Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Kaross
29. Aug 2017, 23:39 #1261

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Par Molleru nekomentēšu.
Kārba - kārbas mufta,
sprauslas,
grabošas ķēdes,
turbīnas elektronika.
Ar to jau pietiek, lai salasītu 3500 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
beerzinsh
30. Aug 2017, 08:14 #1262

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2525

Braucu ar:


29 Aug 2017, 23:39:22 @Kaross rakstīja:
Par Molleru nekomentēšu.
Kārba - kārbas mufta,
sprauslas,
grabošas ķēdes,
turbīnas elektronika.
Ar to jau pietiek, lai salasītu 3500 Euro.


Ok, ja aizdzen uz pārbaudi pie Tevis, cik objektīvi var saprast vai tolmets?
Offline
MMMax
30. Aug 2017, 08:31 #1263

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 905

Braucu ar: 4 pa 4

+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..
Offline
beerzinsh
30. Aug 2017, 08:33 #1264

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2525

Braucu ar:


30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..


Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???
Offline
MMMax
30. Aug 2017, 09:07 #1265

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 905

Braucu ar: 4 pa 4


30 Aug 2017, 08:33:06 @beerzinsh rakstīja:

30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..


Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???


Offline
Jonix
30. Aug 2017, 09:08 #1266

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


30 Aug 2017, 08:33:06 @beerzinsh rakstīja:

30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..


Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???
Ja gribi braukt lēti, tad Clio. Ja ar komfortu tad "Vorsprung durch technik" un visi pārējie kvalitātes saukļi jau sen neeksitē.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
AF
30. Aug 2017, 09:15 #1267

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Vienkārši nepērciet vagu

Pilnīgi 0 no braukt prieka, nu izńemot ja tev nav A8 longs
Offline
Jonix
30. Aug 2017, 09:24 #1268

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Jā, powerā tā ir, un VAG vai Volvo forumos pateiks nepirkt BMW

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Bullis
30. Aug 2017, 09:25 #1269

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Kas tur slikts, man darba t-5 buss kā reiz ir ar to 2,0 tdi, pagaidām neko sliktu pateikt nevaru, taisam tikai apkopes un rullējam, nobraukums 138000km
Offline
AF
30. Aug 2017, 09:33 #1270

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nē nu es jau nu runāju no savas pieredzes, darba auto parks sastāv no vag grupas.
Sākot no škodām beidzot ar big bossu A8L
Tad kad sastapos ar elektronikas precīzāk sakot ar vadu problēmu uz T5.1 , tad no klolēgiem arī sāka birt nievājošie komentāri par vag elektroniku lietus laikā un pēc.
Nerunājot par debīlajām apkopēm, kā daudz kas caur dirsu salikts un rez.dału cenu, kā lielāko mīnusu varu minēt aktuālo kvalificēto servisu trūkums, par oficiāłiem nerunāsim vispār...

Ar škodām gan viss nedaudz labāk.

Salīdzinot Passāts 2014.g un škoda superb 2014.g 2.0tdi 125kw
Tad nu škoda ir galvas tiesu pārāka komforta zińā, pasāts gan vizuāli gan interjerā gan kvalitātē smagi atłerkā...


P.s žēl ka BMW neražo bulkuvāgus un pasažieru busus
Offline
Kaross
30. Aug 2017, 10:09 #1271

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja jāsalīdzina A6 C6 3.0TDI un BMW E60 3.0D, tad abi ir ar pietiekoši daudz problēmām. BMW pat vairāk. Bet es kā Audi fans noteikti izvēlētos BMW tieši dzinēja dēļ. Audi tie ir izteikti krāmi, vismaz šajos gados.
Abi modeļi manā servisā ir bieži, tiešām bieži.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
30. Aug 2017, 10:18 #1272

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu par to arī runa, pat ja salīdzina e60 un c6 abi ir naudas kapsēta, bet tomēr, starplaikos kad nav servisā e60 vismaz brauc un vadās labāk un vismaz kaut ko var pavilkt uz zara, un sajusties kā Šumahers.
Offline
Belluuns
30. Aug 2017, 10:25 #1273

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

Drīz būs gads ar c6 8. Gada. Trīs gultņi, kalodkas, ģenerators. Drīz jabūt 4tajam gultnim droši, piekarē nekas nav darīts. Plusa vads sila, sūdīgi grieza. Laikam viss.
Offline
VMR
30. Aug 2017, 10:26 #1274

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10287

Braucu ar: sporta variantu

Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?

P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k
Offline
Bullis
30. Aug 2017, 11:29 #1275

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Tiem 3,0 tdi arī tās klapes jarave ārā no ieplūdes kolektora , līdzīgi kā bmw?
Offline
BirdzniekuJanis
30. Aug 2017, 11:45 #1276

Kopš: 27. Apr 2016

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Sabiedrisko


30 Aug 2017, 10:26:39 @VMR rakstīja:
Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?

P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k


Pats atbildēji uz jautājumu.
Saguruši eksemplāri ar "orģināliem" 200k (realitāte ap ~ 800) tikko no vācijas, ieguldījumus neprasa, savā gaitā no Vācijas, tikko mainīti filtri, ideālā stāvoklī edišeni arī ir tie problēmātiskie.

[ Šo ziņu laboja BirdzniekuJanis, 30 Aug 2017, 11:45:56 ]

Offline
VMR
30. Aug 2017, 12:08 #1277

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10287

Braucu ar: sporta variantu


30 Aug 2017, 11:29:46 @Bullis rakstīja:
Tiem 3,0 tdi arī tās klapes jarave ārā no ieplūdes kolektora , līdzīgi kā bmw?

Man pateica, ka labāk nomainīt, ja jau paredzētas...

P.s. Kur palika Mulda posts Nekas pretlikumīgs tur taču nebija rakstīts....
Offline
bum_bumz
30. Aug 2017, 18:55 #1278

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6421

Braucu ar: E34


30 Aug 2017, 10:26:39 @VMR rakstīja:
Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?

P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k

Tev FL noteikti.
Esmu jau rakstījis. Šobrīd tieši tādam jau 80K pa LV, kopā 270K.
Pēdējais, nu jau ~2gadi, aizlidoja kondiškas ventilators.
Motors, kārba gut, piekare oriģinālā joprojām.
Cipari, ko prasa, joprojām , bet pāris gados atsitīs, ko vienlīdz ieguldīs 07-08. gada lamatās. Rij mazāk, iet labāk
Offline
karlsonss
30. Aug 2017, 19:47 #1279

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


30 Aug 2017, 09:33:21 @AF rakstīja:
Nē nu es jau nu runāju no savas pieredzes, darba auto parks sastāv no vag grupas.
Sākot no škodām beidzot ar big bossu A8L
Tad kad sastapos ar elektronikas precīzāk sakot ar vadu problēmu uz T5.1 , tad no klolēgiem arī sāka birt nievājošie komentāri par vag elektroniku lietus laikā un pēc.
Nerunājot par debīlajām apkopēm, kā daudz kas caur dirsu salikts un rez.dału cenu, kā lielāko mīnusu varu minēt aktuālo kvalificēto servisu trūkums, par oficiāłiem nerunāsim vispār...

Ar škodām gan viss nedaudz labāk.

Salīdzinot Passāts 2014.g un škoda superb 2014.g 2.0tdi 125kw
Tad nu škoda ir galvas tiesu pārāka komforta zińā, pasāts gan vizuāli gan interjerā gan kvalitātē smagi atłerkā...


P.s žēl ka BMW neražo bulkuvāgus un pasažieru busus


tu esi mehaņors?
Offline
ABruweris
30. Aug 2017, 19:55 #1280

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

Nav gluži par 2tdi jautājums,bet par vag automātiem. Doma par vw golf 1.4tsi 04-05 ar max 100k km meklēt. Pie cik km viņiem tie 2sajugu automāti sāk beigties nost?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo