Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 79 viesi un 22 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Jonix
30. Aug 2017, 09:24 #1321

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Jā, powerā tā ir, un VAG vai Volvo forumos pateiks nepirkt BMW

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Bullis
30. Aug 2017, 09:25 #1322

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2389

Braucu ar:

Kas tur slikts, man darba t-5 buss kā reiz ir ar to 2,0 tdi, pagaidām neko sliktu pateikt nevaru, taisam tikai apkopes un rullējam, nobraukums 138000km
Offline
AF
30. Aug 2017, 09:33 #1323

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3949

Braucu ar: stūri rokās!

Nē nu es jau nu runāju no savas pieredzes, darba auto parks sastāv no vag grupas.
Sākot no škodām beidzot ar big bossu A8L
Tad kad sastapos ar elektronikas precīzāk sakot ar vadu problēmu uz T5.1 , tad no klolēgiem arī sāka birt nievājošie komentāri par vag elektroniku lietus laikā un pēc.
Nerunājot par debīlajām apkopēm, kā daudz kas caur dirsu salikts un rez.dału cenu, kā lielāko mīnusu varu minēt aktuālo kvalificēto servisu trūkums, par oficiāłiem nerunāsim vispār...

Ar škodām gan viss nedaudz labāk.

Salīdzinot Passāts 2014.g un škoda superb 2014.g 2.0tdi 125kw
Tad nu škoda ir galvas tiesu pārāka komforta zińā, pasāts gan vizuāli gan interjerā gan kvalitātē smagi atłerkā...


P.s žēl ka BMW neražo bulkuvāgus un pasažieru busus
Offline
Kaross
30. Aug 2017, 10:09 #1324

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Ja jāsalīdzina A6 C6 3.0TDI un BMW E60 3.0D, tad abi ir ar pietiekoši daudz problēmām. BMW pat vairāk. Bet es kā Audi fans noteikti izvēlētos BMW tieši dzinēja dēļ. Audi tie ir izteikti krāmi, vismaz šajos gados.
Abi modeļi manā servisā ir bieži, tiešām bieži.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
AF
30. Aug 2017, 10:18 #1325

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3949

Braucu ar: stūri rokās!

Nu par to arī runa, pat ja salīdzina e60 un c6 abi ir naudas kapsēta, bet tomēr, starplaikos kad nav servisā e60 vismaz brauc un vadās labāk un vismaz kaut ko var pavilkt uz zara, un sajusties kā Šumahers.
Offline
Belluuns
30. Aug 2017, 10:25 #1326

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8155

Braucu ar: quattro

Drīz būs gads ar c6 8. Gada. Trīs gultņi, kalodkas, ģenerators. Drīz jabūt 4tajam gultnim droši, piekarē nekas nav darīts. Plusa vads sila, sūdīgi grieza. Laikam viss.
Offline
VMR
30. Aug 2017, 10:26 #1327

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10005

Braucu ar: sporta variantu

Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?

P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k
Offline
Bullis
30. Aug 2017, 11:29 #1328

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2389

Braucu ar:

Tiem 3,0 tdi arī tās klapes jarave ārā no ieplūdes kolektora , līdzīgi kā bmw?
Offline
BirdzniekuJanis
30. Aug 2017, 11:45 #1329

Kopš: 27. Apr 2016

Ziņojumi: 235

Braucu ar: Sabiedrisko


30 Aug 2017, 10:26:39 @VMR rakstīja:
Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?

P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k


Pats atbildēji uz jautājumu.
Saguruši eksemplāri ar "orģināliem" 200k (realitāte ap ~ 800) tikko no vācijas, ieguldījumus neprasa, savā gaitā no Vācijas, tikko mainīti filtri, ideālā stāvoklī edišeni arī ir tie problēmātiskie.

[ Šo ziņu laboja BirdzniekuJanis, 30 Aug 2017, 11:45:56 ]

Offline
VMR
30. Aug 2017, 12:08 #1330

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10005

Braucu ar: sporta variantu


30 Aug 2017, 11:29:46 @Bullis rakstīja:
Tiem 3,0 tdi arī tās klapes jarave ārā no ieplūdes kolektora , līdzīgi kā bmw?

Man pateica, ka labāk nomainīt, ja jau paredzētas...

P.s. Kur palika Mulda posts Nekas pretlikumīgs tur taču nebija rakstīts....
Offline
bum_bumz
30. Aug 2017, 18:55 #1331

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: E34


30 Aug 2017, 10:26:39 @VMR rakstīja:
Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?

P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k

Tev FL noteikti.
Esmu jau rakstījis. Šobrīd tieši tādam jau 80K pa LV, kopā 270K.
Pēdējais, nu jau ~2gadi, aizlidoja kondiškas ventilators.
Motors, kārba gut, piekare oriģinālā joprojām.
Cipari, ko prasa, joprojām , bet pāris gados atsitīs, ko vienlīdz ieguldīs 07-08. gada lamatās. Rij mazāk, iet labāk
Offline
karlsonss
30. Aug 2017, 19:47 #1332

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:


30 Aug 2017, 09:33:21 @AF rakstīja:
Nē nu es jau nu runāju no savas pieredzes, darba auto parks sastāv no vag grupas.
Sākot no škodām beidzot ar big bossu A8L
Tad kad sastapos ar elektronikas precīzāk sakot ar vadu problēmu uz T5.1 , tad no klolēgiem arī sāka birt nievājošie komentāri par vag elektroniku lietus laikā un pēc.
Nerunājot par debīlajām apkopēm, kā daudz kas caur dirsu salikts un rez.dału cenu, kā lielāko mīnusu varu minēt aktuālo kvalificēto servisu trūkums, par oficiāłiem nerunāsim vispār...

Ar škodām gan viss nedaudz labāk.

Salīdzinot Passāts 2014.g un škoda superb 2014.g 2.0tdi 125kw
Tad nu škoda ir galvas tiesu pārāka komforta zińā, pasāts gan vizuāli gan interjerā gan kvalitātē smagi atłerkā...


P.s žēl ka BMW neražo bulkuvāgus un pasažieru busus


tu esi mehaņors?
Offline
ABruweris
30. Aug 2017, 19:55 #1333

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 213

Braucu ar:

Nav gluži par 2tdi jautājums,bet par vag automātiem. Doma par vw golf 1.4tsi 04-05 ar max 100k km meklēt. Pie cik km viņiem tie 2sajugu automāti sāk beigties nost?
Offline
Kaross
30. Aug 2017, 20:04 #1334

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Ja maina eļļu, tad viņi nebeidzas nost. Parasta mehāniskā kārba tikai ar hidro vadību. Zinu gadījumus kur brauc cilvēki 400 000km bez problēmām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
DrumB
20. Sep 2017, 16:45 #1335

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12184

Braucu ar: 325i

Ir kāds meistars, kas varētu salabot Touran Mk1 oriģinālo webasto? Visdrīzāk, ka kvēlsvece jāmaina.
Offline
karlsonss
20. Sep 2017, 19:00 #1336

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:


30 Aug 2017, 19:55:47 @ABruweris rakstīja:
Nav gluži par 2tdi jautājums,bet par vag automātiem. Doma par vw golf 1.4tsi 04-05 ar max 100k km meklēt. Pie cik km viņiem tie 2sajugu automāti sāk beigties nost?


Nu daaa, runbulaa jaskataas
Offline
FR888
20. Sep 2017, 21:11 #1337

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2344

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


30 Aug 2017, 20:04:50 @Kaross rakstīja:
Ja maina eļļu, tad viņi nebeidzas nost. Parasta mehāniskā kārba tikai ar hidro vadību. Zinu gadījumus kur brauc cilvēki 400 000km bez problēmām.


+
Offline
Kaross
20. Sep 2017, 22:29 #1338

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


20 Sep 2017, 16:45:38 @DrumB rakstīja:
Ir kāds meistars, kas varētu salabot Touran Mk1 oriģinālo webasto? Visdrīzāk, ka kvēlsvece jāmaina.


@Xplod labi cērt šitos Webasto. Tikai nav Rīga.
Un uzturās citos forumos. Bet varu iedot kontaktus ja vajag.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 20 Sep 2017, 22:29:35 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
DrumB
20. Sep 2017, 22:30 #1339

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12184

Braucu ar: 325i

Neesmu no Rīgas, tā kā tas nu tā. Kur viņš atrodas?
Offline
Kaross
20. Sep 2017, 22:31 #1340

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Kuldīga.
Cēsu pusē: https://www.facebook.com/mairis.sarmulis

[ Šo ziņu laboja Kaross, 20 Sep 2017, 22:32:47 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips