Online

Pašreiz BMWPower skatas 68 viesi un 35 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Kaross
29. Aug 2017, 00:25 #1301

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Nesaprotu, jautājuma zīmes nebija galā teikumiem. Tas ta kā stāstījums, lai citi zinātu vai vairāk jautā publiski?
Rēcīgi gan tiem "starteristiem" paskaidrot ka tādos gadījumos tur starteris "nepričom". Neesmu vēl redzējis no tiem desmitiem A6 3.0TDI nevienu beigtu plusa vadu. Visiem ir bijušas beigtas - pilošas sprauslas. Starteris parasti negriež, tad kad auto ir pastāvējis 5-10 minūtes. Tajā laikā degviela no sprauslām sapil degkamerā un startējot ir hidrotrieciens. Uzreiz startējot otrreiz atkal viss ir labi.
Ja tā ir slimība, tad tikai to kapeiku mīlētāju galvās. Neies taču ieguldīt 2000 Euro tajā lamatā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Aug 2017, 00:26:39 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Belluuns
29. Aug 2017, 00:48 #1302

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8155

Braucu ar: quattro

Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?
Offline
J_E
29. Aug 2017, 08:01 #1303

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 275

Braucu ar:

jautājums par 2.0TDi BRE
vai parasti viegli nak arā sparauslas?

otrs jautājums vispārīgi par CR
cik (normali) ilgi/ātri pēc dzinēja noslāpēšanas degvielas reikā nokrīt spiediens? piemeram no tukšgaitas 400bar.
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 09:15 #1304

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


29 Aug 2017, 00:48:39 @Belluuns rakstīja:
Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?


Nu tad uzrakstīji nepilnīgi. Negriež reizēm un griež lēni kā tavā gadījumā ir 2 dažādas lietas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Belluuns
29. Aug 2017, 09:49 #1305

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8155

Braucu ar: quattro


29 Aug 2017, 09:15:13 @Kaross rakstīja:

29 Aug 2017, 00:48:39 @Belluuns rakstīja:
Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?


Nu tad uzrakstīji nepilnīgi. Negriež reizēm un griež lēni kā tavā gadījumā ir 2 dažādas lietas.

Ja vari, piedod
Bet tad ir tipiska kaite tas vads vai nē?
Offline
Pufaix
29. Aug 2017, 10:08 #1306

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1135

Braucu ar: Street triple, Passerati

Vadi pavecākam VAG-am, mauprāt, tipiska kaite

2007.g. Tourans - vadi pūst uz nebēdu - bija kkādi kas iet uz EGR/DPF sensoriem iepuvuši, tad atpakaļgaitas sensoram, tagad pēkšņi rāda kluči nodiluši, lai gan visi ir bez sensoriem

Interesēja vai kāds ir licis šo: 7M3499349A Subframe Spacer Plates

Tikko TA pa nullēm izgāju, bet pie virziena maiņas dažreiz ir skaļš troksis, nevaru īsti saprast no kurienes

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 29 Aug 2017, 10:15:25 ]

Offline
MMMax
29. Aug 2017, 11:22 #1307

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 768

Braucu ar: 4 pa 4

VW Sharan arī tas pats
Izpuva visi vadi durvīs, beigās mašīna nevērās ciet
Bet vecums arī ja, 10 gadi mašīnai
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 11:58 #1308

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


29 Aug 2017, 09:49:56 @Belluuns rakstīja:

29 Aug 2017, 09:15:13 @Kaross rakstīja:

29 Aug 2017, 00:48:39 @Belluuns rakstīja:
Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?


Nu tad uzrakstīji nepilnīgi. Negriež reizēm un griež lēni kā tavā gadījumā ir 2 dažādas lietas.

Ja vari, piedod
Bet tad ir tipiska kaite tas vads vai nē?


Neessmu gan dzirdējis. Cik man ir bijusi darīšana, tad parasti tās ir sprauslas. Pēdējā laikā it sevišķi 10 mašīnām no 15 ir beigtas. 2004.-2007.gads.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
ATB
29. Aug 2017, 12:01 #1309

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4341

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Cik nobraukumi apmērm?
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 12:28 #1310

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

300000+km. Pārsvarā gan 350 000+km. Tas arī ir šo sprauslu kalpošanas ilgums.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Reyno
29. Aug 2017, 15:09 #1311

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2167

Braucu ar: 530d

Kas varētu būt par vainu?
Golf 5 2.0tdi 140hp
Tukšgaitā patēriņu rāda 0,2l/h
Braucot vidēji arī 2x mazāk kā vajadzētu.
Šķiet ka darbojas arī tā, ka nedaudz par mazu degvielas.
Sprasulas, turbo un pārējās lietas ok.
Softs standarta.
Ir kādi varianti?
Offline
Jonix
29. Aug 2017, 15:22 #1312

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


29 Aug 2017, 15:09:09 @Reyno rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?
Golf 5 2.0tdi 140hp
Tukšgaitā patēriņu rāda 0,2l/h
Braucot vidēji arī 2x mazāk kā vajadzētu.
Šķiet ka darbojas arī tā, ka nedaudz par mazu degvielas.
Sprasulas, turbo un pārējās lietas ok.
Softs standarta.
Ir kādi varianti?
Sprauslas, nepareiza to kalibrācija, nekorekti uzlikta zobene vai ECU.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
beerzinsh
29. Aug 2017, 15:45 #1313

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2247

Braucu ar:

Kungi, nav gan par 2.0, bet par Audi- kā tad ir ar tiem C6, 3.0TDI+ quattro, ap 2006-2007 gadu?!
Kārbas? Sprauslas? Kas vēl? Cik korekti to var pārbaudīt tas pats Mollers pirmsiegādē?
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 23:39 #1314

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Par Molleru nekomentēšu.
Kārba - kārbas mufta,
sprauslas,
grabošas ķēdes,
turbīnas elektronika.
Ar to jau pietiek, lai salasītu 3500 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
beerzinsh
30. Aug 2017, 08:14 #1315

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2247

Braucu ar:


29 Aug 2017, 23:39:22 @Kaross rakstīja:
Par Molleru nekomentēšu.
Kārba - kārbas mufta,
sprauslas,
grabošas ķēdes,
turbīnas elektronika.
Ar to jau pietiek, lai salasītu 3500 Euro.


Ok, ja aizdzen uz pārbaudi pie Tevis, cik objektīvi var saprast vai tolmets?
Offline
MMMax
30. Aug 2017, 08:31 #1316

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 768

Braucu ar: 4 pa 4

+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..
Offline
beerzinsh
30. Aug 2017, 08:33 #1317

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2247

Braucu ar:


30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..


Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???
Offline
MMMax
30. Aug 2017, 09:07 #1318

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 768

Braucu ar: 4 pa 4


30 Aug 2017, 08:33:06 @beerzinsh rakstīja:

30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..


Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???


Offline
Jonix
30. Aug 2017, 09:08 #1319

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


30 Aug 2017, 08:33:06 @beerzinsh rakstīja:

30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..


Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???
Ja gribi braukt lēti, tad Clio. Ja ar komfortu tad "Vorsprung durch technik" un visi pārējie kvalitātes saukļi jau sen neeksitē.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
AF
30. Aug 2017, 09:15 #1320

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3949

Braucu ar: stūri rokās!

Vienkārši nepērciet vagu

Pilnīgi 0 no braukt prieka, nu izńemot ja tev nav A8 longs
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips