Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Netieku mašīnā

AutorsZiņojums
Driver
10. Dec 2010, 16:54 #61

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Dec 2010, 16:37:10 Puuchuks rakstīja:

10 Dec 2010, 15:58:10 Driver rakstīja:

10 Dec 2010, 15:49:59 Puuchuks rakstīja:
manam 635 e24 varēja izdarīt tā - ar atslēgu atvērt bagāžnieku, noskrūvēt bagāžnieka lampiņas vāciņu, ar vadiem iedot špani > sāk kaukt signalizācija > ar pulti atveram durvis > atveram haubi, iedodam špani uz aķi, atslēdzam signalizāciju, darbinām auto, braucam prom.
bet 1x tas nesanāca, tad biš pacēla auto un čalis palīda zem tā un pielika vadu pie (startera, ģeneratora )

tu nejauc bagaznieka apgaismojuma lampu ar jebkuru citu lampu pie kuras (lauzot kautko/nelauzot) iespejams ir piekljut no aprpuses.

un tava varianta ari ir 50 uz 50, jo gadijuma ar parak lielu atpakalejosho stravu caur bagaznieka/salona apgaismes drosinataju vinjs tiek izshauts ara un viss auto vairs "nebarojas" caur vinju un vienigais kas strada ir taa pati grabaznieka lampa

taa darot vajag pacietibu un loti velams ierobezot straavu.

es neko nejaucu, es atstāstu savu ļoti personisko pieredzi ar vairākkārtēju sava auto attaisīšanu šādā veidā. kāds man šo veidu pateica, un tas man ideāli sanāca vairākas reizes. auto durvis nevarēja atslēgt, jo durvīs nebija slēdzeņu.

un es arī nemēģināju analizēt, kāpēc tas izdodas

līdz vienreiz es acīmredzot izdarīju kaut ko nepareizi, un neizdevās, un tad es piezvanīju džekam, kurš palīda zem auto ar vadu.

nejauc bagaznieka apgaismes lampu, pie kuras var tikt tikai pie atslegtas centralas un atverta bagaznieka ar visadam pagriezienu un gabaritu lampam, pie kuram var tik no arpuses.

un izlasi manu ieprieksejo postu saja sakara, tad sapratisi, kapec tev vienreiz ari nekas nesanaca visdrizak...

p.s. cik saprotu te ir gadijums ar srotu, kuram vieniga vieta, kur var iebazt un pagrozit atslegu ir aizdedze

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lietus
10. Dec 2010, 17:00 #62

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


10 Dec 2010, 16:49:07 kro rakstīja:

10 Dec 2010, 15:39:41 egonspleeve rakstīja:
nahujam kautko sist?

panjem palien zem mashiinas. attrod kur starterim pienaak resnais + sarkanais vads. tanii vietaa pieliec piepiejamo vadu sarkano.
otru piepipejamo vadu dajebkur pie masas.

abus piepipejamos vadus pieliekam pie uzlaadeeta akumulatora. panjemam pulti un atsledzam mashiinu.

tak logu mainiit ir lielaaks chakars. es shita esmu attaisiijis e34 durvis. tas 100% straadaak garanteeju.


tieši tā. esmu vairākiem auto tā darījis un viss rullē. galvenais lai ģeneratora vai startera plusa klemmes no apakšas būt pieejamas un redzamas. masu ta var pielikt jebkur ka tik normāls kontakts

nosliidees no domkrata un vareesi guleet zem taa auto ar klemeem rokaas un zupas peljkjee. Nafig kaut kaadu sviestu maaciit
Offline
arizah
10. Dec 2010, 17:04 #63

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

es tik ceru, ka topika autors nepaslinkos un padalīsies kā tad epopeja beidzās. citādi te tik daudz versijas
Offline
Driver
10. Dec 2010, 17:07 #64

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Dec 2010, 17:04:17 arizah rakstīja:
es tik ceru, ka topika autors nepaslinkos un padalīsies kā tad epopeja beidzās. citādi te tik daudz versijas

a kas tas par auto bija vispar?
mosh es var aizbraukt un iedot par vinju tolemeta ceenu x2 un miers, talak pats atcubinashu duvis valja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
10. Dec 2010, 17:14 #65

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Dec 2010, 17:10:53 Schutzstaffel rakstīja:
Kur problema? Ar atslegu attaisi bagaznieku, pieliec toku pie bagaznieka apgaismojuma spuldzites un taisi ar signalizacijas pulti vala.


1. ganjau bagaznieks nesledzas
2. pieliekot taa toku delj parak lielas stravas "iesukshanas" tiks izbelzts droseklis uz apgaismpjumu un vienigais, kas degs bus garabaznieka lampa un parejais auto bus "miris"

taa var tikai paladet spragonja akji un maksligi ierobezojot stravu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
egonspleeve
10. Dec 2010, 17:19 #66

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


10 Dec 2010, 17:00:58 lietus rakstīja:

10 Dec 2010, 16:49:07 kro rakstīja:

10 Dec 2010, 15:39:41 egonspleeve rakstīja:
nahujam kautko sist?

panjem palien zem mashiinas. attrod kur starterim pienaak resnais + sarkanais vads. tanii vietaa pieliec piepiejamo vadu sarkano.
otru piepipejamo vadu dajebkur pie masas.

abus piepipejamos vadus pieliekam pie uzlaadeeta akumulatora. panjemam pulti un atsledzam mashiinu.

tak logu mainiit ir lielaaks chakars. es shita esmu attaisiijis e34 durvis. tas 100% straadaak garanteeju.


tieši tā. esmu vairākiem auto tā darījis un viss rullē. galvenais lai ģeneratora vai startera plusa klemmes no apakšas būt pieejamas un redzamas. masu ta var pielikt jebkur ka tik normāls kontakts

nosliidees no domkrata un vareesi guleet zem taa auto ar klemeem rokaas un zupas peljkjee. Nafig kaut kaadu sviestu maaciit


svietu maaciit? ieteikt sist aaraa stiklu ir sviests. mashinu normali var nostiprinaat, lai tur nekas nenosliideetu. parak lieli mizalas juus visi esat, Driveru ieskaitot
Offline
uzo
10. Dec 2010, 17:20 #67

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: dārgu pasātu


10 Dec 2010, 17:04:17 arizah rakstīja:
es tik ceru, ka topika autors nepaslinkos un padalīsies kā tad epopeja beidzās. citādi te tik daudz versijas


+1
cerams, ka atrakstīsies, driver vīzija ir mega rēcīga

bet nu šoreiz pa lielam reālus variantus visi piedāvā, brīnos, ka vēl neviens nav ieteicis autoram aizņemties no māsas plānās zeķubikses un ar pēdām rīvēt ģeneratoru, lai ar statisko kko uzlādētu
Offline
Horacijs_Keins
10. Dec 2010, 17:20 #68

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2467

Braucu ar:

Driver, tu lēnām jau sāc kaitināt ar saviem postiem...
Offline
zzips
10. Dec 2010, 17:21 #69

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


10 Dec 2010, 17:20:19 uzo rakstīja:
aizņemties no māsas plānās zeķubikses un ar pēdām rīvēt ģeneratoru, lai ar statisko kko uzlādētu




-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Schutzstaffel
10. Dec 2010, 17:26 #70

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

2x e34 M5 sitaa taisiju valaa, absoluti nekadas problemas un neko neizblieza.



10 Dec 2010, 17:14:14 Driver rakstīja:

10 Dec 2010, 17:10:53 Schutzstaffel rakstīja:
Kur problema? Ar atslegu attaisi bagaznieku, pieliec toku pie bagaznieka apgaismojuma spuldzites un taisi ar signalizacijas pulti vala.


1. ganjau bagaznieks nesledzas
2. pieliekot taa toku delj parak lielas stravas "iesukshanas" tiks izbelzts droseklis uz apgaismpjumu un vienigais, kas degs bus garabaznieka lampa un parejais auto bus "miris"

taa var tikai paladet spragonja akji un maksligi ierobezojot stravu
Offline
Driver
10. Dec 2010, 17:30 #71

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Dec 2010, 17:20:28 Ferodo rakstīja:
Driver, tu lēnām jau sāc kaitināt ar saviem postiem...

manii ir iemesojies ljaunais gars



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
restar79
10. Dec 2010, 17:33 #72

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2828

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus

pirms paris gadiem bija identiska situacija,vnk panemu gabalu drats uzlociju cilpu gala un viens dzeks ar rokam durvju augsu parava drusku nost no auto,pilnigi pietika, lai iebastu drati un aizkertu sledzenes pipstiki.saposi pirksti,cakars bet 10min un gatavs
Offline
nagla
10. Dec 2010, 17:37 #73

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


10 Dec 2010, 17:19:16 egonspleeve rakstīja:

10 Dec 2010, 17:00:58 lietus rakstīja:

10 Dec 2010, 16:49:07 kro rakstīja:

10 Dec 2010, 15:39:41 egonspleeve rakstīja:
nahujam kautko sist?

panjem palien zem mashiinas. attrod kur starterim pienaak resnais + sarkanais vads. tanii vietaa pieliec piepiejamo vadu sarkano.
otru piepipejamo vadu dajebkur pie masas.

abus piepipejamos vadus pieliekam pie uzlaadeeta akumulatora. panjemam pulti un atsledzam mashiinu.

tak logu mainiit ir lielaaks chakars. es shita esmu attaisiijis e34 durvis. tas 100% straadaak garanteeju.


tieši tā. esmu vairākiem auto tā darījis un viss rullē. galvenais lai ģeneratora vai startera plusa klemmes no apakšas būt pieejamas un redzamas. masu ta var pielikt jebkur ka tik normāls kontakts

nosliidees no domkrata un vareesi guleet zem taa auto ar klemeem rokaas un zupas peljkjee. Nafig kaut kaadu sviestu maaciit


svietu maaciit? ieteikt sist aaraa stiklu ir sviests. mashinu normali var nostiprinaat, lai tur nekas nenosliideetu. parak lieli mizalas juus visi esat, Driveru ieskaitot
tieshi ta,un vel droshibai uzlikt klemes izlist ara un tikai tad uzmest uz akumulatora otrus galus,jo ja atstats ir atruma diezko forshi nebutu ja uzbrauktu virsu!
Offline
Driver
10. Dec 2010, 17:38 #74

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

labi, ka nemeginaji pagriezt starteri caur to lampinjas vadu...
un tad daudzi e36 ipasnieki raud, kad zem tepikja vadi ir sakusushi kopa
busi reali, sheit ir sapists auto ar sigu, kas ir vienigais, kas "komande" ZKE/ZVM bloku.

un ja sita bakstot plusu caur lampu tiek izshauts droseklis (un taa reizem notiek), tad 90 procentos ar elektribu ir apgadats salona un grabaznieka apgaismojums (un ZKE smadzenes), bet viss parejais, ieskaitot sigu un ZKE "speka galus" ir bez elektribas.

p.s. esmu savus auto dabujis valja gan lienot apaksha ar krokodiliem, gan nesapistam auto ar atslegu atsledzis garabaznieku un caur topashu nolapito lampinjas vadu (ierobezojot stravu) uzladejis AKB un normali atveri centralo, bez parslodzes uz pravodku.

p.p.s. kaa ari viss mans cepiens sakas par to lohu mitu, ka var iznjemt pagriezienu, gabaritu, miglu, kaut taalo un caur vinjiem piepipet auto.
jabut pilnigam cirvim, lai tam ticetu un to stastitu talak citiem. tas tehniski nav iespejams, javien nav ieslegti gabariti un nav "aizmirstas gaismas". kaa ari pastav tas pats joks ar atpakalejosho plusu un gabarita 5A droskekla izshaushanu


10 Dec 2010, 17:26:32 Schutzstaffel rakstīja:
2x e34 M5 sitaa taisiju valaa, absoluti nekadas problemas un neko neizblieza.



10 Dec 2010, 17:14:14 Driver rakstīja:

10 Dec 2010, 17:10:53 Schutzstaffel rakstīja:
Kur problema? Ar atslegu attaisi bagaznieku, pieliec toku pie bagaznieka apgaismojuma spuldzites un taisi ar signalizacijas pulti vala.


1. ganjau bagaznieks nesledzas
2. pieliekot taa toku delj parak lielas stravas "iesukshanas" tiks izbelzts droseklis uz apgaismpjumu un vienigais, kas degs bus garabaznieka lampa un parejais auto bus "miris"

taa var tikai paladet spragonja akji un maksligi ierobezojot stravu



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
10. Dec 2010, 17:41 #75

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Dec 2010, 17:33:47 restar79 rakstīja:
pirms paris gadiem bija identiska situacija,vnk panemu gabalu drats uzlociju cilpu gala un viens dzeks ar rokam durvju augsu parava drusku nost no auto,pilnigi pietika, lai iebastu drati un aizkertu sledzenes pipstiki.saposi pirksti,cakars bet 10min un gatavs

taa notiek, kad siga ir uzlikta pa leeto un nepardomati (ari tadiem gadijumiem).
normali un ar pratu aprikots BMW no pults aizveras uz "deadlock" rezimu, nevis vienkarshi "lock" un ar to drati var tik smarzekliti no salona nozagt, nevis pacelt pogu durvim.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
10. Dec 2010, 17:44 #76

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

aiz pretejas durvs ruchkas nevar paraut? mersim w201 vismaz adblochejas un atnak vala,ja aiz melites no iekshpuses taisa vala!???
Offline
restar79
10. Dec 2010, 17:46 #77

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2828

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus


10 Dec 2010, 17:41:50 Driver rakstīja:

10 Dec 2010, 17:33:47 restar79 rakstīja:
pirms paris gadiem bija identiska situacija,vnk panemu gabalu drats uzlociju cilpu gala un viens dzeks ar rokam durvju augsu parava drusku nost no auto,pilnigi pietika, lai iebastu drati un aizkertu sledzenes pipstiki.saposi pirksti,cakars bet 10min un gatavs

taa notiek, kad siga ir uzlikta pa leeto un nepardomati (ari tadiem gadijumiem).
normali un ar pratu aprikots BMW no pults aizveras uz "deadlock" rezimu, nevis vienkarshi "lock" un ar to drati var tik smarzekliti no salona nozagt, nevis pacelt pogu durvim.

h vinu zin kas ta bija pa signalizaciju,bet tipa atslegu caurumi bija aiztaisiti ar kaut kadiem korkiem
Offline
lietus
10. Dec 2010, 17:56 #78

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


10 Dec 2010, 17:19:16 egonspleeve rakstīja:

10 Dec 2010, 17:00:58 lietus rakstīja:

10 Dec 2010, 16:49:07 kro rakstīja:

10 Dec 2010, 15:39:41 egonspleeve rakstīja:
nahujam kautko sist?

panjem palien zem mashiinas. attrod kur starterim pienaak resnais + sarkanais vads. tanii vietaa pieliec piepiejamo vadu sarkano.
otru piepipejamo vadu dajebkur pie masas.

abus piepipejamos vadus pieliekam pie uzlaadeeta akumulatora. panjemam pulti un atsledzam mashiinu.

tak logu mainiit ir lielaaks chakars. es shita esmu attaisiijis e34 durvis. tas 100% straadaak garanteeju.


tieši tā. esmu vairākiem auto tā darījis un viss rullē. galvenais lai ģeneratora vai startera plusa klemmes no apakšas būt pieejamas un redzamas. masu ta var pielikt jebkur ka tik normāls kontakts

nosliidees no domkrata un vareesi guleet zem taa auto ar klemeem rokaas un zupas peljkjee. Nafig kaut kaadu sviestu maaciit


svietu maaciit? ieteikt sist aaraa stiklu ir sviests. mashinu normali var nostiprinaat, lai tur nekas nenosliideetu. parak lieli mizalas juus visi esat, Driveru ieskaitot

paskaties aaraa kaads ir laiks un tad nostiprini sev smadzenes
Offline
matrixxxx
10. Dec 2010, 18:29 #79

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Blajc, tik daudz "gudriibu" sen nebiju lasiijis/iemaaciijies/pierakstiijis savaas smadzenees.

1) izbliezt stiklu, (lai nav stikli salonaa), vajag ar kautko lipiigu noliimeet stiklu. Leetaakais buus skocsh (tik nez vai aukstaa laikaa labi lips).
2) lai klusi izblieztu stiklu, nevajag sist. Vajag ar skruuvgriezi drusku ....., vai arii no attaaluma ar gaiseni bliezt.
3) aizmugureejaa "fortachka" tieshaam ir daargaaka par blakusseedeetaaja stiklu + darbu. Tikai nevajag bliezt aaraa prieksheejaa blakusseedeetaaja stiklu (buus baigi auksts, vai arii jaaluur caur pleevi).

4) kaa var padot + caur lukturi kursh ir izsleegts ???
Tipa vinjam laikam visu laiku pienaak +, bet uz sleedzi/releju/vadiibas bloku aiziet miinus ?

5) Kaa jau Driver teica, ar durvju lociishanu var nekaa nesanaakt. Vismaz jau uz E34 bija dead lock funkcija. Iekshaa var seedeet, bet aaraa raapties pa izsistu logu.

6) Zem mashiinas liist (ar krokodiljiem un shajaa laikaa) ir biistami, bet vieniigais reaalais variants (ja vien var tikt klaat vajadziigajiem vadiem).



Topica autor, vismaz pasaki, kas pa modeli mashiinas virsbuuvei.
Offline
Archy96
10. Dec 2010, 18:33 #80

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Aizmirsi vēl vienu punktu - zvans kantorim, kurš nodarbojas ar šādi aizkritušu durvju civilizētu atvēršanu, visu nesapišot un neko nedauzot, ja kādos 15ls varētu ierakstīties, domāju šis būtu visreālākais variants, nekā dauzīt logus, riskēt nosvilināt provodku jeb uzgāzt mašīnu sev uz galvas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo