Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: CDV likvidesana

AutorsZiņojums
AV
28. Nov 2003, 09:44 #1

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


Kad ir izveicis CDV likvidesanas operaciju savam auto? -> http://www.zeckhausen.com/CDV.htm

Izskatas, ka tas varsts ir nevajadziga detalja ieksh mana auto...

The Clutch Delay Valve (CDV) is a one-way valve that BMW installs between the clutch slave cylinder and the rest of the hydraulic system, as shown in Figure 1 below. Its function is to "delay" the engagement of the clutch, much like old record players used a damping device to gently lower the needle onto the surface of the record.

No matter how quickly you lift your foot off the clutch pedal, the clutch always engages the flywheel at a constant rate. In theory, it can save the drive train from shock were an inexperienced (or teenage) driver to suddenly dump the clutch at high RPM. But in practice, all it does is accelerate wear on the clutch and turn experienced drivers into people who suddenly, despite 20 years of practice, cannot shift gears smoothly. During parking maneuvers, the delay can be infuriating, causing constant slippage of the clutch. And during hard acceleration, the large amount of clutch slippage can greatly shorten the life of your clutch. During normal, sedate driving, the shift from first into second gear is often jerky, leading passengers to question your skill at driving manual equipped cars. As the driver, you can see it in the fact that your passengers heads are bobbing back and forth during every shift! Yes, in their minds, they are laughing at you.
Offline
Puce
28. Nov 2003, 10:22 #2

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

lai noveerstu nepareizaas domas par autovadiitaaja prasmi paarsleegt aatrumus, auto razhtaaji cenjshas peec iespeejas uztaisiit klusaakas motora dziesmas sonaates automobiilja salonaa.


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
SpOrcMeN
28. Nov 2003, 11:03 #3

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

varbut kads var latviski izkaidrot kas ta ir pa huinju istas sajegas nav, tas sudz ko slidina sajugu or what ????

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Blackadder
28. Nov 2003, 11:31 #4

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Ja pareizi saprotu, tas ir vārsts - regulators, kas ir izvietots pirms sajūga darba cilindra. Tas ir uzstādīts ar mērķi padarīt sajūga darbību laidenāku un komfortablāku, jo nodrošina, ka sajūgs vienmēr, neatkarīgi no tā, cik strauji tiek nospiests, slēdzas ar konstantu ātrumu. Bet kā var spriest pēc tekstā paustajām lietotāju atsauksmēm, šī konstrukcija ir neveiksmīgi, jo nepieciešamais efekts - laidenāka sajūga darbība netiek panākta, toties ir vērojama pastiprināta sajūga izdilšana. Aptuveni tā...
Offline
AV
28. Nov 2003, 13:34 #5

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2003-11-28 11:03, SpOrcMeN rakstīja:
varbut kads var latviski izkaidrot kas ta ir pa huinju istas sajegas nav, tas sudz ko slidina sajugu or what ????

Ganjau, ka tavam ar taads ir.
Offline
nrcha
28. Nov 2003, 17:31 #6

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu


2003-11-28 11:31, Blackadder rakstīja:
nodrošina, ka sajūgs vienmēr, neatkarīgi no tā, cik strauji tiek nospiests, slēdzas ar konstantu ātrumu.


Atljaushos pielabot.. Nevis nospiests, bet atlaists. Resp. aizsargaa chainjikus no netiishas izspoleeshanas, ja jamais aatri atlaizh sajuugu pie lieliem apgriezieniem. Citiem vaardiem tas vaarsts slidina Tavaa vietaa sajuugu un Tev liekas, ka Tu sleedz aatrumus kaa Makkinens, bet paarseedies uz zhiguli un nih#ja vais aatrumus nevari paarsleegt

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
GirtzB
28. Nov 2003, 17:32 #7

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Īsāk sakot tas ir mazs štrunts kas bojā dzīvi autovadītājiem kuri prot pārsleģt pārnesumus paši. Vārsts kurš liedz sajūgam sasļēgties ātrā kā paredz "BMW"

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Vetal
28. Nov 2003, 18:19 #8

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Labi vel ka jaunie BMW neliedz parak atri griezt sturi un parak asi bremzet lai galvu nesasist pret logu
A ja nopietni vareja tachu uztaisit atsledzamo... Ka traction control...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo