Online

Pašreiz BMWPower skatas 63 viesi un 36 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
DrumB
20. Sep 2017, 22:35 #1341

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12184

Braucu ar: 325i

Paldies
Offline
Mixxx2005
14. Oct 2017, 23:31 #1342

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Kāds varbūt zin - 1.9tdi awx starp bloku un kārbu ir jābūt attēlā redzamajai šķirbai, pa kuru var redzēt spara ratu, vai kāds tur kaut ko ķīmiķojis?

Offline
Xplod
15. Oct 2017, 10:28 #1343

Kopš: 16. Aug 2005

Ziņojumi: 103

Braucu ar: pilnpiedziņu


20 Sep 2017, 22:29:12 @Kaross rakstīja:

20 Sep 2017, 16:45:38 @DrumB rakstīja:
Ir kāds meistars, kas varētu salabot Touran Mk1 oriģinālo webasto? Visdrīzāk, ka kvēlsvece jāmaina.


@Xplod labi cērt šitos Webasto. Tikai nav Rīga.
Un uzturās citos forumos. Bet varu iedot kontaktus ja vajag.


tepat ar var PM rakstīt

jā esmu Kuldīgā , ja webasto noņemta , tad varu savākt un atgriezt atremontētu , visas webasto pirms atdošanas klientam tiek testētas uz stenda.
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 10:24 #1344

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 866

Braucu ar: e46,Octavia RS

Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
Offline
G1
28. Apr 2018, 10:34 #1345

Kopš: 22. Jul 2010

Ziņojumi: 807

Braucu ar: ...


28 Apr 2018, 10:24:31 @jankijss rakstīja:
Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
egr vārsts?!varētu būt
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 10:43 #1346

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 866

Braucu ar: e46,Octavia RS


28 Apr 2018, 10:34:47 @G1 rakstīja:

28 Apr 2018, 10:24:31 @jankijss rakstīja:
Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
egr vārsts?!varētu būt
pedëja laika diezgan pabieži bija jataisa PDF filtram regenerācija , varbūt tas viss kopā ir saistīts ar to?
Offline
MMMax
28. Apr 2018, 10:54 #1347

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 784

Braucu ar: 4 pa 4


28 Apr 2018, 10:43:27 @jankijss rakstīja:

28 Apr 2018, 10:34:47 @G1 rakstīja:

28 Apr 2018, 10:24:31 @jankijss rakstīja:
Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
egr vārsts?!varētu būt
pedëja laika diezgan pabieži bija jataisa PDF filtram regenerācija , varbūt tas viss kopā ir saistīts ar to?


Jā!
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 10:59 #1348

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 866

Braucu ar: e46,Octavia RS

tad vienīgais risinājums ir laikam griezt vińu laukā cik saprotu ? varbūt var ieteikt kur to darīt ? un piedarbināt laikam vińu nevar vairāk sanāk vienīgais risinājums evukuātors

[ Šo ziņu laboja jankijss, 28 Apr 2018, 11:01:51 ]

Offline
Deivid
28. Apr 2018, 11:14 #1349

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37145

Braucu ar: M3

Vienīgais viņu var ari nomainīt.
Offline
Rudzins
28. Apr 2018, 11:24 #1350

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 1810

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu

Izgriez laukā un nebūs vairs problēmu
Offline
josi
28. Apr 2018, 12:30 #1351

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2446

Braucu ar: E87 118iA ’07

Škoda ta kāda, 170Zs TDI? Drīzāk izskatās, ka kāda no Siemens sprauslām atdevusi galus. Ja tās vēl pēc atsaukuma nav mainītas, tad droši velc pa taisno pie dīlera uz bezmaksas akciju.
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 12:37 #1352

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 866

Braucu ar: e46,Octavia RS

it kā mainija pēc atsaukuma 3 sprauslas 2vus gadus atpakł
Offline
uldens1
28. Apr 2018, 13:06 #1353

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10882

Braucu ar:


28 Apr 2018, 10:59:14 @jankijss rakstīja:
tad vienīgais risinājums ir laikam griezt vińu laukā cik saprotu ? varbūt var ieteikt kur to darīt ? un piedarbināt laikam vińu nevar vairāk sanāk vienīgais risinājums evukuātors
jaunu jaliek un jasataisa viss parejais lai jauno neaizdirs
Offline
josi
28. Apr 2018, 13:34 #1354

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2446

Braucu ar: E87 118iA ’07

Skaidrs ir tas, ka ne dēl EGR, ne dēl DPF auto gaitā nenomirs. Drizāk tomēr lieku uz sprauslām vai uz kādu no sadales vai koķvārpstas devējiem, varbūt vēl viss vadu kūlis gofrā zem akumulatora. Ja jau borta kompis pats ziņo par ķļūdu, tad skaidrs, ka ar normālu diagnostikas aprīkojumu to visu varēs nolasīt sīkāk un detalizētāk.
Offline
DjCrack
28. Apr 2018, 23:19 #1355

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Man vw 2.0tdi 125kw, ejot gaitaa straujak nospiezhot gazi, iesledzas WORKSHOPS, reali sak palikt nedroshi kaadu apdzit uz shosejas...
Offline
Gi-Unit
29. Apr 2018, 14:03 #1356

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 438

Braucu ar:


28 Apr 2018, 23:19:34 @DjCrack rakstīja:
Man vw 2.0tdi 125kw, ejot gaitaa straujak nospiezhot gazi, iesledzas WORKSHOPS, reali sak palikt nedroshi kaadu apdzit uz shosejas...


Visticamāk turbīnai pārspiediens.



p.s. meklēju labas PD150 sprauslas !!!
Offline
Deivid
29. Apr 2018, 19:14 #1357

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37145

Braucu ar: M3

2012g Sharans 2.0 170zs versija. Pie cik jāmaina zobsiksna? Ir kādas vājās vietas konkrētajai dzinēja modifikācijai, kaut ko laicīgi parbaudīt/mainīt? Nobraukums 140k.
Offline
Pufaix
29. Apr 2018, 20:07 #1358

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1185

Braucu ar: Street triple, Passerati

Visdrošāk ir mainīt pie nopirkšanas

... Kur mainīta iepriekš? Pie dīlera mainītām siksnām dod vairāk km, kā garāžā mainītām...

Ja pareizi atminos manam 2.0 dīzelim Mollerā 150k, garāžā 60k

Papēti kāda tev eļļas sūknim piedziņa- seškantis ir diezgan slavens , nezinu tik ap kuru gadu tur tika kkas uzlabots.

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 29 Apr 2018, 20:10:18 ]

Online
Deivid
29. Apr 2018, 20:20 #1359

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37145

Braucu ar: M3

Ir vēsture pie dīlera.
Biju dzirdējis divus variantus - jāmaina pie 180k un vēlākiem gadiem pie 220k.
domāju ka miera labad nomainīšu pēc brīža. Tik pirms tam gribu ievākt vēl info. Varbūt pie viena ir vēl kāda vāja vieta jaapskata.
Offline
MMMax
29. Apr 2018, 21:02 #1360

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 784

Braucu ar: 4 pa 4

Taisnība ka jāmaina pie 180 t.km pēc 2010 gada 220 t.km zobene. Pats mainīju pie 175t.km viss bija Ok lidz tam. Mollera iedeva 180 t.km protams ja maina pie viņa visu, garāžas jāmaina pēc 60 t.km
Paskaties EGR, EGR aizgāja pa pieskari pie 170 t.km, nomainīju pret jaunu nevis atslēdzu.
DPF vel dzīvs nobraukums 230 t.km

[ Šo ziņu laboja MMMax, 29 Apr 2018, 21:08:25 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips