64***
- Tukšs austrumu/rietumu virzienāk, par km: EUR 0,54***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Somijā, sākot ar otro: EUR 10.00
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Latvijā, sākot ar otro (gadījumā, ja
attālums starp iekraušanas/izkraušanas vietām mazāks par 50 km) : EUR 15.00**
Rīgā: EUR 20.00**
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu tenta treileri (papildus par km) EUR 0.06
- Maksa par gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu

** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.
***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā ir iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute”, +2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).

Zviedrija:

- Uzkrauts austrumu/rietumu virzienā, par km: EUR 0,64***
- Tukšs austrumu/rietumu virzienā, par km: EUR 0.54***
- Uzkrauts pa Zviedriju (kabotāža) EUR 0.64
- Maksa par gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Zviedrijā, sākot ar otro: EUR 15.00
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Latvijā, sākot ar otro (gadījumā, ja
attālums starp iekraušanas/izkraušanas vietām mazāks par 50 km) : EUR 15.00**
Rīgā: EUR 20.00**
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu tenta treileri (papildus par km) EUR 0.06

- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Tukšs no Venstpils uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Venstpili, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 100,-
- Tukšs no Liepājas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Liepāju, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 110,-

** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām vienas pilsētas robežās netiek apmaksāti.

***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km
Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā ir iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute” (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).


Norvēģija:

- Uzkrauts uz/no Norvēģiju, par km: EUR 0.73***
- Uzkrauts ES 1.valsts ( ES 2.valsts EUR 0.64***
- Tukšs, par km: EUR 0.54***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Norvēģijā, sākot ar otro: EUR 15.00
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu Latvijā, sākot ar otro (gadījumā, ja
attālums starp iekraušanas/izkraušanas vietām mazāks par 50 km) : EUR 15.00**
Rīgā: EUR 25.00**
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu tenta treileri (papildus par km) EUR 0.06
- Maksa par gaidīšanu (par dienu): pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu

** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām vienas pilsētas robežās netiek apmaksāti.
***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Zviedrijā ir iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute” (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).


Rietumeiropas valstis (uz/no):

- Uzkrauts austrumu/rietumu virzienā (tai skaitā braucot caur Skandināvijas valstīm tranzītā, vai ar vienu vai vairākām izkraušanās/iekraušanās vietām minēto valstu teritorijā):

1) Vācija, Beļģija, Holande, Luksemburga, Francija (FR-08; 54; 55; 57; 59 62; 67, 6 EUR 0,68*/***
2) Francija (izņemot pasta indeksus, kas minēti 1. punktā) EUR 0,69*/***
3) Spānija, Portugāle EUR 0,67*/***
4) Anglija, Īrija EUR 0,69*/***
5) starp Rietumeiropas valstīm (maršrutos LV–ES 1.valsts => ES 2.valsts–LV) EUR 0,71*/***
6) Šveice (plus Šveices ceļi pēc čekiem) EUR 0,67*/***

- Tukšs austrumu/rietumu virzienā, par km: EUR 0.59*/***
- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas, vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Tukšs no Ventspils uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Ventspili, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 100,-
- Tukšs no Liepājas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Liepāju, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 110,-
- Maksa par gaidīšanu Rietumeiropā, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu

- Papildus par iekraušanās/izkraušanās vietu Rietumeiropas valstīs, sākot ar trešo: EUR 10.00
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, sākot ar otro:
Rīgā: EUR 20.00**


- Par km Rietumeiropā diviem vadītājiem (papildus par km): EUR 0.05
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu tenta treileri (papildus par km) EUR 0.05
- Papildus par prāmi Liepāja – Travemunde, Klaipēda – Ķīle un atpakaļ (izņemot braucienus ar
refrižeratortreileriem): EUR 25.00

* maksas ceļi iekļauti km cenā
** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.
***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute”, +2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).


Centrāleiropas valstis un Balkānu valstis (uz/no):

- Uzkrauts/tukšs austrumu/rietumu virzienā (uz/no HU/SK/CZ/PL/RO),
maksas ceļi iekļauti km cenā, par km: EUR 0.63***
- Uzkrauts/tukšs austrumu/rietumu virzienā (uz/no Itālija, Austrija, Slovēnija),
maksas ceļi iekļauti km cenā, par km: EUR 0.68***
- Uzkrauts no/uz Rietumeiropas/Centrāleiropas valstīm uz/no Itāliju/Austriju/Slovēniju
par (maksas ceļi iekļauti km cenā), km: EUR 0.78***
- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Maksa par kravas gaidīšanu, par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, sākot ar otro:
Rīgā: EUR 20.00**
- Papildus, ja pārvadātājs brauc ar savu treileri, par dienu EUR 15.00

** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām netiek apmaksāti.

***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Piezīme: maksa par ceļiem Latvijā un Lietuvā ir iekļauta cenās par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute” (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).




Krievija

- Pakalpojumu cenas un pārvadājumu attālumi (programma attālumu noteikšanai) tiek saskaņotas rakstiski ar DSV SIA


Papildus piemaksas un speciālās cenas
7. Refrižeratortreileri:

Baltijas valstis
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras (mīnus grādi) režīmā, par km: EUR 0.62*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras( plus grādi) režīmā, par km: EUR 0.62*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nav nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras režīmā, par km: EUR 0.60*/***
- Tukšs refrižeratortreileris, par km: EUR 0.53*/***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, ja ir vairāk par vienu vietu:
Rīgā: EUR 20.00**
- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Tukšs no Venstpils uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Venstpili, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 100,-
- Tukšs no Liepājas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Liepāju, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 110,-

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute”, +2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).

7.2. Dānija
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras (mīnus grādi) režīmā, par km: EUR 0.67*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras( plus grādi) režīmā, par km: EUR 0.67*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nav nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras režīmā, par km: EUR 0.62*/***
- Tukšs refrižeratortreileris, par km: EUR 0.55*/***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro:
- Rīgā: EUR 20.00**
- nodoklis par ceļiem Vācijā (MAUT):
1) transportiem caur Vāciju tranzītā (īsākais ceļš), par km: EUR 0,18
2) transportiem pa Vāciju (īsākais ceļš), par km EUR 0.18 x 80%
- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas, vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu vai Kauņu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Tukšs no Venstpils uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Venstpili, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 100,-
- Tukšs no Liepājas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Liepāju, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 110,-

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute” (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).




7.3. Norvēģija
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras (mīnus grādi) režīmā, par km: EUR 0.75*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras( plus grādi) režīmā, par km: EUR 0.75*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nav nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras režīmā virzienā
Baltijas valstis <=> Norvēģija, par km: EUR 0.72*/***
- Tukšs refrižeratortreileris, par km: EUR 0.54*/***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro:
- Rīgā: EUR 20.00**
- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas, vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu vai Kauņu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Tukšs no Venstpils uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Venstpili, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 100,-
- Tukšs no Liepājas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Liepāju, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 110,-

7.4. Zviedrija, Somija
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras (mīnus grādi) režīmā, par km: EUR 0.66*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšna noteiktā temperatūras( plus grādi) režīmā, par km: EUR 0.66*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nav nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras režīmā, par km: EUR 0.64*/***
- Tukšs refrižeratortreileris, par km: EUR 0.54*/***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro:
- Rīgā: EUR 20.00**
- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas, vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Tukšs no Venstpils uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Venstpili, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 100,-
- Tukšs no Liepājas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Liepāju, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 110,-

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute” (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).





7.5. Rietumeiropas valstis, Centrāleiropas valstis un Balkānu valstis
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras (mīnus grādi) režīmā, par km: EUR 0.72*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras( plus grādi) režīmā, par km: EUR 0.72*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras ( multi temperatūras režīms, kad
ieslēgti abi agregāti) režīmā, par km: EUR 0.73*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nav nepieciešama
transportēšana noteiktā temperatūras režīmā, par km: EUR 0.67*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nepieciešama transportēšana noteiktā
temperatūras režīmā starp Rietumeiropas valstīm (maršrutos
LV – ES 1.valsts – ES 2.valsts – LV), par km: EUR 0.76*/***
- Uzkrauts refrižeratortreileris ar kravu, kam nav nepieciešama transportēšana
noteiktā temperatūras režīmā starp Rietumeiropas valstīm (maršrutos
LV – ES 1.valsts – ES 2.valsts – LV), par km, par km: EUR 0.71*/***
- Tukšs refrižeratortreileris, par km: EUR 0,59*/***
- Papildus par iekraušanas/izkraušanas vietu, ja ir vairāk par vienu vietu,
sākot ar otro(gadījumā ja attālums starp iekraušanas/izkraušanas
vietām mazāks par 50 km) : EUR 10.00**
- Rīgā: EUR 20.00**
- Tukšs no Klaipēdas ostas, Viļņas, vai Tallinas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas
uz Klaipēdas ostu, Viļņu, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar
vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 165,-
- Tukšs no Venstpils uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Venstpili, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 100,-
- Tukšs no Liepājas uz Rīgu vai arī tukšs no Rīgas uz Liepāju, kā arī par braucienu pa šiem maršrutiem ar vilcēju bez puspiekabes, par braucienu: EUR 110,-

- Maksa par gaidīšanu par dienu: pēc vienošanās par katru konkrētu gadījumu
- Par km Rietumeiropā diviem vadītājiem (papildus par km): EUR 0.05
- Šveices ceļi pēc čekiem

* cenā iekļauta degviela refrižeratortreilerim un maksas ceļi
** maksājot papildus par iekraušanas/ izkraušanas vietu, nobrauktie km starp iekraušanas/ izkraušanas vietām vienas pilsētas robežās netiek apmaksāti.
***automašinām kuru vadītajiem nav atļaujas bīstamo (ADR) kravu transportēšanai vai arī automašīnām nav nepieciešamā aprīkojuma bīstamo(ADR) kravu transportēšanai cena tiek samazināta par 0,02 EUR
par km

Pārvadājumu attālumi tiek noteikti pēc programmas „Autoroute” + 2% (Quickest route; Preferred roads=vidējie rādītāji).

8. Patstāvīgs darbs Eiropā (tenta treileri, refrižeratortreileri) vai braucieni ar 18-20epll mašīnu:

Pakalpojumu cenas un pārvadājumu attālumi (programma attālumu noteikšanai) tiek saskaņotas rakstiski ar DSV SIA

9. Citi maksājumi:

Pēc piestādītiem maksājumu apliecinošiem dokumentiem un ja iepriekš saskaņots ar SIA „DSV” tiek apmaksāti papildus izdevumi:
par treilera/ puspiekabes remontu;
par treilera/ puspiekabes apdrošināšanu;
par treilera/ puspiekabes mazgāšanu;
u.c.
Offline
mrc
09. May 2020, 18:36 #5228

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 353

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


Pesec, kāds arī sevi pazemo, tā braucot?
Offline
volceens
09. May 2020, 19:39 #5229

Kopš: 07. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: tavu divriteni

pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām
Offline
qa
09. May 2020, 20:57 #5230

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1111

Braucu ar:


09 May 2020, 19:39:03 @volceens rakstīja:
pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām

A ko citu ieteiksi daudzajiem mazajiem ar 1-2 mašīnām? Ja tirgū esi 10-20 gadus ir jau pāris patstāvīgi kontakti, bet tādi nav vairākumā. Vari piedāvāt vairāk?
Offline
wheels
09. May 2020, 21:07 #5231

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10023

Braucu ar: 6.4L

Da nu nahuj.

-----------------
Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com
Offline
Locis
09. May 2020, 23:33 #5232

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7319

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, VW Tuareg 3,0D + Chip, Ford Ranger 2012 Limited

Jums nav po,kurš kā brauc

Offline
krasotajs
10. May 2020, 10:14 #5233

Kopš: 10. Sep 2015

Ziņojumi: 250

Braucu ar:


09 May 2020, 19:39:03 @volceens rakstīja:
pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām


Katrs piektais vilcējs uz gejropu braukā pie dsv Uz skandināviju taspats

Rekur Cenas pdfā,ja kādam interesē
https://docdro.id/uwvxzm2

Tūlīt bik cenas kritīsies par pāris centiem sakarā ar to,ka soļķis lētāks,bet nu ne baigi traki. Par kādiem pāris centiem. Ja kādam interesē sīkāk,pm iedošu epastu kontaktpersonas

[ Šo ziņu laboja krasotajs, 10 May 2020, 10:19:54 ]

Offline
mrc
10. May 2020, 10:22 #5234

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 353

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


09 May 2020, 19:39:03 @volceens rakstīja:
pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām


Ja ekspedīcija maksaet 0.98-1.02 +toll, tad jau ir ok
0.92+toll vēl arī ir ciešami.. bet nu tas DSV cipars tak ir vnk lol
Offline
volceens
11. May 2020, 10:21 #5235

Kopš: 07. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: tavu divriteni


09 May 2020, 20:57:14 @qa rakstīja:

09 May 2020, 19:39:03 @volceens rakstīja:
pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām

A ko citu ieteiksi daudzajiem mazajiem ar 1-2 mašīnām? Ja tirgū esi 10-20 gadus ir jau pāris patstāvīgi kontakti, bet tādi nav vairākumā. Vari piedāvāt vairāk?



Ieguldīt, cargo, trans, timocom utt... un pašam meklēt kravas, nevis barot starpniekus,kuri zvejo āŗā kravas tieši tā pat

[ Šo ziņu laboja volceens, 11 May 2020, 10:21:43 ]

Offline
snowy
11. May 2020, 10:29 #5236

Kopš: 05. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 869

Braucu ar: Draugiem

Un kas liek domāt ka Cargo vai Timocom kravas liek gala klients? Tur jau tie paši starpnieki vien ir, cits cita kravu ņem utt. 5+ starpnieki ieliek vienu un to pašu kravu, cits no cita paņēmis utt (vismaz Cargo tok).

Pēc tam gaidi 30-45 dienas kapeikas, daļai "biznesmeņu" jāzvanās un jāatgādina par maksu utt.

Ir, protams, sakarīgi kantori ar kuriem prieks strādāt.
Offline
mariigais
11. May 2020, 14:23 #5237

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 377

Braucu ar: F10, ML, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter


11 May 2020, 10:13:40 @pelu_junkurs rakstīja:
Kāds var no Liepājas uz Rīgu atvest 18" disku komplektu?

Jap, braucam katru darba dienu Liepaja-Riga-Liepaja!
Atsuti info kur jasavac un rīt no rīta būs Rīgā

[ Šo ziņu laboja mariigais, 11 May 2020, 14:23:38 ]

Offline
qa
11. May 2020, 15:11 #5238

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1111

Braucu ar:


11 May 2020, 10:21:25 @volceens rakstīja:

09 May 2020, 20:57:14 @qa rakstīja:

09 May 2020, 19:39:03 @volceens rakstīja:
pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām

A ko citu ieteiksi daudzajiem mazajiem ar 1-2 mašīnām? Ja tirgū esi 10-20 gadus ir jau pāris patstāvīgi kontakti, bet tādi nav vairākumā. Vari piedāvāt vairāk?



Ieguldīt, cargo, trans, timocom utt... un pašam meklēt kravas, nevis barot starpniekus,kuri zvejo āŗā kravas tieši tā pat

Lūdzu tev ir visas iespējas, ņem pa 90centi un es tev vairākus privātos varu piespēlēt, kuri ar lielāko prieku brauks pa 85centi, ja būs sakarīgi noteikumi un laiciga samaksa.
Offline
fujaks
12. May 2020, 08:21 #5239

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2837

Braucu ar: prātu

Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.

[ Šo ziņu laboja fujaks, 12 May 2020, 08:22:07 ]

Offline
mincis
12. May 2020, 08:35 #5240

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:


12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips