Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Toyota Avensis Wagon D-CAT

AutorsZiņojums
copesblogslv
18. Dec 2010, 18:15 #1

Kopš: 18. Dec 2010

Ziņojumi: 1

Braucu ar: 3. maršruta autobusu

Iepriekš atvainojos, ka BMW forumā jautājums par Toyota.

Subjekts:
Toyota Avensis Wagon D-CAT, 2007.gads, 6MAN, ~170 000km

Jautājums:
Vai ir zināmi izplatīti defekti ("slimības" šim auto, par kuriem jāuzzina pirms šī auto iegādes?

Ceru uz atbildēm no cilvēkiem, kuriem ir reāla lietotāja vai servisa darbinieka pieredze ar šo a/m modeli.

Paldies!
Offline
ixers
18. Dec 2010, 18:23 #2

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto


18 Dec 2010, 18:15:33 copesblogslv rakstīja:
Iepriekš atvainojos, ka BMW forumā jautājums par Toyota.

Subjekts:
Toyota Avensis Wagon D-CAT, 2007.gads, 6MAN, ~170 000km

Jautājums:
Vai ir zināmi izplatīti defekti ("slimības" šim auto, par kuriem jāuzzina pirms šī auto iegādes?

Ceru uz atbildēm no cilvēkiem, kuriem ir reāla lietotāja vai servisa darbinieka pieredze ar šo a/m modeli.

Paldies!


krievu valodā toyota club ru

P.S TG un AM
Offline
Lafter
18. Dec 2010, 18:29 #3

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26950

Braucu ar: wv

1 mēnesi bija kā darba auto 2.0 tas gan nebija d-cat
deva kamēr laboja beigto, man palika iepaids , ka ir ok ta gan bija ja nemaldos 2006 gada
vietas viņā ir
un ātri uzsila vienmēr-dinamika gan bija
Varēja būt labaka....
iespējams 2.2 būtu tieši laikā bet 2.0 so so
aprīkojums labs.
bet nu viņām nāk arī 1.6 benzīns nesaprotu nafig......

[ Šo ziņu laboja Lafter, 18 Dec 2010, 18:31:03 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
egonspleeve
18. Dec 2010, 18:58 #4

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

ir stulbi pirkt tik jaunu auto ar tik lielu nobraukumu.
Offline
Neoo
07. Aug 2011, 19:37 #5

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Varbut kads var padalities pieredze, ljoti tikams gjimenes vagons, Avensis 2.2 d4d 2008, biju jau izlemis, ka janjem, lidz interneta uzduros interesantai d4d kaitei ar galvas blivem, respektivi pie 80-100 k galvas blivem ir , zud kompresija uc brinumi Kads var sito pakomentet

[ Šo ziņu laboja Neoo, 07 Aug 2011, 19:39:07 ]



-----------------

Offline
Jorens
07. Aug 2011, 20:19 #6

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14704

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace

Nezinu par dcat bet toyota auris 1.6 ari tika mainita galvas blive, wess pasi teica ka jamaina jo atklatas razotaja kludas, nomainija pa garantiju un viss ok
Offline
daticho
07. Aug 2011, 20:56 #7

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15

D-cat ir ļoti labi dzinēji, pat parastais mazākas jaudas 2.2 150 z.s ir ok. Šo auto var ņemt un vēlāk nav jāuztraucas kā šo auto pārdot. Es sievai nopirku šo avensi, bet gan ar 2.0, nav spridzeklis bet ietilpība + komforts + degv patēriņš ir uz visām 10 ballēm, vidējais pils/šoseja 5.8. Un 2.2 jau ir ar ķēdi, tā kā, tas arī ir poztīvi. Ja kādam vajag lietotu avensi, tad iesaku kārtīgi pameklēt un vēlams, LV pirktu jaunu no salona.

ja kaut ko sīkāk vajag par šo auto zināt
pm

P.s esmu viņus tirgojis 2.5 gadus
Offline
zusmru
26. Jun 2012, 15:32 #8

Kopš: 15. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 436

Braucu ar: quattro

labi dzinēji? aizej un paprasi amservā , cik tieši labi.
Offline
janchikz
13. Jun 2013, 01:20 #9

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kā ir ar avensi 2005.gada 2.0d d4d? ir tā, ka viņš vispār neiet un ko cilvēki labāk izvēlas? kurš labāks? 2.0 d4d vai 2.2 dcat?
Offline
Remjanis
13. Jun 2013, 04:49 #10

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 604

Braucu ar: Darba fordu


13 Jun 2013, 01:20:05 janchikz rakstīja:
Kā ir ar avensi 2005.gada 2.0d d4d? ir tā, ka viņš vispār neiet un ko cilvēki labāk izvēlas? kurš labāks? 2.0 d4d vai 2.2 dcat?


Nezinu tieši par avensi,bet kad sievai pirku ravu,tad amservā viennozīmīgi pateica,ka tikai lai ņemu d4d nevis cat.Teica,ka ar tiem dzinējiem problēmu būs vairāk nekā braukšanas.Par d4d neko sliktu pateikt nevaru gan ravs jau četrus gadus bez problēmām,gan pašam auto ar d4d un viss iet.Runāju gan par LV jauniem pirktiem,nevis no DE ar reālo 500,kas notīts uz 150.
Offline
Czars
13. Jun 2013, 09:06 #11

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

d4d, 2.2 ieteiktu ,ja man sestdien nomā būs uz vietas varu parādīt to autiņu (gan sedanu,gan avantu). komfortabls un ekonomisks aparāts, bet ja iemin arī iet. Auto visu laiku ripo, tik apkopes taisa.

[ Šo ziņu laboja Czar, 13 Jun 2013, 09:07:29 ]

Offline
alco
13. Jun 2013, 09:15 #12

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 901

Braucu ar: Dienesta auto...


13 Jun 2013, 01:20:05 janchikz rakstīja:
Kā ir ar avensi 2005.gada 2.0d d4d? ir tā, ka viņš vispār neiet un ko cilvēki labāk izvēlas? kurš labāks? 2.0 d4d vai 2.2 dcat?


Manuprāt labākais ir 2,2 d4d bez dcat - 150hp. Pašam bija jauns Avensis ar tādu un līdz 120tk vispār nekādu problēmu, vidējais 6l/100, kā tālāk nezinu, bet redzu pa laikam, ka mans auto pa Rīgu vizinās.

Offline
development99
13. Jun 2013, 09:23 #13

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

Toyotas vispār interesantas.
Zinu cilvēku kurš brauca tikai pie dīlera uz apkopēm un dzinēja pārsegu nemēdza virināt, lai šķidrumus utt. skatītos.
Nopirka auto jaunu un 3,5 gadu laikā ar to nobrauca 280tkm un tā arī nekas nenobira.

LC 120 3.0d 2008

Neiestāstīsi viņam, ka X5,X6,Range Rover, MB utt. jāpērk.

Paņēma LC 150 3.0d un gada laikā jau 100tkm.
Offline
development99
13. Jun 2013, 09:25 #14

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

Vienīgais ko teica, ka ar pirmajiem bremžu klučiem varēja nobraukt 120tkm, bet pēc tam ik pēc 40tkm bija jāmaina.
Offline
daticho
13. Jun 2013, 10:59 #15

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15


13 Jun 2013, 09:15:52 alco rakstīja:

13 Jun 2013, 01:20:05 janchikz rakstīja:
Kā ir ar avensi 2005.gada 2.0d d4d? ir tā, ka viņš vispār neiet un ko cilvēki labāk izvēlas? kurš labāks? 2.0 d4d vai 2.2 dcat?


Manuprāt labākais ir 2,2 d4d bez dcat - 150hp. Pašam bija jauns Avensis ar tādu un līdz 120tk vispār nekādu problēmu, vidējais 6l/100, kā tālāk nezinu, bet redzu pa laikam, ka mans auto pa Rīgu vizinās.




Tieši tā, 150z.s ir atliektiem galiem + nav d-cat problēmas, blīves, katalizators, galva, bloks. Pie 200km var iedzīvoties dārgos remontos. 2.0 D4-D gan nevajag nemt, gan jaudas ziņā gan tehniski, visiem ir problēmas ar 5 ātrumu, lec laukā, pēc tam jārēkinās uz visu kārbas remontu ja ilgi tā ir braukt vai arī ja paveicās, nomaina 5 roba muftu un aidā. Bet šī gan ir tikai trešā lielākā bēda, pirmā ir jobanais spararats, kas arī pie 200k aiziet aizsaulē, remonts ar jaunu ap 850 LS, otrā problēma denso sprauslas, denso īpaši neizjauksi un nāksies vnk pirkt restaurētu vai jaunu, tas protams pie nosacījuma ja liesi sūdu + vajag jau startā piegāzt 2takteni


Un kas tur minēja par amserva meistariem, ko viņi var pateikt sliktu par siem dzinējiem ja viņiem maina eļļu kā ir norādīts un nelej krievijas mēslu? Ko tieši?
Offline
Red_Rocket
18. May 2015, 11:42 #16

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4434

Braucu ar: C124 E320

Labdien!
Kas tur īsti ir ar to 2.2 D4-D galvas blīvi???
Offline
zabis1
18. May 2015, 12:00 #17

Kopš: 04. May 2014

No: Ķegums

Ziņojumi: 160

Braucu ar: porche


13 Jun 2013, 09:25:41 development99 rakstīja:
Vienīgais ko teica, ka ar pirmajiem bremžu klučiem varēja nobraukt 120tkm, bet pēc tam ik pēc 40tkm bija jāmaina.



Par tiem klučiem, tieši tā arī ir!
Offline
Lauriits
18. May 2015, 20:02 #18

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E91; S203; XC70; E46

ne gluži par avensis, bet motori tie paši,jautaajums par corolla verso tie 2.2 D-Cat tiešām viss ir tik slikti un ja ir tad kas tieshi? vai arii skatiities labaak uz D-4D?
Offline
AF
18. May 2015, 20:07 #19

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

te paziņa nesen perekupam pārdeva savu D4-D ar blīves problēmu, visu laiku spiedienu sarada dzeses sistēmā, pirms tam arī necik laimīgs nebija.
Tagad paņēma XC90 un saprot, ka tik pat labi vareja ņemt X5 un vismaz braukt ar pačotu, nevis ar opju vāģi un maksāt X5 cenu visos veidos
Offline
Red_Rocket
18. May 2015, 20:21 #20

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4434

Braucu ar: C124 E320

Cik esmu dzirdējis, tad problēma ar to galvas blīvi esot līdz 2006 gadam, vienkārši gribu kāda zinošāka cilvēka apstiprinājumu tam.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo